INFORMATYK Lublin oferta pracy GASTRO GROUP BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Stanowisko: INFORMATYK

Wynagrodzenie: 2 800 - 4 130 PLN

Zakres obowiązków: Robienie prostych grafik, obsługa socialmediów

Data publikacji: 2020-11-03

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: GASTRO GROUP BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
IDZIEGO RADZISZEWSKIEGO 8, 20-036 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Robienie prostych grafik, obsługa socialmediów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 4 130 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INFORMATYK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik informatyk*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 4 130 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2020

Data zakończenia pracy: 09.11.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk*

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa socialmediów

Nazwa pracodawcy:
GASTRO GROUP BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

danePracodawcy_nip: 1030001341

danePracodawcy_regon: 386922542

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
FRYDERYKA CHOPINA 13, 20-400 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Lublin

danePracodawcy_kodPowiatu: 0663

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lublin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700

Ulica pracodawcy: FRYDERYKA CHOPINA

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|351203

Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data dodania oferty pracy: 03.11.2020

Oferta pracy ważna do: 15.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?415d40eb23ddd8b9964ed424b8ed80f4

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

Zapoznanie się z organizacją pracy w Kancelarii, zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych oraz korespondencji, zapoznanie się z podstawą prawną oraz rodzajem i prowadzeniem ksiąg biurowych, zapoznanie się z oprogramowaniem wykorzystywanym w pracy Kancelarii, w tym do prowadzenia ksiąg biurowych, archiwizacja dokumentów, zapoznanie się z rodzajem sprawozdań i rozliczeń podatkwoych, zapoznanie z zasadami archiwizacji i obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gostynin (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Prace ogólnobudowlane i wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Legnica (dolnośląskie)

BARMAN - KELNER - od 500 PLN

- Obsługa baru. Obsługa klienta. Obsług kasy fiskalnej. Podawanie napoi.- Wynagrodzenie: 500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny . Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%).- Praca tylko w piątki i soboty w godzinach: 18:00-23:00 (do końca lipca 2017). Od sierpnia będzie istniała możliwość zatrudnienia w w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach: 10:00-18:00, 16:00-24:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane osoby posiadające wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie jako barman. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 790-632-032) w godzinach: 9:00-15:00.
FUNDACJA CENTRUM - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

obsługa sprzedaży,przyjmowanie zamówień, fakturowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ORION" JAROSŁAW KASPRZYK - 2018-03-15 - Mokra (śląskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

wykonywanie zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych, prowadzenie kart pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zgierz (łódzkie)

RZEŹNIK-MASARZ (NR 2176) - od 2 000 PLN

praca w masarni w Rożniatach
KOM - ROL KOBYLNIKI SP Z O O - 2016-06-06 - Rożniaty (kujawsko-pomorskie)

PAKOWACZ - od 1 850 PLN

Pakowanie detali i przekazywanie do magazynu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Budzyń (wielkopolskie)

GŁÓWNA KSIĘGOWA - do 3 000 PLN

Firma prowadzi pełną księgowość - nadzór finansowo-księgowy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tylko osobiście - Wrocław, Rynek 5 - I piętro, kadry, p. Maria Godlewska.
Admi Sp. z o.o. Gastronomia - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych,szatni,części socjalnej,wc,dróg komunikacji ogólnej,mycie i dezynfekcja podłóg,mycie okien,drzwi,balustrad,opróżnianie koszy na śmieci,wyk. zleconych przez perzełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Przystajń (śląskie)

KUCHARZ (SZPROTAWA) - od 3 000 PLN

Praca w kuchni, organizacja miejsca pracy w kuchni
RESTAURACJA PASJAMI Tomasz Witkowski - 2020-09-21 - Szprotawa (lubuskie)

ROBOTNIK OCZYSZCZANIA MIASTA - 1 033,7 PLN

robotnik oczyszczania miasta
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

DZIENNIKARZ - od 2 774,95 PLN

Dziennikarz. Praca na terenie Starogardu Gdańskiego.
Nordapress P.P.H.U. Halina Ruszewska - 2017-08-29 - Starogard Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI OBIEKTU/KONSERWATOR - od 3 000 PLN

UTRZYMANIE W NALEŻYTYM STANIE BUDYNKU ORAZ INNYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKU TRWAŁEGO I WYPOSAŻENIA ZAKŁADU, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO DZIAŁANIA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, WODNO-KANALIZACYJNEJ, ELEKTRYCZNEJ, GAZOWEJ, CODZIENNA KONTROLA BUDYNKU I W MIARE MOŻLIWOŚCI USUWANIE WSKAZANYCH USTEREK ORAZ NADZÓR NAD STANEM TECHNICZNYM I EKSPLOATACJA BUDYNKU, WYKONYWANIE PRACY W ZAKRESIE POSIADANYCH UPRAWNIEŃ, PROWADZENIE KSIĄŻKI OBIEKTU MZAZWYMAGANIA:MINIMUM ZASADNICZE KIERUNKOWE, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE ZAGADNIEŃ TECHNICZNYCH,UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV,PRACA OD 7-15WYNAGRODZENIE OD 3000,00 ZŁ BRUTTO
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Dobra (zachodniopomorskie)

KRAWCOWA - SZWACZKA - od 2 250 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Pracownia Mody Ślubnej i Wieczorowej NATALIA R. Sopniewska - 2019-05-29 - Gołuchów (wielkopolskie)

KSIĘGOWY (MAŁOMICE) - 2 344,53 - 2 775,07 PLN

- nanoszenie danych do programu FK (finansowo-księgowego)- kompletowanie dokumentacji finansowej oraz archiwizowanie prowadzonych dokumentów zgodnie z przepisami,- sporządzanie wykazu dokumentacji przekazanej do archiwum,- bieżąca analiza kartotek,- wysyłanie wezwań do zapłaty,- drukowanie przelewów,- podawanie danych z prowadzonego działu na żądanie Głównego Księgowego i Kierownika Zakładu,- zastępstwo w czasie urlopu lub innej dłuższej nieobecności Księgowego - sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonego działu,- obowiązek znajomości przepisów na swoim stanowisku,- rozliczanie kaucji mieszkaniowych,- podawanie danych dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych do dnia 15 każdegomiesiąca, za wyjątkiem każdego kwartału gdzie termin sporządzania deklaracji jest do 8 dniamiesiąca za zakończeniu kwartału, oraz danych do JPK.- podawanie danych dotyczących sporządzania cząstkowej deklaracji podatku VAT- do dnia 12każdego miesiąca.- odbiór korespondencji dotyczącej kaucji i rozrachunków- prowadzenie spraw sądowych i komorniczych- inne prace zlecone przez Głównego Księgowego i Kierownika Zakład
GMINA MAŁOMICE - 2017-06-08 - Małomice (lubuskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 11 PLN

pakowanie akcesoriów meblowych, obsługa maszyn;pracodawca chętnie zatrudni studentów, absolwentów szkół średnich
Nomet Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ CUKIERNICZYCH - od 2 100 PLN

Praca jako operator urządzeń cukierniczych. Ks. sanitarno-epidemiologiczna.Praca: 3 zmiany
"MIESZKO BIS" Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Racibórz (śląskie)

PROJEKTANT DESIGNER - od 2 300 PLN

dop/wyp
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łobez (zachodniopomorskie)

INSTALATOR SYSTEMÓW AUDIOWIZUALNYCH - od 2 100 PLN

- wykonywanie instalacji: nagłośnieniowych, wizyjnych, CCTV i monitoringu, DSO- montaż urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Łódź (łódzkie)

MONTAŻYSTA - BUDOWLANIEC - od 2 000 PLN

Malowanie, tynkowanie, szpachlowanie ścian w obiektach handlowych, wykonywanie napraw w sklepach, demontaż sklepów
BIG STAR LIMITED Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Kalisz (wielkopolskie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 3 000 PLN

montaż stolarki
Kama-Krzysztof Bugaj - 2019-11-28 - Lubawka (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kietlin (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BHP (30-) - od 2 000 PLN

Kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)

ŚLUSARZ - od 2 200 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
TEKNIA KALISZ SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Popówek (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 600 PLN

Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i z przepisami BHP na miejscu pracy, przeszkolenie z zakresu obsługi maszyn czyszczących i stosowania profesjonalnych środków czystości, sprzątanie i ciągłe utrzymanie czystości powierzchni biurowych i hal produkcyjnych, ciągów komunikacyjnych, szatni, przy użyciu profesjonalnych środków czystości i maszyn czyszczących (szorowarek, polerek), oczyszczanie i pielęgnacja terenów zewnętrznych i utrzymanie ich w czystości.
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Mielec (podkarpackie)

KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 6 248 PLN

1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 500 PLN

zakup materiałów i wyrobów u bengalskich dostawców, wspomaganie pracy bengalskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)