GŁÓWNY KSIĘGOWY R116/3561-1323/15 Włocławek oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LEŚNA POLANA
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY R116/3561-1323/15
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad działem księgowości, sporządzanie sprawozdań rocznych i bilansów, deklaracji PIT, CIT, VAT, bieżące księgowanie
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LEŚNA POLANA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:REJA 11, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad działem księgowości, sporządzanie sprawozdań rocznych i bilansów, deklaracji PIT, CIT, VAT, bieżące księgowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY R116/3561-1323/15
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2015
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Główny księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne, doświadczenie w pełnej księgowości, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu kadr i płac
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LEŚNA POLANA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
REJA 11, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: REJA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015
Data dodania oferty pracy: 27.10.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planów wieloletnich Firmy.
Sporządzanie analiz i raportów zarządczych,
Tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych i systemu raportowania, w tym QlikView
Analiza rachunku zysków i strat, bilansu oraz Cash Flow.
Kontrola wykonania budżetu przez poszczególne działy, raportowanie, analiza odchyleń.
Analiza rentowności sprzedaży wg poszczególnych kanałów, realizacji inwestycji.
Współudział w tworzeniu i rozwoju systemów raportowych dla poszczególnych obszarów biznesowych w firmie,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
zarządzanie podległym zespołem, przydzielanie i kontrolę zadań na poszczególnych stanowiskach, nadzór nad jakością wykonywanych usług, nadzór nad dokumentacją dotyczącą wykonywanych prac w Warsztacie, tworzenie zleceń napraw i przekazywanie ich do realizacji podległemu zespołowi, czuwanie nad terminowością prowadzonych napraw, nadzór nad wyposażeniem Warsztatu współpraca z innymi pracownikami firmy w celu realizacji powierzonych zadań
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-25 - Głogów (dolnośląskie)
-
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-06-20 - Wołczyn (opolskie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Opole (opolskie)
kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy - fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzetu - elektryka, elektronika, dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, pomoc klientom
ETAK Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Chrzanów (małopolskie)
-Montaż poszczególnych elementów zabudowy-Skręcanie zabudówOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15, 14-22
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AUTO TRUCK SPYRA" Jan Spyra - 2018-03-06 - Mikołów (śląskie)
Wykonywanie szalunków i więźb dachowych. Praca na terenie całego kraju.
P.P.H.U. "WIKING" Tadeusz Płaneta - 2016-08-25 - Wolica (świętokrzyskie)
PRACA W MAGAZYNIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH. WYMAGANEUPRAWNIENA NA WÓZKI WIDŁOWE MILE WIDZIANE. NA SPOTKANIE UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE 603972953
AGROMA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pełna ksiegowość
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-23 - Chełm (lubelskie)
Doręczanie przesyłek i przekazów pocztowych, profesjonalna obsługa klienta.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-12-22 - Skołyszyn (podkarpackie)
sprawowanie nadzoru nad pracownikami, sprawdzanie wykonyanych elementów i usuwanie ewentualnych błędów, prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów produkcyjnych, kierowanie prawodłowego przebiegu produkcji.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
przyjęcie towaru do sklepu
LEROY-MERLIN POLSKA Sp.z.o.o. - 2015-12-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Informacje na temat konkursu zamieszczone są na stronie internetowej: http://ugosieczna.bip.gov.pl/- prowadzenie rachunkowości Ośrodka Pomocy Społecznej, - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, - dokonywanie wstępnej kontroli:a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, - rozliczenia z Urzędem Skarbowych i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,- prowadzenie sprawozdawczości budżetowej,- prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych,- wykonywanie innych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem zlecanych przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej.Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-03-29 - Osieczna (pomorskie)
Opracowywanie planu kont, planu finansowego, dekretowanie dokumentów, bieżąca analiza ekonomiczna, sporządzanie sprawozdań finansowych, prowadzenie spraw kadrowych.
Gminna Biblioteka Publiczna w Miedzichowie - 2017-03-13 - Miedzichowo (wielkopolskie)
Montaż konstrukcji aluminiowych, prace ślusarskie oraz bieżące prace na warsztacie.
Agencja Handlowo - Usługowa "OMEGA" CZ.L. Polakowscy - 2018-05-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wymagany tytuł zawodowy kucharza, książeczka sanitarno-epidemiologiczna, teoretyczna i praktyczna umiejętność sporządzania posiłków, umiejętność pracy w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Charakterystyka pracy: przygotowanie zleconych asortymentów diet, rozdział żywności na oddziały szpitalne, dbanie o porządek i ład w miejscu pracy. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektorniczną na dres: praca (at) psychiatria.com. Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobiwych (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182,1662 ze zm.)".
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2017-09-01 - Rybnik (śląskie)
Zgodne z oferowanym stanowiskiem pracy. Jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
T-G DNALOP Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Redzikowo (pomorskie)
a) opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji regulującej wewnętrzne zasady prowadzenia rachunkowości w tym zakładowego planu kont.b) prowadzenie rachunkowości według zasad określonych w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2009 roku Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.),c) organizowanie właściwego obiegu dokumentów księgowych badanie projektów umów i porozumień powodujących powstanie zobowiązań, badanie legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów odzwierciedlających wszystkie operacje finansowe,d) prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, w tym zapewnienie terminowego ściągania należności,e) opracowywanie planów finansowych oraz propozycji zmian w planach w trakcie roku obrotowego,f) dokonywanie analiz ekonomicznych i opracowywanie wniosków dotyczących racjonalizacji kosztów,g) zapewnienie terminowego rozliczenia inwentaryzacji majątku trwałegoi obrotowego,h) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, budżetowej i finansowej OPZiWR,i) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników m. in. sporządzanie list płac, list zasiłków, kart wynagrodzeń,j) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników tj. terminowe zgłaszanie do ubezpieczeń, przekazywanie do ZUS należnych składek, sporządzanie obowiązującej dokumentacji rozliczeniowejk) wykonywanie czynności związanych z administracyjna obsługą Organizatora77,l) terminowe przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie rozliczenia podatku dochodowego. Warunki pracy na stanowisku:zatrudnienie w wymiarze czasu pracy 3/8 etatuwykonywanie czynności biurowych i kontrolnych1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:a) życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,b) list motywacyjny,c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy,d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e) zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy,f) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*g) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).h) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
ORGANIZATOR PIECZY ZASTĘPCZEJ I WSPIERANIA RODZINY W ZAMOŚCIU - 2018-04-10 - Zamość (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie z procesami logistycznymi,praca z programem transportowo-ekspedycyjnym.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Dominów (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraśnik (lubelskie)
- prowadzenie rachunkowości przedszkola, prowadzenie rachunkowości jednostki w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, sporządzanie sprawozdań budżetowych, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,- umowa na czas nieokreślony, praca na 1/2 etatu
Przedszkole Nr 3 JARZĘBINKA w Śremie - 2018-03-29 - Śrem (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w organizacji pozarządowej. PTTP oferuje elestyczny czas pracy w wybranych możliwych godzinach, materiały niezbędne do prowadzenia zajęć terapeutycznych, superwizje i konsultacje z innymi specjalistami, darmowe lub niedrogie kursy doszkalające. Wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, 50 zł brutto/godz. Możliwe podjęcie pracy jako dodatkowej.
Polskie Towarzystwo Psychopedagogiczne - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca na produkcji
HENKEL POLSKA sp. z o o - 2017-08-25 - Stara Góra (świętokrzyskie)
SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH PRZYLEGŁYCH DO MAGAZYNU, SPRZĄTANIE WEWNĄTRZ MAGAZYNU, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ TECHNICZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ TECHNIKI AUTOMATYCZNEJ (OBSZAR HRL,AKL,PPA)
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Rokszyce (łódzkie)
wznoszeniem ścian z cegieł, kamieni, elementów betonowych i innych materiałów budowlanych
USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE JAN KORDEK - 2018-02-27 - Kamionek (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie działań finansowo i księgowych, prowadzenie pełnej księgowości spółki, opracowywanie projektów rocznych planów finansowych, wewnętrznej dokumentacji normatywnej, sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej, Nadzoru Właścicielskiego oraz innych instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji i terminowe rozliczenia z US, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, koordynowanie pracy działu księgowości oraz płac.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów na powierzchni magazyniu, uzupełnianie towaru na półkach. Transport lamp oświetleniowych do ustalonego miejsca składania za pomocą ciągnika magazynowego wcelu usprawnienia pracy oraz zmniejszenia obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego.Transport i ważenie towaru za pomocą wózka paletowego z wagą elektroniczną.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Bierawa (opolskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw, obsługa pieca, mielenie mięsa
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)