INSPEKTOR Bielsko-Biała oferta pracy ZESPÓŁ PLACÓWEK DLA DZIECI I MŁODZIEŻY "PARASOL"
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie w komputerowym programie dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych księgi głównej, sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia Głównemu Księgowemu, dekretacja dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych, przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowe, współpraca z pozostałymi pracownikami, wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora i Głównego Księgowego.
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ PLACÓWEK DLA DZIECI I MŁODZIEŻY "PARASOL"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEGIONÓW 9, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie w komputerowym programie dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych księgi głównej, sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia Głównemu Księgowemu, dekretacja dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych, przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowe, współpraca z pozostałymi pracownikami, wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora i Głównego Księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne, komunikatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, Fundusz Pracy oraz zasiłków ZUS, a także naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość obsługi programu F-K i PŁACE firmy REKORD oraz programów PŁATNIK i PFRON, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni prac publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomosć zasad księgowości budżetowej, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych, biegłą znajomość obsługi komputera w zakresie Windows i MS Office, umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym w programie księgowym i systemie bankowym. Mile widziana znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT. Wymagany udokumentowany co najmniej 1 rok pracy w księgowości budżetowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ PLACÓWEK DLA DZIECI I MŁODZIEŻY "PARASOL"
danePracodawcy_nip: 5471764254
danePracodawcy_regon: 070773644
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
LEGIONÓW 9, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacje dot. wymaganych dokumentów znaleźć można na stronie https://zpdmparasol.pl/ w zakładce BIP - "Ogłoszenia".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
danePracodawcy_kodPowiatu: 2461
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0923584
Ulica pracodawcy: LEGIONÓW
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA, poradnie psychologiczno-pedagogiczne,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 26.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?311cd4ab739ba7170bfb8ee1f20df46f
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-MONTAŻOWE "KZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obieranie warzyw i ziemiaków, zmywanie naczyń
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Konikowo (zachodniopomorskie)
przygotowywanie prostych posiłków i produktów do degustacji - praca w Giebni w godznach 8:00 - 16:00
POLOMARKET SP. Z O. O. - 2016-10-25 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
-
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa - 2018-08-13 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, udział w komisjach, prowadzenie szkoleń pracowników, doradztwo w zakresie przepisów bhp
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie administracji personalnej zakładu, przygotowywanie naboru na wolne stanowiska pracy, branie udziału w projektach szkoleniowych, przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2016-05-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
praca z klientemprzyjecie i wydawanie towarówweryfikacja stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pułtusk (mazowieckie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-13 - Tczew (pomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (2 pełne etaty). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezen-towanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projek-tem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegają-cych zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów ro-bót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powyko-nawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po reali-zacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwe-storskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę do-kumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwe-storskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytko-wych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wyko-nania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie pro-cesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumenta-cji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfika-cji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i ko-respondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,- co najmniej 4 letni staż pracy,- bardzo dobra znajomość procesu przygotowania inwestycji do realizacji,- biegłość w sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,- bardzo dobra znajomość Prawa Budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,-orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. z późniejszymi zmianami,- obywatelstwo polskie, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność i umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami,- umiejętność redagowania pism,- komunikatywność, rzetelność, sumienność,- dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inpektoratu: ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy prawa związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykulów Rolno-Spozywczych. Zapoznanie się z zasadami dokonywania kontroli jakości artykułów rolno-spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontoli: weryfikacja dokumentacji, pobieranie próbek do kontroli, ocena pobranych prób, tworzenie dokumentacji kontrolnej ( protokoły pobrania próbek, protokoły kontroli), sprawozdawczość.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Gdynia (pomorskie)
SZKOLENIA BHP, POUCZENIA OKRESOWE, WYPADKI W PRACY, KIEROWANIE OSÓB NA SZKOLENIA WSTĘPNE I OKRESOWE.
"PRZEWOZY REGIONALNE" SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Kruszewiec (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji Spółki w zakresie gospodarki odpadami, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie uzyskiwania pozwoleń, decyzji i innych dokumentów wymaganych przepisami o ochronie środowiska, przygotowanie zbiorczej informacji dotyczącej opłat za korzystanie ze środowiska,opiniowanie wniosków o wydanie warunków technicznych włączenia do sieci Spółki dot.ścieków zawierających substancje szczególnie niebezpieczne dla środowiska, prowadzenie kontroli w zakresie gospodarki wodno-ściekowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym: wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów; uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej, uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych, rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej, wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego, współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów, załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami, uczestnictwo w seminariach i szkoleniach, analizowanie przeglądów technicznych budynków, współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych, przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej, opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji, współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej, bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów, przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej, przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia dyrektora i jego zastępcy, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych, rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
łupanie drewna do kominka łuparką i cięcie drewna piłą spalinową. Praca na umowę zlecenie, po 3 miesiącach możliwość pracy na umowę o pracę. Praca w godzinach: 07:00-15:00. Możliwość pracy dorywczej w niepełnym wymiarze czasu pracy, godziny pracy do ustalenia. Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od umiejętności.
Sałapat Anna F.H. SKŁAD OPAŁU - 2019-11-25 - Wielkie Drogi (małopolskie)
Pobieranie prób i ich analiza
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Lipsko (mazowieckie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
kierowanie zestawem ciągnik siodłowy + naczepa, wypełnianie dokumentów transportowych
POLTRANSTRADE SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Nowe Grodzisko (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: sprzedawca materiałów budowlanych, operator wózka widłowego, kierowca "B"; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe lub średnie kierunek budowlany, doświadczenie w sprzedaży, uprawnienia na wózek widłowy
Sławomir MALINOWSKI F.H.U. "JAMAL" - 2017-03-27 - Lubliniec (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Mrzygłód (podkarpackie)
Obsługa klienta, przygotowywanie dokumentacji, obsługa komputera
SKARPA TRAVEL Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
praca na budowie , murowanie, tynkowanie
Ziach Roman ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY - 2016-05-10 - Ligota Dolna (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
- zadania z zakresu inżynierii ruchu drogowego,- zadania z zakresu utrzymania dróg, zarządzania ruchem, wydawanie decyzji,
Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy - 2018-11-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
cieśla
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)