GŁÓWNY KSIĘGOWY Opalenica oferta pracy PGKiM "KOMOPAL" sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości, organizowanie, nadzorowanie systemu rachunkowego firmy
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Opalenica (wielkopolskie)
Pracodawca: PGKiM "KOMOPAL" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Żeromskiego 25, 64-330 Opalenica, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości, organizowanie, nadzorowanie systemu rachunkowego firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opalenica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opalenica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowego lub zastępcy księgowego oraz znajomość ustaw o rachunkowości i prawa podatkowego
Nazwa pracodawcy: PGKiM "KOMOPAL" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Stefana Żeromskiego 25, 64-330 Opalenica, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Opalenica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opalenica
Adres strony pracodawcy: www.komopal.pl
Ulica pracodawcy: Stefana Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
pobór i uzdatnianie wody z wyłączeniem działalności usługowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-WYSTAWIANIE FAKTUR- ZAMAWIANIE TOWARU U ZAGRANICZNYCH DOSTAWCÓW -OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MALIBU Z. I M. NIEDBALEC SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-10 - Brzeźnica (podkarpackie)
Zgodny ze stanowiskiem
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudniku - 2018-07-05 - Rudnik (lubelskie)
obsługa sekretariatu, przygotowywanie listów do wysyłki, rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencyjnym, redagowianie pism, sprawdzanie rejestrów, bieżaca obsługa sekratariatu
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Bytów (pomorskie)
- Utrzymanie zielonych terenów zewnętrznych, koszenie, pielęgnacja zieleni,strzyżenie żywopłotów, formowanie żywopłotów, plewienie. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-12:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku ogrodnika lub pomocy ogrodnika lub technika zieleni. Wymagane umiejętności ogrodnicze, obsługa kosiarki, kosy, nożyc do cięcia i formowania żywopłotu. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-13:00) (Tel. 32-255-18-10, 503-057-930) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (l. Obroki 130 m. HALA3 p.II, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2016-06-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn do produkcji karmy dla zwierząt
G.S.A. Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Librantowa (małopolskie)
Wykonywanie napraw i serwisów maszyn budowlanych, rolniczych, prace modernizacyjne, konserwacyjne, dokonywanie przegladów technicznych sprzętu, umiejętność czytania schematów, gotowość do pracy w delegacji
BMTI Spółka z o.o. - 2016-09-09 - Warszowice (śląskie)
- Prowadzenie pełnej księgowości. Obsługa kadr i płac.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe: Finanse lub Rachunkowość lub Ekonomia lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata stanowisku głównego księgowego w firmie produkcyjnej. Wymagana umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych (VAT, PIT, PCC, PFRON). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: bbwa (at) gazeta.pl
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości w jednostce organizacyjne samorządu terytorialnego.Konkurs ofert, termin składania dokumentów: 22.02.2019r.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. J. Korczaka - 2019-02-11 - Sulejówek (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć jęsykowych, realizacja zadań menadżera.Praca w placówkach szkolnych na terenie Krapkowic.
Centrum Edukacji ATUT Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Krapkowice (opolskie)
sprzedaż produktów
AGROLA Zakład Handlowo-Produkcyjny Zdzisław Niegowski - 2017-09-01 - Płatkownica (mazowieckie)
Obsługa klientów w sklepie spożywczym, obsługa kasy fiskalnej i komputera, obsługa działu mięsnego, prace porządkowe
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Jarosław Szybka s.c - 2017-08-22 - Brzostków (świętokrzyskie)
Organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki. Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi. Prowadzenie i sporządzanie niezbędnej dokumentacji, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie. Prowadzenie rozliczeń zwiazanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie dokumentacji do rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym. Praca w godz. 8-16.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach - 2017-08-18 - Stare Święcice (mazowieckie)
Kierowanie i organizowanie pracy opiekuńczo - wychowawczej o charakterze animacyjnym w Placówce prowadzonej w formie pracy podwórkowej. Zapewnienie dzieciom optymalnych warunków do spędzenia czasu wolnego po lekcjach, organizacja czasu wolnego, zabaw, zajęć ruchowych, wycieczek oraz rozwój zainteresowań. Organizowanie zajęć okazjonalnych wynikających z potrzeb dzieci. Ochrona podopiecznych przed demoralizacją i uzależnieniem poprzez prowadzenie zająć profilaktycznych. Pomoc w rozwiązywaniu różnego rodzaju trudności i problemów dzieci zarówno szkolnych, socjalnych, rodzinnych jak i prawnych poprzez działania korekcyjne i naprawcze. Opracowywanie planów prac i funkcjonowania świetlicy. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji pracy. Sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności świetlicy. Systematyczna współpraca z rodzicami, nauczycielami oraz inymi specjalistami w celu organizowania właściwej opieki i pomocy w rozwiązywaniu problemów. Tworzenie naturalnej sieci wsparcia poprzez angażowanie do współpracy najbliższego otoczenia.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu - 2018-06-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Cięcie, oklejanie płyt laminowanych, fornirów, szlifowanie formatek, skręcanie mebli, montaż mebli u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Wieliszew (mazowieckie)
przyjmowanie i zamawianie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Smolice (małopolskie)
Realizacja zadań wynikających z prowadzenia rachunkowości budżetowej , ewidencji i sprawozdawczosći zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegóły dot. naboru w tym min dotyczące wymagań na : http://www.pcprleczna.pl/site/ogloszeniaonaborze.html
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2017-11-07 - Łęczna (lubelskie)
nauka pływania dzieci i młodzieży
ŁUKASZ OWCZAREK HELSE - 2016-10-07 - Radomsko (łódzkie)
cv
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Kontrola nasadzeń, wzrostu oraz nadzór nad zbiorami sałaty, rukoli, roszpunki, kontrola pracy podległych pracowników.
Gospodarstwo Rolne Adam Rytel - 2017-01-13 - Niepiekła (mazowieckie)
prowadzenie zmiany, w restauracji, rozliczanie zmian, wspomganie kierownika w prowadzeniu działu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie dostaw towaru, rozładunek i załadunek, porządkowanie powierzchni magazynowej, obsługa klientów z Polski i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Majdan (mazowieckie)
Szycie ubrań, obsługa maszyn szwalniczych, szycie elementów odzieży
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Stare Bystre (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej - pełna księgowość, stanowisko samodzielne; 2 lata doświadczenia
KAJUMA(INTERMARCHE)SP. Z O.O. STRZELCE OPOLSKIE - 2016-02-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wręczanie ulotek reklamowych
kontakt przez OHP - 2016-06-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łodygowice (śląskie)
wydawanie posiłków obiadowych w barze gastronomicznym, sporządzanie i wydawanie pizzy, hamburgerów, oraz sporzadzenie odpiekanie m.in. de volajów. Wymagane wykształcenie zawodowe i konieczne umiejętności sporządzania pizzy, hamburgerów i de volajów (i ich odpiekanie). Praca jednozmianowa, w wym. 1 etatu, w godz. 12-20, umowa o pracę na czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kiełpino (pomorskie)
Dział Obsługi Bezpośredniej: wykonywanie czynności biurowych, rejestracja dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Biblioteka Akt, obsługa kancelaryjna, wykonywanie zadań dotyczących czynnośći sprawdzających.Dział Rachunkowości: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpoiwedzi komornikom sądowym w zakresie zajęc wierzytelności, wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Poltax-2B, wstępna weryfikacja deklaracji podatkowych, weryfikacja deklaracji rocznych PIT-4R przy pomocy aplikacji "Ewidencje"
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka: prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nadzór nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nadzór nad pracami podległych pracowników w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nadzór nad pracami podległych pracowników dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nadzór i kontrola nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, nadzór nad rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nadzór nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, kontrola, wycena, rozliczanie i ewidencja wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nadzór nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nad sporządzaniem listy plac, terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych.Uprawnienia ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
pisanie artykułów, przeprowadzanie wywiadów, przygotowywanie relacji z wydarzeń społeczno-kulturalnych
GRUPA WM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Mława (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)