GŁÓWNY KSIĘGOWY Przemyśl oferta pracy Młodzieżowy Dom Kultury
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 3 600 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Pełna księgowość.Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansową jednostki
Data publikacji: 2019-06-11
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Młodzieżowy Dom Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętego Józefa 6, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna księgowość.Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansową jednostki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 600 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 600 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
w przypadku posiadania wyższego wykształcenia ekonomiczxnego wymagany jest min 3 letni staż pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko głównego księgowego" w sekretariacie Młodzieżowego Domu Kultury ul. Św. Józefa 6 37-700 Przemyśl w terminie do 25.06.2019r
Nazwa pracodawcy: Młodzieżowy Dom Kultury
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Świętego Józefa 6, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, kserokop[ie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie świadectw pracy, oświadczenia o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych naekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Świętego Józefa
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Działalność Kulturalno-Oświatowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab36337c2e3e32dd517b4187b2034da9
Podobne oferty pracy
prowadzenie gospodarki finansowej PSM I st. w Krzeszowicach, prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gosp. i finans., przygotowanie projektów budżetów oraz harmonogramu zapotzrebowania na środki budżetowe, opracowanie projektu przepisów wew. w zakresie spraw finansowo-księgowych, wydawanych przez kierownika jednostki, finansowo-rachunkowa obsługa projektów realizowanych ze środków UE, sporządzanie sprawozdań finansowych, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej (TREZOR), sporządzanie sprawozdań GUS, sporządzanie deklaracji PEFRON, sporządzanielist wynagrodzeń, kontrola i księgowanie list płac, kontrola i księgowanie delegacji, obsługa ZFSS, rozliczanie podatków, składek na ubezp. społ. i innych potrąceń, obsługa bankowości elektronicznej, dekretacja i wprowadzanie dowodów księgowych, terminowe dokonywanie płatności z tytułu zobowiązań wobec kontrahentów, pracowników Szkoły, urzędów i instutucji, prowadzenie nadzoru nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji księgowej, nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem przyjmowania składników majątkowych, inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia, prowadzenie rozliczenia inwentaryzacji składników majątku, nadzorowanie prawidłowego stosowania przepisów Prawo Zamówień Publicznych, sporządzanie odpisów ma ZFSS, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrola zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa, nadzorowanie przygotowania i realizacji umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów, neleżyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych, udostepnianie danych finansowych do sprawozdania SIO w zakresie dot. danego stanowiska pracy, udostępnianie danych finansowych do rozliczania dokształćania nauczycieli, przygotowywanie danych finansowych do Arkusza Organizacyjnego oraz jego zatwierdzenie od strony finansowej, wykonywanie innych zadań.
PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA - 2018-06-07 - Krzeszowice (małopolskie)
- rzetelna i profesjonalna obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy,- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług,- dobór oprawek i szkieł według zaleconych parametrów,- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,- dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów,- obsługa kasy fiskalnej i rozliczania środków płatniczych,Wymagania:- nastawienie na wysoką jakość obsługi Klienta,- komunikatywność,- inicjatywa,- miła aparycja,- doświadczenie w branży handlowej,- gotowość do podjęcia nauki,- gotowość przystąpienia do szkoleń,- doświadczenie w branży optycznej będzie dodatkowym atutem,- umiejętność obsługi komputera (pakiet Ms Office, poczta elektroniczna).Oferujemy:- wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe,- atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowania,- możliwość podjęcia nauki w Polskim Instytucie Kształcenia Optyków,- stypendia naukowe i refundacje kosztów nauki,- możliwość awansu wewnętrznego,- możliwość zmiany miejsca zamieszkania z dofinansowaniem na czynsz,Dodatkowe benefity pakiet opieki medycznej, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.Prosimy o dodanie następujących Klauzul: - Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Fabryka Okularów sp. z o.o. ul Marynarska 15, 02- 674 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.- Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Fabryka Okularów sp. z o.o. ul. Marynarska 15, 02 - 674 Warszawa, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.Informujemy, że:Administratorem Danych osobowych jest Fabryka Okularów sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02 674 Warszawa, Inspektorem Ochrony Danych jest Maria Lothamer (adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02 541 Warszawa. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) zarówno na potrzeby bieżącej rekrutacji jak i na poczet przyszłych przetwarzane są na podstawie art.6 ust 1 lit. a, a w zakresie wizerunku art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez Kandydata związane z:- uczestnictwem w wybranym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko,- uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata a przetwarzanie jego danych w tym celu.Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Fabryka okularów Sp. z o.o. - 2019-01-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, dbanie o czystość na sali sprzedazy i magazynach, wykładanie towaru;
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kozubszczyzna (lubelskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pienieżnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gosp. i finansowych zgodnie z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gosp. i fiansowych, opracowanie projektu budzetu, bieżąca analiza realizacji budżetu, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości finansowej.
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2016-05-31 - Płock (mazowieckie)
Wymagane koniecznie doświadczenie na takim bądź analogicznym stanowisku. Mile widziane prawo jazdy kat. C lub C+E. Kursy międzynarodowe samochodem dostawczym do 3,5t w systemie 3/1, nowy tabor, pojazdy wyposażone w systemy sypialne oraz ogrzewanie postojowe etc. Wynagrodzenie miesięczne. Firma oferuje: możliwość nawiązania długotrwałej współpracy ze stabilną, ugruntowaną na zagranicznym i rodzinnym rynku firmą, pełne wsparcie miłego i profesjonalnego zespołu logistyków na każdym etapie wykonywanego transportu, partnerskie i uczciwe traktowanie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
BROKERCARGO SP. Z O.O. - 2016-04-01 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbioru zewnętrznego itp.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Krzeszów (dolnośląskie)
Nauczanie języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Staszów (świętokrzyskie)
Pomoc w przygotowywaniu półproduktów.Przygotowywanie degustacji dla klientów.Pomoc w wykładaniu towaru.Dbanie o rotację towaru.Pomoc w pakowaniu produktów.Ulotkowanie - akcje promocyjne. Umowa zlecenie około 160h w m-cu.Dyspozycyjość 5:30-21:30.Zatrudnienie na 1 rok.Sala G
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa pieca piekarniczego typ DAUB, obsługa pieca DAUB THERMA-ROL, obsługa wagodzialrki CIBERPAN, obsługa zaokrąglarki stożkowej SINMAG
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
Transport materiałów niebezpiecznych.
ORLEN TRANSPORT S.A. - 2016-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
nauczyciel historii
Szkoła Podstawowa Jawty Wielkie - 2018-03-29 - Jawty Wielkie (warmińsko-mazurskie)
Planowanie i koordynowanie działań handlowych przedsiębiorstwa. Utrzymanie współpracy z poszczególnymi pionami przedsiębiorstwa. Pozyskiwanie zleceń na rzecz firmy. Prowadzenie rozmów z zagranicznymi kontrahentami w języku rosyjskim, ukraińskim. Przygotowywanie ofert handlowych związanych z branżą rolniczą, sprzedaż nawozów, produktów chemicznych wykorzystywanych w rolnictwie.
FRAKTAL Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Gdynia (pomorskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółki- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów- kadry i płace; środki trwałe; rozliczanie czasu pracy maszyn i urządzeń
WEKTER Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, prowadzenie prezentacji firmy, sprzedaż produktów firmy.
TOMGRAF S.C. - 2018-07-25 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI SPÓŁKI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA, BIEŻĄCA ANALIZA KONT KSIĘGOWYCH, ROZLICZANIE PŁATNOŚCI, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI PODATKOWYCH
TINOS Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Września (wielkopolskie)
-Praca przy produkcji i pakowaniu szaszłyków,-Praca na terenie Belgii,-Pracodawca zapewnia zakwaterowanie 3 km od miejsca pracy,-Praca w gdzinach 8-16,-Stawka godzinowa 8 euro netto,-Szczegółowych informacji udziela pracodawca pod numerem telefonu 609 322 427
DARTOMEKS LICHNEROWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-25 - Belgia (Belgia)
Osoba zatrudniona na stanowisku zostanie przyuczona do wykonywania pracy (dokonywanie oględzin miejsc gdzie będą montowanie instalacje C.O., wodne, kanalizacyjne lub ich naprawa za pomocą kamery, dokonywanie różnych prac między innymi za pomocą urządzeń typu wiertaka, młot udarowo-obrotowy, szlifierka adekwatnie do projektów montażowych lub naprawczych).
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości w spółce z o.o. oraz w spółce jawnej
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Lubenia (podkarpackie)
Rozwiązywanie rekalmacji, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej, naprawa oraz przeglady okresowe
PPT Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykonywanie prac ziemnych
Jacek Szafrański GEO-BUD - 2018-01-11 - Karolinki (wielkopolskie)
sprzedaż odzieży i art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wolbrom (małopolskie)
Realizacja zadań wynikających z prowadzenia rachunkowości budżetowej , ewidencji i sprawozdawczosći zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegóły dot. naboru w tym min dotyczące wymagań na : http://pcprleczna.pl/artykul/dload/17/2017.10.04_Ogloszenie_o_naborze.pdf
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2017-10-06 - Łęczna (lubelskie)
Wędzenie wędlin i wyrobów mięsnych, kutrowanie wyrobów mięsnych.
Inter Silesia Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
Szkoła Podstawowa w Mirocinie Dolnym - 2018-04-11 - Mirocin Dolny (lubuskie)
samodzielna obsługa CNC, programowanie maszyn CNC
RADPAK FABRYKA MASZYN PAKUJĄCYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu szkoły
Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego "Collegium Salesianum" - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wywiady środowiskowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ostroróg (wielkopolskie)
Fryzjerka damsko-męskastrzyżenie damskie,męsie. Farbowanie włosów
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac porządkowych, malarskich, układanie kostki brukowej, glazury oraz utrzymanie porządku na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Czemierniki (lubelskie)