GŁÓWNY KSIĘGOWY Sosnowiec oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "PREMIL"
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: obowiązki określone w ustawach: o rachunkowości, o podatkach, o spółdzielniach mieszkaniowych, o własności lokali i innych
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "PREMIL"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stalowa 3, 41-214 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obowiązki określone w ustawach: o rachunkowości, o podatkach, o spółdzielniach mieszkaniowych, o własności lokali i innych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera Word, Exell
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w księgowości
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "PREMIL"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Stalowa 3, 41-214 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.premil.pl
Ulica pracodawcy: Stalowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.01.2018
Oferta pracy ważna do: 23.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) Montaż wyrobów, 2) Pakowanie, 3) Kontrola jakości. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta zgłoszona przez Agencję Pracy Tymczasowej. Umowa o pracę tymczasową. Kontakt z pracodawcą: 693 470 490
Randstad Polska Sp. z o.o - 2018-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Cv+skierowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Puńsk (podlaskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
rozliczanie kasjerów, rozliczanie codziennych utargów, sporządzanie dokumentacji kasjerskich, obsługa kasy
Corleone Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej Stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z dotacji pozabudżetowej i innych będących w dyspozycji Stowarzyszenia, kształtowanie prawidłowej polityki płac i współdziałanie w tym zakresie z komórką kadr, sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansu z wykonania dotacji i ich analiz, przeprowadzenie inwentaryzacji mienia w Stowarzyszeniu3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja prefabrykatów betonowych.
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Krzeszowice (małopolskie)
pomoc w organizowaniu biurazapewnienie prawidłowego obiegu dokumentówtelefoniczna obsługa klientówpomoc w kontroli upływu terminów wygaśnięcia podpisanych polis ubezpieczeniowychoferowanie i przygotowanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
osoba do przyuczenia;praca w lakierni proszkowej
PPHU METSOM - 2016-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary; nauka inkasowania należności za sprzedany towar; obsługa klienta; przygotowywanie ofert sprzedaży oraz promocji; nauka sposobu naliczania cen detalicznych; nauka organizowania zaopatrzenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Osiek (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego wg ustawy
GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY* - 2018-03-01 - Stare Kurowo (lubuskie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów- sporządzanie deklaracji VAT, CIT oraz miesięcznych raportów dla Klientów - wypełnianie sprawozdań GUS- sporządzanie sprawozdań finansowych(bilans, rachunek zysków i strat, zmiana kapitałów, przepływy, informacje dodatkowe)- uzgadnianie kont księgowych- realizacja innych zadań powierzonych przez Pracodawcę zgodnych z kwalifikacjami i stanowiskiem pracy pracownika
DUET SP Z O.O. - 2018-07-20 - Kluczbork (opolskie)
Remont palet drewnianych.
ART-PAL Artur Konopelko - 2018-07-11 - Brzeziny (łódzkie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
branża budowlana, okna, stolarka aluminiowa, zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Gwarantujemy wysokie zarobki. Oferujemy zatrudnienie na dwuletnim kontrakcie, w szkole w Chinach, gdzie uczą się dzieci w wieku od 6 do 18 lat. Zapewniamy zakwaterowanie, ubezpieczenie i posiłki. Wakacje- po roku pracy.Praca to 8 godzin, 5 dni w tygodniu. Ewentualne nadgodziny są dodatkowo płatne. Miesięczne wynagrodzenie od 5000zł nawet do 8100zł- wszystko zależy od rozmowy rekrutacyjnej i doświadczenia kandydata.
LIN´ S INTERNATIONAL EDUCATION MANAGEMENT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE " ASBOL "- IMPORT-EKSPORT ADAM WEŁNA - 2016-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Operator do wytłaczania folii
Tarnowskie Zakłady Osprzętu Elektrycznego "Tarel" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Pleszew (wielkopolskie)
znajomość obsługi progrsmów F-K,Płatnik,Excel oraz przepisów podatkowych
BIURO RACHUNKOWE "PROFIT" KAROL LUDWICZAK - 2016-10-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Dudki-Kolonia (podlaskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
PODSTAWOWYM OBOWIĄZKIEM JEST PRZEWÓZ RZECZY, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, NAWOZÓW
"WIMAX" Spółka Jawna Witkowski - 2016-07-25 - Stryków (łódzkie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 06 marca 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-22 - Krynica Morska (pomorskie)
wyksz. zawodowe lub średnie, mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku,
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Topola Wielka (wielkopolskie)
Praca przy wznoszeniu budynków w delegacjach krajowych (obecnie Wielkopolska i Dolny Śląsk). Pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie.
WELDPRO SP. Z O.O. - 2016-02-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
badanie rynku oraz działań konkurencji. Realizacja planów sprzedażowych. Obsługa parametrów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów sprzedaż częśći, akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Błonie (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Lipsko (mazowieckie)
pomoce budowlane, mieszanie kleju, docinanie płytek, pozostałe prace wykończeniowo-budowlane;Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy i powrót;
E-mateve Iwona Dembowska - 2016-07-15 - Otalążka (mazowieckie)