Praca GŁÓWNY KSIĘGOWY / GŁÓWNA KSIĘGOWA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy GŁÓWNY KSIĘGOWY / GŁÓWNA KSIĘGOWA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 49 ofert pracy GŁÓWNY KSIĘGOWY / GŁÓWNA KSIĘGOWA.
Prowadzenie pełnej księgowości i książki przychodów i rozchodów, obsługa programu INSERTPraca na jedną zmianę w godzinach od 7:00 do 15:00.Umowa o pracę na czas określony 3 miesiące z możliwością przedłużenia.Po okresie próbnym 5000 zł netto.
WIREX SPÓŁKA JAWNA JERZY, JAN WIREK - 2021-06-15 - Będzin (śląskie)
- PROWADZENIE RACHUNKOWOŚCI INSTYTUCJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,- DOKONYWANIE WSTĘPNEJ KONTROLI ZGODNOŚCI OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH Z PLANEM FINANSOWYM, KOMPLETNOŚCI I RZETELNOŚCI DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH,- OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH PROWADZENIA RACHUNKOWOŚCI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: ZAKŁADOWEGO PLANU KONT, WYKAZU KSIĄG RACHUNKOWYCH, OBIEGU DOKUMENTÓW ORAZ INSTYTUCJI,- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM I TERMINOWYM SKŁADANIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO US, ZUS I GUS ORAZ INNYCH WYMAGANYCH SPRAWOZDAŃ,- TERMINOWE WYKONYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ ORAZ ANALIZ EKONOMICZNYCH,- BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI GMINY SZCZECIN ORAZ INNYMI PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI CELEM POPRAWNEJ REALIZACJI PLANU FINANSOWEGO, - EFEKTYWNE KIEROWANIE KILKUOSOBOWYM ZESPOŁEM PRACOWNIKÓWWYMAGANIA: - WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, - POSIADANIE PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH,- ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI,- UDOKUMENTOWANE MIN. 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI ORAZ MIN. 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM,- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I UMIEJĘTNOŚĆ ICH PRAWIDŁOWEGO INTERPRETOWANIA I STOSOWANIA,- ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ STOSOWANIA W PRAKTYCE PRZEPISÓW PRAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O ORGANIZOWANIU I PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PŁACAMI W INSTYTUCJI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH,- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W SZCZEGÓLNOŚCI PROGRAMÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, PROGRAMU PŁATNIK, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL ORAZ MS WORD,- SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PODEJMOWANIA SAMODZIELNEJ INICJATYWY W POSZUKIWANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃWYMAGANIA DODATKOWE:- PRAKTYKA W KSIĘGOWOŚCI W INSTYTUCJI KULTURY,- UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, ZROZUMIAŁEGO PRZEDSTAWIANIA DANYCH FINANSOWYCH,- UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE ORAZ MYŚLENIE STRATEGICZNE,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I RADZENIA SOBIE ZE STRESEM,- UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z ZESPOŁEM I PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI, OTWARTOŚĆ NA ZMIANY, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOUMOWA NA OKRES PRÓBNY OD 01.07.2021 DO 30.09.2021, OD 01.10.2021 NA CZAS NIEOKREŚLONY
TEATR LALEK PLECIUGA - 2021-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- PROWADZENIE RACHUNKOWOŚCI INSTYTUCJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,- DOKONYWANIE WSTĘPNEJ KONTROLI ZGODNOŚCI OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH Z PLANEM FINANSOWYM, KOMPLETNOŚCI I RZETELNOŚCI DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH,- OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH PROWADZENIA RACHUNKOWOŚCI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: ZAKŁADOWEGO PLANU KONT, WYKAZU KSIĄG RACHUNKOWYCH, OBIEGU DOKUMENTÓW ORAZ INSTYTUCJI,- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM I TERMINOWYM SKŁADANIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO US, ZUS I GUS ORAZ INNYCH WYMAGANYCH SPRAWOZDAŃ,- TERMINOWE WYKONYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ ORAZ ANALIZ EKONOMICZNYCH,- BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI GMINY SZCZECIN ORAZ INNYMI PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI CELEM POPRAWNEJ REALIZACJI PLANU FINANSOWEGO, - EFEKTYWNE KIEROWANIE KILKUOSOBOWYM ZESPOŁEM PRACOWNIKÓWWYMAGANIA: - WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, - POSIADANIE PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH,- ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI,- UDOKUMENTOWANE MIN. 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI ORAZ MIN. 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM,- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I UMIEJĘTNOŚĆ ICH PRAWIDŁOWEGO INTERPRETOWANIA I STOSOWANIA,- ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ STOSOWANIA W PRAKTYCE PRZEPISÓW PRAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O ORGANIZOWANIU I PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PŁACAMI W INSTYTUCJI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH,- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W SZCZEGÓLNOŚCI PROGRAMÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, PROGRAMU PŁATNIK, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL ORAZ MS WORD,- SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PODEJMOWANIA SAMODZIELNEJ INICJATYWY W POSZUKIWANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃWYMAGANIA DODATKOWE:- PRAKTYKA W KSIĘGOWOŚCI W INSTYTUCJI KULTURY,- UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, ZROZUMIAŁEGO PRZEDSTAWIANIA DANYCH FINANSOWYCH,- UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE ORAZ MYŚLENIE STRATEGICZNE,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I RADZENIA SOBIE ZE STRESEM,- UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z ZESPOŁEM I PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI, OTWARTOŚĆ NA ZMIANY, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOUMOWA NA OKRES PRÓBNY OD 01.07.2021 DO 30.09.2021, OD 01.10.2021 NA CZAS NIEOKREŚLONY
TEATR LALEK PLECIUGA - 2021-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- PROWADZENIE RACHUNKOWOŚCI INSTYTUCJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,- DOKONYWANIE WSTĘPNEJ KONTROLI ZGODNOŚCI OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH Z PLANEM FINANSOWYM, KOMPLETNOŚCI I RZETELNOŚCI DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH,- OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH PROWADZENIA RACHUNKOWOŚCI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: ZAKŁADOWEGO PLANU KONT, WYKAZU KSIĄG RACHUNKOWYCH, OBIEGU DOKUMENTÓW ORAZ INSTYTUCJI,- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM I TERMINOWYM SKŁADANIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO US, ZUS I GUS ORAZ INNYCH WYMAGANYCH SPRAWOZDAŃ,- TERMINOWE WYKONYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ ORAZ ANALIZ EKONOMICZNYCH,- BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI GMINY SZCZECIN ORAZ INNYMI PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI CELEM POPRAWNEJ REALIZACJI PLANU FINANSOWEGO, - EFEKTYWNE KIEROWANIE KILKUOSOBOWYM ZESPOŁEM PRACOWNIKÓWWYMAGANIA: - WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, - POSIADANIE PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH,- ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI,- UDOKUMENTOWANE MIN. 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI ORAZ MIN. 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM,- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I UMIEJĘTNOŚĆ ICH PRAWIDŁOWEGO INTERPRETOWANIA I STOSOWANIA,- ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ STOSOWANIA W PRAKTYCE PRZEPISÓW PRAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O ORGANIZOWANIU I PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PŁACAMI W INSTYTUCJI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH,- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W SZCZEGÓLNOŚCI PROGRAMÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, PROGRAMU PŁATNIK, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL ORAZ MS WORD,- SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PODEJMOWANIA SAMODZIELNEJ INICJATYWY W POSZUKIWANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃWYMAGANIA DODATKOWE:- PRAKTYKA W KSIĘGOWOŚCI W INSTYTUCJI KULTURY,- UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, ZROZUMIAŁEGO PRZEDSTAWIANIA DANYCH FINANSOWYCH,- UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE ORAZ MYŚLENIE STRATEGICZNE,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I RADZENIA SOBIE ZE STRESEM,- UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z ZESPOŁEM I PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI, OTWARTOŚĆ NA ZMIANY, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOUMOWA NA OKRES PRÓBNY OD 01.07.2021 DO 30.09.2021, OD 01.10.2021 NA CZAS NIEOKREŚLONY
TEATR LALEK PLECIUGA - 2021-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- PROWADZENIE RACHUNKOWOŚCI INSTYTUCJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,- DOKONYWANIE WSTĘPNEJ KONTROLI ZGODNOŚCI OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH Z PLANEM FINANSOWYM, KOMPLETNOŚCI I RZETELNOŚCI DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH,- OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH PROWADZENIA RACHUNKOWOŚCI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: ZAKŁADOWEGO PLANU KONT, WYKAZU KSIĄG RACHUNKOWYCH, OBIEGU DOKUMENTÓW ORAZ INSTYTUCJI,- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM I TERMINOWYM SKŁADANIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO US, ZUS I GUS ORAZ INNYCH WYMAGANYCH SPRAWOZDAŃ,- TERMINOWE WYKONYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ ORAZ ANALIZ EKONOMICZNYCH,- BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI GMINY SZCZECIN ORAZ INNYMI PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI CELEM POPRAWNEJ REALIZACJI PLANU FINANSOWEGO, - EFEKTYWNE KIEROWANIE KILKUOSOBOWYM ZESPOŁEM PRACOWNIKÓWWYMAGANIA: - WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, - POSIADANIE PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH,- ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI,- UDOKUMENTOWANE MIN. 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI ORAZ MIN. 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM,- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I UMIEJĘTNOŚĆ ICH PRAWIDŁOWEGO INTERPRETOWANIA I STOSOWANIA,- ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ STOSOWANIA W PRAKTYCE PRZEPISÓW PRAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O ORGANIZOWANIU I PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PŁACAMI W INSTYTUCJI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH,- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W SZCZEGÓLNOŚCI PROGRAMÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, PROGRAMU PŁATNIK, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL ORAZ MS WORD,- SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PODEJMOWANIA SAMODZIELNEJ INICJATYWY W POSZUKIWANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃWYMAGANIA DODATKOWE:- PRAKTYKA W KSIĘGOWOŚCI W INSTYTUCJI KULTURY,- UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, ZROZUMIAŁEGO PRZEDSTAWIANIA DANYCH FINANSOWYCH,- UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE ORAZ MYŚLENIE STRATEGICZNE,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I RADZENIA SOBIE ZE STRESEM,- UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z ZESPOŁEM I PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI, OTWARTOŚĆ NA ZMIANY, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOUMOWA NA OKRES PRÓBNY OD 01.07.2021 DO 30.09.2021, OD 01.10.2021 NA CZAS NIEOKREŚLONY
TEATR LALEK PLECIUGA - 2021-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- PROWADZENIE RACHUNKOWOŚCI INSTYTUCJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,- DOKONYWANIE WSTĘPNEJ KONTROLI ZGODNOŚCI OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH Z PLANEM FINANSOWYM, KOMPLETNOŚCI I RZETELNOŚCI DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH OPERACJI GOSPODARCZYCH I FINANSOWYCH,- OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCYCH PROWADZENIA RACHUNKOWOŚCI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: ZAKŁADOWEGO PLANU KONT, WYKAZU KSIĄG RACHUNKOWYCH, OBIEGU DOKUMENTÓW ORAZ INSTYTUCJI,- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM I TERMINOWYM SKŁADANIEM DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO US, ZUS I GUS ORAZ INNYCH WYMAGANYCH SPRAWOZDAŃ,- TERMINOWE WYKONYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ ORAZ ANALIZ EKONOMICZNYCH,- BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI GMINY SZCZECIN ORAZ INNYMI PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI CELEM POPRAWNEJ REALIZACJI PLANU FINANSOWEGO, - EFEKTYWNE KIEROWANIE KILKUOSOBOWYM ZESPOŁEM PRACOWNIKÓWWYMAGANIA: - WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, - POSIADANIE PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE W PEŁNI Z PRAW PUBLICZNYCH,- ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI,- UDOKUMENTOWANE MIN. 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI ORAZ MIN. 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM,- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I UMIEJĘTNOŚĆ ICH PRAWIDŁOWEGO INTERPRETOWANIA I STOSOWANIA,- ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ STOSOWANIA W PRAKTYCE PRZEPISÓW PRAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O ORGANIZOWANIU I PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, PRZEPISÓW PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PŁACAMI W INSTYTUCJI SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH,- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W SZCZEGÓLNOŚCI PROGRAMÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, PROGRAMU PŁATNIK, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL ORAZ MS WORD,- SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ ORAZ CHĘĆ DO PODEJMOWANIA SAMODZIELNEJ INICJATYWY W POSZUKIWANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃWYMAGANIA DODATKOWE:- PRAKTYKA W KSIĘGOWOŚCI W INSTYTUCJI KULTURY,- UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, ZROZUMIAŁEGO PRZEDSTAWIANIA DANYCH FINANSOWYCH,- UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE ORAZ MYŚLENIE STRATEGICZNE,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I RADZENIA SOBIE ZE STRESEM,- UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z ZESPOŁEM I PODMIOTAMI ZEWNĘTRZNYMI, OTWARTOŚĆ NA ZMIANY, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOUMOWA NA OKRES PRÓBNY OD 01.07.2021 DO 30.09.2021, OD 01.10.2021 NA CZAS NIEOKREŚLONY
TEATR LALEK PLECIUGA - 2021-05-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa subiekta , podatki , sprawy ZUS-owskie, bilanse roczne , ksiegowanie faktur....
PRZEDSIĘBIORSTWO PROUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SAD-ROL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-22 - Dębnica (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, obsługa finansowo-księgowa jednostki, sprawdzanie list płac, obsługa ZUS, podatek.
Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2021-04-09 - Strzelin (dolnośląskie)
nadzór oraz prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych spólki, księgowanie wyciągów bankowych, weryfikacja i księgowanie oraz rozliczanie faktur, bieżąca kontrola zgodności, kompletności i rzetelności operacji gospodarczych i finansowych pod względem rachunkowym i formalnym, monitorowanie zmian prawa podatkowego i zasad księgowości, przygotowanie dokumentów oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z zewn. instytucjami, organami podatkowymi, bankami itp., sporządzanie raportów oraz dokumentacji dla potrzeb zarządu, odpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz procedury księgowo-podatkowe
LEO-TRANS Maciej Lew sp. k. - 2021-04-08 - Milicz (dolnośląskie)
nadzór oraz prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych spólki, księgowanie wyciągów bankowych, weryfikacja i księgowanie oraz rozliczanie faktur, bieżąca kontrola zgodności, kompletności i rzetelności operacji gospodarczych i finansowych pod względem rachunkowym i formalnym, monitorowanie zmian prawa podatkowego i zasad księgowości, przygotowanie dokumentów oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z zewn. instytucjami, organami podatkowymi, bankami itp., sporządzanie raportów oraz dokumentacji dla potrzeb zarządu, odpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz procedury księgowo-podatkowe
LEO-TRANS Maciej Lew sp. k. - 2021-04-08 - Milicz (dolnośląskie)
nadzór oraz prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych spólki, księgowanie wyciągów bankowych, weryfikacja i księgowanie oraz rozliczanie faktur, bieżąca kontrola zgodności, kompletności i rzetelności operacji gospodarczych i finansowych pod względem rachunkowym i formalnym, monitorowanie zmian prawa podatkowego i zasad księgowości, przygotowanie dokumentów oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z zewn. instytucjami, organami podatkowymi, bankami itp., sporządzanie raportów oraz dokumentacji dla potrzeb zarządu, odpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz procedury księgowo-podatkowe
LEO-TRANS Maciej Lew sp. k. - 2021-04-08 - Milicz (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, prowadzenie gospodarki finansowej, analiza wykorzystania środków przydzielonych, kontrola całości zapisów na kontach, nadzór nad gospodarką kasową, analizy ekonomiczne, rozliczanie inwentaryzacji, nadzór nad całością prac w zakresie rachunkowości
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KOSZALINIE - 2021-04-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, prowadzenie gospodarki finansowej, analiza wykorzystania środków przydzielonych, kontrola całości zapisów na kontach, nadzór nad gospodarką kasową, analizy ekonomiczne, rozliczanie inwentaryzacji, nadzór nad całością prac w zakresie rachunkowości
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KOSZALINIE - 2021-03-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:· Prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami· Odpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń CIT, VAT, VAT-UE, PIT oraz innych sprawozdań podatkowych· Nadzór merytoryczny nad kontrolą dokumentów, ich dekretacją i księgowaniem· Aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości· Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, US)· Kontrola i księgowanie faktur oraz innych dokumentów związanych z działalnością spółki· Sporządzanie sprawozdań finansowych i analiz dla Zarządu· Przygotowanie sprawozdań do badania przez biegłego rewidentaPraca w siedzibie firmy. Istnieje również możliwość organizacji pracy w biurze w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2020-10-13 - Mojsławice (lubelskie)
Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymiprzepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisamipodatkowymi i innymi obowiązującymi aktamiprawnymi, nadzór nad poprawnością obiegudokumentów finansowych i księgowych oraz ichkontrola pod względem merytorycznym i formalnym,terminowe sporządzanie deklaracji i prowadzeniepełnej dokumentacji podatkowej (CIT, VAT),koordynacja przebiegu badania sprawozdaniafinansowego, współpraca z organami oraz instytucjamizewnętrznymi (Urząd Skarbowy, GUS, ZUS, banki,audytorzy), sporządzanie raportów, analiz finansowychna potrzeby wewnętrzne oraz miesięcznych ikwartalnych sprawozdań finansowych na potrzebyzewnętrzne, kontrola dokumentów księgowych podkątem zgodności z wymogami formalnymi, ichdekretacja i księgowanie, monitowanie zmian wprzepisach, proponowanie usprawnienia procesów wobszarze księgowym, zarządzanie zespołem księgowości
POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OKRĘGOWY ZESPÓŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-11 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych
POLKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-13 - Pszczew (lubuskie)
prowadzenie pełnej księgowości Spółki. Przygotowanie raportów i analiz finansowych na potrzeby zarządu spółki, banków, instytucji zewnętrznych.Sporządzanie deklaracji oraz sprawozdań na potrzeby US/GUS i innych związanych z działalnością.Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz analiza zapisów księgowych, uzgodnienia kont księgi głównej. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS, GUS, banki itp.)
ODLEWNIA ŻELIWA NOWA SÓL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-07 - Nowa Sól (lubuskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki;2. Planowanie, organizacja i nadzór nad pracami Działu Organizacyjno-Finansowego;3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;4. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłowym obiegiem dowodów księgowych;5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;6. Dokonywanie wstępnej kontroli:zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczychi finansowych;7. Sporządzanie planów rzeczowo - finansowych, sprawozdań i analiz;8. Opracowywanie projektów budżetu i układu wykonawczego budżetu Ośrodka oraz harmonogramów dochodów i wydatków budżetowych; 9. Współpraca z odpowiednimi oddziałami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i odpowiednimi Urzędami Skarbowymi oraz Powiatowym Urzędem Pracy w Chodzieży w sprawach wynikających z wykonywanych zadań;10. Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych;11. Prowadzenie gospodarki jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na: Wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Ośrodka,Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Ośrodek,Przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,Zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązańNadzór nad prawidłowym prowadzeniem księgowości w sposób umożliwiający: terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu Ośrodka, prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.12. Opracowywanie projektów zarządzeń i regulaminów dotyczących spraw finansowych, tj. inwentaryzacji, kontroli obiegu dokumentów księgowych, obrotu drukami ścisłego zarachowania, obsługi kasowej, zakładowego planu kont, kontroli zarządczej i innych wynikających z przepisów regulujących działalność finansowo-księgową Ośrodka,13. Nadzór nad projektowaniem zarządzeń i regulaminów dotyczących spraw prowadzonych przez Dział Organizacyjno-Finansowy,14.odpowiedzialność za zadania związane z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej,15. Zadania wynikające z pełnienia funkcji bezpośredniego przełożonego pracowników Działu Organizacyjno-Finansowego.UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA CZAS NIEOKREŚLONY.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2020-06-24 - Chodzież (wielkopolskie)
Doświadczenie w prowadzeniu księgowości spółek handlowych min. 3 lataZakres obowiązków: w początkowym okresie księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości w pełnym zakresie: gospodarka materiałowa, produkcja, wynagrodzenia, środki trwałe. Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań finansowych, udział w rekrutacji pracowników do nowego działu finansowego firmy.
Hongbo Clean Energy Europe sp. z o.o. - 2020-06-02 - Opole (opolskie)
Prowadzenie księgowości.
"KURPAS G & A" T. KURPAS SPÓŁKA JAWNA - 2020-04-14 - Mikołów (śląskie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów. Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów. Przygotowywanie sprawozdań finansowych, zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości oraz raportowania finansowego dla celów zarządczych klientów. Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT. Kontakt z Urzędem Skarbowym i innymi organami administracji państwowej. Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( GUS, BANKI)Obsługa audytu, kontroli podatkowych.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
CENTRUM KSIĘGOWO-RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-04 - Katowice (śląskie)
- Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rachunkowości jednostki,2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych,4. Prowadzenie spraw dotyczących planowania finansowego oraz sprawozdawczości,5. Zapewnienie prawidłowości, terminowości i zgodności sprawozdań,6. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych,7. Inne określone w zakresie obowiązków.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
MIEJSKI DOM KULTURY "KOSZUTKA" - 2020-02-03 - Katowice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości Spółki. Przygotowanie raportów i analiz finansowych na potrzeby zarządu spółki, banków, instytucji zewnętrznych.Sporządzanie deklaracji oraz sprawozdań na potrzeby US/GUS i innych związanych z działalnością.Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz analiza zapisów księgowych, uzgodnienia kont księgi głównej. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS, GUS, banki itp.)
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2019-11-13 - Nowa Sól (lubuskie)
główny księgowy w firmie tranportowej, przygotowanie
HEGELMANN TRANSPORTE POZNAŃ SP. Z O.O. - 2019-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
główny księgowy w firmie transportowej, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu banku oraz instytucji, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS, GUS, itd.)
HEGELMANN TRANSPORTE POZNAŃ SP. Z O.O. - 2019-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości Stowarzyszenia.Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej, umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy.
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ - 2019-08-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość lub finanse); min. 5 lat stażu doświadczenia zawodowego w księgowości, w tym co najmniej dwa, w których kandydat prowadził samodzielnie pełną księgowość; bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publ.; pełna zdolność do czynności prawnych z oskarżenia w pełni z praw publ.; niekaralność; zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości spółki; sporządzanie deklaracji podatkowych; sporządzanie sprawozdań finansowych; współpraca z organami podatkowymi; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych; nadzór nad prowadzenie spraw kadrowych i płacowych; miejsce pracy: Szpital Chorób Płuc w Pilchowicach
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2019-07-19 - Pilchowice (śląskie)
· Prowadzenie zespołu ksiąg rachunkowych zespołu 4 i 5· Rozliczanie projektów unijnych· Tworzenie sprawozdań finansowych i statystycznych· Ścisła współpraca z zarządem spółki· Prowadzenie stanów magazynowych· Przygotowywanie projektów budżetów oraz harmonogramu wydatków· Rozliczanie środków trwałych· Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych wraz z analizą wykorzystanych środków· Prowadzenie spraw kadrowych
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-27 - Kraków (małopolskie)
- PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH SPÓŁKI- NADZÓR I WERYFIKACJA ORAZ DEKRETACJA KSIĘGOWYCH DOKUMENTÓW- NADZOROWANIE POPRAWNOŚCI ROZLICZEŃ PODATKOWYCH- WERYFIKACJA OBROTÓW I SALD- ROZLICZANIE KOSZTÓW PRODUKCJI- NADZÓR NAD PŁATNOŚCIAMI I SPORZĄDZANIEM LISTY PŁAC- PROWADZENIE REJESTRU ŚRODKÓW TRWAŁYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Brzeźnica (podkarpackie)
Organizowanie i nadzór merytoryczny nad procesami księgowymi (produkcja, magazyn). Weryfikacja dokumentów, dekretacja, księgowanie i uzgadnianie kont. Współudział w sprawozdawczości finansowej. Uzgadnianie analityki kosztów, kalkulacja kosztów sprzedaży i kosztów ogólnych. Tworzenie i egzekwowanie wewn. procedur kontrolnych. Zapewnienie właściwej dokumentacji procesów w dziale. Przygotowywanie raportów i analiz. Rozliczanie czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych.
kontakt przez OHP - 2019-03-05 - Skoczów (śląskie)
realizacja polityki władz Spółki w zakresie spraw finansowych,prowadzenie ksiąg rachunkowych,nadzorowanie prawidłowego prowadzenia rachunkowości zgodnie z obowiązującymi zasadami polegającymi na: zorganizowaniu i doskonaleniu sporządzania, przyjmowania, obiegu operacji i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebiegoperacji gospodarczych i ochronę mienia Spółki,bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sprawozdawczościfinansowej w sposób umożliwiający:terminowe przekazywanie informacji ekonomicznych,terminowe rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych,prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych.
Zachodnie Centrum Medyczne Sp. z o. o. - 2019-03-04 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)