INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO Wartkowice oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Obowiązki ASI

Data publikacji: 2019-10-03

Lokalizacja: Wartkowice (łódzkie)

Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Obowiązki ASI

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wartkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wartkowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: administrator systemów komputerowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator systemów komputerowych (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyczne

Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Adres pracodawcy:
Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: poddębicki

Gmina pracodawcy: Wartkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wartkowice

Ulica pracodawcy: Targowa

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych

Data dodania oferty pracy: 03.10.2019

Oferta pracy ważna do: 02.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1fdc3f6f16862be96a78cd1089a60e1

Podobne oferty pracy

ASYSTENT RODZINY (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 200 PLN

- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny,- opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- wspieranie aktywności społecznej rodzin.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-26 - Cieszyn (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 650 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora w Dziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej. (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: załatwianie skarg, wniosków i interwencji, przygotowywanie projektów korespondencji oraz projektów wewnętrznych aktów normatywnych, prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą, w tym kontroli wewnętrznych, praca w zintegrowanym systemie informatycznym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Grażyńskiego 5, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu zklientami.- Wynagrodzenie: 2650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub techniczne) oraz 2-letni staż pracy, biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń peryferyjnych, a także oprogramowania stosowanego w pracy biurowej, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. [t.j. Dz. U. 2014 poz.1202 z późn. zm.], orientacja w przepisach ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa oochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa owłasności lokali, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa, odpowiedzialność i systematyczność, samodzielność, komunikatywność.- Wymagania dodatkowe (fakultatywne): znajomość branży mieszkaniowej lub struktur jednostek samorządu terytorialnego/administracji publicznej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, wynikająca z profilu wykształcenia lubdoświadczenia zawodowego.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH - od 4 000 PLN

Nadzorowanie robót, sporządzanie kosztorysów budowlanych, znajomość programów kosztorysowych
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KRAWIEC - od 2 000 PLN

praca na maszynach szwalniczych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Stróża (małopolskie)

MONTER SZKLARNI - do 2 500 PLN

PRACE MONTERSKIE PRZY BUDOWANIU KONSTRUKCJI SZKLARNIOWEJ, ŁĄCZENIE ELEMENTÓW
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Skierniewice (łódzkie)

OGRODNIK - od 2 000 PLN

koszenie, grabienie, kopanie, porzadki
Zielone Ogrody Wojciech Fisz - 2017-06-02 - Głogów (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 3 500 PLN

podstawowe prace spawalnicze
Olimet - 2017-06-07 - Tarnowa (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 630 PLN

prowadzenie zajęć z fizyki z dziećmi gimnazjum
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Strzeszyn (małopolskie)

INSPEKTOR - 2 000 - 2 200 PLN

Szczegóły na BIP KRUS praca Gdańsk Nr 0400-OP.110.10.2017 z dnia 03.08.2017. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne, rolnicze, techniczne, pedagogiczne, staż pracy: 2 lata ze średnim wykształceniem, prawo jazdy kat. B.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-08-04 - Wejherowo (pomorskie)

PRACOWNIK HIGIENICZNO - PORZĄDKOWY - do 2 250 PLN

1. Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie w czystości otoczenia pacjenta.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy - 2019-03-01 - Łęczyca (łódzkie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 000 PLN

Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZ/KA(NR 1001) - od 7 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i w centrach handlowych
DUSSMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

DORADCA DS SERWISOWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

sprzedaż części samochodowych, obsługa klientów warsztatu samochodowego, wspólpraca z mechanikami
AUTO SERWIS Mirosław Zakrzewski - 2017-05-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 750 PLN

w/g zakresu czyności
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR SANITARNY - 997,4 PLN

-zapoznanie z zagadnieniami i organizacją pracy w oddziale higieny pracy;-udział w kontrolach sanitarnych zakładów pracy wspólnie z opiekunem stażu;-sporządzanie dokumentacji pokontrolnej tj. protokół pokontrolny, decyzje administracyjne, decyzje płatnicze;-inne czynności biurowe zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)

PERSONEL POMOCNICZY - WYKŁADANIE TOWARU - od 12 PLN

Wykonywanie zadań zgodnie z zaleceniami kierownika marketu, wykładanie towaru na półki, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2016-11-04 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK PRAC WYKOŃCZENIOWYCH - od 2 400 PLN

obsługa dziurkarki po uprzednim przygotowaniu elementów
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR - od 2 250 PLN

Montaż instalacji: centralnego ogrzewania, elektrycznych, wodnokanalizacyjnych, gazowych
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Świętochłowice (śląskie)

POMOC KOSMETYCZKI - od 200 PLN

wykonywanie usług z akresu kosmetyki pielęgnacyjnej, upiększającej i leczniczej
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Góra (śląskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI I ASTRONOMII - 20,44 - 41,99 PLN

praca z dziećmi
Szkoła Podstawowa w Połczynie - 2017-07-20 - Połczyno (pomorskie)

PSYCHOLOG - od 525 PLN

Opieka psychologiczna nad dziećmi żłobkowymi, tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci, utrzymywanie kontaktu z rodzicami/opiekunami prawnymi w zakresie poznania i ustalania potrzeb rozwojowych dzieci, opracowywanie planów wspomagających dla grupy dzieci oraz ich realizacja, nadzór nad poziomem funkcjonowania dzieci we wszystkich sferach rozwojowych.
Żłobek Miejski nr 3 w Płocku - 2018-09-03 - Płock (mazowieckie)

TECHNOLOG-KONSTRUKTOR - od 5 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
EKOCENTR Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Piekarzew (wielkopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJW DELEGATURZE URZĘDU WE WŁOCŁAWKU(NR 0308) - od 2 250 PLN

Główne obowiązki:- realizowanie zadań organu wyższego stopnia w postępowaniu administracyjnym w sprawach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy z upoważnienia Starostów (Prezydentów), przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej zatrudniających osoby niepełnosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urzędach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości przy wykonywaniu zadań związanych z promocją zatrudnienia;-wykonywanie kontroli ośrodków organizujących turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dokonywanie wpisów tych ośrodków do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - 3 300 - 3 800 PLN

1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DZIAŁU WINDYKACJI - od 3 000 PLN

pozyskiwanie kontrahentówprowadzenie rozmów handlowychsporządzanie umów i ofertpraca w tereniemile widziana osoba z wykształceniem wyższym prawniczym, ekonomicznym, administracyjnym3000,00 brutto podstawy + prowizja
MAGNA ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Kluczbork (opolskie)

INSPEKTOR W ODDZIALE GOSPODARCZYM - od 2 100 PLN

SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2018-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 000 PLN

Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)