GŁÓWNY KSIĘGOWY (O) Tarnów oferta pracy Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" GUMNISKA Z/S w Tarnowie
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY (O)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca na stanowisku głównego księgowego, możliwość sprawowania funkcji członka zarządu za dodatkowym wynagrodzeniem
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" GUMNISKA Z/S w Tarnowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klasztorna 5, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca na stanowisku głównego księgowego, możliwość sprawowania funkcji członka zarządu za dodatkowym wynagrodzeniem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: 3 lata doświadczenia na stanowisku głównego księgowego, wykształcenie min. średnie. Zakres obowiązków: praca na stanowisku głównego księgowego, możliwość sprawowania funkcji członka zarządu za dodatkowym wynagrodzeniem. Praca w Tarnowie na 1/2 etatu w godz.: 7.00-15.00 (godziny do uzgodnienia); wynagrodzenie: od 2 000 zł brutto. Kontakt: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Guminiska Z/S w Tarnowie, ul. Klasztorna 5, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt telefoniczny: 14 621 18 08, CV przesyłać na adres e-mail: gumniska (at) op.pl
Nazwa pracodawcy:
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" GUMNISKA Z/S w Tarnowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Klasztorna 5, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześn. kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Klasztorna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 13.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa biura, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Czarne Dolne (pomorskie)
obsługa klientów w restauracji
WIKTOR KAJETANOWICZ - 2017-10-27 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
obowiązki określone w ustawach: o rachunkowości, o podatkach, o spółdzielniach mieszkaniowych, o własności lokali i innych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "PREMIL" - 2018-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
-Praca w sklepie TIRLU (odzież dziecięca) Tczew, ul. Żwirki 44 Hala 4 Box 12,-Praca również dla studentów (godziny pracy do ustalenia), -Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny 663-970-008.
ALOHA ALICJA HANDKE - OWSIAK - 2017-10-20 - Tczew (pomorskie)
1) Znajomość, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-12-16 - Osiek (pomorskie)
prowadzenie recepcji, odbieranie telefonów, wystawianie faktur
JEANS LAND PPHU S.C. JANINA,BOGUSŁAW,EWA,JACEK SKRZYNIARZ - 2016-07-15 - Malbork (pomorskie)
Księgowanie i kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych (kasa, zakup, sprzedaż)Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami i rozliczenia z pracownikamiKsięgowanie wyciągów bankowych krajowych i zagranicznychBieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowychUdział w procesie zamykania miesiąca i rokuObsługa sprawozdawczości GUSUzgadnianie podatku VAT i sporządzanie deklaracji CIT, VAT
Erfis Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Przeworsk (podkarpackie)
praca na programie OPTIMA
WELDING TECHNOLOGY Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2017-10-20 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż i wydawanie posiłków w stołówce, praca w Piotrkowie tryb. lub Bełchatowie
PPH-U Sp.c. H.Kowalski, J.Kowalska - 2016-07-12 - Bełchatów (łódzkie)
przewóz towarów na terenie kraju
CARGO TRANS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ANNA WIŚNIEWSKA - 2017-03-20 - Godziszewy (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 19 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-05 - Krynica Morska (pomorskie)
Praca w lesie - do przyuczenia do mechanicznej zrywki drewna. Drogowy transport towarów.
GABART S.C. Artur Hurek, Gabriela Hurek - 2018-08-08 - Izbicko (opolskie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie księgowości firmy. Praca na umowę o pracę na okres próbny, a następnie na czas określony. Wynagrodzenie od 4 500 zł brutto (do uzgodnienia).
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2018-03-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - WETERYNARYJNYCH - 2018-07-10 - Trzciana (podkarpackie)
Praca polega na nawiązywaniu kontaktu z osobami poszkodowanymi w wypadkach w celu zaoferowania im pomocy w uzyskaniu należnego odszkodowania
Polskie Biuro Odszkodowań - 2017-04-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 34 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W LUBLINIE - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - rozwój oraz wdrażanie różnego typu programowania o różnej funkcjonalności, w zależności od wymagań systemów bezpieczeństwa;- pomoc w tworzeniu usprawnień procesów bezpieczenstwa;- uczestnictwo w zespołach projektowych;- wspieranie zadań Specjalistów z pracujących nad rozwojem technologii dla Klienta; - analizę wymagań i specyfikacji technicznych od klientów dotyczącą funkcji aktywnego bezpieczeństwa;- definiowanie funkcjonalności produktów oraz tworzenie dokumentacji technicznej;- identyfikację potencjalnych problemów związanych z bezpieczeństwem systemu oraz przewidywanie metody ich rozwiązania;- efektywne wykorzystanie narzędzi testowych oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;- identyfikację i dokumentację defektów oprogramowania i umożliwianie ich zrozumienia dla testerów oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż kotłów gazowych, instalacji gazowych i c.o., praca na terenie województwa śląskiego i miast ościennych
"WENT-SYSTEM" Sławomir Olszewski - 2016-02-22 - Sosnowiec (śląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków szkoły, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki, opracowanie budżetu i sprawozdawczości w tym zakresie, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, nadzorowanie dyscypliny finansów publicznych, archiwizowanie zgodnie z przepisami dokumentacji finansowo-księgowej, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków, prowadzenie nadzoru nad prawidłowością naliczania zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowości ich przekazywania, nadzorowanie nad prawidłowym przebiegiem przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia;prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku, sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy ZFŚS, planów i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrola, zgodność wydatków z regulaminem i przepisami prawa, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora szkoły należą do kompetencji głównego księgowego.
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Hadynowie - 2018-07-06 - Hadynów (mazowieckie)
Obsługa klienta stacji paliw
Stanienda Dorota FHU - 2017-12-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wsparcie w rozliczaniu wynagrodzeń, rozliczaniu czasu pracy, ewidencja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Turek (wielkopolskie)
Tynkowanie i murowanie ścian
Pro Efekt usługi budowlano-wykończeniowe Natalia Ćwiklińska - 2018-04-16 - Flantrowo (kujawsko-pomorskie)
Krawiectwo
P.P.H. VAN-DAM WALDEMAR GIZA - 2016-01-08 - Puławy (lubelskie)
prace produkcyjne
kontakt przez OHP - 2016-10-28 - Częstochowa (śląskie)
praca na linii przerobu owoców i warzyw
OSMOFROST SPÓŁKA Z O.O. - 2017-05-18 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
zakres obowiązków głównego księgowego
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nadbiebrzańskie Wzgórza w Goniądzu" - 2018-08-22 - Goniądz (podlaskie)
sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie finansowo-księgowym, w tym prawidłowości, rzetelności i legalności wykorzystania środków finansowych,prowadzenie nadzoru wszystkich spraw związanych z rachubą płac, (listy płac, deklaracje podatkowe, deklaracje |ZUS);wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym ,dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej z użyciem programów komputerowych dopuszczonych do stosowania, prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami;sporządzanie sprawozdań finansowych;organizacja, koordynowanie; wynagrodzenie zgodne z obowiązującym rozporządzeniem pracowników samorządowych; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-14
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)