GŁÓWNY KSIĘGOWY Kalisz oferta pracy CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (z uwzględnieniem przepisów budżetowych),realizacja całokształtu zadań związanych z obsługą finansowo księgową jednostki, zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonywania budżetu jednostki, opracowywanie planu finansowego jednostki, wykonywanie sprawozdawczości z nim związanej, nadzór nad prawidłowym wykonaniem rocznych planów finansowych, racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na wykonanie zadań wynikających z planów, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunkówterminowe sporządzanie list płac, dokonywanie terminowych rozliczeń z ZUS i US oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji, organizowanie i rozliczanie inwentur zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie ewidencji mienia jednostki, przygotowywanie i opracowywanie zasad rachunkowości i nadzór nad ich stosowaniem, egzekwowanie opłat za pobyt w CIK, prawidłowa i terminowa realizacja wszelkich zobowiązań, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRANICZNA 1, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (z uwzględnieniem przepisów budżetowych),realizacja całokształtu zadań związanych z obsługą finansowo księgową jednostki, zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonywania budżetu jednostki, opracowywanie planu finansowego jednostki, wykonywanie sprawozdawczości z nim związanej, nadzór nad prawidłowym wykonaniem rocznych planów finansowych, racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na wykonanie zadań wynikających z planów, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunkówterminowe sporządzanie list płac, dokonywanie terminowych rozliczeń z ZUS i US oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji, organizowanie i rozliczanie inwentur zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie ewidencji mienia jednostki, przygotowywanie i opracowywanie zasad rachunkowości i nadzór nad ich stosowaniem, egzekwowanie opłat za pobyt w CIK, prawidłowa i terminowa realizacja wszelkich zobowiązań, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba bezrobotna musi spełniać jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.Ponadto pracodawca wymaga znajomości przepisów dotyczących Ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów ordynacji podatkowej itp. znajomość programów komputerowych Calisia 2000 i Płatnik ZUS. Mile widziane jest doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowym w jednostce budżetowej.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
GRANICZNA 1, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: GRANICZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 14.07.2016
Oferta pracy ważna do: 26.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie, wydawanie i zarządzanie materiałami dostarczanymi do magazynuObsługa stanowisk produkcyjnychUdoskonalania strefy magazynowejUtrzymywanie porządku w pomieszczeniach magazynowychSporządzanie dokumentacji w systemie komputerowym
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Skawina (małopolskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
księgowanie, fakturowanie
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2016-11-24 - Sieniawa (podkarpackie)
Montaż więźb i pokryć dachowych.Wykonywanie usług czysto i solidnie. Przestrzeganie zasad BHP. Praca na terenie całej Polski w zależności od zleceń.
P.P.U.H. "JAKPOL" - 2016-08-03 - Siedlec (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
utrzymanie czystości na terenie szkoły, praca w godz. 13-21
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 w Opolu - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU POSIŁKÓWWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE,STAŻ PRACY MIN. 3 LATA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO ORAZ ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tokarz CNC
DUL MAR s.j. - 2017-10-26 - Mielec (podkarpackie)
pomoc w kuchni, zmywanie naczyń, wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Biała (lubelskie)
regeneracja części zamiennych do maszyn i urządzeń zgodnie z dokumentacją
IRENA HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z ustawą jednostkach budżetowych.3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej
Międzyszkolny Ośrodek Sportowy - 2018-01-04 - Racibórz (śląskie)
Przewóz materiałów na budowy, wykonywanie prac murarskich i tynkarskich.
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2018-03-07 - Myjomice (wielkopolskie)
-
Polski Czerwony Krzyż Śląski Zarząd Okręgowy - 2017-11-22 - Katowice (śląskie)
Układanie płytek. Praca we Francji- okolice Paryża oraz Marsylii.
Rodzeń Czesław Usługi Ogólno Budowlane i handel - 2018-01-05 - Kolbuszowa Górna (podkarpackie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 06 marca 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-22 - Krynica Morska (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
Murowanie, prace budowlane
Katarzyna Ostrowska Zakład Wyrobów Metalowych "DRU-MAX" - 2018-01-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjne, prowadzenie rejestru korespondencji pism wychodzących i przychodzących, prace przy organizacji spotkań i konferencji, przygotowywania krótkich notatek na stronę internetową
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Czosnów (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie w sprzedaży wędlin, ks. sanepidu; umiejętność obsługi kasy fiskalnej; zakres obowiązków: obsługa klienta, utrzymanie czystości i porządku w sklepie ogólnospożywczym; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Krakusa lub Bł. Czesława;
"HASTA" S.C. MARIA BŁASZCZAK, PIOTR BŁASZCZAK - 2017-10-24 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-10-16 - Tyczyn (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgi przychodów i roachodów,prowadzenie ewidencji środków trwałych, dokonywanie rozliczeń prawno-podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych ZUS i sprawozdań finansowych, obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie dokumentacji firmowej i księgowej.
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2016-07-14 - Żory (śląskie)
Pomoc kuchenna/zmywak
Noah Trade Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Kierowca ciągnika siodłowego z naczepą, przewóz ładunków po terytorium Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Indii lub z Nepalu ; przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych, zgodnie z pełnomocnictwami swoich przełożonych;
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wg zawodu
PIEKARNIA WIEJSKA Jolanta Apanowicz - 2017-10-20 - Górzyn (lubuskie)
- Sprzedaż internetowych kampanii marketingowych dla firm branży informatycznej. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z firmami informatycznymi. Współudział w tworzeniu strategii internetowej firmy. Raportowanie podejmowanych działań. - Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Dobra atmosferę i warunki pracy. Szanse na realizowanie własnych pomysłów i ambicji zawodowych. Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + wynagrodzenie prowizyjne.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w sprzedaży usług internetowych. Mile widziana znajomość branży informatycznej. Wymagana łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Gogolin (opolskie)