INFORMATYK Lublin oferta pracy GASTRO GROUP BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: INFORMATYK
Wynagrodzenie: 2 800 - 4 130 PLN
Zakres obowiązków: Robienie prostych grafik, obsługa socialmediów
Data publikacji: 2020-11-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: GASTRO GROUP BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:IDZIEGO RADZISZEWSKIEGO 8, 20-036 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Robienie prostych grafik, obsługa socialmediów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 4 130 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INFORMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 4 130 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2020
Data zakończenia pracy: 09.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa socialmediów
Nazwa pracodawcy:
GASTRO GROUP BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
danePracodawcy_nip: 1030001341
danePracodawcy_regon: 386922542
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
FRYDERYKA CHOPINA 13, 20-400 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: FRYDERYKA CHOPINA
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|351203
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 03.11.2020
Oferta pracy ważna do: 15.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?415d40eb23ddd8b9964ed424b8ed80f4
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z organizacją pracy w Kancelarii, zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych oraz korespondencji, zapoznanie się z podstawą prawną oraz rodzajem i prowadzeniem ksiąg biurowych, zapoznanie się z oprogramowaniem wykorzystywanym w pracy Kancelarii, w tym do prowadzenia ksiąg biurowych, archiwizacja dokumentów, zapoznanie się z rodzajem sprawozdań i rozliczeń podatkwoych, zapoznanie z zasadami archiwizacji i obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gostynin (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane i wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Legnica (dolnośląskie)
- Obsługa baru. Obsługa klienta. Obsług kasy fiskalnej. Podawanie napoi.- Wynagrodzenie: 500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny . Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%).- Praca tylko w piątki i soboty w godzinach: 18:00-23:00 (do końca lipca 2017). Od sierpnia będzie istniała możliwość zatrudnienia w w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach: 10:00-18:00, 16:00-24:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane osoby posiadające wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie jako barman. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 790-632-032) w godzinach: 9:00-15:00.
FUNDACJA CENTRUM - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
obsługa sprzedaży,przyjmowanie zamówień, fakturowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ORION" JAROSŁAW KASPRZYK - 2018-03-15 - Mokra (śląskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych, prowadzenie kart pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zgierz (łódzkie)
praca w masarni w Rożniatach
KOM - ROL KOBYLNIKI SP Z O O - 2016-06-06 - Rożniaty (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie detali i przekazywanie do magazynu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Budzyń (wielkopolskie)
Firma prowadzi pełną księgowość - nadzór finansowo-księgowy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tylko osobiście - Wrocław, Rynek 5 - I piętro, kadry, p. Maria Godlewska.
Admi Sp. z o.o. Gastronomia - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych,szatni,części socjalnej,wc,dróg komunikacji ogólnej,mycie i dezynfekcja podłóg,mycie okien,drzwi,balustrad,opróżnianie koszy na śmieci,wyk. zleconych przez perzełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Przystajń (śląskie)
Praca w kuchni, organizacja miejsca pracy w kuchni
RESTAURACJA PASJAMI Tomasz Witkowski - 2020-09-21 - Szprotawa (lubuskie)
robotnik oczyszczania miasta
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Dziennikarz. Praca na terenie Starogardu Gdańskiego.
Nordapress P.P.H.U. Halina Ruszewska - 2017-08-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
UTRZYMANIE W NALEŻYTYM STANIE BUDYNKU ORAZ INNYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKU TRWAŁEGO I WYPOSAŻENIA ZAKŁADU, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO DZIAŁANIA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, WODNO-KANALIZACYJNEJ, ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ, CODZIENNA KONTROLA BUDYNKU I W MIARE MOŻLIWOŚCI USUWANIE WSKAZANYCH USTEREK ORAZ NADZÓR NAD STANEM TECHNICZNYM I EKSPLOATACJA BUDYNKU, WYKONYWANIE PRACY W ZAKRESIE POSIADANYCH UPRAWNIEŃ, PROWADZENIE KSIĄŻKI OBIEKTU MZAZWYMAGANIA:MINIMUM ZASADNICZE KIERUNKOWE, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE ZAGADNIEŃ TECHNICZNYCH,UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV,PRACA OD 7-15WYNAGRODZENIE OD 3000,00 ZŁ BRUTTO
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Dobra (zachodniopomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Pracownia Mody Ślubnej i Wieczorowej NATALIA R. Sopniewska - 2019-05-29 - Gołuchów (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Mszana Dolna (małopolskie)
- nanoszenie danych do programu FK (finansowo-księgowego)- kompletowanie dokumentacji finansowej oraz archiwizowanie prowadzonych dokumentów zgodnie z przepisami,- sporządzanie wykazu dokumentacji przekazanej do archiwum,- bieżąca analiza kartotek,- wysyłanie wezwań do zapłaty,- drukowanie przelewów,- podawanie danych z prowadzonego działu na żądanie Głównego Księgowego i Kierownika Zakładu,- zastępstwo w czasie urlopu lub innej dłuższej nieobecności Księgowego - sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonego działu,- obowiązek znajomości przepisów na swoim stanowisku,- rozliczanie kaucji mieszkaniowych,- podawanie danych dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych do dnia 15 każdegomiesiąca, za wyjątkiem każdego kwartału gdzie termin sporządzania deklaracji jest do 8 dniamiesiąca za zakończeniu kwartału, oraz danych do JPK.- podawanie danych dotyczących sporządzania cząstkowej deklaracji podatku VAT- do dnia 12każdego miesiąca.- odbiór korespondencji dotyczącej kaucji i rozrachunków- prowadzenie spraw sądowych i komorniczych- inne prace zlecone przez Głównego Księgowego i Kierownika Zakład
GMINA MAŁOMICE - 2017-06-08 - Małomice (lubuskie)
pakowanie akcesoriów meblowych, obsługa maszyn;pracodawca chętnie zatrudni studentów, absolwentów szkół średnich
Nomet Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca jako operator urządzeń cukierniczych. Ks. sanitarno-epidemiologiczna.Praca: 3 zmiany
"MIESZKO BIS" Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Racibórz (śląskie)
dop/wyp
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
- wykonywanie instalacji: nagłośnieniowych, wizyjnych, CCTV i monitoringu, DSO- montaż urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Łódź (łódzkie)
Malowanie, tynkowanie, szpachlowanie ścian w obiektach handlowych, wykonywanie napraw w sklepach, demontaż sklepów
BIG STAR LIMITED Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Kalisz (wielkopolskie)
montaż stolarki
Kama-Krzysztof Bugaj - 2019-11-28 - Lubawka (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kietlin (łódzkie)
Kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
TEKNIA KALISZ SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Popówek (wielkopolskie)
Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i z przepisami BHP na miejscu pracy, przeszkolenie z zakresu obsługi maszyn czyszczących i stosowania profesjonalnych środków czystości, sprzątanie i ciągłe utrzymanie czystości powierzchni biurowych i hal produkcyjnych, ciągów komunikacyjnych, szatni, przy użyciu profesjonalnych środków czystości i maszyn czyszczących (szorowarek, polerek), oczyszczanie i pielęgnacja terenów zewnętrznych i utrzymanie ich w czystości.
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Mielec (podkarpackie)
INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B
Ośrodek Szkolenia Kierowców "PRAWKO" Chmura Dorota - 2018-09-10 - Dębica (podkarpackie)
1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zakup materiałów i wyrobów u bengalskich dostawców, wspomaganie pracy bengalskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)