GŁÓWNY KSIĘGOWY - 603 Świdnica oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 105
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY - 603
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,sporządzanie planów sprawozdań finansowych jednostki,wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły w ramach posiadanych kompetencji i umiejętności.
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 105
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperów 27a, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,sporządzanie planów sprawozdań finansowych jednostki,wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły w ramach posiadanych kompetencji i umiejętności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki (stażowy, funkcyjny)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY - 603
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie : ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości;- ukończona średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości;- niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem zgodnie z art.54, ust.2 ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r. nr 157, poz 1240 z pózn.zm.)- osoba jest obywatelem Unii Europejskiej,- posiada pełną zdolność do czynności prawnych,- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,- znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,- znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,- znajomość przepisów podatkowych w tym VAT,- znajomość przepisów płacowych,- znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela,- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, współpracy w zespole,- znajomość programów Vulcan.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa Nr 105
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Saperów 27a, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dyplom
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 27a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 16.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c408983bae3fcae35246288f88549f7b
Podobne oferty pracy
transport ciężarowy-czynnościdotyczące ładunków
P.P.H.U.iT. Jan Nyczaj - 2016-03-25 - Aleksandria (łódzkie)
Sprzatanie pokoi hotelowych oraz strefy SPA
SYMPOZJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań: 1. prowadzenie rachunkowości jednostki, 2. prowadzenie rachunkowości syntetyczno-analitycznej strony dochodowej i wydatkowej Urzędu, 3. prowadzenie rachunkowości syntetyczno-analitycznej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, 4. obsługa księgowa konta depozytowego, 5. prowadzenie ewidencji sprzedaży usług w oparciu o faktury VAT dla potrzeb ustalenia zobowiązania podatkowego, 6. obrót gotówkowy i bezgotówkowy przy realizacji wydatków z budżetu Urzędu, 7. zapewnienie terminowego ściągania należności stanowiących refundację poniesionych wydatków w danym roku oraz dochodzenie roszczeń spornych, 8. zapewnienie terminowej spłaty zobowiązań, 9. sprawowanie bieżącej kontroli nad legalnością dokumentów księgowych i operacji gospodarczych, 10. przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, 11. prowadzenie gospodarki kasowej Urzędu, 12. prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej składników majątku trwałego i nadzór nad ewidencją analityczną prowadzoną przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu, 13. prowadzenie syntetycznej księgowości materiałowej, nadzór nad ewidencją analityczną prowadzoną przezmerytoryczne komórki organizacyjne Urzędu, 14. rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych, 15. sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych z zakresu wydatków, 16. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 17. sporządzanie analiz finansowych.
Urząd Miejski - 2017-01-27 - Jaworzno (śląskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Nowosielce (podkarpackie)
Wykonywanie zadań z zakresu księgowości budżetowej.
Dom Pomocy Społecznej w Gościnie - 2018-08-01 - Gościno (zachodniopomorskie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
SKLEP SPOŻYWCZO-NABIAŁOWY BOŻENA MICHALSKA - 2016-02-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Dowóz do klienta zestawów obiadowych i pizzy
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
pomoc przy wydawaniu leków
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownik działu kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Racibórz (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
praca z klientami z Niemiec, doświadczenie jako spedytor w firmie transportowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Izbicko (opolskie)
praca na stanowisku elektryk, ze specjalnością technik mechatronik, podłączanie elektryczne, montaż i serwisowanie urzadzeń grzewczych (kotłów, zasobników, promienników, paneli słonecznych, sterowników, pomp) wentylacji (centralne wentylacyjne), klimatyzacji, pomp ciepła.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Chełm (lubelskie)
Montaż konstrukcji, obróbek blacharskich, obudowy z płyt, warstwowych blach. Budowa obiektów przemysłowych. Praca na wysokości pow. 3 m.
Metalplast Mikra Spółka Cywilna - 2016-07-12 - Częstochowa (śląskie)
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ergonomii, ochrony p.poż, ochrony środowiska- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni i paznokci- zdobienie paznokci- przygotowanie, opiłowanie płytki paznokciowej- dobieranie preparatów, narzędzi, przyborów i aparatów do zabiegu- udzielanie porad kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Świebodzin (lubuskie)
Wypiek pieczywa i produktów cukierniczych, obsługa pieca
kontakt przez OHP - 2016-10-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, mile widziana obsługa kasy fiskalnejPraca: Wałków, sklep spożywczo-przemysłowy
KATARZYNA ZAWODNA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "DELICJA" - 2019-01-07 - Wałków (wielkopolskie)
Sprzątanie parkingu, odśnieżanie, konserwacja zieleni
PROOGRÓD Olaf Gawryluk - 2018-02-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym, odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo.
AKADEMIA ROZWOJU KREATYWNEGO - 2016-09-21 - Marklowice (śląskie)
Szczegóły na stronie www.gjl.plWykształcenie średnie lub wyższe, kier. ekonomia; uprawnienia do pracy na stanowisku samodzielnego księgowego; min. 10 lat doświadczenia, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym; niekaralność; znajomość programów komputerowych (PŁATNIK, MIESZCZANIN) w zakresie księgowości; doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie do uzgodnienia
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "G-JL" - 2016-11-18 - Gliwice (śląskie)
Dystrybucja art. spożywczych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EDAM" Adam Nisgorski - 2018-08-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Fryzjer damsko-męski.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zabrze (śląskie)
Pracodawca poszukuje lektorów do nauki j. angielskiego. Praca dwa razy w tygodniu po 3 h lekcyjne po południu (rozpoczęcie zajęć powinno nastąpić w godz.15:30 - 16:15) . Kurs dla początkujących ma trwać 180 h łącznie. Stawka 50 zł brutto za godzinę lekcyjną. Uczestnicy to osoby dorosłe, grupa liczy 12 osób. Pracodawca zapewnia podręczniki do nauki. Okres wykonywania umowy 8 m-cy.
SZKOLENIA, COACHING ALEKSANDRA TARAŚKIEWICZ - 2018-09-19 - Ustka (pomorskie)
przewożenie osób do i z pracy, ustalanie grafiku pracowników, nadzór nad wykonywaną pracą, tworzenie raportów w Excel, rozliczanie pracowników z wykonanej pracy, współpraca z osobami rosyjskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Koordynowanie działań finansowo i księgowych, prowadzenie pełnej księgowości spółki, opracowywanie projektów rocznych planów finansowych, wewnętrznej dokumentacji normatywnej, sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej, Nadzoru Właścicielskiego oraz innych instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji i terminowe rozliczenia z US, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, koordynowanie pracy działu księgowości oraz płac.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
montaż rolet
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
księgowanie dokumentów, sprawozdania, rozliczenia PIT i VAT; transakcje: WDT, WNT, IMPORT, EXPORT
Parkiet Hajnówka Alina Wasiluk w Zwodzieckie - 2015-11-23 - Hajnówka (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej + terminal płatniczy, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Widawa (łódzkie)
opieka pielęgniarska nad mieszkańcami , wydawanie leków, wykonywanie opatrunków, wyjazdy do lekarzy z mieszkańcami , asysta przy lekarzu w czasie wizyt
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w Chróścinie - Zamku - 2018-03-28 - Chróścin-Zamek (łódzkie)
Bieżąca kontrola ksiąg rachunkowych, sporządzanie rocznego Bilansu, Rachunku Zysków i Strat oraz Rachunku Przepływów Pieniężnych, księgowanie transakcji zagranicznych w spółce (WNT, WDT, Import, Eksport), korespondencja z urzędami, obsługa dokumentacji związanej z ZFŚS, rozliczanie delegacji, księgowanie walutowych wyciągów bankowych, naliczanie płac, przygotowywanie, naliczanie i wypłata umów cywilnoprawnych, uzgadnianie płac z deklaracjami ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników/zleceniobiorców, sporządzanie comiesięcznych deklaracji i informacji związanych z podatkiem VAT, comiesięczne obliczanie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) i podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT), sporządzanie rocznych deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, IFT, CIT-8, sporządzanie comiesięcznych raportów DG-1, sporządzanie comiesięcznych wniosków Wn-D, INF-D-P, INF-o-P-P, składanienie deklaracji ubezpieczeniowych, zgłaszanie zdarzeń losowych do ubezpieczyciela oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej. Wymagania: biegła znajomość polskiego prawa podatkowego (podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku VAT, podatku PCC), biegła znajomość zasad rachunkowości, znajomość kodeksu pracy - szczególnie przepisów dotyczących płac i rozliczania czasu pracy, znajomość środowiska Windows, obsługa programów Symfonia i Płatnik. Mile widziany staż pracy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Bongs Segregatory Polska Sp. z o. o. - 2016-11-04 - Szemud (pomorskie)
sprzedaż art. ogrodniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)