GŁÓWNY KSIĘGOWY Olesno oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W OLEŚNIE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki głównego księgowego w jednostce samorządowej, znajomość programów księgowych OPTIVUM, Faktury OPTIVUM, Rejestr VAT OPTIVUM
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Olesno (opolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W OLEŚNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Śląskich 4, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki głównego księgowego w jednostce samorządowej, znajomość programów księgowych OPTIVUM, Faktury OPTIVUM, Rejestr VAT OPTIVUM
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olesno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olesno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W OLEŚNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie
Adres pracodawcy:
Powstańców Śląskich 4, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: oleski
Gmina pracodawcy: Olesno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olesno
Ulica pracodawcy: Powstańców Śląskich
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: X
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?517f81949d79ddd4fdd2fa3133f91a20
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z działalnością opiekuńczo-wychowawczą, różnymi formami pracy z dziećmi w wieku 3-5 latPoznanie funkcji i struktur organizacyjnych w przedszkoluPomoc w pracy dydaktycznej nauczyciela prowadzącegoPomoc w organizowaniu uroczystości i imprez przedszkolnychPomoc w wydawaniu posiłkówUtrzymywanie ładu i porzadku w salachWspółpraca z nauczycielami innych grupDbanie o bezpieczeństwo dzieci w budynku przedszkola i na placu zabaw
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Żukowo (pomorskie)
1) Znajomość, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-12-16 - Osiek (pomorskie)
główny księgowy
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" GUMNISKA Z/S w Tarnowie - 2017-12-21 - Tarnów (małopolskie)
Znajomość podkładów lakierniczych, nakładanie wosków i politur. Mijesce pracy: Wrocław, ul. Opolska60 h pracy w miesięcu, 3 godziny pracy dziennie (PN-PT) w przedziale czasowym 11-18Sala B
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie i ewidencja systemu bezpieczeństwa i higieny żywności przy produkcji Kebabu, prowadzenie HACCP.
AKINTI Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opalenica (wielkopolskie)
księgowanie, fakturowanie
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2016-06-01 - Sieniawa (podkarpackie)
STANOWISKO:DOZORCASPRZĄTANIE KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH ORAZ SPRZĄTANIE TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYNALEŻNEGO DO BUDYNKÓW; DŹWIGANIE DO 5 KG. PRACA NA 1/2 ETATU (1.125,00 ZŁ) , MIEJSCE PRACY: SZCZECIN GUMIEŃCE I NIEBUSZEWOGODZINY PRACY OD 7-10.WYMAGANIA:BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY.
FILWOJ FILIKS, BARANOWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2019-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, dbałość o punkty gastronomiczne hotelu. Wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie, wysoka kultura osobista. Praca - Hotel SPA Woiński Lubniewice. Tel.: 95 755 75 77/ 665 211 709 Joanna Tytus. Adres e-mail: ksiegowosc (at) woinskispa.pl
Woiński Dionizy Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych - 2018-03-21 - Lubniewice (lubuskie)
1.Prowadzenie rachunkowości jednostki. 2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi 3.Sporządzanie wszelakiej sprawozdawczości związanej przydzielonym zakresem obowiązków 4.Prowadzenie gospodarki placówki finansowej i materiałowej 5. Nadzorowanie rozliczania płac i innych należności. Praca w godzinach od 7-15
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 - 2017-10-06 - Opole (opolskie)
obsługa programów komputerowych oraz specjalistycznych programów spedycyjno-transportowych oraz śledzenie giełdy transportowej, kontakt z klientem oraz pozyskiwanie nowych kontaktów i kontrahentów, organizowanie transportu i kierowanie grupą zestawów Tir oraz opieka spedycyjna na nad kierowcami, planowanie i liczenie czasu pracy kierowcy, wystawianie zleceń transportowych i prowadzenie dokumentacji, prowadzenie rozmów z kontrahentami polskimi i zagranicznymi /wycena tras/, udział w szkoleniach z zakresu prawa transportowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie księgowości stowarzyszenia
Towarzystwo Rozwoju Powiśla - 2018-08-21 - Malbork (pomorskie)
Obsluga stanów magazynowych - przyjęcie i wydawanie towaru z magazynu. Mile widziane doświadczenie zawodowe
kontakt przez OHP - 2019-01-10 - Myjomice (wielkopolskie)
Nauczanie w przedszkolu 16/30 etatu, w klasach I-III 12/30 etatu.
STOWARZYSZENIE WIEŚ PRZYJAZNA DZIECIOM - 2017-12-22 - Hucina (podkarpackie)
podnoszenie efektywności sprzedaży, nadzór nad jej realizacją, rozwijanie kontaktów handlowych, tworzenie sieci dystrybucji sprzedaży, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, prezentacja pełnej oferty fimy (sprzedaż produktów budowlanych na miejscu i w terenie). Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon).
UNICATE Sp. zo.o. - 2018-04-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie potraw
BLACK-WHITE 03 ISTANBUL ADAM NEVRUZ - 2018-03-05 - Dębno (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń - wkrętarka, wiertarka, elektronarzędzia
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Wieluń (łódzkie)
Po okresie próbnym, umowa na czas określony. Godziny pracy: 9.00- 17.00. Kontakt z pracodawcą osobisty w czwartki w godz. 10.00- 12.00
Stefczyk Finanse - Towarzystwo Zarządzajace SKOK - 2017-04-25 - Słupsk (pomorskie)
KIEROWCA C+E - KRAJ;WYMAGANIA:PRAWO JAZDY KAT. C+E, WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 603608634, 603602872, 601897716, C.V NA MAIL uslugi.transportowe (at) o2.pl
USŁUGI TRANSPORTOWE ROMAN DZIADURA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ M.IN. PROWADZENIE RACUNKU JEDNOSTKI, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, SPRAWOZDAŃ GUS, ZUS, US, SPRAWDZANIE BUDŻETU I FINANSÓW, PŁATNOSCI ZA PRZEDSZKOLE, SPORZĄDZANIE ANLAIZ, I ROZLICZŃ, PROJETKT BUDŻETUWYMAGANIAWYKSZTAŁCENI MIN. ŚREDNIE (STAZ PRACY 5 LAT) PREFEROWANE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Realizacja procesów zakupowych w firmie, - Odbiór osobisty częsci materiałów, - Kontrola jakości, - Prowadzenie rejestru dostaw, - Kontrola stanów magazynowych. Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 738 22 44.
PHmet Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Radwanice (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiemII zmiany 6-14/14-22 pn-nd Praca: HOTEL ŻUŁAWY ul. Królewiecka 126 Eg Wynagrodzenie od 2400 brutto (do uzgodnienia - wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności)
AURA Sp. z o.o. - 2019-06-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn związanych z produkcją emulsji asfaltowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Sprzedaż tkanin i dodatków tekstylnych, sporządzanie ofert, inne prace biurowe.
SONIA Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. komandytowa - 2018-12-03 - Starowa Góra (łódzkie)
- prowadzenie linii produkcyjnej odp.grup ILLIG,BGR,FFS,KOCH o zaawansowanej technologii- dokonywanie czynności na w/w liniach produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepsami.Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych.Prowadzenia rozliczeń ZUS i US.Przygotowanie i składanie deklaracji , zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki.Opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.Sporządzanie naliceń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych , planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminiem i przepisami prawa. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów. Rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów. Kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzonej w Ośrodku.Zapewnienie terminowego ściągania nalezności .Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą. Odpowiedzialność za całokształt prac zwiazanych z działalnością finansowo-księgową jednostki. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy. Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grzmiącej - 2019-01-17 - Grzmiąca (zachodniopomorskie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa; prowadzenie ewidencji księgowej w ramach księgi rachunkowej; zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym; sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem Stowarzyszenia z budżetem Państwa; prowadzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia określonego w polityce rachunkowości; sporządzanie corocznych sprawozdań finansowych z działalności; prowadzenie spraw kadrowych i płacowych; sporządzanie bieżących informacji finansowych na potrzeby Zarządu LGD; organizacja spisów z natur; prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych i wyposażenia; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów, środków pieniężnych i czeków; udostępnianie ksiąg oraz dokumentów do kontroli; prowadzenie rachunków bankowych oraz gromadzenie wolnych środków finansowych na lokatach bankowych i ewentualne pozyskanie środków zewnętrznych; regulowanie płatności; ewidencjonowanie składek członkowskich, analiza stanu środków finansowych; prowadzenie kasy gotówkowej; ubezpieczanie biura i jego wyposażenia; weryfikacja od strony finansowej wniosków o płatność składanych przez grantobiorców; prowadzenie kontroli wewnętrznej dokumentów; terminowe załatwianie spraw i sumienne prowadzenie dokumentacji.
Lokalna Grupa Działania "RAZEM KU LEPSZEJ PRZYSZŁOŚCI" - 2018-07-16 - Łuków (lubelskie)
zakres obowiązków związany z wykonywaniem zawodu farmaceuty w aptece publicznej
kontakt przez OHP - 2016-12-15 - Niemcy (Niemcy)
jw.
IMMOPOLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości,prace produkcyjne wtryskarce, obsługa programu komputerowego TRAKT
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Obsługa maszyny półautomatycznych i automatycznych dozujących kleje, czyszczenie maszyn
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Częstochowa (śląskie)