GŁÓWNY KSIĘGOWY Wolsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie i nadzór nad prowadzeniem rachunkowości jednostki, sporządznie sprawozdań finansowych i budżetowych, prowadzenie analizy budżetu jednostki, rozliczanie inwentaryzacji w celu ustalenia rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków urzędu, prowadzenie wstępnej kontroli dokumentów ujmujących treść przyszłych operacji gospodarczo-finansowych. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na : www.bip.wolsztyn.pl
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie i nadzór nad prowadzeniem rachunkowości jednostki, sporządznie sprawozdań finansowych i budżetowych, prowadzenie analizy budżetu jednostki, rozliczanie inwentaryzacji w celu ustalenia rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków urzędu, prowadzenie wstępnej kontroli dokumentów ujmujących treść przyszłych operacji gospodarczo-finansowych. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na : www.bip.wolsztyn.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
5 Stycznia 5a, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn
Ulica pracodawcy: 5 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.01.2017
Oferta pracy ważna do: 23.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgowości spółek, przygotowywanie raportów finansowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, US), wsparcie zarządu w podejmowaniu decyzji dotyczących polityki finansowej firmy, zarządzanie zespołem księgowym, sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT). jedna zmiana, pełny etat (możliwość pracy na część etatu), po okresie próbnym kandydat zostaje przyjęty na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 4000-6000 zł netto (5650-8500 zł brutto).kontakt z pracodawcą: CV proszę wysłać na adres e-mail: biuro (at) kancelariabielawski.eu
KANCELARIA BIELAWSKI Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
Gratkaszmatka.com.pl Renata Wysocka - 2018-03-23 - Puck (pomorskie)
ZGODNIE Z CHARAKTERYSTYKĄ PRACY
Zespół Szkół Publicznych w Lenartowicach - 2016-02-03 - Lenartowice (wielkopolskie)
-prowadzenie i nadzór nad dokumentacją personalną pracowników w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów i zwolnień lekarskich-sporządzanie umów o pracę, umów zleceń-wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu-sporządzanie polis związanych z opieką medyczną oraz ubezpieczeniem grupowym-opracowanie sprawozdań GUS dotyczących zatrudnienia-sporządzanie deklaracji PFRON-rozliczanie wpłat od klientów-księgowanie wyciągów bankowych krajowych i zagranicznych-zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą-uzgadnianie sald-nadzór nad podległym działem księgowości-czynności związane z zamknięciem miesiąca i roku-czynności związane z przygotowaniem sprawozdań finansowych
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2018-11-19 - Bukowiec (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 4.1.Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej. 4.2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 4.3. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. 4.4.Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego. 4.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora. 4.6.Przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków. 4.7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowejpodatkowej instytucji. 4.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planemfinansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 4.9. Nadzorowanie naliczania wynagrodzeń ipochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania. 4.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury. 4.11. Nadzorowanieobsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS. 4.12. Nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US orazinnych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami. 4.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej. 4.14. Należyteprzechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 4.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych niestanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcjiinwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury. 4.17. Windykacja należności. 4.18. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznychwydanych przez dyrektora jednostki należą dokompetencji głównego księgowego. 4.19.Rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł.
Samorządowe Centrum Kultury w Sarbinowie - 2016-03-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć komputerowych z dorosłymi
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
WYKONYWANIE MEBLI TAPICEROWANYCH Z UŻYCIEM ODPOWIEDNICH MATERIAŁÓW I PRZY UŻYCIU PROSTYCH NARZĘDZI TJ. ZSZYWACZY TAPICERSKICH
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Skierniewice (łódzkie)
Przygotowanie warzyw i owoców do obróbkicieplnej. Utrzymanie w stałej czystości kuchni i zaplecza kuchennego.Inne obowiazki zlecone przez Kierownika.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
umawianie spotkań z klientami indywidalnymi i biznesowymi w sprawie sprzedaży kredytów
Meritumkredyt Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Głubczyce (opolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pturek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zmiany, w restauracji, rozliczanie zmian, wspomganie kierownika w prowadzeniu działu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
Główny księgowy
Biuro Rachunkowo - Podatkowe Monika Cichowska - 2018-10-24 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie posiłków w czasie śniadań, oraz mięsa do smażenia lub grilowania
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
Obsługa kserokopiarki, faksu, komputera, powielanie dokumentów tworzonych w Wydziale, stemplowanie dokumentacji, pomoc w archiwizacji spraw, prowadzenie rejestrów pozwoleń na budowę.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
VUURIN AGENCJA PACY SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Złotów (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH - 2018-07-23 - Radziechowice Pierwsze (łódzkie)
WYCINKA KRZAKÓW, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI, ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
zarządzanie zobowiązaniami i należnościami w firmie,sporządzanie bilansu i sprawozdań finansowych,prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,kieowanie wydziałem ekonomicznym
Polski Czerwony Krzyż Warmińsko - Mazurski Zarząd Okręgowy - 2016-10-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac przy burzeniu i murowaniu kadzi, burzenie i murowanie sklepień, regeneracja kadzi.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe w zawodzie dekarz lub płytkarz lub blacharz lub murarz mile widziane, wymagane doświadczenie na stanowisku dekarz, prawo jazdy kat. B, znajomość języka niemieckiego lub francuskiego lub holenderskiego w stopniu początkującym, mile widziana osoba z ukończonym kursem wind dekarskichZakres obowiązków: prace dekarskie i płytkarskie (praca na dachu)Praca na terenie kraju lub Europy; pracodawca zapewnia zakwaterowanie, dojazdy i wyżywienie
BMBAU Mateusz Banaszek - 2019-01-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zgodny
Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
mile widziana książeczka sanepidowska
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki. 2. Wykonywanie dyspozycjiśrodkami pieniężnymi. 3. Sporządzanie planów dochodów i wydatkówbudżetowych oraz działalności pozabudżetowej. 4. Sporządzanie wszelkiejsprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków nadanym stanowisku. 5. Prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowejszkoły. 6. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczychi finansowych z planem finansowym. 7. Zapewnienie pod względemfinansowym prawidłowości umów zawieranych przez Szkołę. 8.Nadzorowanie rozliczania płac i innych należności pracowniczych. 9.Prowadzenie kwartalnej sprawozdawczości wynikającej z działalności DziałuFinansowo-Księgowego. 10. Znajomość ustawy o podatku VAT dla jednosteksamorządowych oraz rozliczanie. 11. Wykonywanie innych czynnościzleconych przez Dyrektora szkoły.
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu - 2018-11-13 - Opole (opolskie)
ewidencja towaró w systemie Return Client, przepakowywanie towarów, sortowanie towarów, kontrola towarów, skanowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Świebodzin (lubuskie)
montaż konstrukcji stalowych; praca szlifierką, palnikiem, spawanie półautomatem w pozycjach podstawowych. Praca na dwie zmiany w godz.6-14 / 14-22
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Opole (opolskie)
praca na danym stanowisku
BIOMATEX Spółka z O.O. Spółka Komandytowa - 2016-12-30 - Zduńska Wola (łódzkie)
sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace magazynowe i inne prace fizyczne
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Parzniew (mazowieckie)
Koordynowanie prac działu księgowości
HODOWLA ZARODOWA ZWIERZĄT "ŻOŁĘDNICA" SP.Z O.O. - 2016-09-02 - Żołędnica (wielkopolskie)
Obsługa biura firmy, obsługa studia fotograficznego i realizacja zleceń fotograficznych ( sesje studyjne oraz plenerowe) obsługa internetowego sklepu ( obsługa klienta, zamawianie, przyjmowanie towaru, nadawanie paczek, odpowiadanie na e-mail klientów) obsługa korespondencji firmowej, zakupy administracyjne do wyposażenia biura. Obsługa klientów w języku Rosyjskim ( sklep internetowy). Gotowość do szkoleń i samozaparcia do realizacji powierzonych celów. Asystentka firmy odpowiedzialna będzie również za podpisywanie umów z klientami na zlecenia fotograficzne jak i prowadzenie kalendarza firmy.
Maksnap - 2018-03-12 - Zielona Góra (lubuskie)