GŁÓWNY KONSULTANT Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: GŁÓWNY KONSULTANT

Wynagrodzenie: od 24 583 PLN

Zakres obowiązków: - wsparcie na rzecz procesu produkcji;- rozwiązywanie problemów z użyciem dostępnych środków zaradczych;- identyfikacja i analiza Fit&Gap w procesie biznesowym;- projektowanie, tworzenie oraz testowanie scenariuszy biznesowych;- interakcja z Użytkownikami/Zespołami;- przygotowywanie sprawozdań podsumowujacych;- mentoring względem Interesariuszy

Data publikacji: 2017-02-09

Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- wsparcie na rzecz procesu produkcji;- rozwiązywanie problemów z użyciem dostępnych środków zaradczych;- identyfikacja i analiza Fit&Gap w procesie biznesowym;- projektowanie, tworzenie oraz testowanie scenariuszy biznesowych;- interakcja z Użytkownikami/Zespołami;- przygotowywanie sprawozdań podsumowujacych;- mentoring względem Interesariuszy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 24 583 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KONSULTANT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 24 583 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie techniczne/inżynierskie;- wiedza i doświadczenie z zakresu: aplikacji Oracle, w tym wdrażanie i wsparcie; zarządzania zespołem; - analizy Fit&Gap w procesie biznesowym; - projektowania, tworzenia oraz testowania scenariuszy biznesowych; - przygotowania sprawozdań podsumowujących;- 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnych stanowiskach w środowisku międzynarodowym;- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, w tym słownictwo biznesowe i informatyczne.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie do pracodawcy wydane przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Mazowiecka

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy:
Firma HCL Polska jeden z oddzialów firmy HCL India zajmujacy sie outsourcingiem dla duzych firm IT takich jak AMD , MICROSOFT , EMC a takze operujaca w sektorze Bankowym (Deutche Bank , State Street Bank) z siedziba w Krakowskim Parku technologoicznym , jest dynamicznie rozwijajaca sie oddzialem globalnej korporacji HCL.W planach sa nowe projekty zwiazane jak i z informatyka tak i z uslugami bankowymi.

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 10.02.2017

Oferta pracy ważna do: 23.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MURARZ - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 925 PLN

pomoc nauczycielowi w wykonywaniu czynności związanych z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kościelec (dolnośląskie)

MONTER MEBLI - od 1 000 PLN

montaż mebli z paczek. wymagana znajomość języka ukraińskiego
Firma " R-R " Sklep Meblowy Ryszard Rosalski - 2016-02-15 - Wieleń (wielkopolskie)

FRYZJER DAMSKI - od 2 000 PLN

strzyżenie, farbowanie,
Patrycja Janczuk-Bernatek Doradztwo Finansowe - 2017-07-27 - Ząbki (mazowieckie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - 2 500 - 3 000 PLN

obsługa sklepu internetowego
DIP-MAR Marcin Borcz - 2017-09-28 - Mikulice (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie towarów z magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierchni magazynowej, fachowa wiedza z zakresu technik sprzedaży i z zakresu części samochodowych. Obsługa terminali NAVIREO. Wymagana znajomość języka ukraińskiego ponieważ koordynatorem będzie pracownica z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie, wykładanie towaru w sklepie
Carrefour Polska Spółka z o.o. - 2017-05-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

GG/ KELNER (STAŻ ALGORYTM) E4/0 - 997,4 PLN

zgodny z wnioskiempraca od wtorku do soboty w godz.: 7.00-15.00, 13.00-21.00
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI GOSPODARCZEJ - od 966,09 PLN

praca fizyczna- utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych komisariatu oraz utrzymanie porządku na terenie podległym KR Brwinów. Praca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12. Wysokość wynagrodzenia 966,09zł/brutto + 10%premii
KOMENDA POWIATOWA POLICJI - 2017-05-24 - Brwinów (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 2 600 PLN

montaż instalacji
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Trzyciąż (małopolskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

PRACE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYUNKÓW
Usługi Remontowo-Budowlane Klimek Jerzy - 2017-05-17 - Świerczyna (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 500 PLN

Sprzątanie hali i pomieszczeń biurowych
MOTO-FUKS Elwira Pruszyńska - 2017-08-25 - Nowe Piekuty (podlaskie)

OPIEKUNKA - 997,4 PLN

Pomoc pielęgniarkom przy obsłudze mieszkanek domu, utrzymywanie w porządku i czystości w pokojach i mieszkaniach.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Szczebrzeszyn (lubelskie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - do 2 500 PLN

wykonywanie prac wykończeniowych takich jak: gipsy, płyty GK, malowanie, układanie glazury, układanie paneli podłogowych, tynkowanie, montaż stolarki otworowej, montaż urządzeń sanitarnychpraca na umowe na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)

KSIĘGOWY/A - 1 017,4 PLN

wprowadzanie danych do programu komputerowego, ustalanie należnych podatkówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Pruszków (mazowieckie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY R33/0094-33/17 - od 1 000 PLN

Podstawowy zakres zadań realizowanych na stanowiskuZna, stosuje i przestrzega:a) Przepisów pragmatyki służbowej pracowników oświaty jednostek budżetowych oraz wydanych na jej podstawie przepisów szczegółowych.b) Innych przepisów i norm, instrukcji i zasad związanych z zajmowanym stanowiskiem.Szczegółowy zakres obowiązków:1. Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegającymi zwłaszcza na:a) sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: - właściwy przebieg operacji gospodarczych,- ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki,b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości analitycznej i syntetycznej wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej, w sposób umożliwiający:- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów,- przygotowanie niestandardowych raportów na potrzeby Starostwa,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK),- nadzór na prawidłowością rozliczeń podatkowych.2. Prowadzi gospodarkę finansową jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, a zwłaszcza:a) wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywaniu budżetu gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi, będącymi w dyspozycji jednostki,b) przestrzega zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,c) rozlicza zaliczki udzielane pracownikom,d) sporządza i rozlicza spisy z natury (inwentaryzacje) księgozbiorów, przedmiotów nietrwałych i środków trwałych,e) sporządza roczny wykaz pracowników uprawnionych do ZFN i nalicza nagrody,f) dokonuje rocznych rozliczeń podatku dochodowego pracowników,g) prowadzi księgowość analityczną i syntetyczną funduszy socjalnego.3.Analizuje wykorzystanie środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji jednostki4. Dokonuje w ramach kontroli wewnętrznycha) wstępnej, bieżącej i następnej kontroli (wewnętrznej) w zakresie powierzonych obowiązków.5. Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych, wydanych przez Dyrektora jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.6. Opracowuje zbiorcze sprawozdania z wykonania budżetu.7. Prowadzi ubezpieczenia grupowe.8. Sporządza deklaracje podatku dochodowego, VAT, składek ZUS i FP.9. Wykonuje określenia trybu, wg którego mają być wykonane przez inne służby prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM KRÓLOWEJ JADWIGI - 2017-01-10 - Kowal (kujawsko-pomorskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - 5 000 - 6 000 PLN

Prowadzenie rachunkowości zakładu, księgowości syntetycznej i analitycznej, sporzadzanie sprawozdań finansowych, wniosków taryfowych, sprawozdawczość budżetowa i statystyczna.
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI GMINY KŁODZKO - 2018-02-26 - Krosnowice (dolnośląskie)

KIEROWCA - od 2 400 PLN

rozwożenie pieczywa
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy "Kacper" - 2017-01-30 - Zagościniec (mazowieckie)

WYDAWCA FARMACEUTYCZNY - do 2 100 PLN

Rozmieszczanie leków wg miejsca ich położenia, realizowanie zamówień zgodnie z dokumentami wz
HURTAP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-07 - Łęczyca (łódzkie)

KOORDYNATOR DS. IMPREZ SPORTOWYCH - od 2 500 PLN

KREOWANIE I INICJOWANIE WYDARZEŃ SPORTOWO- REKREACYJNYCH, PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ SPORTOWO- REKREACYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE ROCZNEGO PLANU IMPREZ SPORTOWO- REKREACYJNYCH, PLANOWANIE I ORGAZNIOWANIE IMPREZ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, OSÓB STARSZYCH I INNYCH GRUP SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH, PROWADZENIE I KOORDYNACJA IMPREZ SPORTOWO-REKREACYJNYCH ORAZ ROZGRYWEK W RÓŻNYCH DYSCYPLINACH SPORTOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE KALKULACJI I DOKUMENTOWANIE IMPREZ, NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW ORAZ WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI, ORGANIZACJAMI SPORTOWYMI ORAZ SZKOŁAMI W ZAKRESIE KULTURY FIZYCZNEJ, SPORTU I REKREACJI, PARTYCYPACJA W POZYSKIWANIU ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH NA ORGANIZACJĘ IMPREZWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI:WYCHOWANIE FIZYCZNE,EKONOMIA) Z CO NAJMNIEJ 4 -LETNIM STAŻEM PRACY (W TYM DWU LETNI STAŻ PRACY W ZAKRESIE ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH, REKREACYJNYCH I INNYCH)ZNAJOMOŚĆ USTAW: O SPORCIE, BEZPIECZEŃSTWIE IMPREZ MASOWYCH ORAZ O ORGANIZOWANIU I PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (PROGRAM WORD, EXCEL, POCZTA ELEKTRONICZNA) UMIEJĘTNOŚĆ PRACY SAMODZIELNEJ ORAZ WSPÓŁPRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W STRESIE I POD PRESJĄ CZASU, WYKAZYWANIE WŁASNEJ INICJATYWY, KOMUNIKATYWNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, TALENT ORGANIZACYJNY
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PR/ POKOJOWA - od 2 000 PLN

.
"Graal" Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Praca jako magazynier.
HBU Katolik Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Kietrz (opolskie)

RZEMIEŚLNIK KUCHARZ - 1 180 - 1 943 PLN

- uczestniczenie planowaniu jadłospisów;- przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem;- pobieranie z magazynu produjtów żywnościowych;- obróbka wstępna warzyw i owoców;- utrzymanie czystości i porządku w kuchni;- pobieranie i zabezpieczanie próbek pokarmowych posiłków;- mycie naczyń;- właściwe porcjowanie posiłków i wydawanie ich wg obowiązujących norm itp.;
Przedszkole Miejskie Nr 3 w Lubaniu - 2016-07-26 - Lubań (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo
Mateusz REJA - 2017-03-14 - Mława (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Prace budowlane
FIRMA INŻYNIERYJNA "ALOG" GERARD GOLA - 2016-06-17 - Reńska Wieś (opolskie)

EKSPEDYTOR SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ / INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

kompletowanie zamówień, sprawdzanie przygotowanej przesyłki, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru, prowadzenie ewidencji zamówień, analizowanie aktualnych stanów towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Stara Góra (dolnośląskie)


Wybierz powiat