GŁÓWNY KSIĘGOWY Lubin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa firmy.
Data publikacji: 2016-02-17
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe, min.2 lata doświadczenia. Mile widziane doświadczenie w firmie branży produkcyjno-budowlanej. Znajomość obsługi programów Rewizor,Gratyfikant.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy ważna do: 02.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sortowanie i pakowanie owoców
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Praca podczas Światowych Dni Młodzieży: monitorowanie ruchu osobowego, obserwacje i obchód terenu obiektu, przekazywanie informacji turystom
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Ostrowite (wielkopolskie)
zbiór wiśni
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Miesiączkowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa koparki
FRANTOM BUDOWNICTWO sp. z o.o. - 2017-09-01 - Chrzanów (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku głównego księgowego- księgowość zarządcza
INSTYTUT INŻYNIERII MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I BARWNIKÓW - 2016-04-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Właściwe nakrycie stołu, wybór stolika i zaprowadzenie do niego gości, podanie menu, udzielenie informacji o ofercie lokalu, doradzanie w wyborze, wreszcie przyjęcie zamówienia, podanie dania klientowi oraz dbanie o zadowolenie gości i dobry wizerunek lokalu. Poza tym osoba ta podaje rachunek i przyjmuje zapłatę.
Food Czewa Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-07-07 - Częstochowa (śląskie)
Transport drogowy towarów na terenie Polski na stałych trasach
FHU A-ZET II Łyżwa Robert - 2017-06-29 - Miączyn (lubelskie)
Wykonywanie obowiązków głównego księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY w Woli Raniżowskiej z siedzibą w Porębach Wolskich nr 586 - 2016-11-30 - Wola Raniżowska (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Polska Ustawa o Rachunkowości) oraz polityką firmy, odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzeni wszystkich ewidencji księgowych, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych według określonych standardów, tworzenie zestawień, analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp., kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,NBP) i biegłym rewidentem, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości; WYMAGANIA: wyższe wykształcenie ekonomiczne (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),min.3 letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości, bardzo dobra znajomość prawa podatkowego (CIT,PIT,VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości, znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel), umiejętność budowania i prezentowania raportów, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, dokładność, terminowość; FIRMA OFERUJE: uczestnictwo we współtworzeniu sukcesu polskiej innowacyjnej firmy, ciekawą i samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i osiąganych wyników pracy, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-02-09 - Lubliniec (śląskie)
obsługa księgowa firmy, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków spółki, kontrola wewnętrzna w zakresie finansowo-księgowym, sporządzanie sprawozdań finansowych wq zakresie wydatków, kosztów i dochodów, opracowywyanie planów dochodów i wyadtków, nadzór nad realiacją spraw kadrowo-płacowych pracowników, sporządzanie sprawozdań finansowch jednostki, sprawozdań do GUS, sporządzanie bilansów i sprawozdań zbiorczych z realizacji planów, nadzór nad obsługą programu płatnik oraz inne zadania wg załącznika do oferty
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Łosice (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa; prowadzenie ewidencji księgowej w ramach księgi rachunkowej; zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym; sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem Stowarzyszenia z budżetem Państwa; prowadzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia określonego w polityce rachunkowości; sporządzanie corocznych sprawozdań finansowych z działalności; prowadzenie spraw kadrowych i płacowych; sporządzanie bieżących informacji finansowych na potrzeby Zarządu LGD; organizacja spisów z natur; prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych i wyposażenia; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów, środków pieniężnych i czeków; udostępnianie ksiąg oraz dokumentów do kontroli; prowadzenie rachunków bankowych oraz gromadzenie wolnych środków finansowych na lokatach bankowych i ewentualne pozyskanie środków zewnętrznych; regulowanie płatności; ewidencjonowanie składek członkowskich, analiza stanu środków finansowych; prowadzenie kasy gotówkowej; ubezpieczanie biura i jego wyposażenia; weryfikacja od strony finansowej wniosków o płatność składanych przez grantobiorców; prowadzenie kontroli wewnętrznej dokumentów; terminowe załatwianie spraw i sumienne prowadzenie dokumentacji.
Lokalna Grupa Działania "RAZEM KU LEPSZEJ PRZYSZŁOŚCI" - 2018-07-16 - Łuków (lubelskie)
-organizowanie i kontrola rachunkowości -opracowywanie rocznych planów finansowych -sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe-nadzór nad prawidłowym wykonaniem rocznych planów finansowych dochodów i wydatków oraz środków specjalnych CKiW -opracowanie planów i projektów wykorzystujących środki gospodarcze
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-08-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,sporządzanie planów sprawozdań finansowych jednostki,wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły w ramach posiadanych kompetencji i umiejętności.
Szkoła Podstawowa Nr 105 - 2018-05-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Sporządzanie różnego rodzaju potraw, ciast, napojów i deserów - praca w Podzamczu Karczma Jurajska
"J & B " Jolanta Jędras , Bożena Bit, Ewa Bit-Świerk s.c. - 2017-01-05 - Ogrodzieniec (śląskie)
Pełna księgowość (księgi handlowe), analiza wyników finansowych, przygotowywanie i sporządzanie bilansów, nadzór nad pracownikami w dziale księgowości, sporządzanie deklaracji
S-PRIME Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Monter sieci wodnych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Skarbimierz (opolskie)
Prace ogólnobudowlane
PHU "WOOD-MAR", Paczkowski Marcin - 2018-01-16 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa czytelników
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kruszyna (śląskie)
Bieżąca kontrola ksiąg rachunkowych, sporządzanie rocznego Bilansu, Rachunku Zysków i Strat oraz Rachunku Przepływów Pieniężnych, księgowanie transakcji zagranicznych w spółce (WNT, WDT, Import, Eksport), korespondencja z urzędami, obsługa dokumentacji związanej z ZFŚS, rozliczanie delegacji, księgowanie walutowych wyciągów bankowych, naliczanie płac, przygotowywanie, naliczanie i wypłata umów cywilnoprawnych, uzgadnianie płac z deklaracjami ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników/zleceniobiorców, sporządzanie comiesięcznych deklaracji i informacji związanych z podatkiem VAT, comiesięczne obliczanie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) i podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT), sporządzanie rocznych deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, IFT, CIT-8, sporządzanie comiesięcznych raportów DG-1, sporządzanie comiesięcznych wniosków Wn-D, INF-D-P, INF-o-P-P, składanienie deklaracji ubezpieczeniowych, zgłaszanie zdarzeń losowych do ubezpieczyciela oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej. Wymagania: biegła znajomość polskiego prawa podatkowego (podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku VAT, podatku PCC), biegła znajomość zasad rachunkowości, znajomość kodeksu pracy - szczególnie przepisów dotyczących płac i rozliczania czasu pracy, znajomość środowiska Windows, obsługa programów Symfonia i Płatnik. Mile widziany staż pracy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Bongs Segregatory Polska Sp. z o. o. - 2016-11-04 - Szemud (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Planowanie, organizacja, koordynacja i prowadzenie rachunkowości.
STALBUD-KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe w firmie. Prace zlecone przez kierownika
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Uzdowo (warmińsko-mazurskie)
odbieranie kształtek opakowań ze styropianu, pakowanie, przepakowywanie, etykietowanie, drobne prace montażowe
Randstad Polska Sp. z.o.o - 2016-08-23 - Adamowice (mazowieckie)
1. Wykonywanie prac związanych z archiwizacją dokumentów.2. Skanowanie i digitalizacja materiałów PODGiK.3. Reprodukcja map i dokumentów udostępnianych z zasobu PODGiK.4. Udzielanie informacji o posiadanym zasobie geodezyjno-kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i udostępniania.5. Współpraca w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję wychodzacą w Wydziału.6. Właściwe użytkowanie pomieszczeń i sprzętu.7. Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz informacji nejawnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łęczyca (łódzkie)
bieżąca ich aktualizacja. Prowadzenie ksiąg rachunkowych Poradni zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nadzór nad właściwym przebiegiem operacji gospodarczych. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem. Opracowywanie projektów planów finansowych Poradni i ich zmian na podstawie informacji o planowanej wysokości dochodów i wydatków. Dokonywanie bieżącej analizy wykonywania planów finansowych i bieżące informowanie dyrektora Poradni o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania otrzymanych środków. Wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Poradni. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych. Nadzór nad funkcjonowaniem kasy i przestrzeganiem zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych w Poradni. Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez Poradnię pod względem finansowym. Naliczanie wynagrodzeń i innych należności pieniężnych, odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz należnych zaliczek na podatek. Przygotowywanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Naliczanie podatku dochodowego i prowadzenie pełnej dokumentacji w oparciu o obowiązujące przepisy. Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego Poradni. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, rozliczeniowych, majątkowych i innych z zakresu działania Poradni. Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów o obowiązkach głównych księgowych zleconych przez dyrektora Poradni.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2015-12-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opracowywanie i wdrożenie zarzadzania zmianą, strategie komunikacji oraz szczegółowe plany zarządzania zmianą z użyciem metodologii własnej HCL: AUSIC i A3 i związanych konkretnych narzędzi (w tym Metodologii AGILE i ExACT), współpraca i budowanie relacji z innymi programami, projektami i zmienianymi menedżerami oraz klinetami.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Józefosław (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)