GŁÓWNY KSIĘGOWY Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji księgowej - pełna księgowość
Data publikacji: 2016-08-11
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji księgowej - pełna księgowość
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu dobrym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2016
Data dodania oferty pracy: 09.08.2016
Oferta pracy ważna do: 07.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Produkcja ciastek francuskich, ciast i ciastek drożdżowych, pączków. Utrzymanie czystości w miejscu wykonywania pracy. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie na starnowisku cukiernika. Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych (może być niekatualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 504-032-115) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gen. Zygmunta Waltera Jankego 64, 40-612 Katowice).
P.P.H. MAP MAREK PIEGRZYK - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)
Nakładanie powłok galwanicznych
PPHU Galmix Mirosław Frelichowski - 2017-08-09 - Kosowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa sprzetu drogowego
Jarosław Kałmuk Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,BUD-MET" - 2017-09-26 - Truskolasy (śląskie)
Prowadzenie bieżącej rachunkowości firmy, sporządzanie deklaracji do US, ZUS, zarządzanie finansami Spółki (dokonywanie płatności, tworzenie lokat), bieżąca kontrola kondycji finanosowej. Praca na umowę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
"Albax" Sp. z o.o. (O.W. Kielczanka) - 2016-04-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Dekretacja dowodów księgowych, prowadzenie spraw kadrowych, sprawozdania do GUS, rozliczenia z ZUS i Us
"ZEMAR" SP. Z O.O. - 2019-06-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
kierowanie pojazdem służbowym, wraz z czynnosciami, związanymi z wykonywaniem przewozu towarów, osób w transporcie drogowym, czynności załadunku, rozładunku odpadów, przenoszenia odpadów wielkogabarytowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
bieżąca ich aktualizacja. Prowadzenie ksiąg rachunkowych Poradni zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nadzór nad właściwym przebiegiem operacji gospodarczych. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem. Opracowywanie projektów planów finansowych Poradni i ich zmian na podstawie informacji o planowanej wysokości dochodów i wydatków. Dokonywanie bieżącej analizy wykonywania planów finansowych i bieżące informowanie dyrektora Poradni o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania otrzymanych środków. Wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Poradni. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych. Nadzór nad funkcjonowaniem kasy i przestrzeganiem zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych w Poradni. Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez Poradnię pod względem finansowym. Naliczanie wynagrodzeń i innych należności pieniężnych, odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz należnych zaliczek na podatek. Przygotowywanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Naliczanie podatku dochodowego i prowadzenie pełnej dokumentacji w oparciu o obowiązujące przepisy. Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego Poradni. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych, rozliczeniowych, majątkowych i innych z zakresu działania Poradni. Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów o obowiązkach głównych księgowych zleconych przez dyrektora Poradni.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2015-12-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Zabrze (śląskie)
Rozliczanie sklepu z utargów, rozliczanie i nadzór nad kasami, zamawianie towaru, obsługa LOTTO. Praca w godzinach 6.00-14.00. 13.30-21.30. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PASEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-08 - Śrem (wielkopolskie)
wymagania: wykształcenie lub doświadczenie związane z: doradca klienta, przedstawiciel handlowy, technik hodowlany zwierząt, technik weterynarii w zakresie branży paszowej, prawo jazdy kat. Bzakres obowiązków: doradztwo żywieniowe, sprzedaż towarów, doradztwo zdrowotne (zwierzęta)samochód służbowy do pełnej dyspozycji, praca - teren kraju
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej
Szkola Podstawowa nr 4 - 2018-10-24 - Czeladź (śląskie)
wykonywanie robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Głogów (dolnośląskie)
sprzedawca na stacji paliw, obsługa klientów, dbanie o porządek w miejscu pracy
PHU Andrzej Grzybowski - 2016-07-07 - Emilia (łódzkie)
sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, kompleksowe wsparcie w zakresie polskiej księgowości finansowej i płacowej
RIEDIGER. LEGAL | TAX RECHTSANWALTSGESELLSCHAFT MBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-15 - Lubań (dolnośląskie)
Wytwarza różnego rodzaju pieczywo według ustalonych receptur.
PIEKARNIA "WIECZOREK" ARLETA WIECZOREK-KOSTECKA - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta i aktywna sprzedaż, obsługa komputera i systemu kasowego, przyjmowanie dostaw towarów, metkowanie i układanie, dbanie o czystość, obsługa terminala kart płatniczych, obsługa bistro, przestrzeganie zasad HACAP
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Młoszowa (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie i kontrola gospodarki finansowej Centrum zgodnie z obowiązującymi zasadami, opracowywanie planów finansowych i sporządzanie sprawozdawczości finansowej
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W KALISZU - 2018-02-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej - stacji paliw, obsługa LPG
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Tychy (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna, prace manualne związane z czyszczeniem elementów, układaniem, pakowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Glinno (wielkopolskie)
prace budowlane na terenie Inowrocławia
PPHU BAKBUD BAKALARSKI PIOTR - 2018-01-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie języka angielskiego w przedszkolu
SIMPLEKS STANISŁAW MOTYKA - 2019-01-03 - Szprotawa (lubuskie)
fryzjerstswo męskie- pełen zakres
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kobylin (mazowieckie)
Realizacja zamówień magazynu, kompletowanie produktów, pakowanie produktów i przygotowanie do wysyłki.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o porządek i ład na obiekcie sportowym, koszenie trawników
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Świerzawa (dolnośląskie)
Montaż izolacji dociepleniowych.
Usługi Remontowo-Budowlane "Fach-Bud" Różanka - 2018-08-02 - Różanka (podkarpackie)
Zbijanie elementów drewnianych
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wyszyny (wielkopolskie)
obsługa klientów, realizacja wniosków NFZ, realizacja zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przewóz kwiatów, art. spożywczych, mrożonek.
HORMA LOGISTICS Szymon Hińczewski - 2016-06-02 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Dobków (dolnośląskie)