GŁÓWNY KSIĘGOWY Kolno oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kolnie
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowowści zgodnie z obowiązyjącymi przepisami prawaKompletowanie dokumentacji księgowej
Data publikacji: 2020-10-05
Lokalizacja: Kolno (podlaskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kolnie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandrowska 1A, 18-500 Kolno, powiat: kolneński, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowowści zgodnie z obowiązyjącymi przepisami prawaKompletowanie dokumentacji księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy w księgowości w jednostce budżetowej.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolneński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kolno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy w księgowości w jednostce budżetowej.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kolnie
danePracodawcy_nip: 2910052905
danePracodawcy_regon: 450672426
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolnie
Adres pracodawcy:
Aleksandrowska 1A, 18-500 Kolno, powiat: kolneński, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: kolneński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2006
Gmina pracodawcy: Kolno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kolno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957420
Ulica pracodawcy: Aleksandrowska
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 19.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be3fed736d24a182b4e0ace48366a5ad
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
P.H.U."OLIMPEK" SP.Z O.O. - 2017-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ksiąg finansowych spółdzielczych, sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z instytucjami: US, ZUS, Bank itp., prowadzenie rozliczeń podatkowych, deklaracji, tworzenie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków i GUS. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Spółdzielnia Sanatoryjno-Wypoczynkowa LECH Sanatorium Uzdrowiskowe w Kołobrzegu - 2020-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obowiązków głównego księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy.Szczegółowy zakres obowiazków i wymagane dokumenty dostepne są na stronie internetowej BIP Gminy Raniżów w zakładce Środowiskowy Dom Samopomocy w Woli Raniżowskiej, zakładka oferty pracy.Praca w godzinach 7:30 do 15:30
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY w Woli Raniżowskiej z siedzibą w Porębach Wolskich nr 586 - 2018-02-27 - Wola Raniżowska (podkarpackie)
transport drogowy towarów (PRACA NA TERENIE KRAJU)
Piotr Majchrowski Consortrans - 2019-07-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Załadunek i rozładunek towarów, obsługa wózka widłowego, prace konserwacyjne pojazdu.
Firma Ochroniarska OMEGA NOW KOLT sp. z z o.o. - 2020-01-16 - Krosno (podkarpackie)
kontrola i pakowanie wyrobów gotowych, kontrola jakości wykonania pólwyrobów, przyjmowanie i wydawanie towarów magazynowych oraz surowców produkcyjnych zgodnie z dokumentami magazynowymi, obsługa komputera z oprogramowaniem magazynowym, pracodawca oferuje pełne przeszkolenie do w/w pracy
"JUPI" Justyna Piechowiak Świebodzice - 2016-05-27 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym (Dino).
DOMEX - KUŚNIEREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-22 - Koźminek (wielkopolskie)
Obsługa wtryskarek, urządzeń do recyklingu, załadunek, rozładunek.
Zakład Ślusarski - Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych - 2018-06-13 - Nysa (opolskie)
prace porządkowe i pomocnicze
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Jaworzno (śląskie)
- bezpośrednia obsługa klientów w zakresie sprzedaży- pozyskiwanie dystrybutorów i utrzymywanie relacji w obszarze sprzedaży i szkoleń produktowych- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami w celu podjęcia współpracy biznesowej- realizacja planów sprzedaży wiodących produktów- doradztwo techniczno-handlowe - realizacja zadań z zakresu sprzedaży przydomowych i zbiorczych oczyszczalni ścieków oraz zbiorników różnego zastosowania (szczegóły na naszej stronie internetowej: www.traidenis-pol.com)Miejsce pracy: teren całego kraju
TRAIDENIS-POL Spółka z o.o. - 2018-09-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
zakres obowiązków głównego księgowego
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nadbiebrzańskie Wzgórza w Goniądzu" - 2018-08-22 - Goniądz (podlaskie)
praca na budowie, kierowanie brygadą roboczą
Firma Budowlana "ELBUD" Emil Kołodziej - 2020-08-26 - Tarnów (małopolskie)
Spawanie konstrukcji metalowych, stalowych, umiejętność spawania spoin, prowadzenie prac spawalniczych na podstawie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, technologicznymi, wykonywanie elementów na podstawie dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Legnica (dolnośląskie)
Obróbka wstępna warzyw i owoców, pomoc w przygotowaniu dań; prace porządkowe
Restauracja ,,Polski Stół" - 2017-04-04 - Wyrzysk (wielkopolskie)
koordynowanie prac,opracowywanie projektów budżetu, płatności rzeczowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO - 2017-08-04 - Grodków (opolskie)
PRACOWNIK GOSPODARCZY-ŁADOWACZ
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Strzegocice (podkarpackie)
nauka przyjmowania i wysyłania korespondencji, obsługi programów komputerowych, przyjmowania wniosków, zapoznania się z pracą z klientem
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2019-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-06-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Dęblin (lubelskie)
- prowadzenie pełnej księgowości Spółki, w tym między innymi opracowywanie oraz aktualizowanie polityki rachunkowości, procedur w obszarze Księgi Głównej, - sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami sprawozdawczości finansowej, - prowadzenie spraw podatkowych Spółki w zakresie podatku dochodowego (w tym m.in.: kalkulacja podatku dochodowego); - wyznaczanie podatkowej stawki amortyzacji środków, - sporządzenie planów podatkowych), - koordynacja procesu zamknięcia ksiąg rachunkowych, - nadzór nad procesami księgowymi i prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentów finansowo-księgowych, - wdrażanie i usprawnianie procedur w dziale księgowości w tym w obszarze kontroli wewnętrznej, - wsparcie decyzyjne kierownictwa firmy w zakresie rozwiązań finansowo-księgowych, - reprezentowanie Spółki przed audytorami, organami państwa i instytucjami finansowymi (np.: GUS, US, MF).
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz towarów i materiałów na potrzeby firmy na terenie kraju.
Stanisław Zemło Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ,,ZELMET" - 2020-09-09 - Czerniejew (mazowieckie)
- Zapoznanie się z techniką pracy biurowej i jej organizacją w sekretariacie wydziału, biurze podawczym;- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach;- wykonywanie czynności kancelaryjnych w sekretariacie: sporządzanie wezwań, zawiadomień i innych pism urzędowych; wprowadzanie spraw do programu informatycznego SAWA; przygotowanie akt na posiedzenia; wykonywanie innych czynności kancelaryjnych zleconych przez kierownika sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Mikołów (śląskie)
przygotowywanie zamówionych posiłków, prace kuchenne
Stół Rawicki Wiesław Chudy - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
Dyrektor Publicznego Przedszkola w Zdunach działając na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ogłasza nabór kandydata na: stanowisko głównego księgowego w Publicznym Przedszkolu w ZdunachI. Wymagania niezbędne:1. posiada obywatelstwo polskie,2. spełnia jeden z poniższych warunków:1) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,2) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,3) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,4) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. cieszy się nieposzlakowaną opinią6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.II. Wymagania dodatkowe:1. posiada znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów podatkowych, płacowych, znajomość przepisów ZUS oraz przepisów wynikających z Karty Nauczyciela. 2. posiada biegłą znajomość obsługi komputera w zakresie programów: Word, Excel, 3. mile widziany staż w księgowości budżetowej,4. posiada umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,5. posiada umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność. III. Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku obejmuje: 1. prowadzenie pełnej księgowości jednostki budżetowej,2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych,4. roczne planowanie budżetu jednostki,5. dekretowanie dokumentów księgowych budżetu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz planem finansowym,6. bieżąca analiza zrealizowanych wydatków w stosunku do wielkości planowanych oraz przygotowywanie zmian w budżecie,7. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych oraz sprawozdań zbiorczych,8. rozliczanie rocznych i okresowych inwentaryzacji majątku trwałego i obrotowego zgodnie z ustawą rachunkowości oraz instrukcją inwentaryzacyjną, 9. prawidłowe i terminowe przygotowanie rozliczeń podatkowych,10. naliczanie i wypłata wynagrodzeń, w tym naliczanie innych należności, zasiłków, prowadzenie stosownej ewidencji, dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń itp.,11. terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS,12. prowadzenie list płatniczych, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, przygotowanie dokumentów związanych z płacami, podatkami, składkami na ubezpieczenia,13. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, IV. Warunki pracy na danym stanowisku:1. wymiar czasu pracy - pełen etat,2. specyfika pracy - praca przy komputerze, 3. budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przystosowanych toalet,4. praca w godzinach: poniedziałek, wtorek, środa , czwartek, piątek 7.00-15.00 V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi 0%VI. Wymagane dokumenty:1. własnoręcznie podpisane CV,2. list motywacyjny,3. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,6. kopie świadectw pracy,7. referencje dotychczasowych pracodawców,8. własnoręcznie podpisane oświadczenia:1) o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,2) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem,3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych).CV oraz oświadczenia, o których mowa w pkt 8 stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia - do pobrania na stronie BIP Przedszkola.Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Publiczne Przedszkole w Zdunach - 2019-11-28 - Zduny (wielkopolskie)
obsługa maszyn dziewiarskich sterowanych komputerowo.
PPHU ACHTI Firma Dziewiarska Iwona Białobrzeska - 2016-12-05 - Bieńkowice (małopolskie)
Prace porządkowe oraz nieskomplikowane prace naprawcze w budynku i wokół budynku.Utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach, pielęgnacja trawników, odśnieżanie, pomoc przy zwierzętach.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Cicha Góra (wielkopolskie)
Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego MGOPS w Nowej Dębie", w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Dębie (pokój nr 2) - w terminie do 08 września 2017r. do godz. 15.00 lub przesłać na adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. M. Reja 3, 39-460 Nowa Dęba.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie - 2017-08-30 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Podawanie posiłków,sprzątanie stolików.
ELEKTRO-DOR TURYSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-27 - Bogucin (lubelskie)
Obsługa recepcji, odbieranie telefonów, wysyłanie poczty, wpisywanie gości oraz promotorów.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)