HANDLOWIEC Dobrodzień oferta pracy INTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: HANDLOWIEC
Wynagrodzenie: od 3 500 do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów detalicznych i hurtowych, utrzymywanie kontaktów z klientem, poszukiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2021-05-27
Lokalizacja: Dobrodzień (opolskie)
Pracodawca: INTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 36a, 46-380 Dobrodzień, powiat: oleski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów detalicznych i hurtowych, utrzymywanie kontaktów z klientem, poszukiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: HANDLOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobrodzień
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1608
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrodzień
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik handlowiec*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
INTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6222430543
danePracodawcy_regon: 25052517000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie
Adres pracodawcy:
Odolanowska 60, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: ostrowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3017
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937132
Ulica pracodawcy: Odolanowska
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: X
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.05.2021
Oferta pracy ważna do: 26.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ead253ea9e20af5df7392c812e0267f4
Podobne oferty pracy
wykonywanie wykopów pod linię kablową
GELMAX GRZEGORZ MAKOSZ - 2018-06-06 - Lublin (lubelskie)
praca w chińskim markecie na stanowisku handlowiec, współpraca z kontrahentami chińskimi, obsługa klientów,import towarów m.in z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-programowanie i konfigurowanie sterowników-obróbka podzespołów i poszczególnych części silników lotniczych i turbin gazowych (specyficzna dokumentacja dla MTU)-szlifowanie i toczenie- maszyny Siemens 840
Randstad Deutschland - 2018-08-13 - Niemcy (Niemcy)
prawo jazdy kat. B
PPH Bylicki Sławomir - 2018-02-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad dziećmi, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, dbanie o czystość sal w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Mniów (świętokrzyskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Chybie (śląskie)
Sporządzanie dań.
PIRAMIDA sp. z o.o. - 2016-01-22 - Tychy (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, składanie zamówień wraz z ich analizą, tworzenie oferty we-sklepach, opieka nad ofertą, analizy handlowe
GRUPA MODNE ZAKUPY Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in. przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia; stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań; prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl; przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat; zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych; przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty; sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych; miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół; przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek; bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych; przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego; tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura; przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej; prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań; przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu. Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1.z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260);2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000);3.z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.);4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 7.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 8.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 9. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 10.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-07 - Płock (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami oraz promowanie marki BAJCAR; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, sprzedaż towarów, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, pozyskiwanie nowych kontaktów, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów firm, branża elektroniczna, RTV
A - U DISTRIBUTION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-19 - Niepołomice (małopolskie)
Budowanie pozytywnych relacji biznesowych. Pełna obsługa klienta - ofertowanie i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy. Analiza potrzeb i oczekiwań klientów w celu zaproponowania optymalnych rozwiązań ofertowych. Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów, utrzymywanie właściwych relacji z klientami i kontrahentami. Praca stacjonarna w Brzesku w godz. od 8.00 - 17.00.
OMNI corp Franciszek Mucek - 2017-06-21 - Brzesko (małopolskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna towarów, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY TEREN KRAJU
USŁUGI TRANSPORTOWE BERNADETTA GOLCZYK - 2017-05-17 - Dębica (podkarpackie)
pakowanie i kompletowanie towaru, obsługa skanera, rozlokowanie towarów na półki.
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o.o. Sp. k. - 2021-06-15 - Piaseczno (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych dla klientów z Indii, dokonywanie operacji handlowych, gromadzenie dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Naprawy, diagnozowanie, konserwacja, naprawa instalacji elektrycznych.
Chojnicka Spółdzielnia Socjalna - 2017-03-01 - Chojnice (pomorskie)
Załadunek materiałów różnych na tiry
"EKOM" MACIEJCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-12-13 - Nowiny (świętokrzyskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2017-03-27 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami z Uzbekistanu w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych oraz artykułów użytku domowego za pomocą nowoczesnych środków komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa Klienta, realizacja zamówień. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
NEON SERVICE SŁAWOMIR ŚCIESZKA - 2018-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Spawanie metoda MAG
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Trzebnica (dolnośląskie)
Wymiana opon, obsługa maszyn, wyważarki, montażownicy.
FIRMA SWISS. AL. GUM, Agnieszka Olejarz - 2016-03-23 - Pruchnik (podkarpackie)
nauczanie informatyki w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Stefanii Sempołowskiej w Lubinie - 2019-09-12 - Lubin (dolnośląskie)