GŁÓWNY KSIĘGOWY Mokrsko oferta pracy Gminna Biblioteka Publiczna w Mokrsku
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie rachunkowości Gminnej Biblioteki Publicznej w Mokrsku. 2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 3. wykonywanie czynności z zakresu kontroli zarządczej; 4. przestrzeganie postanowień i stosowanie w odpowiednim zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych i innych wyżej wymienionych aktów prawnych i wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych; 5. analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu gminy i innych przychodów; 6. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Mokrsku; 7. opracowywanie rocznego planu finansowego i czuwanie nad planowym jego wykonaniem oraz sporządzanie niezbędnych korekt planu rocznego;
Data publikacji: 2020-02-10
Lokalizacja: Mokrsko (łódzkie)
Pracodawca: Gminna Biblioteka Publiczna w Mokrsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:98-345 Mokrsko 233, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie rachunkowości Gminnej Biblioteki Publicznej w Mokrsku. 2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 3. wykonywanie czynności z zakresu kontroli zarządczej; 4. przestrzeganie postanowień i stosowanie w odpowiednim zakresie przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych i innych wyżej wymienionych aktów prawnych i wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych; 5. analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu gminy i innych przychodów; 6. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Mokrsku; 7. opracowywanie rocznego planu finansowego i czuwanie nad planowym jego wykonaniem oraz sporządzanie niezbędnych korekt planu rocznego;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mokrsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mokrsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
II stopień Kurs dla kandydatów na specjalistę ds. rachunkowości(samodzielnego księgowego)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: programy księgowe
Nazwa pracodawcy: Gminna Biblioteka Publiczna w Mokrsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
98-345 Mokrsko 233, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Mokrsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mokrsko
Adres strony pracodawcy: http://biblioteka.mokrsko.pl/kontakt/
Numer budynku pracodawcy: 233
Profil działalności pracodawcy: Biblioteka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?037f8900ba9e9ba5b63acc18064ea8f9
Podobne oferty pracy
prace zbrojarskie przy wznoszeniu budynków mieszkalnych
DMK-STAL Firma Ogólnobudowlana Urszula Siedlarz - 2019-08-06 - Nawojowa (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu-/NABÓR staż/
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Pabianice (łódzkie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientom z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni.Odpowiedzialność za polskie standardy księgowości(sprawozdawczość finansowa i podatkowa),Sporządzanie wymaganych deklaracji do US, ZUS, GUS.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wspólny Dom" Góra - 2016-12-16 - Góra (dolnośląskie)
kontrola jakości wyprodukowanych butów przed ich pakowaniem do pudełek
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia - rozliczanie dotacji otrzymanych z samorządów gminnych, wojewódzkich, Unii Europejskiej.
TOWARZYSTWO INICJATYW OBYWATELSKICH - 2017-03-10 - Konin (wielkopolskie)
praca przy komputerze, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych AIG, City, Provident
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pisanie korespondencji. Pomoc w organizacji dodatkowych imprez organizowanych przez GOK. Udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej. Sporządzanie relacji z organizowanych imprez. Inne zadania zlecone przez dyrektora GOK.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Pomiechówek (mazowieckie)
Ustawianie i obsługa gwoździarki, prace produkcyjne.
kontakt przez PUP - 2020-08-24 - Kuźnica Kiedrzyńska (śląskie)
Sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Miastko (pomorskie)
Obsługa maszyn do utrzymania czystości
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Tuszyn (łódzkie)
Przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie, sortowanie. Inkasowanie należności za sprzedany towar. Sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa finansowo-księgowa jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,dysponowanie środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu oraz innymi będącymi w dyspozycji szkoły,sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych, budżetowych i analiz, w tym deklaracji VAT,sporządzanie sprawozdań statystycznych,kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych,prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do głównego księgowego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 21 BRYGADY STRZELCÓW PODHALAŃSKICH - 2019-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pobieranie prób i analizy rzepaku, analizy półproduktów i produktów, wprowadzanie danych do systemu, wydawanie atestów a produkty.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Kosów Lacki (mazowieckie)
1.Prowadzenie rachunkowości jednostki. 2.Wykonywanie dyspozycji środkamipieniężnymi. 3.Sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych orazdziałalności pozabudżetowej. 4.Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczościzwiązanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku.5.Prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej szkoły. 6.Dokonywaniewstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planemfinansowym. 7.Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umówzawieranych przez Szkołę. 8.Nadzorowanie rozliczania płac i innych należnościpracowniczych. 9.Prowadzenie kwartalnej sprawozdawczości wynikającej zdziałalności Działu Finansowo-Księgowego. 10.Znajomość ustawy o podatkuVAT dla jednostek samorządowych oraz rozliczanie. 11.Wykonywanie innychczynności zleconych przez Dyrektora szkoły. Praca od 8-16
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
-obsługa sekretariatu, rejestracji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe, księgowe (wystawianie faktur, proste prace księgowe)I zmiana 7-15/8-16 pn-pt
PPHU DOMRAD Obsługa Nieruchomości Biuro Rachunkowe K. Dębska - 2016-12-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,sporządzanie planów sprawozdań finansowych jednostki,wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły w ramach posiadanych kompetencji i umiejętności.
Szkoła Podstawowa Nr 105 - 2019-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
ZAUŁEK KAPITAŃSKI - Smażalnia Ryb - 2016-04-27 - Ustka (pomorskie)
pomoc przy kompletowaniu zamówień dla klientów
MM Work Force Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2019-02-14 - Kostrzyn (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie analiz. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej. Sporządzanie bilansu. Terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych. Obsługa systemu elektronicznego ZUS. Prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych, karty środków trwałych i tabeli amortyzacyjnej, inwentaryzacji.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-HOTELARSKICH IM. JANKA BYTNARA RUDEGO W KALISZU - 2018-04-17 - Kalisz (wielkopolskie)
Znajomość zasad rachunkowości, prawa podatkowego, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, dobra znajomość przepisów podatkowych, umiejętność sporządzenia sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, znajomość księgowych programów. Mile widziana znajomość programu "SYNFONIA", "GRATYFIKANT"
Piekarnia Mistrza Jana Jan Nowak - 2017-10-02 - Biedaszki Małe (warmińsko-mazurskie)
Serwisowanie komputerów,systemów operacyjnych,sieci komputerowej ,wsparcie użytkowników.
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-01-02 - Białogard (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puławy (lubelskie)
Wznoszenie konstrukcji murowych z cegieł zwykłych, klinkierowych, pustaka typu porotherm oraz z bloczków betonowych.
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Miłoszów (dolnośląskie)
przygotowywanie podłoży pod roboty wykończeniowe; przygotowywanie materiałów do robót wykończeniowych; wykonywanie robót tapeciarskich; wykonywanie wykończeniowych robót murarskich; kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych; malowanie technikami tradycyjnymi oraz nanoszenie nowoczesnych powłok malarskich stawianie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek,płyt i paneli; wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych i paneli; wykonywanie sufitów podwieszonych; wykonywanie instalacji elektrycznych wykonywanie napraw i konserwacji elementów wykończeniowych,
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-08-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie projektów tranzycji od Klienta do Accenture. Wspieranie procesu sprzedaży oraz tworzenie rozwiązań do klientów w zakresie planu tranzycji. Zarządzanie zespołem projektowym w trakcie tranzycji.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyny stolarskiej, cięcie płyt, montaż elementów konstrukcyjnych
Z.P.U.H. Janusz Wata - 2017-09-21 - Sułkowice (małopolskie)
kontakt i obsługa techniczno - handlowa aktualnych klientów firmy wraz z aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów ukierunkowanych na nowoczesne kompleksowe rozwiązywania energooszczędne z szczególnym uwzględnieniem kreowania pozytywnego wizerunku firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TERM - SYSTEM" - 2016-09-27 - Jaworzno (śląskie)