INFORMATYK Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Stanowisko: INFORMATYK
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Obsługa informatyczna i teleinformatyczna, w tym:- administrowanie internetową platformą e-Oświata, na rzecz ZJO, Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Płocka oraz obsługiwanych placówek,- administrowanie (utrzymywanie w sprawności, rozbudowa, unowocześnianie) sprzętem, siecią i oprogramowaniem Zarządu Jednostek Oświatowych, - administrowanie stroną www i BIP Zarządu Jednostek Oświatowych - zabezpieczenie elektronicznych danych ZJO przed ich utratą lub dostępem osób nieupoważnionych,- współpraca z Inspektorem Ochrony Danych- współpraca z firmami informatycznymi i telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi na rzecz ZJO, Urzędu Miasta Płocka w zakresie oświaty lub obsługiwanych placówek.2. Wykonywanie zadań wynikających z obowiązków sprawozdawczości statystycznej organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe, w tym przygotowanie zestawień i sprawozdań w zakresie wynikającym ze statutu ZJO.
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Obsługa informatyczna i teleinformatyczna, w tym:- administrowanie internetową platformą e-Oświata, na rzecz ZJO, Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Płocka oraz obsługiwanych placówek,- administrowanie (utrzymywanie w sprawności, rozbudowa, unowocześnianie) sprzętem, siecią i oprogramowaniem Zarządu Jednostek Oświatowych, - administrowanie stroną www i BIP Zarządu Jednostek Oświatowych - zabezpieczenie elektronicznych danych ZJO przed ich utratą lub dostępem osób nieupoważnionych,- współpraca z Inspektorem Ochrony Danych- współpraca z firmami informatycznymi i telekomunikacyjnymi świadczącymi usługi na rzecz ZJO, Urzędu Miasta Płocka w zakresie oświaty lub obsługiwanych placówek.2. Wykonywanie zadań wynikających z obowiązków sprawozdawczości statystycznej organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe, w tym przygotowanie zestawień i sprawozdań w zakresie wynikającym ze statutu ZJO.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Jednostek Oświatowych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Podstawowe stanowisko pracy w budynku przy ul. 3 Maja 16, na III piętrze budynku, niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INFORMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie średnie lub wyższe.6. Wiedza i umiejętności z zakresu zagadnień informatyki.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji w języku angielskim).2. Podstawowa wiedza z zakresu administrowania systemami z rodziny Linux oraz Windows, bazami danych MS SQL, kodu HTML/CSS, diagnozowania i usuwania problemów z działaniem stacji roboczych oraz urządzeń drukujących.3. Znajomość zagadnień z zakresu systemu bezpieczeństwa informacji.
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy wraz z załącznikiem, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).7. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Informatyk ogłoszenie Nr 2/2020 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 24 lutego 2020 r. do godz. 12.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne będzie przeprowadzona rozmowa oraz test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. KLAUZULA INFORMACYJNARealizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) dalej jako RODO, informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych jest: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa w Płocku.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod (at) zjoplock.pl lub tel. 24 367-89-343. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Informatyk, poprzedzającej zawarcie umowy o pracę.4. Udostępnienie pracodawcy danych osobowych następuje w formie oświadczenia osoby, której dane dotyczą. Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w zw. z art. 221a - 221b k. p. w zakresie niewskazanym w art. 221 § 1-3 k. p. ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 k. p., b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i wykonania umowy o pracę,c) art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 § 1-3 k. p. oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221 § 4 k. p., t. j.:- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.),- rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369);d) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadniony interes Administratora, jeżeli pracodawca podejmuje decyzje, że przetwarzanie tych danych (w tym podanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie) jest konieczne celem przeprowadzenia rekrutacji. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w związku z udziałem w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.6. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom realizującym cele Administratora na podstawie jego polecenia oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7. Dane osobowe będą przetwarzane przez: okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji.8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO, przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany, o ile zachodzą przesłanki wskazane w art. 20 RODO.9. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Konsekwencją wycofania zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa.10. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pan uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. 11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.13. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.14. Administrator danych po ustaniu celu przetwarzania planuje dalsze przetwarzanie danych tylko w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 08.02.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd240c856c70c1c37be143a38c48ce34
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
Kabel - Technik - Polska Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Białogard (zachodniopomorskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU POTRAW KUCHNI ORIENTALNEJ, WYBÓR WŁAŚCIWYCH SKŁADNIKÓW I PRODUKTÓW, PODAWANIE DAŃ ZGODNIE Z PRZEPISAMI, POMOC W WYKONYWANIU RÓŻNYCH ASORTYMENTÓWPOTRAW RÓŻNYMI TECHNIKAMI I METODAMI, POMOC W OBRÓBCE CIEPLNEJ, PORCJOWANIE I WYDAWANIE POTRAW
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Skierniewice (łódzkie)
Bieżące utzrymanie i naprawy urzadzeń około produkcyjnych,diagnozowanie usterek i usterek i awarii narzędzi, zapobieganie awariom i prace konserwacyjne narzędzi produkcyjnych,usuwanie awarii,dbałość o bezpieczeństwo w miejscu pracy.
MFO SA - 2017-06-05 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, realizacja płatności gotówkowych, bezgotówkowych poprzez obsługę terminala, sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań, układanie towaru. Praca na dziale Napoje, Warzywa, Wędliny, Piekarnia. Umowa na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Praca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00. Wynagrodzenie podstawowe + premia uznaniowa.
"FLOTINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Byczyna (opolskie)
Praca z Projektami Wykonawczymi, obróbka dokumentacji, zamówienia materiałowe, praca z programem MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Tarnów (małopolskie)
Działania marketingowe, bezpośrednia obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy obsłudze linii produkcyjnej, naklejanie folii na słupkach drogowych
ZAKŁAD PRODUKCJI ELEMENTÓW DROGOWYCH SPÓŁKA CYWILNA ELŻBIETA i WALDEMAR WOŹNIAK - 2018-02-12 - Oborniki (wielkopolskie)
sprzedaż art spożywczych i przemysłowych
Przedsiębiorstwo Handlowe EWA Dariusz Osiak Łuków - 2017-10-30 - Biardy (lubelskie)
obsługa wydziału produkcyjnego, obsługa koparki mimośrodowej w operacji zamykającej, proces produkcji odkuwek matrycowych na gorąco do max.masy 25 kg kg. Zadaniem okrawacza jest usunięcie nadmiaru wypływki od odkuwki i dziurowania otworów, praca w godz. 6-14/14-22/ 22-6praca w godz.6-14/14-22/22-6
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2017-12-18 - Osowiec (opolskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi, wypełnianie czasu wolnego tym osobom, pomoc przy codziennych czynnościach
Ośrodek Święta Elżbieta - 2019-06-18 - Ruda Śląska (śląskie)
zbieranie informacji handlowych, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Chęć do pracy, punktualność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywność, zaangażowanie.
CULINARY STUDIO S.C. Aleksandra Dymel, Sabina Dymurski-Szczuka - 2017-11-24 - Racibórz (śląskie)
- wiedza z zakresu struktur sieci komputerowych i konfiguracji serwerów,- montaż i instalowanie urządzeń komputerowych,- gromadzenie i przetwarzanie informacji,- zarządzanie danymi,- zapewnienie ciągłości pracy poprzez bieżące usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania oraz wdrażania nowych programów,- prowadzenie dokumentacji w zakresie remontów i inwestycji,- prowadzenie archiwum zakładowego.
ALCHEMIA S.A.Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2019-07-15 - Zawadzkie (opolskie)
Mechanik maszyn do obróbki drewna, mechanik samochodowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE AMESKO - 2016-05-04 - Szczytkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Współuczestnictwo w rozpoznawaniu wniosków o interwencje z zakresu ochrony środowiska wpływających do wydziału inspekcji, w celu dokonania analizy przyczyn i ograniczenia negatywnych skutków dla środowiska naturalnego. Prowadzenie działań pokontrolnych, w tym przygotowywanie projektów wystąpień i zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych oraz innych czynności wynikających z KPA w celu zapewnienia prawidłowości przestrzegania przepisów o ochronie środowiska. Ewidencjonowanie wyników kontroli oraz wydanych dokumentów w prowadzonych rejestrach i bazach danych w celu realizacji przepisów prawa oraz wytycznych organu nadrzędnego. Współpraca z innymi organami m.in. z organami Inspekcji Ochrony Środowiska, administracją publiczną oraz organami ścigania i sądami w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przepisów ochrony środowiska. Wykonywanie kontroli w oparciu o dokumenty, w tym automonitoringowe z zakresu szczególnego korzystania ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2019-05-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
PROWADZENIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, TRANSPORT ŁADUNKÓW Z I DO MIEJSCA PRZEZNACZENIA, OBSŁUGA ŻURAWI PRZEŁADUNKOWYCH.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB SREDNIE ZAWODOWE.PRAWO JAZDY KAT. C, KURS OPERATORA ŻURAWI PRZEŁADUNKOWYCH HDS ,UPRAWNIENIA OPERATORA ŻURAWI PRZEŁADUNKOWYCHWYNAGRODZENIE 16.00 ZŁ BRUTTO ZA GODZINĘ + PREMIA UZNANIOWA.PRACA NA TERENIE SZCZECINA I WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGOKONTAKT TELEFONICZNY 512 562 856
CESTAR ANDRZEJ CEBULA JERZY STARSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa systemów informatycznych firmy
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2019-02-25 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2019-07-12 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
prace porzadkowe terenow wokół budynkow użyteczności publicznej
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Do zadań należeć będzie, m.in.:1. administrowanie systemami opartymi o systemy MS Windows Server2. administrowanie systemami opartymi o systemy MS Windows 7/103. administrowanie systemami kopii zapasowych4. administrowanie serwerem baz danych Microsoft SQL Server5. administrowanie siecią LAN, urządzeniem brzegowym UTM6. instalacja nowych urządzeń informatycznych (stacje robocze, drukarki, serwery, urzadzenia sieciowe)7. nadzór nad funkcjonowaniem oraz zabezpieczenie funkcjonowania aplikacji wspierających pracę wydziałów sądu8. pomoc użytkownikom w zakresie poprawnego funkcjonowania sprzetu oraz aplikacji9. czuwanie nad prawidłowym wykorzystaniem przez pracowników sprzetu komputerowego10. usuwanie usterek sprzetu komputerowego i oprogramowania (kontakt z serwisami i nadzór nad zgłoszeniami)11. tworzenie i utrzymywanie środowiska pracy dla użytkowników systemów informatycznych12. prowadzenie dokumentacji systemówInformacje o naborze dostępne są pod adresem :http://bip.inowroclaw.sr.gov.pl/artykul/225/659/konkurs-na-stanowisko-informatyka
SĄD REJONOWY INOWROCŁAW - 2019-08-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w miejscu zamieszkania, praca z powierzoną gotówką, pozyskiwanie nowych klientów
PROVIDENT POLSKA S.A. w Koszalinie - 2019-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie spar kadrowo płacowych, - obsługa interesantów, - sporządzanie sprawozdań do GUS, ochrony środowiska, - prace biurowe - administarcyjne.Wymagana podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy oraz naliczania wynagrodzeń. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PPHU "CEMTON" - 2016-04-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, obsługa kontrahentów, przygotowanie korespondencji za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów, opisywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Mikołów (śląskie)
Praca na 3/4 etatu, praca przy rozbiorze drobiu (kurczaki, kaczki, gęsi, indyki), obsługa maszyn masarskich (noże, wykrojniki), prace porządkowe przy ubojni drobiu
PH HURT-DETAL "DEJA" Waldemar Deja - 2017-05-10 - Pijanów (świętokrzyskie)
Międzynarodowy transport towarów
RAFTRANS Rafał Sawicki - 2015-12-15 - Żary (lubuskie)
konserwacja urządzeń elektrycznych, praca na terenie zakładu
Optima Słodownia Pneumatyczna Sp.z o.o. - 2017-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc monterowi instalacji wentylacjipraca w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykształcenie bez znaczeniawymagana znajomość j. angielskiego lub niemieckiegomoże być osoba do przyuczenia
EUROMA s.c. - 2018-02-23 - Franklinów (wielkopolskie)