GŁÓWNY KSIĘGOWY Zamość oferta pracy Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 5 000 - 7 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. oraz przepisów wykonawczych, w tym w szczególności: prowadzenie ksiąg rachunkowych, okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą, odpowiedzialność za organizację i efektywność pracy podległych pracowników oraz skutki finansowe i prawne wynikające z nieprzestrzegania przepisów prawa, przestrzeganie zasad etycznego wykonywania zawodu, koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z obsługą finansowo-księgową, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i ich archiwizowania, opracowywanie i modyfikowanie zakładowego planu kont, opracowywanie dokumentacji systemu przetwarzania i ochrony danych, opracowywanie analiz i planów gospodarczo-finansowych z zakresu działania Spółki, weryfikowanie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych techniką ręczną oraz z wykorzystaniem programów finansowo-księgowych, ocenianie zgodności stosowanych procedur z przyjętą polityką rachunkowości w Spółce, kontrolowanie poprawności zakwalifikowanych operacji gospodarczych, ich dekretacji i księgowania na kontach, opracowanie obiegu dokumentów księgowych, sprawdzanie procedury obiegu, nadzoru i archiwizowania dokumentów księgowych, przygotowywanie oraz udostępnianie dokumentacji księgowej i ksiąg rachunkowych organom kontroli zewnętrznej, udzielanie wyjaśnień kontrolującym, analizowanie protokołów i zaleceń pokontrolnych, monitorowanie sytuacji finansowej Spółki, bieżące powiadamianie przełożonego o istniejących zagrożeniach oraz podejmowanie działań w celu ich eliminacji po uzyskaniu akceptacji przełożonego, opracowywanie strategii i procedur pozyskiwania środków finansowych dla działalności Spółki, kontrolowanie wydatków i zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów finansowych, nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu zobowiązań, przygotowywanie inwentaryzacji, nadzorowanie przebiegu i rozliczanie jej wyniku, planowanie i podejmowanie decyzji na podstawie informacji zawartych w sprawozdaniach finansowych, opracowywanie analiz finansowych, analizowanie i opiniowanie decyzji inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie prac związanych z wewnętrznym systemem raportowania i innymi działaniami z zakresu rachunkowości, przygotowywanie raportów oraz współpraca z biegłymi rewidentami podczas badania sprawozdania finansowego, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia Spółki ze zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Izby Skarbowej, Urzędu Statystycznego i Urzędu Miasta, sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (m.in. US, ZUS, GUS, banki), nadzorowanie i kontrola pracy pracowników w podległej komórce organizacyjnej.
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. oraz przepisów wykonawczych, w tym w szczególności: prowadzenie ksiąg rachunkowych, okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych, gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą, odpowiedzialność za organizację i efektywność pracy podległych pracowników oraz skutki finansowe i prawne wynikające z nieprzestrzegania przepisów prawa, przestrzeganie zasad etycznego wykonywania zawodu, koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z obsługą finansowo-księgową, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i ich archiwizowania, opracowywanie i modyfikowanie zakładowego planu kont, opracowywanie dokumentacji systemu przetwarzania i ochrony danych, opracowywanie analiz i planów gospodarczo-finansowych z zakresu działania Spółki, weryfikowanie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych techniką ręczną oraz z wykorzystaniem programów finansowo-księgowych, ocenianie zgodności stosowanych procedur z przyjętą polityką rachunkowości w Spółce, kontrolowanie poprawności zakwalifikowanych operacji gospodarczych, ich dekretacji i księgowania na kontach, opracowanie obiegu dokumentów księgowych, sprawdzanie procedury obiegu, nadzoru i archiwizowania dokumentów księgowych, przygotowywanie oraz udostępnianie dokumentacji księgowej i ksiąg rachunkowych organom kontroli zewnętrznej, udzielanie wyjaśnień kontrolującym, analizowanie protokołów i zaleceń pokontrolnych, monitorowanie sytuacji finansowej Spółki, bieżące powiadamianie przełożonego o istniejących zagrożeniach oraz podejmowanie działań w celu ich eliminacji po uzyskaniu akceptacji przełożonego, opracowywanie strategii i procedur pozyskiwania środków finansowych dla działalności Spółki, kontrolowanie wydatków i zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów finansowych, nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu zobowiązań, przygotowywanie inwentaryzacji, nadzorowanie przebiegu i rozliczanie jej wyniku, planowanie i podejmowanie decyzji na podstawie informacji zawartych w sprawozdaniach finansowych, opracowywanie analiz finansowych, analizowanie i opiniowanie decyzji inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie prac związanych z wewnętrznym systemem raportowania i innymi działaniami z zakresu rachunkowości, przygotowywanie raportów oraz współpraca z biegłymi rewidentami podczas badania sprawozdania finansowego, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia Spółki ze zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Izby Skarbowej, Urzędu Statystycznego i Urzędu Miasta, sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych (m.in. US, ZUS, GUS, banki), nadzorowanie i kontrola pracy pracowników w podległej komórce organizacyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 7 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.Staż pracy minimum 5 lat w zakresie księgowości, w tym 2 lata na samodzielnym stanowisku,
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 9222265471
danePracodawcy_regon: 950362673
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59af9d81c0d1aa2fee5cec41349f2982
Podobne oferty pracy
- um. zlecenie/ um. o pracę- um. na 1/2 etatu
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ELTRA" - 2017-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Staniątki (małopolskie)
prawidłowe ustalanie stanu i wyników finansowych, prowadzenie rachunkowości jednostki, analizy, bilanse, prowadzenie ewidencji księgowej dla pełnej księgwosości, rozliczenia VAT, sporządzanie deklaracji, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, współpraca z zarządem spółki
Kombinat Rolny Świdnica Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Pszenno (dolnośląskie)
- praca przy wznoszeniu szkieletów budynków użytkowych, mieszkaniowych i wielkopłytowych- prace na wysokościach- znajomość i umiejetnośc czytania rysunku technicznego
SPARTA-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Karpacz (dolnośląskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych Stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o ust. rachunkowości, dokonywanie dyspozycji środkami finansowymi, sporządzanie sprawozdań finansowych, dekalaracji podatkowych (CIT, ZUS, PIT) i innych sprawozdań i analiz, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
KUJAWSKO-POMORSKI ZARZĄD WOJEWÓDZKI POLSKIEGO KOMITETU POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudniku - 2018-07-05 - Rudnik (lubelskie)
Do zadań należy wykonywanie zabiegów na miejscu w gabinecie fizjoterapii oraz w Domu Opieki oddalonym w niewielkiej odległości od praktyki.
Physio in Siemensstadt GbR - 2017-06-22 - Niemcy (Niemcy)
obsługa sali, sprzedaż biletów, sprzedaż produktów żywnościowych.
kontakt przez OHP - 2016-07-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonanie prac instalacyjnych ,montaż kanalizacji sanitarnej.Montaż rur stalowych polipropylenowych ,pex
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Unin-Kolonia (mazowieckie)
Wykonywanie pielęgnacji upraw leśnych, ogrodzeń upraw leśnych, sadzenie drzewek.
Robert Piętowski Zakład Usług Leśnych - 2017-07-07 - Szczutków (podkarpackie)
Kaletnik
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
Instalacje teletechniczne, montaż monitoringów wizyjnych.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Łęczna, Turka
ELNET PRO K. KRÓL I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, wystawianie faktur, wz, wykładanie towaru, obsługa urządzeń biurowych tj. kserokopiarki, skanera
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu, - Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, - Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnieniu podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, - Wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych/koordynatorów ds. procesu.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Znajomość programów (rozliczeni bankowych), prowadzenie ksiąg rachunkowych,sprawozdanie sprawozdawczości budżetowej, program pPatnik, program Vulcan, Finanse, Kadry, Płace.Znajomość regulacji prawnych odnośnie finansów publicznych,rachunkowości z uwzglednieniem sektora finansów publicznych.
Miejskie Przedszkole Nr 11 "Krasnala Hałabały" w Jeleniej Górze - 2019-01-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji księgowej, nadzorowanie spraw księgowych i podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, korespondencja z instytucjami: US, ZUS, GUS, NBP, wysokość wynagrodzenia powyzej 4000 zł
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie rachunkowości szkoły.2. Dyspozycja środkami pieniężnymi.3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.4. Przygotowanie projektów planów finansowych, analiz i sprawozdawczości.5. Realizacja zadań wynikających z uchwał rady powiatu oleśnickiewgo, zarządzeń starosty i dyrektora.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W OLEŚNICY - 2016-01-12 - Oleśnica (dolnośląskie)
Układanie kostki.Ogrody - koszenie trawy, opryski, sadzenie krzewów, zakładanie nawodnień, układanie trawy z rolek, budowa ogrodzeń.
Sosna Ogrody Julita Sosna - 2020-08-03 - Pustelnik (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, wykonywanie sprawozdawczości budżetowej, zamówienie publiczne, obsługa programu PŁATNIK.
Zespół Szkół w Oleszycach - 2019-06-05 - Oleszyce (podkarpackie)
szycie firan, zasłon, obrusów itp.
Firma RAMZES Marek Kucab - 2017-01-27 - Franklinów (wielkopolskie)
Zmywanie naczyń, sprzątanie zaplecza
"BISTRO DZIEWIĄTKA" Katarzyna Hinc - 2017-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa giełdy samochodowej, kontakt z kierowcą
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Skwierzyna (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; biegła znajomość języka angielskiego; znajomośc zasad i przepisów z zakresu rachunkowości i podatków; rozliczanie projektów np.granty, znajomość programu finansowo-księgowego OPTIMA; zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i prawem podatkowym, sporządzanie i odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe (CIT,PIT,VAT) i inne (GUS), PFRON), sporządzanie analiz, bilansów i sprawozdań księgowych, współpraca z audytorami projektów, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg, nadzór merytoryczny nad pracą Działu Księg; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT INŻYNIERII CHEMICZNEJ PAN - 2020-06-22 - Gliwice (śląskie)
Praczka- mile widziane doświadczenie w zawodzie, sumienność, dokładność, dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 16 - 2020-01-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Opieka i prowadzenie wychowanków, kierowanie procesem wychowawczym
Dom Dziecka w Brodnicy - 2018-09-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii notarialnej, obsługa interesantów kancelarii, sporządzanie projektów aktów, wypisów, odpisów
KANCELARIA NOTARIALNA Ewa Łojewska - Notariusz - 2017-06-06 - Mszczonów (mazowieckie)
obsługa kotłów, prace technicznekontakt: 783 765 665
AWIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
nauka obsługi maszyn szwalniczych, docinanie taśm, dobór półproduktów, szycie, nauka obsługi maszyn pakujących, przygotowanie gotowych produktów do pakowania, szycie pasow transportowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Gostynin (mazowieckie)