HANDLOWIEC Krosno Odrzańskie oferta pracy FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: HANDLOWIEC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt telefonicznmi i mailowy z klientami zagranicznymi i krajowym; wprawadzanie zamówień i tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie; fakturowanie; aktywna sprzedaż; planowanie wysyłek do klientów
Data publikacji: 2016-07-20
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POCZTOWA 30, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt telefonicznmi i mailowy z klientami zagranicznymi i krajowym; wprawadzanie zamówień i tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie; fakturowanie; aktywna sprzedaż; planowanie wysyłek do klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
od 2000 zł (część stała +premia od efektów sprzedazowych)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: HANDLOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik handlowiec* (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średni (kierunkowe); 1 rok doświadczenia; doswiadczenie w sprzedazy w segmencie B2B; prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POCZTOWA 30, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POCZTOWA
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 20.07.2016
Oferta pracy ważna do: 19.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta
"KAJA" Handel-Hurt-Detal Janusz Dereszewicz - 2017-10-27 - Gostyń (wielkopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami , duzymi sieciami handlowymi Sp. z o.o. zajmująca się produkcją, sprzedażą importem i eksportem - branża elektroniczna
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa sklepu internetowego, realizacja zamówień, przygotowanie paczek do wysyłki, wysyłka zamówień, obsługa urządzeń biurowych, utrzymywanie telefonicznych kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Turek (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla klientów z Indii, dokonywanie operacji handlowych, gromadzenie dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Główne obowiązki: weryfikacja pod względem poprawności, zgodności, celowości prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej (wydatków, dochodów budżetowych, funduszy celowych, specjalnych, środków trwałych, kont pozabilansowych i innych) w celu prawidłowości sprawdzanych dokumentów; przygotowywanie dokumentów, decyzji, umów, not w celu prawidłowego dekretu poprzez koordynację pracy specjalistów oraz samodzielne odpowiadanie za przygotowanie całości dekretu; dekretowanie na bieżąco dowodów księgowych (wartości umów, decyzji, postanowień itp.) zaangażowania wydatków budżetowych w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych w celu wstępnej kontroli zgodności zamierzonych wydatków z planem finansowym jednostki wykorzystując komputerowy program finansowo-księgowy Ft-Fk; prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej realizacji zadań związanych z uczestnictwem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej w szkoleniach, operacjach inicjowanych przez Europejską Agencję Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach państw Członkowskich Unii Europejskich (FRONTEX) oraz nadzorowanie ewidencji środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w celu prawidłowego rozliczania dokumentów;sporządzanie wspólnie ze specjalistami sprawozdań finansowych oraz uzgadnianie ewidencji, bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian w funduszu jednostki wraz z wymaganymi załącznikami w celu ostatecznego przedstawienia rezultatu działalności, sytuacji finansowej i majątkowej jednostki; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań, właściwej realizacji zadań sekcji; przygotowywanie projektów decyzji pozostających w zakresie właściwości sekcji w celu zgodnej z prawem realizacji zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe o specjalności finanse i rachunkowość, bankowość, ekonomia.Wymagania niezbędne: posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, Excel); umiejętność analitycznego myślenia;znajomość przepisów prawa o rachunkowości i finansów publicznych w praktyce; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań; posiadanie wiedzy w zakresie ewidencji księgowej i zdarzeń gospodarczych; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rachunkowością, finansami publicznymi; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu finansowo-księgowego; umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność;posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
znajomość prawa budowlanego, rysunek techniczny
kontakt przez OHP - 2016-02-10 - Ogrodzieniec (śląskie)
Montaż / demontaż rusztowań.
RUBO-SERWIS SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Zakres zadań obejmie w szczególności:1) protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, wykonywanie wszelkich czynności i zarządzeń w tych sprawach,2) redagowanie pism,3) wykonywanie prac administracyjno-biurowych,4) wykonywanie czynności kancelaryjnych,5) obsługa urządzeń biurowych (faks, ksero, skaner).- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach: ul. Francuska 38, 40-028 Katowice lub ul. Andrzeja 16-18, 40-957 Katowice.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię i posiadać wysoką kulturę osobistą, 3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać wykształcenie co najmniej średnie oraz zdany egzamin maturalny, 5) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,6) legitymować się bardzo dobrą znajomością techniki pracy biurowej i obsługi komputera w tym biegłego pisania pod dyktando.Dodatkowe atuty:1) preferowane wykształcenie wyższe, kierunki: prawo, administracja, administracja sądowa,2) umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania czasem,3) kreatywność,4) komunikatywność,5) zdolność analitycznego myślenia,6) odporność na stres,7) umiejętność pracy w zespole,8) doświadczenie w pracy biurowej w sądownictwie,9) szeroka wiedza ogólna,10) podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących dział sądownictwa powszechnego w tym w szczególności: ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych, rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości Regulamin urzędowania sądów powszechnych, zarządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-10-26 - Katowice (śląskie)
Profesjonalna obsługa gości restauracji, serwowanie posiłków i napojów, dbanie o pozytywny wizerunek restauracji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Lubaczów (podkarpackie)
obsługa klientów, w tym chińskojęzycznych, poszukiwanie kontrahentów, sprzedaż towarów, podpisywanie umów za zgodą Zarządu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wydawanie i przyjmowanie towaru, sporządzanie zamówień , mieszanie farb
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kolonia Bądków (mazowieckie)
Kierownik budowy
Przedsiębiorstwo Usługowe "EKOKAN" Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Tarnów (małopolskie)
Wykładanie towaru, obsługa klienta
ARO sp. z o.o. Iława - 2017-05-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Łazy (mazowieckie)
Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (pracodawca zapewnia przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku),obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-17.00),budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony).
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2015-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pieczenie pieczywa i robienie ciasta chlebowego, palenie w piecu chlebowym.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Bukowcu - 2015-11-30 - Bukowiec (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie prac brukarskich lub murarskich, praca w godz. 7-16
Halex Tomasz Szubert - 2017-08-21 - Krasiejów (opolskie)
praca na stanowisku sprzedawcy, wykładania towaru na półki sklepowe, sprzedaż produktów ogólnospożyczwych
Przedsiębiorstwo RUZIK Patryk Ruzik, Pomoc Drogowa RUZIK Patryk Ruzik - 2018-01-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów w zakresie usług marketingowo-internetowych
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Tychy (śląskie)
Prace ogólnobudowlane. Praca jednozmianowa w godz. 7-15, umowa o prace na okres próbny, wynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie. Praca wykonywana będzie na terenie woj. pomorskiego. Pracodawca zapewnia dojazd na miejsce wykonywania prac. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Kontakt z pracodawcą: Wojciech Formela tel, 665 398 140
Wojciech Formela Usługi Dekarskie - 2016-04-19 - Sierakowice (pomorskie)
transport towarów po Polsce i UE
TRANSPORT CIĘŻAROWY MIECZYSŁAW STECKO - 2017-01-30 - Namysłów (opolskie)
zbieranie informacji handlowych, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
ALFA Paweł Porębski - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
-Czyszczenie konstrukcji i elementów stalowych z rdzy-Przygotowanie konstrukcji stalowych do malowania-Nakładanie pokryć antykorozyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gorlice (małopolskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Chin przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Łask (łódzkie)