GŁÓWNY KSIĘGOWY Kłodzko oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KŁODZKU SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości, kreowania polityki rachunkowejprzedsiębiorstwa oraz prowadzenie sprawozdawczości finansowej. Umiejętności i uprawnienia: Certyfikat księgowy lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia księgowości spółki prawa handlowego,biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office w szczególności MS Excel.Dodatkowe wymagania: znajomość zagadnień rachunkowości w przedsiębiorstwach transportowych realizujących usługi publiczne transportu zbiorowego.
Data publikacji: 2016-12-15
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KŁODZKU SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dusznicka 1, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości, kreowania polityki rachunkowejprzedsiębiorstwa oraz prowadzenie sprawozdawczości finansowej. Umiejętności i uprawnienia: Certyfikat księgowy lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia księgowości spółki prawa handlowego,biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office w szczególności MS Excel.Dodatkowe wymagania: znajomość zagadnień rachunkowości w przedsiębiorstwach transportowych realizujących usługi publiczne transportu zbiorowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KŁODZKU SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Dusznicka 1, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV , list motywacyjny , dyplom ukończenia studiów, certyfikatksięgowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Dusznicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.12.2016
Oferta pracy ważna do: 10.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główny księgowy
Okna Węgiel Sp. z o. o. - 2017-10-31 - Tarnów (małopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PROCESU INWESTYCYJNEGO ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISY PROWO BUDOWLANE, USATAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO, ZAGADNIENIA FORMALNO-PRAWNE ZWIĄZANE Z PROCESEM INWESTYCYJNYM, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca przy obsłudze klienta, pakowanie pączków (Stara Pączkarnia)praca na umowę na czas określony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym praca na dwie zmiany w godzinch 7:00-15:00 i 15:00-22:00oferta dostępna w sali G
PANIFEX-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DRUGI PANIFEX SPÓŁKA KOMANDYTOWA W KOSZALINIE - 2018-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż indywidualny oraz montaż liniowy wyłączników
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Praca w mobilnym barze gastronomicznym przy produkcji kebabów, zapiekanek, sałatek oraz przy przygotywowaniu kurczaków z rożna. Utrzymanie czystości w barze i wokół niego. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.
Macyra Company Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Straszyn (pomorskie)
Budowanie i rozwijanie własnego portfela klientów instytucjonalnych, kompleksowa obsługa przedsiębiorców w zakresie produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych, analizowanie danych finansowych firm, efektywna realizacja indywidualnego celu sprzedażowego
POWSZECHA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-01 - Koło (wielkopolskie)
-Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości-Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych-Rozliczenia ZUS i US-Rozliczanie płac, urlopy, chorobowe, itp.-Sporządzanie deklaracji pod towary i usługi VAT-Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych-Sporządzanie sprawozdań do GUS
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Dobieranie gatunków drewna, przygotowywanie elementów z drewna lub materiałów drewnopodobnych, montaż gotowych elementów
Wytwórnia Parkietów Stolarstwo-Tartacznictwo Krzysztof Misztal - 2017-04-03 - Cienia (łódzkie)
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BYDYNKACHI NA BUDOWACHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE KIERUNKOWE, UPRAWNIENIA ELEKTRYCZNE POWYŻEJ 1kV, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 10 LAT, PRACA SAMODZIELNA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE (TŁUMACZENIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH Z JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO NA JĘZYK POLSKI, OPIS PROJEKTÓW ELEKTRYCZNYCH W JĘZYKU UKRAIŃSKIM)
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa klientów w saloniku prasowym
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
konsultant ds sprzedaży, budowanie relacji z klientem, prowadzenie działań marketingowo-sprzedazowych,
USŁUGI BRANŻY METALOWEJ- KOTASIŃSKA - 2017-01-05 - Namysłów (opolskie)
wykonywanie instalacji teletechnicznych FTTP (ethernet) i FTTH (spawanie światłowodu), wykonywanie sprawozdań inwentarzowych w wprowadzanie ich do komputera, serwis komputerów.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Żabno (małopolskie)
prace fizyczne
Zakład Drzewny "Andrewpol" Andrzej Pryczynicz w Hajnówce - 2018-05-14 - Hajnówka (podlaskie)
cynności związane z organizowaniem transportu
HBU KATOLIK TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Kietrz (opolskie)
j.w
BUILDING&COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, praca w programie komputerowym, zarządzanie magazynem części i serwisem, zakup, sprzedaż części i akcesoriów samochodowych, wykonywanie próbnych jazd testowych poserwisowych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Radom (mazowieckie)
Kooperacja z lokalnymi rynkami biznesowymi i bankowymi oraz zapewnienie zrozumienia nietypowych zachowań komunikacyjnych i handlowych.Współpraca z pracownikami zagranicznych zespołów ds. Monitorowania Zgodności Zachowań z Zasadami Rynku (CSA) i przyczynianie się do usprawniania pracy Działu ds. Nadzoru Operacji.Wspieranie rozwoju wszelkich ważnych oraz uwarunkowanych czasowo usług we wszystkich działach biznesowych w wielu krajach.Przyczynianie się do rozwoju i wzrostu liczebności Zespołu ds. Nadzoru Operacji.Prowadzenie niezależnego nadzoru i monitorowania celem zapewnienia pewności, że pracownicy działają zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami, kodeksami oraz standardami Grupy HSBC.Czasowa analiza alertów i eliminacja tych, które nie budzą podejrzeń, a także, w razie potrzeby, szczegółowe badanie i zgłaszanie potencjalnych zastrzeżeń co do treści alertu oraz odpowiednie dokumentowanie podjętych decyzji i wszelkich działań korygujących.Zapewnienie, że wszelkie nierozwiązane kwestie są wyjaśnione z zachowaniem odpowiedniego terminu i z poprawnymi wnioskami.Prowadzenie statystyk i spisu danych dla partnerów biznesowych, identyfikowanie wzorców zachowań i uczestniczenie w tworzeniu raportów dla managementu dotyczących znaczących naruszeń, oraz perspektywicznego ryzyka.Zapewnienie ciągłego i skutecznego wsparcia zespołom ds. Zgodności z Regulacjami oraz odpowiednim partnerom biznesowym.Zgłaszanie lokalnym managerom wyższego stopnia potencjalnych naruszeń przepisów prawnych oraz regulacji.Działanie na rzecz utrzymania dobrych relacji z zespołami ds. Zgodności, tak w Polsce jak i poza jej granicami.Uczestniczenie w spotkaniach i utrzymywanie ścisłych kontaktów z lokalnymi partnerami biznesowymi.Sprawne wykonywanie obowiązków we własnym obszarze nadzoru, dzielenie się wiedzą na rzecz dobra zespołu i otwarte uczenie się od innych.Metodyczny sposób pracy i wykazywanie zdolności do odpowiedniego uzasadniania decyzji operacyjnych oraz zaleceń.Bycie na bieżąco ze zmianami i trendami na lokalnych rynkach finansowych.Tworzenie dokładnych i dogłębnych analiz panujących trendów oraz szczegółowych raportów.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe/średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość branży budowlanej, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: ogólne prace na magazynie, zaopatrzenie w sprzęt budowlany, pilnowanie zaplecza. Praca przy ul. Zamiejskiej 20 - teren budowy. Praca pomiędzy 6:00 a 17:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH INTERCOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Rybnik (śląskie)
wg programu stazu , Staż ze środków unijnych RPO
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wiewiórczyn (łódzkie)
Układanie towaru oraz obsługa klienta.
SAM 34 Marek Theus Sp.J. - 2017-11-14 - Sopot (pomorskie)
kontrola poprawności ksiąg rachunkowych i zapisów księgowych, sprawozdawczość podatkowa, sporządzanie sprawozdań finansowych, planowanie i nadzorowanie pracy działu księgowości
KUJAWSKO POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych ( odkurzanie, ścieranie kurzy, mycie powierzchni płaskich).
Zakłady Usługowe Wschód Sp. z o. o. Lublin - 2017-10-10 - Zamość (lubelskie)
Rachunkowość jednostki, naliczaniewynagrodzeń ZUS, sporządzanie sprawozdań księgowości itp
Szkoła Podstawowa Krzywin - 2018-06-29 - Krzywin (zachodniopomorskie)
rozdawanie ulotek, udzielanie informacji w zakresie legalizacji cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 4.1.Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej. 4.2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 4.3. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. 4.4.Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego. 4.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora. 4.6.Przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków. 4.7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowejpodatkowej instytucji. 4.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planemfinansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 4.9. Nadzorowanie naliczania wynagrodzeń ipochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania. 4.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury. 4.11. Nadzorowanieobsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS. 4.12. Nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US orazinnych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami. 4.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej. 4.14. Należyteprzechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 4.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych niestanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcjiinwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury. 4.17. Windykacja należności. 4.18. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznychwydanych przez dyrektora jednostki należą dokompetencji głównego księgowego. 4.19.Rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł.
Samorządowe Centrum Kultury w Sarbinowie - 2016-03-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
obsługa automatów manualnych, tokarka, wiertarka
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Radom (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
MarTerm Marek Zganiacz - 2016-06-03 - Lubsko (lubuskie)
- prowadzenie rachunkowości jednostki,- prowadzenie księgowości Domu dziecka w Policach,- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- dokonywanie wstępnej kontroli,zgodności operacji gospodarczych i finansowych,- kontrola legalności dokumentów finansowych,- analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki,- opracowywanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych,- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych.
Dom Dziecka - 2016-12-14 - Police (zachodniopomorskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów, prowadzenie ewidencji księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
AXAN Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
ekspozycja towaru na sklepie, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE EURO ROBERT MIKOŁAJCZYK - 2015-12-01 - Gubin (lubuskie)