INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Lidzbark Warmiński oferta pracy Jednostka Wojskowa nr 3411 Grójec
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 735 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; prowadzenie rejestrów; kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową a także chorób zawodowych; współpraca z laboratoriami uprawnionymi do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzanie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dotyczących BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy.
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Jednostka Wojskowa nr 3411 Grójec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przystaniowa 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; prowadzenie rejestrów; kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową a także chorób zawodowych; współpraca z laboratoriami uprawnionymi do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzanie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dotyczących BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 735 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto + 10% premii + dodatek za wysługę lat od 5 do 20% ( w zalezności od stażu pracy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 735 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Umiejętność analizy i przygotowywania tekstów
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: rzetelność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: systematyczność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość ustawy Kodeksu Pracy w zakresie działu X, ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych, ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, rozporzadzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, rozporzadzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie BHP, rozporządzenia MON w sprawie postępowania w razie wypadku lub ujawnienia choroby pozostających w związku z pełnieniem czynnej służby wojskowej, rozporzadzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami orza orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy, struktury organizacyjnej MON.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Jednostka Wojskowa nr 3411 Grójec
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Nazwisko osoby zgłaszającej: Wojciech Ryczaj
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.09.2019
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6eb5a9652c1d2a710f591c7640164a9a
Podobne oferty pracy
Układanie płytek
ANDRZEJ KRYSIAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EL-GRAF" - 2018-07-12 - Chojnice (pomorskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI ROD
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Brzeg (opolskie)
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Znajomość prawa pracy, umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
wywóz pozostałości poprodukcyjnej z hali produkcyjnej w kontenerach
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie uchwał; realizowanie planów gospodarczych podległych nieruchomości; prowadzenie zebrań ze Wspólnotami Mieszkaniowymi; kontrola nad jakością wykonywanych prac zleconych; zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji; dokonywanie rozliczeń z dostawy mediów; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego, wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL), ewidencjonowanie dokumentów, rozlicznie pobranych dokumentów, obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych,doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych,
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2018-06-26 - Tczew (pomorskie)
Testowanie urządzeń technicznych
COVER-ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-25 - Brusy (pomorskie)
prowadzenie geodezyjnych baz danych oraz spraw związanych z aktualizacją treści mapy zasadniczej, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z założeniami Zamawiającego, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i zawartą umową. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. Weryfikacja kompletności i opiniowanie dokumentacji składanej przez Wykonawcę w aspekcie wymagań zawartych w Kontrakcie. Kontrola rozliczeń oraz dokumentacji projektowej. Nadzór nad realizacją prac zgodnie z harmonogramem i budżetem.przygotowywanie sprawozdań z postępu realizacji zadań;udział w pracach odbiorowych poszczególnych etapów inwestycji;opiniowanie przygotowanych kosztorysów, przedmiarów i innych dokumentów rozliczeniowych w trakcie prowadzonej inwestycji. - Miejsce pracy: Siedziba firmy: Katowice oraz teren woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 70 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w trybie zadaniowym w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: inżynier lub magister inżynier. Wymagane kierunki studiów w zakresie: transportu lub elektrotechniki lub automatyki i robotyki lub elektroenergetyki. Wymagane posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w danej specjalności w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagane w ciągu ostatnich 10 lat zdobycie minimum 3 letniego doświadczenia polegającego na pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie minimum 1 inwestycji infrastrukturalnej. Mile widziane spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w zakresie inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktu FIDIC lub inne standardowe warunku kontraktowe. Wymagane uprawnienia: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sterowania ruchem kolejowym lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sterowania ruchem kolejowym. Wymagane umiejętności: znajomość i obsługa programów: Word, Excel. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
"KOLTECH INFRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Katowice (śląskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców; dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Stawowa 6, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 3600 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL. Znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:1. naliczanie rodzicom odpłatności za pobyt ich dziecka w pieczy zastępczej oraz wydawanie decyzji z tym związanych;2. wytaczanie powództwa o zasądzeniu świadczeń alimentacyjnych, w przypadku gdy od mieszczenia dziecka w pieczy zastępczej upłynął rok;3. powiatowy koordynator ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie i realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; m.in.:- opracowanie i realizacja programów służącym działaniom profilaktycznym mającym na celu udzielanie specjalistycznej pomocy, zwłaszcza w zakresie promowania i wdrożenia prawidłowych metod wychowawczych w stosunku do dzieci w rodzinach zagrożonych przemocą domową;- opracowanie i realizacja powiatowego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie;- upowszechnianie informacji w zakresie możliwości i form uzyskania m.in. pomocy medycznej, psychologicznej, prawnej, socjalnej, zawodowej i rodzinnej;- zapewnienie osobom dotkniętym przemocą w rodzinie miejsc całodobowych w ośrodkach interwencji kryzysowej;- organizowanie dla osób doświadczających przemocy w rodzinie poradnictwa medycznego, psychologicznego, prawnego, zawodowego i rodzinnego;- stosowanie procedury ,,Niebieska Karta;- opracowanie i realizacja programów oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie;- monitorowanie udziału osób stosujących przemoc w rodzinie w oddziaływaniach korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie.1. prowadzenie ośrodków interwencji kryzysowej;2. udział w zespołach interdyscyplinarnych;3. pozyskiwanie środków Europejskiego Funduszu Społecznego;4. opracowanie i realizacja powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych;5. obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej PCPR i ZON oraz programu Vulcan;6. współpraca z innymi stanowiskami jednostki oraz innymi placówkami w celu prawidłowej realizacji zadań;7. udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach;8. obsługa strony internetowej PCPR;9. podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie - 2018-11-15 - Wołów (dolnośląskie)
rejestracja pism oraz korespondencji, ewidencja potwierdzeń odbioru, obsługa urządzeń biurowych
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa Klienta ,- Praca 2-zmianowa (6:00-14:00; 14:00-22:00) + obsługa imprez okolicznościowych,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 58 535-25-37,-Kontakt e-mail: sekretariat (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Gniew (pomorskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Mława (mazowieckie)
Powitanie klientów oraz wskazanie właściwego stanowiska obsługi, obsługa kasy - przyjmowanie wpłat.
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-22 - Lublin (lubelskie)
-sortowanie oraz skanowanie przesyłek kurierskich- załadunek oraz rozładunek przesyłek kurierskichDyspozycyjność od poniedziałku do piątku po 4 godz. dziennie od 5:30 lub 6:00 (w zależności od dnia) do 9:30 lub 10:00.1/2 etatu.kontakt z pracodawcą: wroclaw (at) ksservice.pl lub 71 3944142
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
malowanie konstrukcji i wyrobów metalowych
ROLSTAL Pawłowski Sp.zo.o. - 2017-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Bieżąca eksploatacja techniczna zasobów eksploatowanych przez spółkę. Opracowywanie specyfikacji technicznych, kosztorysów, realizowanie zamierzeń spółki w zakresie remontów, nadzór nad tymi robotami. Planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych.
...DOMARO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Ustalanie obowiązku ubezpieczenia i obejmowania ubezpieczeniem na wniosek, ustalenie wymiaru składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i ich rozliczenie, prowadzenie przymusowego dochodzenia należności, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i statystycznych, obejmowanie rolników i członków ich rodzin ubezpieczeniem zdrowotnym, analiza kont płatników
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-02-06 - Bytów (pomorskie)
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obsługa bhp w spółce. Wykonywanie czynności zgodnie z obowiązującym w spółce Zintegrowanym Systemem Zarządzania.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Rogowiec (łódzkie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe oraz studia podyplomowe; 5 lat stażu pracy oraz doświadczenie zawodowe w zakresie: zarządzania kryzysowego, zarządzania bezpieczeństwem państwa, bezpieczeństwa narodowego lub inne pokrewne; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-01-11 - Knurów (śląskie)
Instalacja urządzeń dozoru elektronicznego, kontrola urządzeń, praca na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zgierz (łódzkie)
STRZYŻENIE DAMSKIE, MĘSKIE, DZIECIĘCE, KOLORYZACJA, UPIĘCIA,TRWAŁA ONDULACJA, DBANIE O STANOWISKO PRACY ofertastażu dla osób do 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Józefów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta eksportowego na rynku francuskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-07-11 - Gnojnik (małopolskie)
Brak danych
Kancelaria Dochodzenia Odszkodowań Arbiter s.a - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z zawodem
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-07-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Produkcja bielizny.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Głowno (łódzkie)
przeprowadzanie przeglądów zasobów, nadzór i kontrola
RADOMSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA im. Józefa Grzecznarowskiego - 2018-11-09 - Radom (mazowieckie)