GŁÓWNY KASJER Śrem oferta pracy PASEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: GŁÓWNY KASJER
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie sklepu z utargów, rozliczanie i nadzór nad kasami, zamawianie towaru, obsługa LOTTO. Praca w godzinach 6.00-14.00. 13.30-21.30. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: PASEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmońskiego 1B, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie sklepu z utargów, rozliczanie i nadzór nad kasami, zamawianie towaru, obsługa LOTTO. Praca w godzinach 6.00-14.00. 13.30-21.30. Okres próbny trwa 3 miesiące.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śrem
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, 6-12 miesięcy doświadczenia zawodowego, umiejętność obsługi LOTTO
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy:
PASEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Chełmońskiego 1B, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosze dostarczyć osobiście do działu kadr w godzinach 11.00-13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Chełmońskiego
Numer budynku pracodawcy: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer handlowy
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, statystycznych i bilansów jednostki; prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków;prowadzenie spraw z zakresu wynagrodzeń;obsługa programów finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wiśniew (mazowieckie)
- wsparcie na rzecz procesu produkcji;- rozwiązywanie problemów z użyciem dostępnych środków zaradczych;- identyfikacja i analiza Fit&Gap w procesie biznesowym;- projektowanie, tworzenie oraz testowanie scenariuszy biznesowych;- interakcja z Użytkownikami/Zespołami;- przygotowywanie sprawozdań podsumowujacych;- mentoring względem Interesariuszy
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Zabierzów (małopolskie)
sprzątanie biur na Lotnisku,
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Pyrzowice (śląskie)
- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie pełnej księgowości PZD Okręgu Śląskiego, Delegatur Rejonowych Okręgu Śląskiego PZD oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji wraz z Działem Inwestycji Okręgu Śląskiego PZD, rozliczanie spraw sądowych oraz administracyjnych prowadzonych przez PZD Okręg Śląski, prowadzenie spraw kadrowych oraz płac PZD Okręgu Śląskiego, Delegatur Rejonowych PZD Okręgu Śląskiego PZD oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych.- Wynagrodzenie: 3872,00 zł brutto (3500 zł netto). Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stała. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Praca: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego ekonomicznego w zakresie księgowości/rachunkowości. Znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych. Znajomości programów księgowych (Symfonia, KSP, Płatnik), gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, komunikatywności, poprawnego posługiwania się językiem polskim, dyspozycyjności, odporności na stres. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie minimum 6 lat w tym 3 lata na stanowisku głównego księgowego, znajomość programu PROBIT.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2018-09-05 - Katowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wiecanowo (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie, 3 letnie doświadczenie. Dobra obsluga imprez koncertowych. Praca w Rybniku oraz całej Polsce. Kontakt telefoniczny z pracodawcą oraz e-mailowy biuro.pphu.wb.kj (at) gmail.com
PHU WIELOBRANŻOWE JAN KIEŁB - 2018-04-26 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz domów i mieszkań, mycie okien, odkurzanie, zmywanie podłogi, ścieranie kurzu itp.
ALFASERWIS 24 ZBIGNIEW SZCZEPAŃSKI - 2017-06-14 - Piastów (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Sierpc (mazowieckie)
zwracanie uwagi na przypadki naruszania porządku publicznego oraz informowanie o ww. właściwych służb
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koszenie trawy metodą żyłkową oraz sprzątanie terenów wokół sklepów Bierdonka.
Marzec Magdalena Dispatch Płock - 2018-07-09 - Płock (mazowieckie)
obsługa stołówki, prace porządkowe
Fundacja "Praca dla Niewidomych" - 2016-02-04 - Krzyżewo (podlaskie)
praca biurowa-główny księgowy
OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI "GRAF-DOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lębork (pomorskie)
wedłu klasyfikacji zawodu
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ROBERT SZULEKA - 2018-07-10 - Złotów (wielkopolskie)
zamówienia, administracja, wprowadzanie danych, przenoszenie procesu obsługi zamówień do wdrażanego systemu operacyjnego, raportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Mielec (podkarpackie)
Dbanie o czystość samochodów testowych oraz magazynowych; Kontrola stanu naładowania akumulatorów, rejestracje pojazdów, prowadzenie ewidencji przebiegu samochodów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kalisz (wielkopolskie)
- Instalacja, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń przemysłowych- Miejsce pracy: Małe Walichnowy,- Kontakt telefoniczny 58 535-16-91. e-mail: b.rychlowska (at) hydromechanika.pl
HYDROMECHANIKA SP. Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-01 - Wielkie Walichnowy (pomorskie)
sprzedaż w sklepie spożywczo-monopolowym, praca w sklepie całodobowym
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa archiwum
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Płońsk (mazowieckie)
wycinanie elementów drewnianych, podawanie elementów drewnianych do maszyn, wiercenie otworów itp. - możliwość przyuczenia
Firma THIEM Jarosław Thiem - 2016-03-02 - Oborniki (wielkopolskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 19 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-02-05 - Krynica Morska (pomorskie)
sprzedaż usług DDD
INSEKTPOL TOMASZ ZAWACKI - 2016-03-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad ewidencją księgową oraz pełna odpowiedzialność za księgi rachunkowe zgodnie z zasadami określonymi w ustawie;Sporządzanie sprawozdań finansowych;Kontrola dokumentów księgowych;Odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych;Współpraca z audytorami: GUS, ZUS
P.H.-T "PRYMUS-AGD" WIESŁAWA i JAN ŚLAŻYŃSCY SPÓŁKA JAWNA JAN Ślażyńscy - 2017-02-16 - Wolanów (mazowieckie)
wykonywanie czynności i prac związanych z toczeniem elementów metalowych
Zakład Mechaniki Maszyn Hydrauliki Siłowej "Hydrowal" Waldemar Zacharewicz - 2016-03-03 - Dębno (zachodniopomorskie)
obsluga biura i współpracowników, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych z silikatów na klej.
ADAPT Łukasz Kokoszewski - 2017-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
Fryzjer damsko-męski
Salon Fryzjerski " Venus " Jarosław Dąbrowski - 2017-10-20 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Transport towarów na terenie krajów UE. Praca w systemie 3/1. Proponowane wynagrodzenie 8500 zł brutto miesięcznie (w tym podstawa 2000 zł brutto + dodatki).
RENOBUD TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Jasienica (śląskie)
Praca na taśmie produkcyjnej, przyjomowanie, sortowanie , wydawanie towaru, paczek, sprawdzanie stanów magazynowych, pakowanie i zabezpieczenie towaru, kontrola towaru
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Kowale (pomorskie)