GŁÓWNY KSIĘGOWY Stargard oferta pracy Młodzieżowy Dom Kultury
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: do 4 620 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki, opracowywanie sprawozdań budżetowych i finansowych, sporządzanie analiz finansowych na potrzeby UM; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Młodzieżowy Dom Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki, opracowywanie sprawozdań budżetowych i finansowych, sporządzanie analiz finansowych na potrzeby UM; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 620 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 620 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysokość wynagrodzenia 3 300,00 zł brutto + premia + wysługa, doświadczenie na stanowisku głównego księgowego min. 2 lata lub 4 lata na stanowisku samodzielnego księgowego, znajomość ustaw o rachunkowości, finansach publicznych, podatku od towarów i usług
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Młodzieżowy Dom Kultury
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Portowa 3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie o niekaralności, kopie dokumentów potwierdzających staż
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : od 08:00 do 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: stargardzki
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stargard
Ulica pracodawcy: Portowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.05.2019
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc5d1e2f11b181d78cc9f31dc508d6f7
Podobne oferty pracy
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych.Preferowane wykształcenie yższe ekonomiczne lub finanse i rachunkowość. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych.
Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-09 - Bytów (pomorskie)
kucharz
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Pęczniew (łódzkie)
obsługa handlowego magazynu z materiałami budowlanymi, przyjęcia towaru, wydawanie towaru klientom, obsługa wózka widłowego
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2016-07-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2018-02-27 - Mława (mazowieckie)
- naprawa samochodów,- obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Mierzyn (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/ rachunkowość), min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, doś. w kierowaniu zespołem księgowym, praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz programu Płatnik, mile widziana znajomość systemu ERP, ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości i finansów, rozliczeń podatkowych, umiejętność interpretacji przepisów prawnych, ubezpieczenie OC, prawo jazdy kat. B; wymagania dodatkowe: umiejętność analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne, samodzielność, terminowość i rzetelność, wysoka kultura osobista,umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności komunikacyjne i otwartość, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: księgowanie operacji księgowych w zakresie księgi głównej, weryfikacja danych w systemie księgowym, kontrola prawidłowości operacji finansowo-księgowych ujmowanych w księgach, rozliczanie, analiza i uzgadnianie kont księgowych, nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów księgowych i archiwizacją dokumentacji, nadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz KSR, przeprowadzanie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca, przygotowywanie danych do raportów okresowych oraz sprawozdań finansowych, sporządzanie okresowych raportów, deklaracji podatkowych, informacji podatkowych, sprawozdań, terminowe sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i rozliczenia podatkowego, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, Banki), zarządzanie i koordynacja pracy działu księgowości (2 osoby), realizacja oraz aktualizacja polityki rachunkowości, zapewnienie prawidłowego, sprawnego, terminowego naliczania i rozliczania wynagrodzeń, rozliczanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych przerw w wykonywaniu pracy, rozliczanie i monitorowanie m.in. składek do ZUS, podatku dochodowego, rozliczenia z US; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ART CERAMIKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WIESŁAW ZAGÓROWSKI - 2019-03-15 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie posiłków - gotowanie , pieczenieObsługa imprez okolicznościowych
Zajazd "Meteor" Maria Jans - 2018-10-09 - Lubasz (wielkopolskie)
praca na produkcji . produkcja sterowników do sprzętów AGD
kontakt przez OHP - 2017-11-07 - Namysłów (opolskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna; montowanie i sklejanie drewnianych elementów; obsługa urządzeń konturowo- pomiarowych; sporządzanie dokumentacji, szkiców; czyszczenie sprzętu mechanicznego; usuwanie drobnych uszkodzeń.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Stare Babice (mazowieckie)
wg stanowiska
FOOD HUB Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, raportów i analiza, prowadzenie ksiąg rachunkowych; praca w godz.8.00-15.00Przez okres miesiąca konieczność przeszkolenia w Białogardzie, pracodawca zapewnia transport.
LOK Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców - 2017-09-28 - Słupsk (pomorskie)
wyksz. wyższe, obsługa komputera, komunikatywność, dyspozycyjność
FOLWARK POLSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Radłów (wielkopolskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa klientów, wykładanie towru, praca na stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-11-10 - Bukowiec (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowywanie samochodu do naprawy, wykonywanie napraw podwozia, nadwozia (blacharki samochodowej)
KOGOWSKI Auto-Centrum - 2015-12-03 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie potraw, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wapno (wielkopolskie)
Wyksztalcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe. Praca na terenie Śląska. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalikifacyjnej. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy pracy zorganizowanej w tutejszym urzędzie w dniu 7.04.2017 r., godz. 10.00, sala 207.
KARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie kontroli zgodności operacji z planem kont.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Rejowiec - 2019-02-15 - Rejowiec (lubelskie)
prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych
Zespół Szkół Morskich w Darłowie - 2017-06-02 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie pacjentów, przygotowywanie dokumentacji medycznej, przygotowywanie pism do kontrahenta; obsługa programu księgowego; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji rach.podatkowej,sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych,sporządzanie deklaracji PIT,VAT,nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rozliczeń w dziale księgowości
Polski Związek Niewidomych Zakład Aktywności Zawodowej - 2016-02-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Woźny w szkole, drobne naprawy.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Załadunek towaru do wysyłki
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2016-07-05 - Mikstat (wielkopolskie)
Przewóz mebli na terenie kraju. Mile iwdziane doświadczenie zawodowe. Prawo jazdy kat. B.
Arkadiusz Olejniczak INTERTEL - 2018-07-30 - Bralin (wielkopolskie)
Sprzedaż bezpośrednia pasz i dodatków,, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych, planowanie wizyt handlowych oraz raportowanie do centrali firmy - praca na terenie woj. wielkopolskiego. Zadaniowy system czasu pracy. Umowa o pracę na okres próbny 1- 3 m-ce. Firma oferuje stabilną prace i zarobki oraz możliwość rozwoju osobistego. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się w siedzibie firmy w Środzie Wlkp.
FARM - MPARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Pakowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki. Praca dwuzmianowa w godz.7.00-15.00 i 14.00-22.00 w Bielsku-Białej (Wapienica).
PRO Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w branży produkcyjnej (mile widziane w kontroli jakości); zdolności manualne, dokładność, gotowość do pracy zmianowej, umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi, mile widziana znajomość rysunku technicznego; Zakres obowiązków: kontrola komponentów i wyrobów gotowych, udział w audytach jakości, wykonywanie pomiarów narzędziami pomiarowymi, uzupełnianie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice; pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd do pracy;
TENNECO AUTOMOTIVE EASTERN EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Gliwice (śląskie)
programista PHP
VAO S.C. A.Nadziejko M. Mikas - 2016-05-06 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w charakterze kierowcy na budowie.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Zabrze (śląskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 19 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-05 - Krynica Morska (pomorskie)