GŁÓWNY KSIĘGOWY Przytoczno oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PRZYTOCZNIE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości - program płatnik, naliczanie płac, ZUS, VAT-7,obsługa komputera
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Przytoczno (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PRZYTOCZNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-146 Przytoczno 2, powiat: lubartowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości - program płatnik, naliczanie płac, ZUS, VAT-7,obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przytoczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubartowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jeziorzany
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu płatnik, ZUS,VAT-7: ukończone kursy w tym zakresie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PRZYTOCZNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
Adres pracodawcy:
21-146 Przytoczno 2, powiat: lubartowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: lubartowski
Gmina pracodawcy: Jeziorzany
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przytoczno
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4ab21dd78feef7b71cb6b4a3793a7262
Podobne oferty pracy
zawieszanie drobiu do uboju, rozładunek z klatek oraz segregacja serc i żołądków. Praca w godz. 21:00-11:00 i 11:00-19:00
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-09-15 - Opole (opolskie)
WAŻENIE I PAKOWANIE CIASTEK, OPEROWANIE MASZYNAMI PAKUJĄCYMI, FOLIUJĄCYMI, UTRZYMANIE PORZĄDKU, CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWDOWE, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIUDEMIOLOGICZNYCH
INVEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
łączenie elementów ze stali nierdzewnej przez spawanie elektrodą topliwą w osłonie mieszanek gazowych.
Grzegorz Kęsik "KESMET - 1" - 2018-12-21 - Krzepice (śląskie)
Budowa domków "kanadyjskich"
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Pogwizdów (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości DPS , wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, nadzór nad prowadzeniem kasy, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych.Jeżeli osoba posiada wyższe wykształcenie, wymagany staż pracy 3 lata, a jeżeli średnie, wymagany staż 5 lat.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZCZYTNEJ - 2018-02-06 - Szczytna (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa baru, gości. Praca w Sianożętach w godz. 7-15, 12-20, 15-23, również w soboty i niedziele.
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Sianożęty (zachodniopomorskie)
Utrzymywanie czystości w markecie budowlanym
"Amlux" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, zamawianie materiałów budowlanych oraz inne prace związane z prowadzeniem biura
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INSTALACYJNYCH I BUDOWLANYCH HALUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa wycieczek
USŁUGI PRZEWOZOWO-TURYSTYCZNE HENRYK PIESTRZYŃSKI,AGATA SZYMCZAK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-10-28 - Radomsko (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
HURTOWNIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH - 2016-08-18 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Obsługa maszyny zmywającej, praca na kuchni hotelowej.
kontakt przez OHP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rachunkowości, organizowanie i kontrolowanie rachunkowości, ocena sytuacji finansowej, koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z obsługą finansowo- księgową, sporządzanie sprawozdań finansowych, bieżące prace księgowe.
HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
1. Pełna księgowość budżetowa.2. Plany i sprawozdzawczość finansowa.3. Obsługa bankowości elektronicznej.4. Znajomość przepisów prawa: Karty Nauczyciela, Kodeks Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości.
I Liceum Ogólnokształcące im. Tarasa Szewczenki w Białym Borze - 2019-03-11 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
- kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym;- bieżąca analiza i uzgadnianie poprawności zapisów na kontach;- księgowanie krajowych i zagranicznych faktur kosztowych;- przygotowanie deklaracji podatkowych VAT, VAT-UE, PIT;- sporządzanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego;- rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych;- potwierdzenie sald z kontrahentami;- kontrola należności i zobowiązań;- przygotowanie zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych (w tym: GUS, PFRON);- przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych;- prowadzenie ewidencji oraz nadzór nad gospodarowaniem majątkiem trwałym i obrotowym;- archiwizacja dokumentów księgowych.
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek - 2019-11-08 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie klatek schodowych , sprzątanie terenów zewnętrznych.
PPHU OPTIMA S.C. - 2020-07-08 - Gdynia (pomorskie)
Drobne prace budowlane,przygotowanie materiałów,prace porządkowe na budowie,współpraca z pracownikami,prace wykończeniowe
EL-MONT SP.Z O.O.SP.K. - 2020-06-18 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa klienta na stoisku mięsnym. Praca w godzinach od 6.00 - 22.00.Praca w Delikatesach Centrum w Rzezawie.
FIRMA HANDLOWA "D&S" DRAPAŁA, SZERLĄG SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Rzezawa (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, organizowanie, nadzorowanie systemu rachunkowego firmy
PGKiM "KOMOPAL" sp. z o.o. - 2019-02-08 - Opalenica (wielkopolskie)
Nauczanie przedmiotów zawodowych - elektromechanik pojazdów samochodowych oraz technik pojazdów samochodowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4, im. Jakuba Wejhera - 2016-08-23 - Wejherowo (pomorskie)
- układanie kostki brukowejwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
BRUKMAX RADOSŁAW STACHOWICZ - 2019-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
·obsługa finansowo-księgowa placówki (budżet i fundusz socjalny)·sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,·uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,·przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,·rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,·sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych i analiz,·sporządzanie sprawozdań statystycznych,·nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,·prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,·należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych,·dokonywanie kontroli wewnętrznej; szczegóły o naborze na wolne stanowisko urzędnicze na stronie bip SOSW w DamnicyGodz. pracy 7.30-15.30.
Specjalny Osrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego w Damnicy - 2018-11-19 - Damnica (pomorskie)
Elektromonter
"MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-05-27 - Tarnów (małopolskie)
obróbka elementów plastikowych do produkcji aut tj. przycinanie, szlifowanie, mierzenie, obsługa maszyn służących do obróbki elementów plastikowych i obsługa podstawowych narzędzi do obróbki plastiku
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Bażanowice (śląskie)
do uzgodnienia
Kazimierz Januszczak - 2018-03-13 - Sanok (podkarpackie)
1.Ogólny zakres obowiązków na w/w stanowisku:2.prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością jednostki budżetowej, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,3.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4.kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5.kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6.opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących finansów i prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,7.opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,8.kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych, dokonywanie przelewów,9.dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych,10.prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,11.sporządzanie projektu budżetu MOPR zgodnie z prawem i wytycznymi, realizowanie budżetu MOPR,12.analiza i kontrola wykonania budżetu,13.sporządzanie zaangażowania wydatków, sprawozdań itp,14.nadzór nad naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań,15.organizacja, kierowanie i nadzór nad pracownikami Działu Finansowo Księgowego,16.nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów i inwentaryzacją mienia MOPR oraz właściwym utrzymaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów finansowych,17.współpraca z kontrahentami MOPR, Skarbnikiem Miasta, pracownikami Urzędu Miasta
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- umiejętność przygotowywania: PADTHAI GAI, KANG.KHCAI,WHWAN.PHAK, TOM.YUM.KUNG, PAD.HEE.MAD.NEUX, PAD.PHAK.MN- umiejętność zapewnienia właściwego przygotowania potraw zgodnie z obowiązującymi sztandarami wg przepisów kuchni tajskiej z wykorzystaniem oryginalnych przypraw
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie księgowości sp. z o.o., znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości.Znajomość programu OPTIMA, prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej.
TRAKSPED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Leżajsk (podkarpackie)