GŁÓWNY KSIĘGOWY Nowy Sącz oferta pracy Miejskie Przedszkole Nr 3
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 328 PLN
Zakres obowiązków: Główny księgowy- wymagania: mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomicznych studiów podyplomowych oraz co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości. Ewentualnie ukończenie szkoły średniej , policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6- letniej praktyki w księgowości. Posiadanie certyfikatu księgowego albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych. Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kodeks pracy, karta nauczyciela. Szczegółowe informacje dostępne są http://www.mp3.bip.nowysacz.pl/
Data publikacji: 2017-05-04
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Miejskie Przedszkole Nr 3
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Szujskiego 16, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główny księgowy- wymagania: mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomicznych studiów podyplomowych oraz co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości. Ewentualnie ukończenie szkoły średniej , policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6- letniej praktyki w księgowości. Posiadanie certyfikatu księgowego albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych. Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kodeks pracy, karta nauczyciela. Szczegółowe informacje dostępne są http://www.mp3.bip.nowysacz.pl/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 328 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ przysługujące dodatki ( premia, funkcyjny, wysługa lat )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 328 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W przypadku wyższego wykształcenia, 3 lata doświadczenia, średnie, policealne, 6 lat doświadczenia w zawodzie.
Nazwa pracodawcy: Miejskie Przedszkole Nr 3
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Józefa Szujskiego 16, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Józefa Szujskiego
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie min. podstawowe;
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Lublin (lubelskie)
Praca polega na przygotowaniu urządzeń do pracy - drukowaniu na materiałach reklamowych i gadżetach (długopisy, zapalniczki, breloki, itp.).
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Jabłonna (mazowieckie)
Praca przy obsłudze kasy fiskalnej, rozliczenie kasy po zakończonej zmianie, obsługa Klienta, dbanie o porządek w miejscu wykonywania pracy, wykładanie towaru
"Macro-Work" Sp. z o.o, Sp. k. - 2016-07-21 - Tarnów (małopolskie)
1.Ogólny zakres obowiązków na w/w stanowisku:2.prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością jednostki budżetowej, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,3.wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4.kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5.kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6.opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących finansów i prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,7.opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,8.kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych, dokonywanie przelewów,9.dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych,10.prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,11.sporządzanie projektu budżetu MOPR zgodnie z prawem i wytycznymi, realizowanie budżetu MOPR,12.analiza i kontrola wykonania budżetu,13.sporządzanie zaangażowania wydatków, sprawozdań itp,14.nadzór nad naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań,15.organizacja, kierowanie i nadzór nad pracownikami Działu Finansowo Księgowego,16.nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów i inwentaryzacją mienia MOPR oraz właściwym utrzymaniem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów finansowych,17.współpraca z kontrahentami MOPR, Skarbnikiem Miasta, pracownikami Urzędu Miasta
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa biura kancelarii ubezpieczeniowej
Kancelaria Ubezpieczeniowa Piotr Galus - 2016-04-01 - Opole (opolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy
P.H.U PRO-CONSTRUCTION-LOGISTIC Radosław Wcisło - 2016-05-10 - Łężkowice (małopolskie)
stylistka paznokci, manicure, pedicure, henna, opcjonalnie zabiegi pielęgnacyjne twarzy, makijaż (dwie zmiany 9-17, 12-20)
KATARZYNA SZOPA GABINET KOSMETYCZNY BE BEAUTY - 2017-03-30 - Sulejów (łódzkie)
- Zadania: rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczno-handlowe dla klientów, analiza rynku i działań konkurencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w sprzedaży produktów technicznych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-22 - Katowice (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Pajęczno (łódzkie)
Odpowiedzialność za poprawność prowadzonej dokumentacji zgodnej z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych; Nadzór nad terminowym i prawidłowym wprowadzanie i księgowaniem dokumentów (faktur zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczanie RMK); Sporządzanie deklaracji podatkowych i GUS; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu; Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia; Nadzór nad prowadzenie gospodarki magazynowej; Naliczanie podatku od nieruchomości, opłat środowiskowych, eksploatacyjnych; Uzgadnianie sald; Współpraca z instytucjami, firmami zewnętrznymi w kontekście zobowiązań i należności; Współpraca z Zarządem; miejsce wykonywania pracy Słupsk ul. Piłsudskiego 74; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. w Słupsku - 2016-03-24 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, obsługa programu do fakturowania.
F.F.K. GAZ-KOM Zakład Gazodynamiki Budynków Krzysztof Jakubik - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgrzewanie stelaży
P.P.U.H Głaczyński N.A.P. - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Czynności kancelaryjno- biurowe sekretaraitu: prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń technicznych, obsługa programów (Kadry - prowadzenie akt osobowych pracowników pedagogicznych), Sekretariat (obowiązek szkolny), Kancelaria, Płatnik, SIO.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane- murowanie , malowanie, układanie glazury
Zakład Instalacyjno - Budowlany "KANBUD" Wiesław Kaniewski - 2016-09-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca w indyczarniach i pielęgnowanie, żywienie drobiu, odkażanie i dezynfekcja pomieszczeń fermy drobiu, selekcjonowanie, znakowanie drobiu, wykonywanie prac porzadkowych na terenie
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Dawidy (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, przygotowywanie wymaganych ustawą podatkowądokumentów, nadzór nad obiegiem dokumentów ksiegowych, odpowiedzialność za politykę rachunków, planowanie kont oraz procedury księgowo-podatkowe.
ZMETIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-25 - Koło (wielkopolskie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Lębork (pomorskie)
wg stanowiska - obsługa klienta w sklepie spożywczo - przemysłowym (Fresh Market. Praca na dwie zmiany od 06:00-14:00-23:00.
F.H.U.B JANUSZK - Janusz Krzyściak TYMBARK 499 - 2018-08-27 - Tymbark (małopolskie)
Przygotowanie towaru według zamówienia, wydawanie towaru, ładunek towaru do wysłki, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Dostawa towaru na czas do sklepów- rozliczenie się z klientem/pobierania kwoty za towar w kasie. Rozliczenie pojemników za towar/dostarczenie je do hurtowni.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gdańsk (pomorskie)
-sortowanie tarcicy-kompletowanie elementów-sortowanie elementów wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gościszewo (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (z uwzględnieniem przepisów budżetowych),realizacja całokształtu zadań związanych z obsługą finansowo księgową jednostki, zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonywania budżetu jednostki, opracowywanie planu finansowego jednostki, wykonywanie sprawozdawczości z nim związanej, nadzór nad prawidłowym wykonaniem rocznych planów finansowych, racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na wykonanie zadań wynikających z planów, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunkówterminowe sporządzanie list płac, dokonywanie terminowych rozliczeń z ZUS i US oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji, organizowanie i rozliczanie inwentur zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie ewidencji mienia jednostki, przygotowywanie i opracowywanie zasad rachunkowości i nadzór nad ich stosowaniem, egzekwowanie opłat za pobyt w CIK, prawidłowa i terminowa realizacja wszelkich zobowiązań, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ - 2016-07-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientów.
MR. LEE 1983 sp. z o.o. - 2015-12-03 - Rotmanka (pomorskie)
szycie obuwia męskiego i damskiego
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Myszków (śląskie)
Rozładunek, sortowanie i załadunek przesyłek w magazynie. Przyjmowanie i wydawanie frachtów kurierskich. Kompletowanie zamówień. Ewidencja towaru. Drukowanie listów przewozowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Budy-Grzybek (mazowieckie)
realizacja procesu inwestycyjnego, nadzór nad wszytskimi remontami i modernizacjami budynku instytucji
Centrum Sztuki Mościce - 2016-08-19 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowanie potraw wraz z wstępną obróbką, nadzór nad jakością zamówień zywności, kontrola czystości naczyń kuchennych.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie: 1) prowadzenia rachunkowości jednostki; 2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; 3) dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.Zakres wykonywanych zadań:1) znajomość i prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością budżetową,2) znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,3) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4) kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,5) kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,6) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych i innych,7) opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,8) kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, 9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych,10) sporządzanie sprawozdań finansowych,11) nadzór nad pracownikami działu księgowości,12) realizacja zadań z zakresu rachunkowości innych nie wymienionych wyżej, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.Informacja o warunkach pracy:1) norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 2) norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,3) wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 30-go dnia każdego miesiąca,4) możliwe rozpoczęcie pracy już od pierwszego stycznia 2018 r.5) praca w siedzibie Biblioteki, stacjonarna, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie.Wymagane dokumenty i oświadczenia1) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem zawierający aktualny nr telefonu kandydata,2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ,3) wypełniony kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osób ubiegających się o zatrudnienie,4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i umiejętności, 5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 7) oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,9) podpisane oświadczenie otreści - "wyrażam zgodę naprzetwarzanie danych osobowych zawartych wmojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych doprocesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą zdnia 29.08.1997r. oochronie danych osobowych (Dz. U. z2016r. Nr poz. 922 zpóźn. zm.),Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 1) Termin: do 3 listopada 2017 r.2) Sposób:Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: Nabór na stanowisko głównego księgowego w DBP we Wrocławiu.3) Miejsce:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie DBP we Wrocławiu ul. S. Worcella 25-27 50-448 Wrocław lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do sekretariatu DBP we Wrocławiu. 8) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 71/377-28-15.
Dolnośląska Biblioteka Pedagogiczna we Wrocławiu - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie stanowiska pracy, wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Płock (mazowieckie)