INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO Wartkowice oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki ASI
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Wartkowice (łódzkie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obowiązki ASI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wartkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wartkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator systemów komputerowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyczne
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Wartkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wartkowice
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 02.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1fdc3f6f16862be96a78cd1089a60e1
Podobne oferty pracy
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny,- opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- wspieranie aktywności społecznej rodzin.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-26 - Cieszyn (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora w Dziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej. (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: załatwianie skarg, wniosków i interwencji, przygotowywanie projektów korespondencji oraz projektów wewnętrznych aktów normatywnych, prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą, w tym kontroli wewnętrznych, praca w zintegrowanym systemie informatycznym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Grażyńskiego 5, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu zklientami.- Wynagrodzenie: 2650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub techniczne) oraz 2-letni staż pracy, biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń peryferyjnych, a także oprogramowania stosowanego w pracy biurowej, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. [t.j. Dz. U. 2014 poz.1202 z późn. zm.], orientacja w przepisach ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa oochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa owłasności lokali, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa, odpowiedzialność i systematyczność, samodzielność, komunikatywność.- Wymagania dodatkowe (fakultatywne): znajomość branży mieszkaniowej lub struktur jednostek samorządu terytorialnego/administracji publicznej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, wynikająca z profilu wykształcenia lubdoświadczenia zawodowego.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Nadzorowanie robót, sporządzanie kosztorysów budowlanych, znajomość programów kosztorysowych
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca na maszynach szwalniczych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Stróża (małopolskie)
PRACE MONTERSKIE PRZY BUDOWANIU KONSTRUKCJI SZKLARNIOWEJ, ŁĄCZENIE ELEMENTÓW
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Skierniewice (łódzkie)
koszenie, grabienie, kopanie, porzadki
Zielone Ogrody Wojciech Fisz - 2017-06-02 - Głogów (dolnośląskie)
podstawowe prace spawalnicze
Olimet - 2017-06-07 - Tarnowa (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z fizyki z dziećmi gimnazjum
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Strzeszyn (małopolskie)
Szczegóły na BIP KRUS praca Gdańsk Nr 0400-OP.110.10.2017 z dnia 03.08.2017. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne, rolnicze, techniczne, pedagogiczne, staż pracy: 2 lata ze średnim wykształceniem, prawo jazdy kat. B.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-08-04 - Wejherowo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
1. Sprzątanie pomieszczeń oraz utrzymanie w czystości otoczenia pacjenta.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy - 2019-03-01 - Łęczyca (łódzkie)
Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i w centrach handlowych
DUSSMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Załadunek, koszerowanie, solenie mięsa, skórowanie.
Firma Handlowo-Usługowa "MIPOL" P. Mikulec, M.J.B. Plata spółka jawna - 2017-05-25 - Moszczenica Wyżna (małopolskie)
- sprzątanie biur i szatni
ZAKŁAD MECHANICZNY "SKRAW-MECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż części samochodowych, obsługa klientów warsztatu samochodowego, wspólpraca z mechanikami
AUTO SERWIS Mirosław Zakrzewski - 2017-05-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
w/g zakresu czyności
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
-zapoznanie z zagadnieniami i organizacją pracy w oddziale higieny pracy;-udział w kontrolach sanitarnych zakładów pracy wspólnie z opiekunem stażu;-sporządzanie dokumentacji pokontrolnej tj. protokół pokontrolny, decyzje administracyjne, decyzje płatnicze;-inne czynności biurowe zlecone przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zadań zgodnie z zaleceniami kierownika marketu, wykładanie towaru na półki, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2016-11-04 - Gliwice (śląskie)
obsługa dziurkarki po uprzednim przygotowaniu elementów
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Montaż instalacji: centralnego ogrzewania, elektrycznych, wodnokanalizacyjnych, gazowych
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Świętochłowice (śląskie)
wykonywanie usług z akresu kosmetyki pielęgnacyjnej, upiększającej i leczniczej
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Góra (śląskie)
praca z dziećmi
Szkoła Podstawowa w Połczynie - 2017-07-20 - Połczyno (pomorskie)
Opieka psychologiczna nad dziećmi żłobkowymi, tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci, utrzymywanie kontaktu z rodzicami/opiekunami prawnymi w zakresie poznania i ustalania potrzeb rozwojowych dzieci, opracowywanie planów wspomagających dla grupy dzieci oraz ich realizacja, nadzór nad poziomem funkcjonowania dzieci we wszystkich sferach rozwojowych.
Żłobek Miejski nr 3 w Płocku - 2018-09-03 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EKOCENTR Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Piekarzew (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- realizowanie zadań organu wyższego stopnia w postępowaniu administracyjnym w sprawach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy z upoważnienia Starostów (Prezydentów), przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej zatrudniających osoby niepełnosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urzędach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości przy wykonywaniu zadań związanych z promocją zatrudnienia;-wykonywanie kontroli ośrodków organizujących turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dokonywanie wpisów tych ośrodków do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we Włocławku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie kontrahentówprowadzenie rozmów handlowychsporządzanie umów i ofertpraca w tereniemile widziana osoba z wykształceniem wyższym prawniczym, ekonomicznym, administracyjnym3000,00 brutto podstawy + prowizja
MAGNA ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-12 - Kluczbork (opolskie)
SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2018-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)