GŁÓWNY KSIĘGOWY Łączka oferta pracy Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystyki w Dębowcu
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości, przygotowanie projektu budżetu, rozliczanie podatków, wynagrodzeń itp., prowadzenie ewidencji księgowej, obsługa pełnej księgowości instytucji, programu PŁATNIK, rozliczanie zewnętrznych środków finansowych
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Łączka (śląskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystyki w Dębowcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Widokowa 10, 43-426 Łączka, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości, przygotowanie projektu budżetu, rozliczanie podatków, wynagrodzeń itp., prowadzenie ewidencji księgowej, obsługa pełnej księgowości instytucji, programu PŁATNIK, rozliczanie zewnętrznych środków finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek funkcyjny, praca od poniedziałku do piątku
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łączka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu wyższym 3 lata przy średnik 6 lat, obsługa komputera, PŁATNIKA, znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego
Nazwa pracodawcy:
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystyki w Dębowcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Łączka 71, 43-426 Dębowiec, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8:00 - 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Dębowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębowiec
Ulica pracodawcy: Łączka 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 02.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45a6ab8e3f570acf49177d2a9c490ee7
Podobne oferty pracy
1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10)zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11)sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12)uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13)dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14)ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15)sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16)wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17)ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18)współdziałanie w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19)współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20)przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21)sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22)rozpatrywanie skarg; 23)rozpatrywanie wniosków; 24)sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum; 25)kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26)kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27)inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2019-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Fakturowanie, korespondencja w języku angielskim, obsługa urządzeń biurowych.
SOLIS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
prowadzenie rachunkowości przedszkola, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli realizacji planu finansowego, opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad realizacją
Przedszkole Samorządowe "Promyki Bałtyku" w Mścicach - 2018-08-08 - Mścice (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
OBSŁUGIWANIE I NADZOROWANIE PRACY MASZYN I URZĄDZEŃ STOSOWANYCH W PROCESIE PACZKOWANIA RYŻU,- CZUWANIE NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM PROCESU PACZKOWANIA, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI
kontakt przez OHP - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki.2. Sporządzanie planu budżetu i nadzór nad jego realizacją.3. Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów i ich kontrola.4. Przeprowadzanie inwentaryzacji.5. Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych z kontrahentami.6. Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu oraz analiz finansowych.7. Współpraca z Zarządem Powiatu i Skarbnikiem Powiatu w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacji budżetu.8. Współpraca z bankiem.9. Zatwierdzanie dokumentów do wypłaty i sporządzanie przelewów.10. Zapewnienie właściwego zabezpieczenia dokumentów księgowych.11. Zapewnienie właściwego zabezpieczenia środków pieniężnych.12. Zapewnienie właściwego archiwizowania dokumentów księgowych.13. Opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów.14. Kierowanie i organizowanie pracy księgowości.
Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie - 2017-03-14 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi w klasie I.
Szkoła Podstawowa im. J. Szaniawskiego w Jadwisinie - 2016-04-15 - Jadwisin (mazowieckie)
umiejętność samodzielnego diagnozowania usterek; dbałość o wysoką jakość napraw; doskonałe umiejętności organizacyjne; gotowość do aktualizacji i poszerzania wiedzy;dyspozycyjność; gotowość do pracy w systemie zmianowym
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompletna obsługa klienta według standardów firmy, efektywna realizacja planów sprzedażowych, dbałość o wizerunek firmy
SKLEPY TURYSTYCZNE S. C. WOJCIECH ROGALA & CZESŁAW JURASZ - 2016-07-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
malowanie, szpachlowanie, murowanie, układanie glazury, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości
"NIESPODZIANKA" Danuta Rudnicka - Zajazd Lotos - 2017-08-29 - Worów (mazowieckie)
Narzędziowiec / Ślusarz narzędziowy: budowa narzędzi tłocznych, wykrojników, form, stempli; szlifowanie, montaż części narzędziowych, konserwacja narzędzi produkcyjnych, wykonywanie pomiarów kontrolnych, prace ślusarskie, polerskie.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
-
Usługi Remontowo-Budowlane A.Kostuch - 2016-04-04 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn zbrojarskich
ZPUH REMBET Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kępno (wielkopolskie)
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą,Kontakt telefoniczny 58-532-40-08Adres e-mail: kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-10-11 - Tczew (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Rogoźnik (małopolskie)
I. Aktualizacja i usystematyzowanie akt osobowych podatników; wysyłka pism i decyzji; potwierdzanie doręczonych decyzji i upomnień; archiwizowanie dokumentacji podatkowej.II. Współpraca z referatem odpowiedzialnym za promocję i rozwój w gminie; udział w gminnych imprezach; bieżące kompletowanie dokumentacji w projektachIII. Zapoznanie się z treścią ustaw istotnych dla pracy Referatu Mienia Komunalnego i Zagospodarowania Przestrzennego; prace związane z archiwizacją dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysyłki; przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz umów cywilno prawnych, przygotowanie projektów pism w ramach toczących się postępowań.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Bobrowniki (śląskie)
Przewóz ładunków na trasach międzynarodowych; uzupełnianie dokumentów przewozowych oraz nadzór nad dokumentacją; wykonywanie zapisu temperatur podczas transportów; co pewnien czas przewóz ładunków wymagających uprawnień ADR; przeprowadzanie rozmów handlowych z zagranicznymi kontrahentami w języku białoruskim.
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Wyszków (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie księgowości firmy. Praca na umowę o pracę na okres próbny, a następnie na czas określony. Wynagrodzenie od 4 500 zł brutto (do uzgodnienia).
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2018-03-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg stanowiska
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożyw. Brzeg Dolny - 2016-06-01 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
wykonywanie prac instalacyjno montażowych, znajomość systemów REHAU, KAN, WAWIN, instalowanie elementów sanitarncyh
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, godz. pracy 08:00-16:00
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2019-01-25 - Sierpc (mazowieckie)
- Prowadzenie ewidencji księgowej. Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji. Prowadzenie dokumentacji z zakresu kadr.- Wynagrodzenie: 2500 do 4000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony: trzy lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymaganie wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub pokrewne. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości. Wymagana znajomość aktualnych zagadnień księgowych i podatkowych. Mile widziana znajomość programu INSERT.
ASTON PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
- dbanie o ekspozycję towatów- obsługa klienta- wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji- dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-10 - Kiełczygłów (łódzkie)
Sprzedaż komponentów do produkcji spożywczej. Praca na terenie Polski.
MARGARET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-15 - Szczurowa (małopolskie)
Spawanie konstrukcji stalowych, wykonywanie operacji ślusarzenia
Fortaco JL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Janów Lubelski - 2019-01-08 - Janów Lubelski (lubelskie)