GŁÓWNY KSIĘGOWY/GŁÓWNA KSIĘGOWA Chodzież oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/GŁÓWNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rachunkowości jednostki;2. Planowanie, organizacja i nadzór nad pracami Działu Organizacyjno-Finansowego;3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;4. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłowym obiegiem dowodów księgowych;5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;6. Dokonywanie wstępnej kontroli:zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczychi finansowych;7. Sporządzanie planów rzeczowo - finansowych, sprawozdań i analiz;8. Opracowywanie projektów budżetu i układu wykonawczego budżetu Ośrodka oraz harmonogramów dochodów i wydatków budżetowych; 9. Współpraca z odpowiednimi oddziałami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i odpowiednimi Urzędami Skarbowymi oraz Powiatowym Urzędem Pracy w Chodzieży w sprawach wynikających z wykonywanych zadań;10. Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych;11. Prowadzenie gospodarki jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na: Wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Ośrodka,Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Ośrodek,Przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,Zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązańNadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgowości w sposób umożliwiający: terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu Ośrodka, prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.12. Opracowywanie projektów zarządzeń i regulaminów dotyczących spraw finansowych, tj. inwentaryzacji, kontroli obiegu dokumentów księgowych, obrotu drukami ścisłego zarachowania, obsługi kasowej, zakładowego planu kont, kontroli zarządczej i innych wynikających z przepisów regulujących działalność finansowo-księgową Ośrodka,13. Nadzór nad projektowaniem zarządzeń i regulaminów dotyczących spraw prowadzonych przez Dział Organizacyjno-Finansowy,14.odpowiedzialność za zadania związane z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej,15. Zadania wynikające z pełnienia funkcji bezpośredniego przełożonego pracowników Działu Organizacyjno-Finansowego.UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY.
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki;2. Planowanie, organizacja i nadzór nad pracami Działu Organizacyjno-Finansowego;3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;4. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłowym obiegiem dowodów księgowych;5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;6. Dokonywanie wstępnej kontroli:zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczychi finansowych;7. Sporządzanie planów rzeczowo - finansowych, sprawozdań i analiz;8. Opracowywanie projektów budżetu i układu wykonawczego budżetu Ośrodka oraz harmonogramów dochodów i wydatków budżetowych; 9. Współpraca z odpowiednimi oddziałami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i odpowiednimi Urzędami Skarbowymi oraz Powiatowym Urzędem Pracy w Chodzieży w sprawach wynikających z wykonywanych zadań;10. Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych;11. Prowadzenie gospodarki jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na: Wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Ośrodka,Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Ośrodek,Przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,Zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązańNadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgowości w sposób umożliwiający: terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu Ośrodka, prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.12. Opracowywanie projektów zarządzeń i regulaminów dotyczących spraw finansowych, tj. inwentaryzacji, kontroli obiegu dokumentów księgowych, obrotu drukami ścisłego zarachowania, obsługi kasowej, zakładowego planu kont, kontroli zarządczej i innych wynikających z przepisów regulujących działalność finansowo-księgową Ośrodka,13. Nadzór nad projektowaniem zarządzeń i regulaminów dotyczących spraw prowadzonych przez Dział Organizacyjno-Finansowy,14.odpowiedzialność za zadania związane z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej,15. Zadania wynikające z pełnienia funkcji bezpośredniego przełożonego pracowników Działu Organizacyjno-Finansowego.UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY/GŁÓWNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3001
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Kandydatem/kandydatką na w/w stanowisko może być osoba, która:1. Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;3. Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. Nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 5. Nie posiada zakazu oraz nie był/a karany/a zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1440 ze zm.); 6.Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;7. Spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.8. Cieszy się nieposzlakowaną opinią;9. Stan zdrowia pozwala na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu; 10. Posiada znajomość przepisów z zakresu:Finansów publicznych,Rachunkowości,Szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych,Szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,Sprawozdawczości budżetowej,Ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,Podatków (PIT, VAT),Prawa zamówień publicznych. WYMAGANIA DODATKOWE:1.Znajomość obsługi komputera i programów księgowych;2.Umiejętność sprawnej organizacji pracy;3.Ukończone szkolenie/kurs z zakresu kwalifikowalności kosztów i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków unijnych będzie dodatkowym atutem;4.Znajomość przepisów za zakresu ustaw o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, dodatkach mieszkaniowych będzie dodatkowym atutem. 5.PREFEROWANE CECHY KANDYDATA:a.Obowiązkowość;b.Odpowiedzialność;c.Komunikatywność;d.Umiejętność pracy w zespole;e.Umiejętność szybkiego uczenia się;f.Dążenie do podnoszenia kwalifikacji i umiejętności zawodowych.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
danePracodawcy_nip: 7641212840
danePracodawcy_regon: 570530860
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Główny Księgowy/ Główna Księgowa na stronie internetowej :https://mopschodziez.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-o-naborze-na-glowna-ksiegowoa.htmlWymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży ul. Zygmunta Krasińskiego 14 lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Zygmunta Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież z podaniem oznaczenia: Nabór na Głównego Księgowego/Główną Księgową lub wysłać drogą e-mailową skany wymaganych dokumentów na adres mops (at) mops.chodziez.pl z określeniem przesłanej wiadomości Nabór na Głównego Księgowego/Główną KsięgowąDOKUMENTY APLIKACYJNE PRZYJMOWANE SĄ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 30 CZERWCA 2020 R. DO GODZ. 13.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: chodzieski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3001
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966760
Ulica pracodawcy: Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6280aebe6a83d02f1251f4139cb930ca
Podobne oferty pracy
usuwanie uster i naprawa urządzeń
WELTECH SP. z o.o. - 2020-03-31 - Mysłowice (śląskie)
praca fizyczna
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2020-02-18 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
szycie art. dla dzieci, praca akordowa
Firma Produkcyjno-Handlowa DARBOS Szcześniak Dariusz - 2019-08-27 - Końskie (świętokrzyskie)
jw.
GREEN POINT PP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Strzyżewice (lubelskie)
przygotowywanie dań typu sałatki, kebab, obsługa klienta, sprzedaż przygotowywanych dań
"GRILL BAR 24h" MD.ABU Bokkar - 2018-06-27 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Prace przy budowie tarczy antyrakietowej; możliwość wyrobienia nadgodzin; pracodawca prosi wstępnie o kontakt telefoniczny oraz aplikowanie CV na podany adres e-mail
Zafer Taahhut Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi - 2016-09-15 - Redzikowo (pomorskie)
sprzątanie biur, sanitariatów, hal produkcyjnych
"PROMETEUSZ" Sp. z o.o. - 2019-07-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)
praca z rodziną
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lipsko (mazowieckie)
utrzymanie porzadku na terenie miejskiego schroniska dla bezdomnych zwierzat, opieka nad zwierzętami
STOWARZYSZENIE POMOCY ZWIERZĘTOM AZYL - 2019-07-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:w zakresie prowadzenia rachunkowości jednostki:1) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym m. in.:a)dokumentacji opisującej przyjęte przez jednostkę zasady (politykę) rachunkowości obejmującej wykaz stosowanych w jednostce ksiąg rachunkowych i opis sposobu ich prowadzenia,b)instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, gospodarowania środkami trwałymi.2) Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki.3) Organizowanie i nadzorowanie przebiegu prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki, w tym:a) opracowywanie harmonogramów inwentaryzacji mienia jednostki z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów,b) wnioskowanie do kierownika jednostki o zarządzenie inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów zgodnie z tym harmonogramem,c) przygotowywanie projektów zarządzeń do kierownika jednostki w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji poszczególnych składników mienia jednostki, rozliczanie wyników inwentaryzacji w księgach rozrachunkowych.4) Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki.5) Sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie sprawozdawczości budżetowej i w zakresie operacji finansowych.6) Czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych.7) Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.II w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej jednostki:1) Opracowywanie projektu planu finansowego jednostki i jego zmian zgodnie z procedurą obowiązującą w jednostce oraz przedkładanie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki.2) Dokonywanie analizy wykonania planu finansowego jednostki i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków.3) Dokonywanie bieżącej analizy prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego na pokrycie wydatków.4) Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.5) Zapewnienie prawidłowego i terminowego pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych.6) Przeprowadzenie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.7) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.8) Zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki.9) Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hanna - 2017-01-04 - Hanna (lubelskie)
prace remontowe (układanie glazury), konserwacyjne oraz wykonywanie prac porządkowych na terenie ośrodka wypoczynkowego; godziny pracy 7.00- 15.00; okres zatrudnienia 15.05.2017 - 15.05.2018. Kontakt z pracodawcą wstępnie telefoniczny w celu ustalenia terminu spotkania
BURY-TURYSTYKA S.C. JAN BURY ŁUKASZ BURY - 2017-03-09 - Rowy (pomorskie)
Prace pomocnicze na budowie na terenie Małopolski. Wynagrodzenie 8 zł netto/ godz.
Pacut Ryszard Firma Handlowo - Usługowa PROF-BUD - 2016-05-24 - Leńcze (małopolskie)
wykonywanie projektów technicznych przydomowych oczyszczalni ścieków
BIURO OPRACOWAŃ INŻYNIERSKICH ECOVERDE - 2016-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa księgowa hotelu
HOTEL "WODNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Łeba (pomorskie)
1) Znajomość, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-12-16 - Osiek (pomorskie)
Prace fizyczne przy remontach i budowie dróg (Bronowice)
BERGER BAU POLSKA Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: podstawowe; staż pracy: 2 lata; doświadczenie w branży; zakres obowiązków; odpowiedzialność za wykonanie prac porządkowych przez grupę osób podległych wraz z wykonywaniem tych prac; jedna zmiana; miejsce pracy: teren kraju, baza: Pyskowice; pracodawca zapewnienie zakwaterowanie podczas wyjazdów;
KIEŁBUS SŁAWOMIR FHU PANOMA - 2018-04-25 - Gliwice (śląskie)
ewidenacja, kontrola zakupów i sprzedaży, podatki PIT, CIT, VAT;zatrudnienie w wymiarze 1/2 etatu
PROTOMEX PUP Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Ksawerów (łódzkie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanoiwsku będzie odpowiedzialna za utrzymanie czystości na terenie obiektu oraz w jego okolicy. Miejsce pracy: teren WrocławiaKontakt z pracodawcą telefoniczny Oferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
Vendi Servis Sp. z o. o. - 2016-07-11 - Radom (mazowieckie)
obieranie warzyw, zmywanie, pomoc przy przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Milicz (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Lipki Wielkie (lubuskie)
Staż dla osoby pow. 29 r.ż. zarej. w tut. Urzędzie posiad. II profil pomocy i spełn. kryteria projektowe. Godziny odb. stażu 9:00 do 17:00.1.Przeszkolenie w zakresie BHP i Ppoż.2.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną sklepu i regulaminem.3.Nabycie umiejętności w obsłudze kasy fiskalnej.4.Nabycie umiejętności w rozmowie z klientami.5.Umiejętność wyboru towaru, dokonywanie zamówień.6.Przyjmowanie dostaw towaru i sprawdzanie zgodności z zamówieniem.7.Sprzedaż towarów.8.Dbanie o ekspozycje towaru na pólkach.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
PRACA PRZY URZĄDZENIACH CIĄGU TECHNOLOGICZNEGO, SELEKCJA WYROBÓW POD WZGLĘDEM JAKOŚCIOWYM, SPRZĄTANIE POD ZASYPAMI KRUSZYW I MASZYN, PRACA PRZY OWIJARCE PALET. POMOC PRZY ZAKŁADANIU FORM. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACY. PRZESTRZEGANIE ZASAD BEZPIECZEŃSTWA BHP I PPOŻ
FABRYKA ELEMENTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O. CJ BLOK - 2018-10-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
Treść ogłoszenia na stronie internetowej www.otwock.sr.gov.pl -zakładka konkursy.
Sąd Rejonowy w Otwocku - 2016-07-04 - Otwock (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Polski oraz z Ukrainy- koordynowanie spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy, tłumaczenie szkoleń, administrowanie dokumentacją parcowników
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie spraw księgowo-finansowych
Zespół Szkół w Ceranowie - 2016-07-29 - Ceranów (mazowieckie)
Montaż koryt kablowych, układanie kabli w korytach, montaż szaf rozdzielczych, wykonanie przepięć pożarowych, montaż osprzętu, montaż instalacji odgromowej, montaż oświetlenia elewacji
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Łowinek (kujawsko-pomorskie)