GŁÓWNY KSIĘGOWY/GŁÓWNA KSIĘGOWA- MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA Rudna Mała oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/GŁÓWNA KSIĘGOWA- MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska: Prowadzenie pełnej księgowości firmy produkcyjnej o specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości. Organizowanie pracy działu księgowości w Spółce oraz delegowanie zadań podległym pracownikom. Kontroling merytoryczny i organizacyjny nad pracami księgowymi, w tym sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe, pod kątem wymagań stawianych przez ustawę o rachunkowości, obowiązującą w spółce politykę rachunkowości oraz obowiązujące przepisy prawa. Organizowanie przebiegu inwentaryzacji składników majątku oraz sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych. Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, w tym pełnego rocznego sprawozdania finansowego, raportów, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych. Nadzór nad prawidłowym i terminowym regulowaniem zobowiązań wobec kontrahentów, zobowiązań publiczno-prawnych (podatki, składki ZUS) oraz reprezentowanie Spółki przed organami kontrolującymi Spółkę w zakresie finansowym i podatkowym.
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Rudna Mała (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-054 Rudna Mała 47B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska: Prowadzenie pełnej księgowości firmy produkcyjnej o specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości. Organizowanie pracy działu księgowości w Spółce oraz delegowanie zadań podległym pracownikom. Kontroling merytoryczny i organizacyjny nad pracami księgowymi, w tym sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe, pod kątem wymagań stawianych przez ustawę o rachunkowości, obowiązującą w spółce politykę rachunkowości oraz obowiązujące przepisy prawa. Organizowanie przebiegu inwentaryzacji składników majątku oraz sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych. Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, w tym pełnego rocznego sprawozdania finansowego, raportów, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych. Nadzór nad prawidłowym i terminowym regulowaniem zobowiązań wobec kontrahentów, zobowiązań publiczno-prawnych (podatki, składki ZUS) oraz reprezentowanie Spółki przed organami kontrolującymi Spółkę w zakresie finansowym i podatkowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: uzależnione od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY KSIĘGOWY/GŁÓWNA KSIĘGOWA- MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rudna Mała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej. Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowości/finansów/prawa lub inne uprawnienia do pracy na stanowisku głównego księgowego Doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń podatkowych w zakresie transakcji wewnątrzunijnych, leasingów, dotacji oraz dokumentacji cen transferowych pełna i praktyczna ich znajomość. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz programów klasy ERP (preferowana znajomość programu KOMADRES). Dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu. Umiejętność analitycznego myślenia. Odporność na stres.Oferujemy: Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie o wieloletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku. Szansę rozwoju zawodowego, docelowo objęcie stanowiska głównego księgowego.
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
RUDNA MAŁA 47b, 36-060 Głogów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvProsimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o. zgodnie z ustawą z 29/08/1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz.922).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Głogów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów Małopolski
Ulica pracodawcy: RUDNA MAŁA
Numer budynku pracodawcy: 47b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.05.2019
Data dodania oferty pracy: 28.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?90d35514f8ee71587ad12b192d8ecdb3
Podobne oferty pracy
- prowadzenia rachunkowości jednostki,- wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,- dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- prowadzenie kadr
KOMUNALNY ZAKŁAD BUDŻETOWY - 2019-04-12 - Duszniki (wielkopolskie)
sprzątanie klatek schodowych na terenie Piekar Śląskich
PUNKT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
prowadzenie dokumentacji celnej
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Dorohusk (lubelskie)
Min 2 letnie doświadczenie w administrowaniu budynkami, doświadczenie w koordynacji podległymi pracownikami, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
Pobieranie prób surowców i produktów do badań.Wykonywanie oceny surowców oraz analiz fizykochemicznych i sensorycznychwyrobów podczas produkcji w toku oraz wyrobów gotowych.Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej.Nadzór nad sprzętem kontrolno- pomiarowym.
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO "ORZECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)
organizowanie odpraw celnych (procedura uproszczona), reprezentowanie przed organami celnymi klientów firmy, doradztwo w zakresie stosowania procedur celnych
"PANTOS LOGISTICS POLAND" SP. Z O. O. - 2016-08-17 - Mława (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Modrzejowice (mazowieckie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przewóz towarów
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH INODROG SP. Z O. O. - 2017-11-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
KIEROWANIE POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI, PRZEWÓZ TOWARÓW
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOROWCZYK - 2016-03-01 - Polkowice (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki:1) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym m. in.:a)dokumentacji opisującej przyjęte przez jednostkę zasady (politykę) rachunkowości obejmującej wykaz stosowanych w jednostce ksiąg rachunkowych i opis sposobu ich prowadzenia,b)instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, gospodarowania środkami trwałymi.2) Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki.3) Organizowanie i nadzorowanie przebiegu prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki, w tym:a) opracowywanie harmonogramów inwentaryzacji mienia jednostki z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów,b) wnioskowanie do kierownika jednostki o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z tym harmonogramem,c) przygotowywanie projektów zarządzeń do kierownika jednostki w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia jednostki, rozliczanie wyników inwentaryzacji w księgach rozrachunkowych.4) Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki.5) Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie sprawozdawczości budżetowej i w zakresie operacji finansowych.6) Czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych.7) Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.II w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej jednostki:1) Opracowywanie projektu planu finansowego jednostki i jego zmian zgodnie z procedurą obowiązującą w jednostce oraz przedkładanie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki.2) Dokonywanie analizy wykonania planu finansowego jednostki i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków.3) Dokonywanie bieżącej analizy prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego na pokrycie wydatków.4) Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.5) Zapewnienie prawidłowego i terminowego pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych.6) Przeprowadzenie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.7) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.8) Zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki.9) Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hanna - 2017-01-04 - Hanna (lubelskie)
jw.
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie, leków, suplementów, diety, ziół, kosmetyków. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny do 3 miesięcy, praca na jedną zmianę od 8.30-16.30.Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie. lub niepełny wymiar czasu pracy.
SKLEP POD ARKADAMI - SKLEP ZIELARSKO-MEDYCZNY, HANDEL OKRĘŻNY DOBROCHNA LEWANDOWICZ - 2018-10-01 - Piła (wielkopolskie)
przygotowanie procesu zakupów na rynkach wschodnich Ukraina, Rosja, przygotowanie ofert zakupów towarów, prowadzenie rejestru zakupów, dostawców.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Ostrowy nad Okszą (śląskie)
sprzątanie powierzchni płaskich na obszarze marketu budowlanego;(praca w godz. 6.00-13.00, 14.00-20.00, sob. ,niedz. 9.00-13.00, 14.00-19.00)
OGÓLNE SPRZĄTANIE VICTOR SERVICE FIRMA WIELOBRANŻOWA RUSU VICTOR - 2018-02-01 - Łagów (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisamiWięcej informacji bip.zspsamostrzel.edu.pl zakładka Nabór na stanowisko Głównego Księgowego
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa - 2018-05-08 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia oraz internetowa, obsługa strony internetowej, wykonywanie zdjęć, pakowanie. Sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Brzesko (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawy samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KOMA Mariusz Kot - 2019-02-12 - Żołynia (podkarpackie)
Wykrawanie materiałów do produkcji apteczek - obsługa siekarki ręcznej, przygotowanie materiałów do szycia. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System dwuzmianowy w godz.: 6.00-22.00. Praca w akordzie.
JUSTYL Justyna Huczek - 2018-10-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
pomoc na kuchni, samodzielne przygotowanie posiłków wg. zaleceń dietetyka
Zdrowe Pudło sc - 2017-06-13 - Garwolin (mazowieckie)
1. Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami2. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami3. Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły4. Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami5. Przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki6. Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, GUS, SIO7. Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych8. Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników9. Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym10. Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nieprzekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym11. Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły12. Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły13. Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki, okresowe kontrolowanie i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie14. Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki15. Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych placówki, stanowiących przedmiot księgowań16. Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym17. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą specjalisty do spraw płac 18. Terminowe dokonywanie przelewów bankowych19. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły20. Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi21. Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 20 im. 2 Morskiego Pułku Strzelców - 2018-02-09 - Gdynia (pomorskie)
prace porządkowe, układanie kostki chodnikowej
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,sporządzanie planów sprawozdań finansowych jednostki,wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły w ramach posiadanych kompetencji i umiejętności.
Szkoła Podstawowa Nr 105 - 2019-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do sytemu oraz nadzór nad produkcją
OTLKA ANDRZEJ PUSTELNIK - 2016-03-02 - Trzebiatkowa (pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie twarów w sklepie Stalco w Leżajsku
Firma Handlowo-Usługowa "BR-STALCO" Ryfa Bartłomiej - 2017-02-16 - Leżajsk (podkarpackie)
Dystrybucja i sprzedaż części samochodowych. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jaroszewy (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem jednostki, sporządzanie planów i sprawozdań finansowych jednostki, dokonywanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym, dekretowanie i księgowanie dokumentacji finansowo księgowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości. Praca na 0,5 etatu, w systemie jednozmianowym, zatrudnienie od 01.01.2018 roku.
Młodzieżowy Dom Kultury im.Stanisława Wyspiańskiego - 2017-10-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wyższe ekonomiczne, spec.: rachunkowość i finanse; 3 letnia praktyka w księgowości i ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, 6 letnia praktyka w księgowości i ukończona średnią, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna, wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; znajomości jęz. angielskiego - komunikatywna; umiejętność obsługi programów w zakresie prowadzenia księgowości (znajomość oprogramowania: PŁATNIK, DEKRET, PŁACE); zakres obowiązków: prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt, sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora, przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, nadzorowanie naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania, opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury, nadzorowanie obsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami, nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej, należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego, rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł; 3/4 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wilcza;
GMINNY OŚRODEK KULTURY W PILCHOWICACH - 2016-08-22 - Wilcza (śląskie)