GŁÓWNY KSIĘGOWY (O) Lisia Góra oferta pracy GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA LISIA GÓRA
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY (O)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja i kierowanie działem księgowości, - prowadzenie ksiąg rachunkowych,- kontrola dowodów księgowych i ich dekretacja,- sporządzanie sprawozdań finansowych,- sporządzenie analiz finansowych,- sporządzenie deklaracji podatkowych CIT, VAT.
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Lisia Góra (małopolskie)
Pracodawca: GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA LISIA GÓRA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucharskiego 1, 33-140 Lisia Góra, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja i kierowanie działem księgowości, - prowadzenie ksiąg rachunkowych,- kontrola dowodów księgowych i ich dekretacja,- sporządzanie sprawozdań finansowych,- sporządzenie analiz finansowych,- sporządzenie deklaracji podatkowych CIT, VAT.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lisia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lisia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia na stanowisku, dobra znajomość obsługi komputera, dobra umiejętność organizacji czasu pracy. Praca w Lisiej Górze od pon. do pt. w godz.: 7.00-15.00; wynagrodzenie: 3 000 zł brutto. Kontakt: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Lisia Góra, 33-140 Lisia Góra, ul. Sucharskiego 1, wcześniejszy kontakt tel.: 535 995 020, CV przesyłać na adres e-mail: gsschlisiagora (at) gmail.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA LISIA GÓRA
danePracodawcy_nip: 8730007131
danePracodawcy_regon: 000355223
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Sucharskiego 1, 33-140 Lisia Góra, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: tarnowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1216
Gmina pracodawcy: Lisia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lisia Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0822400
Ulica pracodawcy: Sucharskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.05.2020
Data dodania oferty pracy: 05.05.2020
Oferta pracy ważna do: 26.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd9240fe1b2c53afbf435fbc2ff9b2ba
Podobne oferty pracy
- prowadzenie rachunkowości jednostki- dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych- sporządzanie sprawozdań GUS oraz sprawozdań wynikających z ustawy o służbie cywilnej - opracowywanie planu dochodów i wydatków jednostki - sporządzanie listy płac i dokumentów związanych z rozliczeniami z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym- prowadzenie spraw kadrowych jednostki
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W DĘBICY - 2015-12-01 - Dębica (podkarpackie)
Zgodny ze stanowiskiem; wysokość wynagrodzenia zgodnie z Kartą Nauczyciela; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Zespół Szkół w Jezierzycach - 2016-03-09 - Jezierzyce (pomorskie)
Klejenie pianki.
GREEN ENERGY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-18 - Szerokopaś (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie, raportowanie dokumentacji na produkcję, wprowadzanie danych dot. produkcji do oprogramowania komputerowego, przygotowanie akcesoriów na produkcję
Kokoszki Prefabrykacja S.A. - 2020-10-02 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy układaniu elementów betonowych, praca przy robotach ziemnych, obsługa maszyny drogowej
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Turek Józef - 2020-03-18 - Mielec (podkarpackie)
obsługa maszyn szwalniczych, szycie wyrobów szwalniczych
TSG Usługi i Inwestycje Budowlane Tomasz Caliński - 2017-03-02 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży oraz zawierania kontrahentów handlowych z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie Piekarniczas pracy 7.00-15.00
Piekarnia i Cukiernia Ewa i Stanisław Konieczny S.C. - 2017-10-24 - Mielec (podkarpackie)
Prace związane z wykonywaniem konstrukcji i stolarki aluminiowej.
Alprof Sp. zo.o. - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie księgowości, rachunkowości , fakturowanie, sprawozdawczość jednostki, prowadzenie gospodarki finansowej jednostki budżetowej
ZESPŁŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W BENICACH - 2019-06-13 - Benice (zachodniopomorskie)
kierowanie rachunkowością zakładu
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2019-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wyższe ekonomiczne, spec.: rachunkowość i finanse; 3 letnia praktyka w księgowości i ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, 6 letnia praktyka w księgowości i ukończona średnią, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna, wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; znajomości jęz. angielskiego - komunikatywna; umiejętność obsługi programów w zakresie prowadzenia księgowości (znajomość oprogramowania: PŁATNIK, DEKRET, PŁACE); zakres obowiązków: prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt, sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora, przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, nadzorowanie naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania, opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury, nadzorowanie obsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami, nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej, należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego, rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł; 3/4 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wilcza;
GMINNY OŚRODEK KULTURY W PILCHOWICACH - 2016-08-22 - Wilcza (śląskie)
prowadzenie rachunkowości OPS zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki, opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola jego wykonania, wykonywanie dyspozycyjności środkami pieniężnymi z rachunku bankowego, odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo księgową jednostki
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Drezdenko - 2018-07-06 - Drezdenko (lubuskie)
Praca przy automatach zgrzewających. Praca stojąca oraz w ruchu.
Termoplastyka Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Tychy (śląskie)
SORTOWANIE ODZIEŻY WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE,
Działaj.pl Irena Wiśniewska-Smolarek - 2016-09-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ścisła współpraca z kierownictwem budowy,nadzór i koordynacja pracy na budowie,przygotowywanie dokumentacji*praca na terenie całego kraju
CS -BUD Chyła Sikorski Sp.J. - 2017-05-12 - Ługwałd (warmińsko-mazurskie)
naprawa lokomotyw
TOR-LOK Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta restauracyjnego, Praca co 2 dzień po 11h w godzinach 12-23. Praca również w dni wolne.Brak wymagań- osoba do przyczenia
A&A PRESTIGE SP. Z O.O. - 2019-02-07 - Mysłowice (śląskie)
Sporządzanie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa programu finansowo-księgowego.
"Man COMPLEX" M.Grzywna, N.Łapacz S.C. - Kielce - 2016-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie zajęć
Szkoła medyczna - 2017-09-07 - Gorlice (małopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie inwestycji w ramach obowiązków wynikających z pełnienia przez miasto funkcji Inwestora Bezpośredniego w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:a) przygotowania inwestycji strategicznych w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania,- udział w komisjach przetargowych,- przygotowanie projektów umów,- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców,- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę/ decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID),- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej,- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej,- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów,- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę/ZRID,- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;b) koordynacja i nadzór całości inwestycji:- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej,- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych,- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo finansowym,- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych);c) współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze,- wymiana informacji;d) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych,- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych,- udział w naradach koordynacyjnych;e) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji;f) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-02-14 - Płock (mazowieckie)
Proste prace przy produkcji mebli tapicerowanych, prace magazynowe. Możliwość przyuczenia.
P.P.H.U. ERMA Magdalena Dobryłko - 2017-09-15 - Strzepcz (pomorskie)
kierowanie procesem produkcyjny w zakładzie zajmującym się obróbką metali, zarządzanie ludźmi, koordynacja pracy w procesie produkcji, zamawianie materiałów do produkcji i narzędzi
PROEKO MARCINIAK MIKOŁAJ - 2018-08-30 - Strzelce (kujawsko-pomorskie)
Interpretacja i czytanie specyfikacji techniczno - wykonawczych. Umiejętność posługiwania się podstawowym i specjalistycznym sprzętem pomiarowym (suwmiarka, mikormetr,tabele pomiarowe) oraz wzorcowanie. Montaż konstrukcji wielkogabarytowych zgodnie ze specyfikajcą techniczno - wykonawczą. Spawanie konstrukcji stalowych wielkogabarytowych.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2019-05-28 - Legnica (dolnośląskie)
Główny księgowy.Nadzór nad zespołem księgowym w tym kontrola nad całokształtem działań księgowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, nadzór nad terminowością i prawidłowością prowadzonej ewidencji księgowej, nadzór nad ewidencją środków trwałych. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),umiejętność organizacji pracy, kierowanie zespołem, biegła znajomość prawa podatkowego (ustawy o rachunkowości, prawa bilansowego) znajomość aplikacji księgowo-finansowych, kilkuletnie doświadczenie w księgowości w tym min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-17 - Sulęcin (lubuskie)
administrowanie stroną internetową oraz profilami firmy w mediach społecznościowych
BETAMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-12 - Chorzów (śląskie)
Pomocnik dekarza
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Białosuknia (podlaskie)
Obsługa gości hotelowych podczas śniadania i organizowanych imprez.
kontakt przez PUP - 2020-05-28 - Płock (mazowieckie)
Składanie opraw oświetleniowych z elementów
Christian Ortlieb Firma "SPOT - LIGHT" - 2020-03-03 - Bierawa (opolskie)
organizacja i kierowanie działem księgowości w firmie; prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami; wykonywanie innych czynności zleconych które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków.
Przedsiębiorstwo Produkcji i Montażu "MONTSPOŻ" Sp. z o.o. - 2020-07-01 - Krzepice (śląskie)