INSPEKTOR BHP Elbląg oferta pracy 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR BHP

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Utrzymanie na odpowiednim poziomie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Wynagrodzenie: 3000zł brutto + dodatek stażowyMiejsce pracy: Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15

Data publikacji: 2021-03-18

Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Eugeniusza Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Utrzymanie na odpowiednim poziomie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Wynagrodzenie: 3000zł brutto + dodatek stażowyMiejsce pracy: Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie: 3000zł brutto + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie/wyższe, doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji stanowiska, uprawnienia wymagane do służby BHP.

Nazwa pracodawcy: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

danePracodawcy_nip: 5783109861

danePracodawcy_regon: 281385396

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Adres pracodawcy:
Eugeniusza Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvKontakt tel.: 261313059 w celu umówienia się na rozmowę

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7.00-15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Elbląg

danePracodawcy_kodPowiatu: 2861

Gmina pracodawcy: Elbląg

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Elbląg

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703

Ulica pracodawcy: Eugeniusza Kwiatkowskiego

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 18.03.2021

Oferta pracy ważna do: 06.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8109d5872eee50c41e53dd7a5ed9a7a4

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO, JĘZYKA KASZUBSKIEGO, HISTORII - od 1 850 PLN

Nauczanie języka polskiego i historii w klasach IV - VI. Nauczanie języka kaszubskiego w klasach I-VI;
Szkoła Podstawowa w Gąbinie - 2016-02-17 - Gąbino (pomorskie)

STARSZY ARCHWISTA - od 2 948 PLN

Przyjmowanie materiałów archwalnych z jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archwalnym. Gromadzenie przyjętych materiałów we właściwych zespołach archiwalnych. Wydzielenie dokumentacji niearchiwlanej przechowywanych w zasobie AWO do brakowania scalania zespołów archiwlanych a także rozliczanie sygnatur w dokumentacji ewidencyjnej.
Archiwum Wojskowe w Oleśnicy - 2019-07-16 - Oleśnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA R180/1738-867/20 - 3 500 - 4 000 PLN

Sporządzanie dokumentacji ochrony środowiska, operaty, gospodarka odpadami, emisja, KOBIZE.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NOTARIUSZ - od 2 000 PLN

organizacja pracy sekretariatu kancelarii, wysyłka korespondencji, obsługa klienta, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Rydułtowy (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 19,6 PLN

sprawdzanie komponentów samochodowych w poszukiwaniu błedów wg. instrukcji
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KONTROLER JAKOŚCI WYROBÓW MECHANICZNYCH - od 17 PLN

Wizualna kontrola komponentów, praca stojąca i w ruchu - branża motoryzacyjna, dojazd we własnym zakresie. Praca w ilości 30 godz./tyg. w zależności od zamówień kienta. Praca w ramach umowy-zlecenia, proponowane wynagrodzenie: 17 zł brutto/godz.
Business Services Urszula Nowak - 2020-11-16 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - od 3 500 PLN

Prowadzenie szkoleń RODO; opracowanie dokumentacji RODO; wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji; audyty, pisanie procedur; kontakt z klientem;
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR DS. BHP - do 2 201 PLN

Obsługa firm w zakresie bhp i ppoż w ramach mowy firmy HASPE na terenie miasta. Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)

MAGAZYNIER - 2 100 - 2 500 PLN

Drobne prace magazynowe, pakowanie, wysyłanie paczek, układanie towaru na magazynie
WALTER Kompressortechnik - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR ADMINISTRACYJNY (68I) - od 2 001 PLN

Prace interwencyjne.Zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz jego zastosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Otwock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. SEKRETARIATU - do 2 250 PLN

prace o charakterze biurowymKandydatem może być osoba:- posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- daje rękojmię prawidłowego wykonywania zadań,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, - posiada wykształcenie wyższe- daje rękojmię zachowania tajemnicy, stosownie do wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167).- posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku.Przebieg postępowania kwalifikacyjnego wobec kandydatów:ocena złożonych dokumentów,przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychsprawdzenie w rejestrach skazanych i ukaranychwykonanie badań lekarskichTermin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane ogłoszeniem proszone są o składanie dokumentów od dnia 10 lipca 2017 r. do dnia 17 lipca 2017 r.:- osobiście w siedzibie Zakładu Karnego w Iławie- listownie na adres: Zakład Karny w Iławie, ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława (liczy się data wpływu do Zakładu Karnego w Iławie). Zgłoszenia nie spełniające wymogów ogłoszenia lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Iława, 10.07.2017 r.
Zakład Karny Iława - 2017-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)

TYNKARZ - 4 000 - 5 000 PLN

Tynkowanie maszynowe obiektów mieszkalnych i przemysłowych.
FHU"BiS"Marek Ewertowski - 2019-08-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

MONTER INSTALACJI, URZĄDZEŃ SANITARNYCH I GRZEWCZYCH - od 4 000 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe kierunkowe, doświadczenie, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.
INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN-CO WOJCIECH PAŁACH - 2018-02-06 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 14,5 PLN

zapweninie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdań, nadzorowania, opracowanie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych, zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa,przeprowadzenie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastruktury IT, nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-09-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż mebli.
FABRYKA MEBLI ORFEUSZ-BOBO-HANNA MIĄSKOWSKA - 2017-09-22 - Miszewko (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 000 PLN

Obsługa sprzętu biurowego, prowadzenie korespondencji biurowej, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Sierakowice (pomorskie)

KRAWIEC - od 1 050 PLN

szycie i wykańczanie odzieży damskiej lekkiej
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ - od 2 970 PLN

kosztorysowanie,nadzorowanie robót budowlanych,sprawdzanie jakości wykonywanych robót,dokonywanie odbiorów robót,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

- Obsługa klienta- Prace porządkowe- Sprzedaż
Firma Usługowo-Handlowa Sabina Nadolska - 2017-08-10 - Puck (pomorskie)

INSPEKTOR WARSZTATÓW METODYCZNYCH - 3 400 - 4 500 PLN

Prowadzenie Warsztatów dla nauczycieli i przedszkoli oraz klas 1 - 3 Prowadzenie Szkoleń według otrzymanego Konspektu .
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Rogów (śląskie)

SPEDYTOR - od 4 300 PLN

opieka nad autami do 3,5 t na terenie UE, pozyskiwanie nowych klientów, organizowanie transportów oraz monitorowanie realizacji zleceń
"TRANSMAR" MARIUSZ BOCIAN - 2017-12-15 - Lubin (dolnośląskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ ( 71 OP) - od 2 600 PLN

wykonywanie prac ogólnobudowlanych, konserwatorskich w budynkach mieszkalnych, prace porządkowe, montaż konstrukcji stalowych, prace wysokościowe
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Zakręt (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - od 3 000 PLN

Uprawnienia z zakresu BHP,PPOŻ, dobra znajomość zagadnień i obowiązujących przepisów dobrze widziane doświadczenie w pracy w zakładzie przemyslowym.
GOMAR PIŃCZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2021-03-03 - Pińczów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 1 000 PLN

Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Rożce (mazowieckie)

INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY - od 2 573 PLN

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-30 - Sanok (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 16 PLN

Obsługa maszyn CNC, wykonywanie detali zgdnie z dostarczoną dokumentacją, kontrola wykonywania detali, pisanie prostych programów z poziomu pulipitu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 300 PLN

Obróbka wstepna warzyw, zmywanie naczyń, przygotowywanie surówek. Praca na umowę o pracę na czas określony w Kołobrzegu w godz. 7-19
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

TECHNIK FARMACJI - od 1 850 PLN

- sprzedaż leków i wyrobów medycznych- obsługa magazynu aptecznego
APTEKA Wilczyce - 2016-11-29 - Wilczyce (świętokrzyskie)