GŁÓWNY KSIĘGOWY Płock oferta pracy Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Płocku
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rachunkowości w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Płocku zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych.3. Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników Kolegium i pozaetatowych członków Kolegium.4. Prowadzenia rozliczeń z ZUS i US.5. Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.6. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.7. Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Prezesa jednostki.8. Opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.9. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego.10. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.11. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.12. Prowadzenie analityki do kart syntetycznych.13. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.14. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.15. Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.16. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.17. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki.18. Prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego Księgowego.19. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności; zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.20. Praca w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.21. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Prezesa należą do kompetencji Głównego księgowego22. Współpraca z Kierownikiem Biura.
Data publikacji: 2020-07-21
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolegialna 20b, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Płocku zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych.3. Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników Kolegium i pozaetatowych członków Kolegium.4. Prowadzenia rozliczeń z ZUS i US.5. Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.6. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.7. Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Prezesa jednostki.8. Opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.9. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego.10. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.11. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.12. Prowadzenie analityki do kart syntetycznych.13. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.14. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.15. Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.16. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.17. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki.18. Prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego Księgowego.19. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności; zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.20. Praca w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.21. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Prezesa należą do kompetencji Głównego księgowego22. Współpraca z Kierownikiem Biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.2
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek funkcyjny i dodatek stażowyInformacja o warunkach pracy na stanowisku.:1. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze.2. Praca w wymiarze 1/2 etatu, stanowisko wyposażone jest w zestaw komputerowy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Główny księgowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania: 1. Posiada obywatelstwo polskie.2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.4. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Głównego Księgowego.5. Spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Głównego Księgowego.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Biegła znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości.2. Biegła znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych.3. Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kpa, zamówień publicznych, prawa pracy.4. Posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,5. Umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych.6. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.7. Znajomość obsługi systemów: bankowości elektronicznej NBE NBP, programu PŁATNIK, systemu informatycznego budżetu państwa TREZOR; dodatkowym atutem jest znajomość programów: finansowo-księgowego i kadrowo płacowego: Finanse Premium, Płace, Kadry (Wolters Kluwer).8. Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.9. Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.10. Odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań.11. Dyspozycyjność.12. Kreatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Płocku
danePracodawcy_nip: 7741950862
danePracodawcy_regon: 610222286
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kolegialna 20b, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny.2. Życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej. 3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz staż pracy.5. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.8. Oświadczenie o niekaralności.9. Podpisane oświadczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie BIP w zakładce Zamówienia publiczne i ogłoszenia w folderze Ogłoszenia różne. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku, ul. Kolegialna 20 b, pok. 1 lub za pośrednictwem poczty, w zaklejonej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Głównego Księgowego umieszczonym na kopercie na adres: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Płocku, ul. Kolegialna 20 b, 09-402 Płock. Wymagane dokumenty należy składać do dnia 23 lipca 2020 r. (decyduje data wpływu do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku). Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Prezes Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.Inne informacje:Administratorem danych osobowych zawartych w składanych dokumentach jest SKO w Płocku. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP SKO w Płocku w zakładce RODO.Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone na stronie internetowej Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku www.sko-plock.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku.Postępowanie składać się będzie z: - weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz wstępnej ocenie merytorycznej. Kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Kolegialna
Numer budynku pracodawcy: 20b
Profil działalności pracodawcy: organ administracji publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.07.2020
Oferta pracy ważna do: 23.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbcfc48698583c46163b78e1dc004684
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej
prowadzenie sprzedaży
obsługa procesu serwisowego i systemów ratalnych
utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
inne prace związane ze stanowiskiem
Media Expert - 2016-04-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, godziny pracy: 7.00- 15.00, umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia
GP PLUS GADOMSKA PAWELCZYK S.C. - 2017-11-17 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości Ośrodkaprowadzenie spraw kadrowychprowadzenie spraw administracyjno biurowych
Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach - 2019-05-10 - Nowe Piekuty (podlaskie)
malarz budowlany
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY INŻ.BOBA GRZEGORZ - 2017-11-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrola kompletności i rzetelności dokumentów, opracowanie projektów przepisów wewnętrznych, opracowanie planów dochodów i wydatków budżetowej jednostki, kompletowanie dokumentów, dokonywanie przelewów, dekretowanie spraw pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań, obsługa programów QWANT, QWARK, PŁTNIK, SIO, KSOD-EDO, PABS, wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska. Praca na 1/2 etatu, rozkład czasu pracy do uzgodnienia. Oferta pracy również dla osoby na emeryturze.
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Stare Dłutowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów w zakresie fryzjerstwa
SALON FRYZJERSKI "IZABELLA" KORULCZYK GRZEGORZ - 2016-11-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie instaalacji elektrycznej
"ELEKTRO-MAL" Dariusz Szulkowski - 2019-07-17 - Wąpielsk (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i pofawanie napojów
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Żywiec (śląskie)
malowanie, szpachlowanie, rozbiórki
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE "JANTAR" Zenon Tarasiuk - 2017-07-07 - Białystok (podlaskie)
Opis stanowiska:-wykonywanie precyzyjnych prac szlifierskich-praca w systemie jednozmianowym.Wymagania:-podstawowa umiejętność obsługi przyrządów pomiarowych-staranność i sumienność w pracy-zaangażowanie w wykonywaną pracę-umiejętność logicznego myślenia-nie wymagane doświadczenieOferujemy:-pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po okresie próbnym) pracę stacjonarną-atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię uznaniową-możliwość pracy w nadgodzinach-przyjazną atmosferę w ambitnym i wspierającym Cię zespole-wsparcie w procesie adaptacji na stanowisko pracy przez doświadczonych pracowników-niezbędne narzędzia pracyOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce (kolejna na czas określony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Plebiscytowa 17PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
JURGAL Marek Uchman - 2019-07-19 - Mikołów (śląskie)
obsługa dziurkarki
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Galewice (łódzkie)
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie https://www.bip.zdpndg.pl/plik,523,iii-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-glowny-ksiegowy-pdf.pdf
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2019-03-28 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie elementów metalowych zgodnie z rysunkiem technicznym, miejsce wykonywania pracy Wysoka firma STALOBREX, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie 170 godzin miesięcznie
Work Poland sp. z.o.o. - 2019-07-09 - Wysoka (śląskie)
Praca w ymiarze 1/3 etatu. Prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finasowych z planem finasowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finasowych; nadzór nad majątkiem jednostki i jego ewidencjonowanie; przygotowywanie i przedstawianie włąściwym organom nadzoru i upoważnionym instytucjom planów rzeczowych i finansowych, sprawozdań oraz wniosków finansowo-inwestycyjnych; prowadzenie akt osobowych, naliczanie i wypłata wynagrodzeń, naliczanie innych należności (podatków, składki) rozliczanie czasu pracy. Dokumenty wymagane od kandydatów: życiorys, list motywacyjny, kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych. Dokumenty rekrutacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych tekst jedn Dz.U. 2016 poz. 922) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego i telefonu kontaktowego z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko głównego księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Brzegu Dolnym osobiście w siedzibie w Brzegu Dolnym, ul. Kolejowa 27A w dni robocze w godz. 7.30-15.30 lub przesłać na w/w adres w terminie do dnia 17 lutego 2018r. Termin otwarcia kopert: 19.02.2018r. Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Brzegu Dolnym oraz na tablicy ogłoszeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzegu Dolnym. Do konkursu mogą przystąpić jedynie kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne.
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2018-02-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługa gości.
ARTISAN Agnieszka Gorczyńska - 2016-05-13 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Krzysztof Kraczek - 2017-02-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie księgowości firmy, tworzenie prognoz, kalkulacji oraz analizowanie danych finansowych, itp.
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2019-11-22 - Piaszczyna (pomorskie)
W/g zawodu.
Zespól Szkół Ekonomicznych w Kielcach - 2020-08-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie towarów do sprzedaży, prowadzenie dokumentacji sklepu, obsługa klientów, dbanie o czystość w lokalu zgodnie z HACCP
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Lisewo - 2020-08-14 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie pełnej księgowości. Dekretowanie i księgowanie operacji. Prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych. Sporządzanie raportów finansowych. Współpraca z kancelarią prawną, urzędami. Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Wykonywanie analiz ekonomicznych, finansowych, ryzyka oraz przepływów.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-13:00.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA MŁODZIEZY NIEWIDOMEJ I SŁABOWIDZĄCEJ - 2020-10-08 - Chorzów (śląskie)
wg. zakresu
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Świerzowa Polska (podkarpackie)
Kwalifikowany pracownik ochrony
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości
Centrala Nasienna w Kielcach Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Kierowanie pracą komórki finansowej, kierowanie rachunkowością jednostki, wykonywanie kontroli wstępnej i bieżącej w zakresie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym, wykonywanie dyspozycji środkami publicznymi, opracowywanie projektu planu finansowego, prowadzenie rozliczeń zobowiązań i należności, bieżące księgowanie wydatków i dochodów jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, kontrola w zakresie prowadzenia kasy. Umowa do 31.10.2019 r., docelowo um. na czas nieokreślony.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2019-04-23 - Gardna Wielka (pomorskie)
Końcowa obróbka wydruków, składanie ram z krosna malarskiego, naciąganie płótna na blejtram, składanie obrazów, obsługa zszywacza przemysłowego (elektryczny/pneumatyczny), przygotowanie do pakowania, pakowanie gotowych produktów
KABO Katarzyna Schenk - 2016-07-05 - Tarnów (małopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie zajęć logopedycznych z dzieckiem z orzeczeniem
Punkt Przedszkolny ''SŁONECZKO'', Niepubliczne Przedszkole "Mój mały świat" - 2018-01-03 - Pomocne (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości szkoły, dyspozycja środkami pieniężnymi zgodnie z planem finansowym.
Szkoła Podstawowa nr 2 im.G.Gizewiusza w Ostródzie - 2020-06-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie zaplanowanej produkcji na danej zmianie zgodnie ze złożonym zamówieniem, nadzór i organizacja pracy zalogi na danej zmianie produkcyjnej, organizacja i nadzór. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 37 09 124, 71 37 09 142.
MAMUT Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)