HH/ KASJER Wałbrzych oferta pracy Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "Aqua-Zdrój" Sp. z o.o.
Stanowisko: HH/ KASJER
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa klienta na kasie basenowej.
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Wałbrzych (dolnośląskie)
Pracodawca: Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "Aqua-Zdrój" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bezpośrednia obsługa klienta na kasie basenowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zasadnicze plus regulaminowe dodatkiGodz. pracy 6-14, 12-20, 14-22
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: HH/ KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wałbrzych
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałbrzych
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kas fiskalnych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "Aqua-Zdrój" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVZgoda na przetwarzanie danych osobowych pobrana ze strony BIP.AQUA-ZDROJ.PL(zakładka "Nabór do pracy").
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c5fefeb8f32f7df35cfdd85fdda61943
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Żory (śląskie)
montaż, uruchamianie systemów magazynowych, nadzór nad przebiegiem prac montażowych, współpraca z klientem, montaż i serwis urządzeń, miejsce wykonywania pracy: cały kraj wg zleceń
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć warsztatowych - stolarskich dla dzieci i młodzieży.
FUNDACJA WENA - 2019-08-16 - Kraków (małopolskie)
Dowóz pracowników do pracy i z pracy do bazy z prowadzonych budów przez firmę. Dowóz materiałów budowlanych na poszczególne budowy.
kontakt przez PUP - 2020-08-28 - Tyniowice (podkarpackie)
obsługa wypalarki CNC
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Strzegom (dolnośląskie)
pomoc instruktorom w organizacji zajęc ii imprez organozowanych przez GCKCzi S
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Stary Szelków (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1. Nadzór nad utrzymaniem czystości w gminie w zakresie określonym w regulaminie utrzymania porządku i czystości w gminie a w szczególności:1) Współorganizowanie przetargów w zakresie utrzymania czystości na terenach komunalnych, plażach i innych terenach publicznych oraz wywozu nieczystości z terenów publicznych;2) Nadzór nad stanem sanitarno-porządkowym terenów Gminy Stegna, w szczególności wzdłuż pasów drogowych, na przystankach, placach, parkach, boiskach, ścieżkach pieszych, plażach, terenach przyplażowych, oraz innych terenach publicznych;3) Nadzoru nad urządzeniami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;4) Podejmowanie działań w celu likwidacji dzikich wysypisk;5) Sprawowanie kontroli oraz podejmowanie działań dyscyplinujących przedsiębiorców w zakresie wywiązywania się z umów w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wywozu nieczystości z koszy ulicznych oraz innych urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach publicznych.2. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego.3. Sprawowania kontroli postępowania i stosowania przepisów o prawidłowym gromadzeniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych.4. Nadzór nad pracownikami wykonującymi czynności z zakresu gospodarki komunalnej w ramach wykonywanych robót publicznych, prac interwencyjnych oraz prac społeczno-użytecznych, w tym:1) Ustalanie harmonogramu robót dla w/w pracowników w zakresie:a) prac montażowych i konserwatorskich ławek, koszy ulicznych, znaków drogowych, przystanków autobusowych i innych obiektów małej architektury komunalnej, b) wykaszania poboczy, rowów, itp.c) porządkowania wyznaczonych terenów,d) odśnieżania ulic i chodników, usuwania śliskości,e) naprawy nawierzchni drogowych,f) wykonania innych prac społeczno-gospodarczych.2) Zabezpieczenie sprzętowo-materiałowe wykonywanych robót, w tym zakupu sprzętu i narzędzi do wykonania robót komunalnych, środków indywidualnej ochrony i BHP.5. Wyposażenie terenów publicznych w szalety publiczne stacjonarne i przenośne oraz sprawowanie nadzoru nad ich funkcjonowaniem.6. Wyposażenie gruntów stanowiących mienie Gminy w infrastrukturę techniczną (tj. kosze na śmieci, ławki, fontanny, zdroje uliczne itp.).7. Utrzymanie ładu i porządku wokół budynków gminnych.8. Udział w pracach gminnego zespołu reagowania kryzysowego w zakresie ochrony przed powodzią.9. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników.10. Nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym urządzeń melioracyjnych. 11. Prowadzenie ewidencji wód i urządzeń melioracji wodnych. 12. Prowadzenie postępowań w zakresie: a) wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, b) wydawania decyzji na lokalizacje przyłączy. 13. Naliczania opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego. 14. Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników. 15. Współpraca w zagospodarowaniu terenów zieleni w tym: a) urządzanie i utrzymywanie rabat, klombów kwiatowych oraz krzewów i innych roślin ozdobnych, b) wykaszanie rond na terenie gminy, c) konserwacja i wycinka drzew i krzewów.13. Realizacja zadań dotyczących usuwania azbestu z przestrzeni publicznej.14. Realizacja programów pomocowych związanych z azbestem.15. Prowadzenie magazynu ze sprzętem gminnym.16. Koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem oświetlenia przestrzeni publicznej w gminie, w szczególności:1) Udział w przygotowaniu przetargów na oświetlenie uliczne i kontrola ich realizacji;2) Współpraca z przedsiębiorcami w zakresie realizacji nowych inwestycji oświetleniowych, przebudowy, remontu i utrzymania urządzeń oświetleniowych;3) Uzgadnianie lokalizacji przyłączy oświetleniowych do obiektów gminnych (np. place zabaw, parki itp.);4) Kontrola realizacji umów i potwierdzanie ich wykonania w zakresie oświetlenia ulic; 5) Prowadzenie spraw w zakresie uzupełnienia i konserwacji lamp ulicznego oświetlenia; 6) Rozliczanie umów na oświetlenie uliczne.17. Udział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną.18. Nadzór nad wykonaniem nieodpłatnej pracy na cele społeczne.19. Zastępowanie pracownika ds. dróg i mostów. 20. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.21. Kontrola operacji gospodarczych pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.22. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.23. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Gmina Stegna - 2019-05-15 - Stegna (pomorskie)
nabijanie klimatyzacji, drobna naprawy aut.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Gozdnica (lubuskie)
Oferujemy: -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, po okresie próbnym gwarantujemy 2640 zł brutto, po roku pracy 3000 zł brutto,-stałe terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),-atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne,-dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,-uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,-bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-11-16 - Tczew (pomorskie)
- Wytwarzanie lub reperowanie części tworzących nadwozie i podwozie samochodów- Przycinanie, kształtowanie, łączenie i montowanie elementów z blachy- Montowanie gotowych elementów- Ocena stanu blach w samochodach- Przygotowywanie pojazdów do naprawyUmowa na okres próbny + 2 lata z opcją przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Auto Diug - 2017-05-04 - Słupsk (pomorskie)
1. Pobieranie produktów z magazynu żywnościowego2. Przygotowywanie posiłków wg jadłospisu3. Przestrzeganie procedur HACCAP
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg stanowiska
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA Skład Jastrzębie - 2018-10-08 - Jastrzębie (opolskie)
zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 15.07.2011r.
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Żyrardów (mazowieckie)
prace fizyczne w komisie samochodowym, mycie aut, dbanie o porzadek, itp.
AUTOKOMIS SKUP I SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW Bronisława Soloch - 2017-07-19 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
Praca przy produkcji folii bąbelkowej oraz pianki polietylenowej; prace magazynowe; załadunek towarów; prace związane z kompletowaniem zamówień i przygotowywaniem do wysyłki.
VIZA STAFF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-19 - Wiktorów (mazowieckie)
pomoc w obsłudze beneficjentów w biurze obsługi klienta, wspomaganie bieżących prac sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Międzyświeć (śląskie)
Sprzatanie pokoi hotelowych, biur, holu i klatki schodowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie gotowych produktów plastikowych
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Paczków (opolskie)
PRACE OGRODNICZE, OGÓLNOBUDOWLANYE, UTZRYMANIE DRÓG I MOSTÓW
RĄPEL SZYMON SZART - 2018-04-07 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa gości, przygotowywanie napojów, deserów
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo -Produkcyjne " Duet " Jolanta Kucharska i Henryk Kaszuba Spółka Jawna - 2019-05-07 - Człuchów (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-04-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ROBOTNIK
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn na przydzielonych stanowiskach, montaż komponentów zgodnie z instrukcją pracy i kontroli, nadzór nad prawidłowym wykonaniem produktu
HUMAN&HUNTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Nowa Wieś Legnicka (dolnośląskie)
Obsługa klientów na stacji paliw
JANPAL - JANUSZ LEWIŃSKI - 2017-04-14 - Pionki (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa imprez okolicznościowych, praca z programem komputerowym Gastro (wg programu stażu)
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bełchatów (łódzkie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie- obsługa klienta- praca w godz. 20:00 - 08:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-12-05 - Łódź (łódzkie)
Ladowanie i nadzór nad prawidłowym załadunkiem .
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Kamienica Szlachecka (pomorskie)
Malowanie, gładzie, płyty gipsowo-kartonowe. Praca w Kołobrzegu i okolicach w godz. 8-17. Dźwiganie do 30 kg.
KOLBERG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obróbka detali i podzespołów
Zakład Maszyn Elektrycznych "EMIT" S.A. Żychlin - 2019-04-25 - Żychlin (łódzkie)
Starszy inspektor ds. zamówień publicznych w Zespole ds. administracyjnychZAKRES ZADAŃ:1.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu dokonania zakupu potrzebnych towarów, usług i robót budowlanych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.2.Prowadzenie spraw w zakresie bhp i ochrony p/pożarowej, ochrony środowiska i odpadów.3.Prowadzenie składnicy akt Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.4.Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.5.Dokonywanie zakupu materiałów, środków i wyposażenia na potrzeby pracowników. 6.Kontrolowanie sposobu eksploatacji i konserwacji obiektów będących w zarządzie PIW. 7.Sprawdzanie kart drogowych i sporządzanie rozliczeń paliwa zużytego w samochodach służbowych. 8.Sporządzanie sprawozdawczości i prowadzenie ewidencji z zakresu realizowanych zadań.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2020-08-03 - Łomża (podlaskie)