GŁÓWNY KSIĘGOWY W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY Stare Święcice oferta pracy Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY
Wynagrodzenie: od 1 350 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki. Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych. Prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i zleceniobiorców. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i urzędem Skarbowym. Prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji, rozliczanie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji, archiwizacja dokumentów. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej rachunkowości jednostki oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie. Praca w godzinach 8-11.
Data publikacji: 2017-04-26
Lokalizacja: Stare Święcice (mazowieckie)
Pracodawca: Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-460 Stare Święcice 22, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki. Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych. Prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i zleceniobiorców. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i urzędem Skarbowym. Prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji, rozliczanie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji, archiwizacja dokumentów. Prowadzenie syntetycznej i analitycznej rachunkowości jednostki oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie. Praca w godzinach 8-11.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.333
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 13.32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY KSIĘGOWY W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Święcice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mała Wieś
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
pomaturalne/policealne, ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielny księgowy - bilansista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Księgowość budżetowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa programu Microsoft Office (Exel, Word, Power Point)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególości: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, przepisach podatkowych.Kandydat musi spełniać jeden z poniższych warunków:-ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych, wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych - co najmniej 3 lata stażu w księgowości-ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej -co najmniej 6 lat stażu w księgowości.Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-460 Stare Święcice 22, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Mała Wieś
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stare Święcice
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2017
Data dodania oferty pracy: 26.04.2017
Oferta pracy ważna do: 10.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; opracowanie planu i sprawozdań finansowych; dokonywanie przelewów drogą elektroniczną; realizacja zadań z zakresu rachunkowości innych niewymienionych wyżej, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W PRZEDMOŚCIU - 2016-04-19 - Przedmoście (dolnośląskie)
• Dostarczanie posiłków na tereny szpitali• Nadzór nad odbiorem ładunku zgodnie z dokumentacją i zapotrzebowaniem• Dbanie o stan techniczny pojazdu• Utrzymanie w nienagannej czystości termoportów
Vendi Servis Sp. z o. o. - 2016-07-11 - Radom (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych
ALTERTECHNIKA Bernard Szymeon - 2016-09-21 - Płock (mazowieckie)
LAGOWANIE I KROJENIE DZIANIN W SZWALNI
STUDIO KAMELEON IWONA JĘDRUCHÓW - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw wietnamskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 19 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-05 - Krynica Morska (pomorskie)
Praca administracyjno-biurowa na stanowisku ds. obsługi zadań z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska oraz realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
* sprawne i efektywne prowadzenie procesu produkcyjnego na powierzonym obszarze * kontrola jakości wytwarzanych produktów zgodnie z instrukcjami i procedurami * dbałość o należyty stan maszyn i urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz porządek w miejscu pracy
Creaton Polska Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Widziszewo (wielkopolskie)
Wsparcie w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowychoraz akcji e-marketingowych; Opieka nad serwisami internetowymi firmy; Opieka nad komunikacją marki w kanałach internetowych (ePR / Social Media /Display); Przygotowywanie stylistyczne oraz graficzne materiałówpromocyjnych; Reprezentowanie firmy na konferencjach, szkoleniach,event'ach; Współpraca z zewnętrznymi partnerami.
STEGU Spółka z o.o. - 2018-02-01 - Jełowa (opolskie)
wykończenia wnętrz, praca na terenie całej Małopolski
Kwiatek Krzysztof Firma Remontowo-Budowlana "Kwiatpol" - 2017-03-21 - Klecza Dolna (małopolskie)
Fryzjerwykonywanie usług fryzjerskich damsko - męskich
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Jarosław (podkarpackie)
Współpraca z działem rekrutacji przy pozukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds procesu,Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnienia podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem. wsparcie mentorskie dla młodszych/ starszych/koordynatorów do spraw procesu
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
pomoc przy układaniu asortymentu, bieżąca praca w magazynie, sprzątanie powierzchni sklepowej, dbałość o ład, porządek i estetykę przed sklepem
MADALENA Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Dębno (zachodniopomorskie)
PROGRAM: Zatrudnienie osób do 30 r. ż. . Praca na stanowisku sprzedawcy. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w handlu. Forma kontaktu z Pracodawcą: kontakt tel. 506-384-623.
SISSI BOUTIQUE Joanna Żuk - Żukowska - 2016-05-11 - Reda (pomorskie)
dezynfekcja I STERYLIZACJA NARZĘDZI STOMATOLOGICZNEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Żarnów (łódzkie)
prowadzenie rachunkowości przedsiębiorstwa (pełna księgowość) zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami. Prowadzenie gospodarki finansowej i kadrowej
Zakład Uboju Zwierząt Rzeźnych i Produkcja Wędlin B. Adaś Sichów Duży - 2016-11-22 - Sichów Duży (świętokrzyskie)
Praca biurowa ( księgowość)
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Praca w Brzesku w godzinach 14:00 - 22:00 (3/4 etatu)
Prszedsiębiorstwo Wilobranżowe KARABELA MAŁOPOLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Brzesko (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości w jednostce Lasów Państwowych
ZAKŁAD PRZEROBU DREWNA LASÓW PAŃSTWOWYCH - 2016-08-23 - Lębork (pomorskie)
- prowadzenie gosp. finansowej zakłady- organizowanie sprawozd. finansowych i budżetowych- kierowanie działem adm-fin.- VAT, CIT
Urząd Miasta i Gminy Działoszyn - 2018-01-25 - Działoszyn (łódzkie)
Sprzedaż art. elektrotechnicznych.
PPHU Polkob - 2017-04-18 - Kobiernice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Budachów (lubuskie)
pakowanie art. tekstylnych
Astop spj - 2016-08-04 - Białystok (podlaskie)
telefoniczny kontakt z klientem, realizacja celów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2017-11-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Rozwożenie i odbieranie przesyłek na terenie Lublina i okolic do/od osób prywatnych i firm. Obsługa paczkomatów.Wykształcenie zawodowe. Umiejętność pracy w zespole. Prawo Jazdy KAT. B. Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Miejsce wykonywania pracy: Lublin i okolice
SIÓDEMKA ZAMOŚĆ Ireneusz Kuśmierz - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
ochrona powierzonego mienia
AROKA Sp. z o.o. - 2017-10-14 - Ciechanów (mazowieckie)
W/g zawodu.
WIRTUALE.pl S.A - 2017-07-31 - Kielce (świętokrzyskie)
- Sprzedaż art. spożywczych i monopolowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane wykształcenie kierunkowe handlowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 501-580-411) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Saint Etienne 6 A m. 2, 40-232 Katowic).
FIRMA HANDLOWA "IGA" S.C. I.SUŁKOWSKA, M.SUŁKOWSKI - 2016-01-11 - Katowice (śląskie)
wystawianie dokumentów magazynowych, kontrola dostaw, pakowanie towarów, bieżące prace magazynowe, dbanie o czystość i porządek na magazynie
Helukabel Polska Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Krze Duże (mazowieckie)
podstawowa obsług maszyn i urządzeń produkcyjnych, kontrola jakości wyrobu, pakownie wyrobu gotowego
kontakt przez OHP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)