GŁÓWNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA Zielonka oferta pracy PRIMO SOLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALOŚCIĄ Zielonka
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości firmy.Praca w godzinach od 08.00-16.00Miejsce wykonywania pracy :36-130 Zielonka 128 lub Rudna Mała 160
Data publikacji: 2016-06-21
Lokalizacja: Zielonka (podkarpackie)
Pracodawca: PRIMO SOLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALOŚCIĄ Zielonka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-130 Zielonka 128, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości firmy.Praca w godzinach od 08.00-16.00Miejsce wykonywania pracy :36-130 Zielonka 128 lub Rudna Mała 160
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielonka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raniżów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa komputera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRIMO SOLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALOŚCIĄ Zielonka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
36-130 Zielonka 128, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie, które posiadają ustalony I lub II profil pomocy i spełniają wymagania pracodawcy zgłoszone w ofercie, proszone są o zgłoszenie się do swojego doradcy klienta,który wyda skierowanie do pracy. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą - numer telefonu 888 156 138
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Raniżów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielonka
Numer budynku pracodawcy: 128
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2016
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy ważna do: 04.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie obsługi księgowej PKS w Łosicach Sp. z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi Spółki; sprawowanie kontroli wewnetrznej w zakresie finansowo-księgowym; sporządzanie sprawozdań finansowych w zakresie wydatków, kosztów i dochodów, opracowywanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań; prowadzenie nadzoru w realizacji spraw kadrowo-płacowych pracowników; nadzór nad obsługą programu PŁATNIK; prowadzenie ksiąg pomocniczych w zakresie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, zapewnienie terminowego ściągania należności, sprawowanie kontroli pod względem formalym, zapewnienie nalezytej ochrony wartości pieniężnych i mienia, opracowywanie projektów uchwał i przepisów wewnętrznych, prowadzenie nadzworu nad stosowaniem rzeczowego wykazu akt, prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku, nadzorowanie prawidłowego stosowania przepisów ustawy prawo zamówien publicznych, przygotowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i ich obsługa księgowa, przygotowanie i realizacja wdrożenia RODO, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych, przestrzeganie zasad dyscypliny finansów publicznych, sporządzenie planu finansowego, sprawdzanie raportów kasowych, prowadzenie pełnej ewidencji komputerowej wydatków i dochodów, sprawowanie kontroli zarządczej, opiniowanie projektów uchwał, współpraca z bankami i instytucjami finansowymi, organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji finansowo-księgowej, wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepsów wewnętrznych należą do kompenetcji księgowego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Łosice (mazowieckie)
prowadzenie kursów języka niemieckiego,prace administracyjno biurowe
"PEWNA PRZYSZŁOŚĆ" EWA SKOTAREK - 2018-06-07 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie rachunkowości ZTL''Pruszkowiacy", sporządzanie sprawozdań, prowadzenie spraw płacowych, kontakty z ZUS i US, prowadzenie spraw socjalnych. Praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Zespół Tańca Ludowego "PRUSZKOWIACY" - 2017-02-06 - Pruszków (mazowieckie)
prowadzeni ksiąg rachunkowych spółki, kontrola rachunkowa wszystkich dokumentów księgowych, dekretacja dowodów księgowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie raportów (w tym GUS), sporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad utrzymaniem, przechowywaniem, archiwizacją dokumentów, prowadzenie dokumentacji operacyjnej finansowej, inwestycyjnej, biegła znajomość zagadnień kadrowo-płacowych (KP, ZUS Płatnik), sporządzanie list płac
Górnicze Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "PIAST" S.A. - 2016-11-18 - Bieruń (śląskie)
opieka nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi, : pielęgnacja, przygotowywanie posiłków, sprzątanie, wyjście po zakupy, do lekarza, apteki- w zależności od potrzeb
AGENCJA USŁUG PIELEGNACYJNYCH I GOSPODARCZYCH - 2015-12-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace gospodarczo-porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wieliczka (małopolskie)
Pracodawca szuka mądrych, odważnych ludzi, którzy małymi krokami potrafią budować swój świat, tych, którzy potrafią zarażać swoją pasją i wywołują uśmiech na twarzach, którzy robią wycieczki poza system edukacji bo wiedzą, że nie samą podstawą programową żyje człowiek. Umowa na 33 miesiące, kolejna na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 14.00; miejsce pracy: Niepubliczna Szkoła Podstawowa Adwenture w Ustce
KASZUBSKIE SŁONECZNIKI - 2018-07-13 - Ustka (pomorskie)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych, indywidualnych dla dzieci w wieku 5-17 lat z fizyki.
Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata - 2018-04-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie działu księgowo-finansowego
Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Sp. z o. o. we Włodawie - 2016-04-13 - Strupin Duży (lubelskie)
- sprawdzanie pod względem formalnym zgłoszeń niepożądanych działań leków,- ocena związku przyczynowo-skutkowego między lekiem a opisaną reakcją niepożądaną,- wpisywanie zgłoszeń do bazy danych,- przekazywanie zgłoszeń w systemie Eudravigilance.
URZĄD REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH - 2015-11-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piła (wielkopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Liw (mazowieckie)
Rozliczanie spółek z ograniczoną odpowiedzialnością.
INFOTECH Serwis sp. z o.o. - 2017-04-04 - Zamość (lubelskie)
Opracowywanie planów gospodarczo-finansowych i przedkładanie ich Zarządowi. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Ocena prawidłowości merytorycznej poszczególnych operacji gospodarczych pod kątem ich zgodności z prawem. Kwalifikacja dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, ich dekretacja i księgowanie. Sporządzanie przelewów bankowych, wstępna ich akceptacja i przekazywanie do zatwierdzenia jednemu z Członków Zarządu. Bieżąca analiza zachowania płynności finansowej jednostki. Bieżąca analiza terminowości opłacania czynszów i przedstawianie Zarządowi do akceptacji wezwań do zapłaty. Bieżąca kontrola poprawności dokonanych w księgach rachunkowych zapisów zdarzeń w ujęciu chronologicznym i systematycznym. Sporządzanie list płac i przedkładanie ich do akceptacji Zarządowi, prowadzenie rozliczeń z ZUS. Ścisła współpraca z bankiem w zakresie obsługi zaciągniętych przez SM kredytów. Prowadzenie ewidencji przychodów i analizy kosztów w rozbiciu na poszczególne nieruchomości. Sporządzanie deklaracji podatkowych i prowadzenie rozliczeń z budżetem. Sporządzanie analiz niezbędnych do przeprowadzenia oceny pracy Zarządu Spółdzielni za miniony rok obrachunkowy. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości. Inne czynności w zakresie rachunkowości finansowej oraz zarządczej zlecane bezpośrednio przez Zarząd Spółdzielni.
Spółdzielnia Mieszkaniowa CENTRUM w Płocku - 2016-12-09 - Płock (mazowieckie)
przygotowanie i kompletowanie elementów mebli do montażu, sprawdzanie elementów i okuć meblowych, pasowanie podzespołów i zespołów, montowanie brył meblowych, mocowanie okuć, obsługa ręcznych i elektrycznych przyrządów montażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łobodno (śląskie)
sklep spożywczy
SKLEP SPOŻYWCZY "U BARTKA" BARTOSZ TOŁWIŃSKI - 2016-06-07 - Białystok (podlaskie)
wycink zakrzaczeń pod słupami wysokiego napięcia
Usługi komunalne Anna Sowa - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, przyjmowanie i pakowanie paczek, obsługa produktów reklamowych, przyjmowanie- wydawanie sprzętu fotrograficznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z urządzeniami pneumatycznymi tapicerskimi. Klejenie, montaż konstrukcji meblowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Cieszanów (podkarpackie)
Sprzedaż asortymentu mięso-wędliny.
SOKOŁÓW S.A. - 2016-03-30 - Tychy (śląskie)
obróbka metali metodą ręczną lub z wykorzystaniem elektronarzedzi; doświadczenie jako tokarz
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Zawadzkie (opolskie)
realizacja projektów programistycznych w zakresie systemów klasy ERP
COMP Soft Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-11-23 - Mielec (podkarpackie)
Wsparcie informatyczne dla pracowników IMP, obsługa CMS/PHP stron IMP, obsługa portalu "Zdrowie Pracujących" naprawa sprzętu, nadzór nad serwerami
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą urządzeń technologicznych na pompowniach ścieków. Utrzymanie ich w nalezytym stanie technicznym i gotowości eksploatacyjnej. Prowadzenie pojazdu służbowego
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Chorzów (śląskie)
Rozliczanie sklepu z utargów, rozliczanie i nadzór nad kasami, zamawianie towaru, obsługa LOTTO. Praca w godzinach 6.00-14.00. 13.30-21.30. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PASEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-08 - Śrem (wielkopolskie)
Sortowanie, pakowanie warzyw.
HR Bezpieczna Praca Aleksandra Spychała - 2016-03-17 - Zakroczym (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg zgodnie z obowiązujacymi regulacjami rachunkowymi i podatkowymi. Przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych. Obsługa audytów. Zarządzanie zespołem pracowników.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-06-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
rozładunek i załadunek tirów, przyjmowanie towau do magazynu, odbiór jakościowy i ilosciowy, segregowanie i składanie asortymentu, obsługa dokumentów magazynowych, planowanie oraz sterowanie zapasami,
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Wtelno (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku. 1. prowadzenie pełnej rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. naliczanie wynagrodzeń i prowadzenia rozliczeń z ZUS , US, przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,3. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,4. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,5. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,6. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny, 2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, 3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem.Miejsce i termin składania dokumentów: do 23 maja 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-09 - Krynica Morska (pomorskie)
Praca indywidualna z uczniem szkoły podstawowej w domu.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Mordy (mazowieckie)