GŁÓWNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA Siedlce oferta pracy Zespół Składnic Lasów Państwowych
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie planów finansowo-gospodarczych, opracowywanie prognoz ekonomicznych Zespołu, prowadzenie bieżącej analizy finansowej, sporządzanie sprawozdań, sporządzanie deklaracji podatkowych, kontrola dokumentów, kierowanie pracą działu finansowo-księgowego.
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Składnic Lasów Państwowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie planów finansowo-gospodarczych, opracowywanie prognoz ekonomicznych Zespołu, prowadzenie bieżącej analizy finansowej, sporządzanie sprawozdań, sporządzanie deklaracji podatkowych, kontrola dokumentów, kierowanie pracą działu finansowo-księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów, prawa podatkowego oraz ustawy o lasach, umiejętność planowania, organizowania i kontrolowania prac działu, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Zespół Składnic Lasów Państwowych
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz świadectwa pracy (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej) należy złożyć w sekretariacie ZSLP w godz. 10.00-14.00 do 26.01.2018 r. na adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach, 08-110 Siedlce ul. Kazimierzowska 9
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.zslp.warszawa.lasy.gov.pl
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Profil działalności pracodawcy:
Zespół Składnic Lasów Państwowych zakupuje i spediuje surowiec drzewny głownie z Lasów Państwowych, jednak w sporadycznych przypadkach dopuszczalny jest skup drewnaz lasów innej własności.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Anna Wardulińska
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Kazimierzowska
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.01.2018
Data dodania oferty pracy: 05.01.2018
Oferta pracy ważna do: 04.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-01 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
konieczna znajomość programu Symfonia, doświadczenie zawodowe w Spóldzielni Mieszkaniowej
SPÓŁDZIELNIA WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA "ZAMEK" - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
Praca w godzinach od 06 00 do 14 00; 14 00 do 22 00; ustawianie i obsługa maszyn, ciągła kontrola i zapewnienie pracy maszyn, optymalizacja przepływu informacji przy przekazywaniu zmian, wypełnianie dokumentów produkcji.
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace murarskie PRACA NA TERENIE PODKARPACIA
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Bratkowice (podkarpackie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupów (rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków zakupu, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, obsługa ewentualnych reklamacji), dokonywanie zakupów na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mroków (mazowieckie)
Sprzątanie i pielęgnacja posesji PDK, współpraca z osobami prowadzącymi różne formy rekreacyjne, artystyczne, wykorzy
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Praca dla osoby zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych. Wymagana znajomość ustawy o właśności lokali. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia; praca jednozmianowa: 7:30-15:30. Kontakt tel z pracodawcą: biuro (at) hjw.pl .
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie zobowiązaniami i należnościami w firmie,sporządzanie bilansu i sprawozdań finansowych,prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,kieowanie wydziałem ekonomicznym
Polski Czerwony Krzyż Warmińsko - Mazurski Zarząd Okręgowy - 2017-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa docinarki
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Prefabrykacja, wyrób elementów z betonu.
FORMAT - 2017-03-14 - Parchatka (lubelskie)
Rachunkowość jednostki, naliczanie wynagrodzenia, rozliczenia z ZUS, sporzadzanie sprawozdań itp.
Szkoła Podstawowa Krzywin - 2016-11-25 - Krzywin (zachodniopomorskie)
Rozwożenie posiłków gastronomicznych przygotowanych przez kucharza
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Siedlce (mazowieckie)
teren Gminy Przelewice, opiekun dzieci w drodze do szkoły,
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Przelewice (zachodniopomorskie)
-malowanie,tynkowanie
Firma Usługowa MAT- HAND Urszula Handke - 2017-12-11 - Nowa Karczma (pomorskie)
Szycie wyrobów na gotowo na dwuigłówce, stebnówce, overlocku, renderce, guzikarce
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie i obróbka logotypów, zdjęć w programie Corel. Praca w godz. 6-14.00, 7-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-01-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa lini do segregacji tworzyw sztucznych,obsługa wytłaczarki do tworzyw sztucznych,obsługa urządzeń do suszenia tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Libiąż (małopolskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków
Przemysław Wleklik Perfect Car - 2016-03-30 - Lipno (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności o różnym stopniu skomplikowania na kolejnych etapach procesu produkcji obuwia (rozkrój, szwalnia, montaż).
PROTEKTOR S.A. - 2016-02-12 - Lublin (lubelskie)
Organizacja procesów logistycznych związanych z wysyłkami towarów; kontakty i budowanie relacji z Klientami; odpowiedzialność za terminowość dostaw do Klientów; monitorowanie płatności; planowanie i realizacja procesów zakupowych oraz odpowiedzialność za terminowość dostaw; utrzymanie odpowiedniej wielkości i struktury zapasów; rozwój istniejących dostawców oraz poszukiwanie nowych; negocjowanie warunków handlowych; tworzenie, analiza i korekty rocznych i miesięcznych; planów produkcji; tworzenie, analiza i korekty tygodniowych planów; harmonogramów produkcji; tworzenie miesięcznego zapotrzebowania na materiały produkcyjne i opakowania; kontrola realizacji i korekty planów i harmonogramów produkcji; opracowywanie awaryjnych planów produkcji; obliczenia i opracowania zdolności produkcyjnych; ustalanie wymaganego poziomu zapasów wyrobów gotowych na magazynie.
SPINKO MOTO SPÓŁKA Z O. O. - 2018-01-15 - Leszno (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi w wieku przeszkolnym, utrzymanie pomieszczeń w czystości
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE ''WESOŁA GROMADKA'' TERESA SKOWRON - 2018-05-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie pełnej księgowości GOK; praca w godz. - do uzgodnienia - może byc co drugi dzień; I umowa na okres próbny 1 miesiąc;
GMINNY OŚRODEK KULTURY W SULIKOWIE - 2018-05-04 - Sulików (dolnośląskie)
Udział w promocjach, prezentowanie. Realizacja zamówień internetowych.
SKRZYDŁA NATURY SANDRA GRUBA - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie i montaż konstrukcji stalowej, spawanie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie pojazdu zgodnie z przepisami, załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem, codzienna obsługa pojazdu i utrzymanie czystości.
WTÓRMET RADZIONKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Radzionków (śląskie)
Pełna księgowość firmy.
DAWIEL Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Wielgolas (mazowieckie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza wydatków finansowych w zakresie wydatków rzeczowych i płacowych.2. Przygotowanie materiałów do sporządzania projektu budżetu w zakresie dochodów i wydatków oraz jego zmian.3. Obsługa dodatkowych projektów realizowanych przez szkołę wraz ze składaniem sprawozdań merytorycznych dla jednostek nadrzędnych.4. Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych z zakresu wydatków i dochodów w terminach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach.5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących księgowości.6. Sporządzanie planów i sprawozdań według obowiązujących przepisów.7. Kontrola prawidłowości i terminowości rozliczeń cząstkowych deklaracji VAT oraz cząstkowych ewidencji VAT.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 24 listopada 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Główny księgowy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-06 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER.
Progress Active Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Chełm (lubelskie)
Główny księgowy- wymagania: mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomicznych studiów podyplomowych oraz co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości. Ewentualnie ukończenie szkoły średniej , policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6- letniej praktyki w księgowości. Posiadanie certyfikatu księgowego albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych. Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kodeks pracy, karta nauczyciela. Szczegółowe informacje dostępne są http://www.mp3.bip.nowysacz.pl/
Miejskie Przedszkole Nr 3 - 2017-05-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowanie podłoża pod wykonanie tynku,przygotowanie zapraw tynkarskich sposobem recznym i mechanicznym z wykorzystaniem agregatu tynkarskiego i zacieraczki do tynków,wykonywanie tynków jedno i wielowarstwowych
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kobyłczyce (śląskie)