STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie inwestycji w ramach obowiązków wynikających z pełnienia przez miasto funkcji Inwestora Bezpośredniego w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:a) przygotowania inwestycji strategicznych w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania,- udział w komisjach przetargowych,- przygotowanie projektów umów,- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców,- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę/ decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID),- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej,- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej,- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów,- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę/ZRID,- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;b) koordynacja i nadzór całości inwestycji:- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej,- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych,- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo finansowym,- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych);c) współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze,- wymiana informacji;d) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych,- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych,- udział w naradach koordynacyjnych;e) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji;f) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) prowadzenie inwestycji w ramach obowiązków wynikających z pełnienia przez miasto funkcji Inwestora Bezpośredniego w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:a) przygotowania inwestycji strategicznych w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania,- udział w komisjach przetargowych,- przygotowanie projektów umów,- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców,- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę/ decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID),- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej,- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej,- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów,- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę/ZRID,- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;b) koordynacja i nadzór całości inwestycji:- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej,- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych,- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo finansowym,- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych);c) współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze,- wymiana informacji;d) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych,- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych,- udział w naradach koordynacyjnych;e) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji;f) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa lub inżynierii środowiska;6. staż pracy minimum 3 lata;7. znajomość programów do kosztorysowania w branży budowlanej;8. znajomość programów do projektowania w branży budowlanej;9. znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.);
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania w branży budowlanej - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.oświadczenie o znajomości programów do projektowania w branży budowlanej - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12.oświadczenie o znajomości zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;13.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia26 lutego 2018 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 14.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stanowiska do wyboru:Produkcja:- praca przy maszynie, odbiór lekkich detali z taśmy, pakowanie do kartonu według instrukcji.Montaż:- montaż drobnych elementów plastikowych.Paletyzacja:- układanie elementów na palety, przygotowywanie detali dla działu lakierni, pakowanie detali.
"JOB IMPULSE POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
analiza dokumentacji budowlanej, zbieranie wstępnych ofert dostawców usług i materiałów, sporządzanie kosztorysów, sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, prowadzenie listy "kwalifikowanych dostawców", przygotowywanie zaplecza budowy pod względem formalno-prawnym, archiwizacja dokumentów, kontaktowanie się z inwestorami, dostarczanie danych niezbędnych do opracowania oferty, uczestniczenie przy zawieraniu umów z dostawcami usług i materiałów
Firma Budowlana " Arkada " Spółka z o.o. - 2016-02-08 - Mielec (podkarpackie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie kilkuosobowym zespołem, tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej nowych maszyn, wsparcie techniczne działów konstrukcyjnych i działu sprzedaży; przygotowanie symulacji statycznych zbiorników z tworzywa sztucznego ( bezciśnieniowych)
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-12-22 - Wykroty (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sierpc (mazowieckie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynku, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna towarów, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa maszyn i urządzeń na linii cięcia blach, załadunek i rozładunek towaru, prawidłowa realizacja zadań wynikających z planów produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Wrocław (dolnośląskie)
malowanie konstrukcji stalowych, praca na dwie zmiany w godz. 7-15, 19-3
EKO 3STOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Biskupcu.
KMORDER Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
VGL Group - 2017-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów marketu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków płatniczych, praca na stanowisku mięsnym, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów
Dino Polska S.A - 2016-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Wprowadzanie danych wejściowych w celu poprawy produktywności dla obniżenia kosztów Współpraca z klientami w zakresie dostawy BAU, ulepszanie procesów i doskonalenie aplikacji dla klientów. Śledzenie codziennych problemów w zakresie produkcji.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych Komendy. Wykonywanie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w odniesieniu do istniejacych niejawnych systemów teleinformatycznych użytkowanych w Komendzie. Dokonywanie konserwacji, napraw urządzeń łącznosci i informatyki w celu utrzymywania sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki będących w dyspozycji Komendy. Instalacja i nadzór nad oprogramowaniem stacji roboczych w celu ochrony danych osobowych. Kontrolowanie zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego oraz kontrolowanie przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji sieci lub systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne w celu ich prawidłowego funkcjonowania. Wyjaśnianie zaistniałych incydentów i naruszeń ochrony informacji niejawnych w systemach lub sieciach teleinformatycznych. Tworzenie i rozwój wewnętrznej polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego KPP w Wałczu. Prowadzenie postępowań szkodowych dla sprzętu informatyki oraz prowadzenie szkoleń udoskonalających dla użytkowników końcowych.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WAŁCZU - 2016-06-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Pomoc w przygotowaniu i wydawaniu posiłków
Przed.Przem.Mięsnego "Taurus"Sp.z o.o. Pilzno ul.Legionów 58 - 2016-02-18 - Podłęże (małopolskie)
sprzątanie sal i gabinetów wewnątrz budynku
"IZAN +" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Dbanie o ekspozycję towarów.Obsługa klienta.Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami.Dbanie o porządek na sali sprzedaży.Praca w godzinach 6:15-14:15, 14:15-22:15.Kontakt z pracodawcą: 785325102.Sala G
Dino Polska S.A. - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż na stacji paliw
FHU AREDA STACJA PALIW - 2017-02-14 - Ługi (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej. Miejsce wykonywania pracy: Oborniki Śląskie
"LISBOA" SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
OBSŁUGA STUDENTÓW W JĘZYKU NIEMIECKIM PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z PRZEBIEGU STUDIÓW W JĘZYKU NIEMIECKIM, OBSŁUGA SYSTEMU REKRUTACJI, AKTUALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ UCZELINI- ENGLISH PROGRAM, OBSŁUGA PROGRAMU APR SYSTEMWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (MGR) - PREFEROWANY KIERUNEK FILOLOGIA GERMAŃSKA, BIEGŁA OBSŁUGA KOMUTERA PAKIET MS OFFICE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO UMOŻLIWIAJĄCA SWOBODNĄ KOMUNIKACJE W MOWIE I PIŚMIE, MIN 2 - LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZINA PRACA NA UCZELNI WYŻSZEJ;PRACA W GODZ. 7.30-15.30CV ZAWIERAJĄCE KLAUZULĘ ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH PRZESŁAĆ NA E-MAIL: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. przygotowywanie, konsultowanie i wdrażanie polityk związanych z transferami międzynarodowymi pracowników Spółki2. bieżace wpsarcie transferowanych pracowników, przygotowywanie dokumentacji3. współpraca i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawacami usług4. zapewnienie jakości usług oraz danych związanych z transferami
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie pokryć dachowych papą i z blachy, prace na elewacjach. Praca od poniedziałku do piątku na terenie Polski.
PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWE NTB Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Skawina (małopolskie)
obsługa sekretariatu.Wymagane dokumenty dla pracodawcy : Dokumenty aplikacyjne typu Cv, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzajacych wykształcenie, kopia stron dowodu osobistego i świadectw pracy, oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie i zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Komenda Powiatowa Policji w Sierpcu - 2017-04-06 - Sierpc (mazowieckie)
PROGRAMOWANIE APLIKACJI RISK & FINANCE IT RFIT;ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI DOSTARCZONYCH ZADAŃPROJEKTOWANIE APLIKACJI RFIT;DOKUMENTOWANIE I RAPORTOWANIE REALIZOWANYCH ZADAŃ;WSPARCIE UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI RFIT.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
starszy referent
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2018-06-15 - Poznań (wielkopolskie)
Roznoszenie listów/ ulotek do skrzynek pocztowych w różnych miejscowościach na terenie kraju (pracodawca zapewnia bezpłatny transport i zakwaterowanie - wyjazd w poniedziałki rano, powrót w piątek).
kontakt przez OHP - 2016-08-17 - Rybnik (śląskie)
.
NITROLL Tomasz Link - 2017-12-14 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
Administracja siecią LAN, WLAN i WAN infrastruktura i software.Administracja serwerami baz danych, aplikacji, multimediów, poczty, www, plikówi monitoringu opartych na systemie Windows Server 2012.Administracja usługą Active Directory.Ewidencja sprzętu oraz licencji na oprogramowanie.Zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieci LAN.Zarządzanie uprawnieniami użytkowników.Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń i okablowania w siedzibie firmy.Diagnoza i usuwania awarii oprogramowania lub sprzętu (ewentualnie kontakt z firmami zewnętrznymi w celu ich naprawy).Kontakt z dostawcami oprogramowania i sprzętu.Backup i aktualizacja oprogramowaniaZarządzanie komputerami, drukarkami i wsparcie dla użytkowników.Administrowanie kontami e-mail, wstępna administracja stroną www i bip.Użytkowanie systemu Audio-Video.Tworzenie dokumentacji związanej z pracą na stanowisku informatyka.Zgłaszanie rozwiązań oraz opracowywanie projektów mających na celu usprawnienie pracy własnej jak i pozostałych użytkowników.Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania.Tworzenie grafiki (grafika na stronę www, projektowanie ulotek, plakatów, banerów itp.)Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi CWK, praca w godz. 8-16/14-22
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu - 2017-10-23 - Opole (opolskie)
Obsługa koparki i koparko-ładowarki. Dbanie o stanowisko pracy i powierzony sprzęt. Praca do 150 km od Płocka w godzinach 7-15.
Usługi Elektryczne Wiesław Jabłoński - 2017-04-03 - Płock (mazowieckie)
Księgowanie faktur, wyciągów bankowych z kart oraz raportu kasowego, analiza przeterminowanych należności, prowadzenie kasy gotówkowej, sporządzanie sprawozdań do banków.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-12-02 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)