GŁÓWNY KOORDYNATOR DS PROCESU Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS PROCESU
Wynagrodzenie: 9 500 - 24 239 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z działem rekrutacji przy pozukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds procesu,Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnienia podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem. wsparcie mentorskie dla młodszych/ starszych/koordynatorów do spraw procesu
Data publikacji: 2016-09-26
Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z działem rekrutacji przy pozukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds procesu,Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnienia podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem. wsparcie mentorskie dla młodszych/ starszych/koordynatorów do spraw procesu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 9 500 - 24 239 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Współpraca z działem rekrutacji przy pozukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds procesu,Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnienia podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem. wsparcie mentorskie dla młodszych/ starszych/koordynatorów do spraw procesu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS PROCESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 9 500 - 24 239 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe licencjackie, informatyczne albo spokrewnione, znajomośc domeny biznesu, znajomość cyklu życia rozwoju oprogramowania, ogólna wiedza z zakresu infrastrukturyIT, analiza danych i doświadczenie w eksploatacji danych. Umiejętność w zarządzaniu projektami. P{odstawowa znajomośc języka SQL. Praktyczna znajomośc ITII, doświadczenie w zakresie analizy danych, umiejętności zarządzania projektami, doświadczenie zawodowe 8 lat, znajomośc jezyków obcych: jęz. angielski biegle w mowie i piśmie, jęz. rosyjski biegle w mowie i piśmie w celu kontaktów z oddziałami firmy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 8
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierownie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z oprogramowaniem
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 10.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wołomin (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Szkoła Podstawowa Nr 149 - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz sanitariatów
ABC-Service Sp.J. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk - 2016-01-28 - Głogów (dolnośląskie)
Przewóz pasażerów na trasach międzymiastowych (linie regularne i nieregularne)Miejsce wykonywania pracy: teren kraju- zezwolenia.Wymagania pracodawcy: wykształcenie min. podstawowe, umiejętności: znajonmość transportu krajowego, aktualne prawo jazdy kat. D, kwalifikacja na przewóz osób lub aktualne szkolenie okresowe, aktualne badania lekarskie i psychologiczne a także karta kierowcy, zaświadczenie o niekaralności, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
do uzgodnienia CV ze zdjęciem proszę kierować na e -mail KADRY (at) KDW.PL z zaznaczaniem stanowiska pracy
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Lubenia (podkarpackie)
Produkcja wyrobów betonowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Milicz (dolnośląskie)
Praca na stanowisku cieśla szalunkowy przy wykonywaniu fundamentówMiejsce pracy: Wrocław, ul. Redeckiego, później wg zleceń dyspozycyjność 7-15, 168 h pracy w miesiącuSala D
FERRA SP. Z O.O. - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z ustawą o finansach publicznych, art 54 ust. 1 i 2Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać następujące, niezbędne wymagania:1. posiada obywatelstwo polskie, 2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,4. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego: ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnia praktykę w księgowości,5. znajomość programów komputerowych do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, służących do rozliczeń bankowych tzw. bankowości elektronicznej.W przypadku osób ubiegających się o stanowisko księgowego będą preferowane następujące dodatkowe wymagania:1) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,2) umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,3) biegła umiejętność programów komputerowych służących do obsługi biurowej4) znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznawanych na realizację projektów w ramach UE5) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.Wskazanie zakresu zadań na stanowisku księgowego:1. prowadzenie rachunkowości jednostki,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki,4. dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie dyrektora jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystywania środków otrzymanych na wydatki z budżetu,5. sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki,6. opracowywanie projektów planów finansowych i ich zmian7. czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony.
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2018-03-07 - Racibórz (śląskie)
Projekty graficzne, przygotowanie do druku.
"PROVISION" S.C. W ŁAŃCUCIE - 2018-03-15 - Łańcut (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami; 2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki; 3. Sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz wykonywanie budżetu jednostki; 4. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych szkoły, sporządzanie sprawozdawczości podatkowej; 5. Dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 6. Terminowe regulowanie zobowiązań szkoły; 7. Sporządzanie projektu planu finansowego ośrodka , sporządzanie bilansu; opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, sporządzanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków; 8. Nadzorowanie i rozliczanie inwentaryzacji majątku szkoły; 9. Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej;10. Prowadzenie nadzoru nad przechowywaniem i archiwizacja dokumentacji księgowej;11. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;12. Terminowe regulowanie zobowiązań , ściąganie należności, dochodzenie roszczeń spornych;13. Organizacja i nadzór nad pracą zespołu księgowego w tym kasy Ośrodka.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO WYCHOWAWCZY IM. JANA BRZECHWY W SZPROTAWIE - 2017-02-14 - Szprotawa (lubuskie)
wykształcenie bez znaczeniapredyspozycje do wykonywania zawodu kelnera
Restauracja Pensjonat" Lido" -Danuta Kowalska - 2016-05-11 - Antonin (wielkopolskie)
zamawianie produktów w Chinach, podpisywanie umów z dostawcami chińskimi, sprawdzanie dostaw pod względem terminów, zgodności podesłanych towarów, składanie reklamacji w przypadku niezgodności, wykonywanie zleceń zarządu Spółki
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Opoczno (łódzkie)
obsługa klienta, marketing
"FERREX" SP. ZO.O. - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Przewóz mąki, zbóż, otręb głównie na terenie kraju
Zakład Młynarsko-Piekarniczy Józef Bryła - 2016-06-07 - Smoryń (lubelskie)
Praca na basenie w godz. 8-20, 14-20.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. (Sanatorium GÓRNIK) - 2018-07-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- kompleksowa obsługa klienta zgodnie z przyjętym standardem,- przyjmowanie dostaw i uzupełnianie towaru w sklepie,- dbanie o estetykę i porządek stanowiska pracy,- budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem
PROMOTORZY TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
pomoc w ukladaniu drenażu, dowóz materiału na miejse zlecenia, ukladanie kostki brukowej,
Brukarstwo - Andrzej Wiench - 2016-08-22 - Jełowa (opolskie)
przewóz kontenerów morskich po terenie całego kraju
Usługi Transportowe Jacek Hołubowicz - 2015-11-25 - Krzywonoś (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości,prowadzenie kadr i płac,kontakt i współpraca z instytucjami zew.
ZOO SAFARII RENATA RASMUSSEM - 2016-03-04 - Świerkocin (lubuskie)
doświadczenie w pracy na ww stanowisku1 zmianawynagrodzenie: od 4500 do 5500 zł brutto
PORTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie księgowości sp. z o.o., znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości.Znajomość programu OPTIMA, prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej.
TRAKSPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Leżajsk (podkarpackie)
Wywóz odpadów komunalnych.Ładowanie odpadów komunalnych.Wymagane doświadczenie.
MPK Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
sprzątanie apartamentów, biur w zależności od zlecenia
D&D Grup Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne wykonywanie prac zbrojeniowych, tynkarskich i murarskich.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)
Nadzór i kierowanie budową, współpraca z firmami podwykonawczymi. Przygotowywanie dokumentów związanych z budową. Praca w godzinach 7-17.
W&P s.c. Robert Piątkowski, Sławomir Wiciński - 2017-03-21 - Płock (mazowieckie)
praca w godzinach od 9.00 do 21.00 (piatek- sobota) oraz od 10.00 do 20.00 (niedziela), sprzedaż odzieży
777 West - 2017-11-06 - Stargard (zachodniopomorskie)