GŁÓWNY KSIĘGOWY Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Główny księgowy- wymagania: ukończona min.szkoła średnia lub policealna ekonomiczna udokumentwany 6 letni staż pracy w zawodzie, pożądane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe i 3 letni staż w zawodzie. Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej szkoły, opracowywanie budżetu szkoły, bieżąca kontrola wykorzystania planu finansowego. Obsługa komputera (znajomość programów firmy Vulcan oraz Płatnika)
Data publikacji: 2020-05-11
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główny księgowy- wymagania: ukończona min.szkoła średnia lub policealna ekonomiczna udokumentwany 6 letni staż pracy w zawodzie, pożądane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomiczne studia podyplomowe i 3 letni staż w zawodzie. Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej szkoły, opracowywanie budżetu szkoły, bieżąca kontrola wykorzystania planu finansowego. Obsługa komputera (znajomość programów firmy Vulcan oraz Płatnika)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 700 dodatek funkcyjny oraz dodatek stażowy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W przypadku wyższego wykształcenia 3 lata stażu pracyW przypadku średniego, policealnego wykształcenia 6 lat dosświadczenia w zawodzie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7343246916
danePracodawcy_regon: 120502705
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 146
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.05.2020
Oferta pracy ważna do: 10.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e8fbe6e8dfac5e6e3318382272ea114f
Podobne oferty pracy
prace biurowe
CENTRUM DORADZTWA I ANALIZ PROJEKTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca przy produkcji pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
Montaż konstrukcji wież wiertniczych z całym oprzyrządowaniem z wykorzystaniem narzędzi ślusarskich, dźwigów, podnośników, koparek itp.
ALTIS-HOLDING POLSKA Sp z o.o. - 2016-10-17 - Niedźwiada (lubelskie)
realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych i rozmowa z klientem; reprezentowanie firmy na rynku i w kntaktach z klientami
CATALYST RECYCLING Michał Górny - 2019-11-26 - Żółwin (lubuskie)
Montaż i demontaż elementów karoserii; konserwacja pojazdu; wymiana podzespołu.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Koło (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć muzycznych z dziećmi i młodzieżą w Centrum Kultury "ZAMEK". Organizacja konkursów muzycznych, organizacja zajęć dla dzieci podczas wakacji, animacja imprez. Godziny pracy 8:00-16:00.
Centrum Kultury "Zamek" w Kożuchowie - 2018-06-01 - Kożuchów (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku oraz wymaganych dokumentów - zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęcznej: http://leczna.naszsds.pl/bip/pliki/plik/ogloszenie-1530165429.pdf
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2018-07-03 - Łęczna (lubelskie)
Wykształcenie min. zawodowe, dokładność, spostrzegawczość.Zakres obowiązków: szykowanie i przygotowywanie towaru na produkcję, pakowanie wyrobu gotowego, obsługa maszyn (zgrzewarki, etykieciarki), umiejętność pracy w zespole, mile widziane zdolności manualne.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-06-19 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
praygotowanie dańs kuchni wietnamskiej, kontakty z pracodawcą i wsopółpracownikami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na magazynie
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
montaż elementów szklanych, m. in. lustra, kabiny prysznicowe
iSZKŁO Krzysztof Janicki - 2016-05-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Ochrona fizyczna obiektu handlowego, przeciwdziałanie kradzieżom, uszkodzeniu mienia, nadzór nad monitoringiem wizyjnym.
EKOTRADE SP. Z O.O. - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
I. Zna, stosuje i przestrzega: a) Przepisów dotyczących pracowników oświaty jednostek budżetowych oraz wydanych na jej podstawie przepisów szczegółowych, b) Innych przepisów i norm, instrukcji i zasad związanych z zajmowanym stanowiskiem. II. Szczegółowy zakres obowiązków: 1. Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegającymi zwłaszcza na: a) sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegi i archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: * właściwy przebieg operacji gospodarczych, * ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki ,b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniem księgowości analitycznej i syntetycznej wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej, w sposób umożliwiający: * terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,* sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów,* przygotowanie niestandardowych raportów na potrzeby Urzędu Miasta,* nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,* kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK),* nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzi gospodarkę finansową jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, a zwłaszcza : a) wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi, będącymi w dyspozycji jednostki, b) przestrzega zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,c) rozlicza zaliczki udzielane pracownikom, d) sporządza i rozlicza spisy z natury ( inwentaryzacje) księgozbiorów, przedmiotów nietrwałych i środków trwałych, e) sporządza roczny wykaz pracowników uprawnionych do ZFN i nalicza nagrody, f) dokonuje rocznych rozliczeń podatku dochodowego pracowników, g) prowadzi księgowość analityczną i syntetyczną funduszu socjalnego 3. Analizuje wykorzystanie środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji jednostki. 4. Dokonuje w ramach kontroli wewnętrznej: a) wstępnej, bieżącej i następnej kontroli (wewnętrznej) w zakresie powierzonych obowiązków. 5. Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych, wydanych przez Kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji. 6. Opracowuje zbiorcze sprawozdania z wykonywania budżetu. 7. Prowadzi ubezpieczenia grupowe. 8. Sporządza deklaracje podatku dochodowego, VAT, składek ZUS i FP 9. Wykonuje określenia trybu, wg którego mają być wykonywane przez inne służby prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej.
INSPEKTORAT EDUKACJI I SPORTU URZĘDU MIASTA KOWAL - 2017-03-29 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, prace produkcyjne, kontrola jakości gotowego detalu, pakowanie gotwych elementów, weryfikacja reklamacji w języku rosyjskim.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2019-03-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC) raportowanie do US, GUS, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie raportów, nadzór nad dokumentacją, monitorowanie na bieżąco zmian w przepisach podatkowych, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej i płacowej firmy, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Nadzór i koordynacja prac podległego zespołu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w miejscowości Bezpraw.
P.H.U. HYDROBUD Adam Dzik - 2017-03-10 - Charzyno (zachodniopomorskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych.
Sklep Spożywczy - Sarzyński Zbigniew - 2016-07-29 - Radecznica (lubelskie)
Prowadzenie księgowości szkoły.Zatrudnienie na pełny etat lub 1/2 etatu.
Zespół Szkół nr 1 - 2018-03-05 - Płońsk (mazowieckie)
Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej przygotowywanie pism, wykonywanie poleceń prezesa, przygotowywanie prezentacji dla klientów niemieckojęzycznych i ukraińskojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
kadry i płace
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2016-10-11 - Połchowo (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność na ww. stanowiskuGłównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie: 1. prowadzenia rachunkowości jednostki, 2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, 3. dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Zakres wykonywanych zadań: 1. prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, 2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 3. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 4. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 5. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, 6. opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki, 7. kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie przelewów, 8. dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych, 9. prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, 10. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, 11. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska, 12. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawiązanych przez placówkę, 13. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań, 14. wystawianie faktur, 15. nadzór nad pracownikiem kadr, 16. sporządzanie list płac oraz dokumentacji rozliczeniowej ZUS oraz podatku dochodowego, 17. rozliczanie podatku VAT, 18. sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu wynagrodzeń oraz środków trwałych, 19. sporządzanie sprawozdań PFRON. Informacja o warunkach pracy: 1. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony. 2. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 3. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 4. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 5. Możliwe rozpoczęcie pracy już od 01 sierpnia 2018 r.Nabór dotyczy zatrudnienia:- w wymiarze - pełnym- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony. Okres próbny 3 miesiące.Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w październiku 2017 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Ustce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-07-26 - Ustka (pomorskie)
-Przygotowywanie posiłków (typu fast food),-Dbanie o czystość miejsca pracy,-Dokładanie towaru na półki,-Godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia na e-mail: pszczolki4004 (at) gmail.com
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MACIEJ WASILEWSKI - 2016-06-20 - Pszczółki (pomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Pewel Mała (śląskie)
Obsługa kotłów c.o. Praca w godz. 7-19, 19-7
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa węzłów ciepłowniczychKontakt osobisty z pracodwacą w miejscu wykonywania pracy lub kontakt telefoniczny
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Płońsk (mazowieckie)
Praca w Markecie Piotr i Paweł. Pełna obsluga klienta i kasy fiskalnej. Wykładanie towaru. Sprzątanie na terenie sklepu itp. Praca II w godz. 7:30-15:30; 13:30-21:00 również w soboty i niedzielę.
Juniorland Krzysztof Ratajczak Sp.k. - 2017-06-30 - Nowa Sól (lubuskie)
Wszystkie niezbędne informacje udziela pracownik PCPR (tel. 61 4426771) oraz są na stronie internetowej BIP: http://pcprnt.pl/bip/nabor-kadr/nabory-2020-r/n,nabor-2
kontakt przez PUP - 2020-05-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Sporzadzanie sprawozdań i raportów finansowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowej oraz prawidłowością rozliczeń podatkowych, prowadzenie rachunkowości. Nadzorowanie trminów płatności. Ocena sytuacji finansowej.
HANDLOWO-PRODUKCYJNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W TWARDOGÓRZE - 2018-11-29 - Twardogóra (dolnośląskie)
Szczegóły oferty na stronie: http://http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=179564&p_insert=31-MAR-16
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-04-01 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie konstrukcji z drewna. Praca warmińsko - mazurskie, Elbląg
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE BUDOWNICTWA "BUDOKAR" Bogdan Karpiesiuk - 2017-10-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)