GŁÓWNY KSIĘGOWY Nowe Piekuty oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości Ośrodkaprowadzenie spraw kadrowychprowadzenie spraw administracyjno biurowych
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Nowe Piekuty (podlaskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 23a, 18-212 Nowe Piekuty, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości Ośrodkaprowadzenie spraw kadrowychprowadzenie spraw administracyjno biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Piekuty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Piekuty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: rachunkowośc, ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia i umiejętności w prowadzeniu rachunkowości, doświadczenie zawodowe min. 3 lata
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
Główna 23a, 18-212 Nowe Piekuty, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Nowe Piekuty
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Piekuty
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 23a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 07.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?90d3dc1170209bc414115b2c2bbd50ba
Podobne oferty pracy
Główny księgowy do spraw finansowo- księgowych i administracyjnych, dokumenty i wymagania oferty konkursowej nr 43195 z dnia 20.02.2019 dostępne na stronie: www.kuznica.griw.gov.pl lub pod nr tel. 857224700. Dokumenty należy składać do 06.03.2019r. Miejsce składania dokumentów : Graniczny Inspektorat Weterynarii w Kuźnicy ul. Graniczna 1, 16-113 Kuźnica Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Imię/Imiona i Nazwisko, adres kandydata/kandydatki oraz dopisek "Oferta pracy w służbie cywilnej"
GRANICZNY INSPEKTORAT WETERYNARII w Kuźnicy - 2019-02-25 - Kuźnica (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, naliczanie płac, stanowisko samodzielne
NEBRASKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Wieliczka (małopolskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 18 stycznia 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-10 - Krynica Morska (pomorskie)
praca przy budowie zewnętrznych obiektów sportowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Suchy Las (wielkopolskie)
produkcja urządzeń transportu wewnętrznego
HKS PROJEKT SP. Z O. O. - 2017-04-24 - Luboń (wielkopolskie)
księgowanie, nadzór nad pracownikami
Bońkowski Consulting Krzysztof Bońkowski - 2019-05-10 - Serock (mazowieckie)
cięcie i kształtowanie prętów, płaskowników i kształtowników stalowych, łączenie konstrukcji np.metodą nitowania
Przedsiębiorstwo Remontowo-Montażowe REMONTEX Sp. z o. o. - 2017-07-11 - Świętochłowice (śląskie)
meldowanie i wymeldowanie gości, obsługa terminala i kasy fiskalnej, obsługa systemu zameldowań gości, odpowiadanie na maile oraz telefony, rozliczanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Brzeszcze (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Skaryszew (mazowieckie)
dostawa posiłków catering
Usługi Gastronomiczne. Handel, Usługi Transportowe, Restauracja "ANNA" Halina Celińska - 2018-01-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
pomocnicze prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Moryń (zachodniopomorskie)
CZYNNOŚCI POMOCNICZE ZWIĄZANE Z HODOWLĄ ZWIERZĄT FUTERKOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Stromiec (mazowieckie)
Kontrola części samochodowych zgodnie z instrukcją ,standardami ,raportowanie do przełozonego
kontakt przez OHP - 2018-06-26 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, PIT,CIT,VAT,ZUS,GUS.Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem Zakładu Pracy Chronionej oraz programu RAKS.
Warszawskie Zakłady Kaletnicze "NOMA" Spółdzielnia Inwalidów - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
malowanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Pomoc archiwisty zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Sieradz (łódzkie)
Wydawca posiłków / bufetowy
RESTAURACJA BAR "KAKTUS" WIESŁAW MICAŁ - 2017-08-14 - Dębica (podkarpackie)
Spawanie elementów stalowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Wesołowska" Katarzyna Frąckowiak - 2019-03-29 - Ścinawa Polska (dolnośląskie)
księgowanie zdarzeń gosp., ewidencjonowanie VAT'u, rozliczanie placówek handlowych, rozliczenia podatkowe względem ZUS, US
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Pełna księgowość, płace.- Sprawozdania finansowe, deklaracje podatkowe (VAT, CIT, PIT) oraz okresowe raporty i analizy finansowe.- Bieżące księgowanie dokumentów (m. in. magazynowych, bankowych, sprzedażowych, zakupowych).- Rachunkowość finansowa.- Prowadzenie wszelkich wymaganych ewidencji (np. ewidencji środków trwałych).- Zarządzanie podległym zespołem.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2019-03-12 - Wola Zarczycka (podkarpackie)
Zajęcia rewalidacyjne z uczniem słabowidzącym
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących we Wrześni - 2016-11-24 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klientów.
PIZZA 4 YOU s.c. EWA I PRZEMYSŁAW JABŁOŃSCY - 2018-08-16 - Grajewo (podlaskie)
Ochrona zleconego obiektu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE JAREXS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa sieci informatycznej.
ZM Peklimar Sp z o.o., Sp K., - 2017-06-21 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
przycinanie trawy przy użyciu różnych narzędzi, opieka nad terenami zielonymi, dowożenie roślin i sprzętu ogrodniczego dl klienta, umiejętność doboru roślin do terenu i gleby.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Żuków (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Dębe Wielkie (mazowieckie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- przygotowanie towarów do sprzedaży;- uzupełnianie asortymentu;- sprzedaż towaru;- zabezpieczenie wyłożonych towarów przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem;- realizacja dostaw;- bezpośrednia obsługa nabywcy;- przyjmowanie i załatwianie reklamacji;- udzielanie dodatkowych informacji o towarach
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pracownik fizyczny
BAMET Nowak Barbara Nowak Robert s.j. - 2016-06-03 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)