GŁÓWNY KSIĘGOWY Boguchwała oferta pracy FANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości spółki z o.o. , wliczając w to rozrachunki z klientami, bilans, RZS, kadry, sprawozdanie
Data publikacji: 2020-08-05
Lokalizacja: Boguchwała (podkarpackie)
Pracodawca: FANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TKACZOWA 1, 36-040 Boguchwała, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie księgowości spółki z o.o. , wliczając w to rozrachunki z klientami, bilans, RZS, kadry, sprawozdanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Boguchwała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Boguchwała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS KSIĘGOWOŚCI
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość programów WAPRO
Nazwa pracodawcy: FANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7282834262
danePracodawcy_regon: 38193352900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
tymienieckiego 25, 35-950 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: tymienieckiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.08.2020
Oferta pracy ważna do: 04.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5aadf495224a7cad350899bd44ef483
Podobne oferty pracy
Towarowanie i utrzymanie wysokiej jakości ekspozycji na hali sprzedaży.Praca nad wyrobem produktów cukierniczych.Zgłębianie wiedzy o zawodzie oraz wdrażanie projektów produkcyjnych poprzez szkolenia.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Oprowadzanie i opowiadanie m. in. o historii miasta w salach wystawowych. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w Kołobrzegu, również w weekendy.
Usługi Edukacyjno-Rozrywkowe Tadeusz Waśko - 2018-01-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: techniczne; doświadczenie: na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej; wiedza techniczna, obsługa pojazdów oraz oprogramowania technicznego; komunikatywność, obsługa komputera, elastyczność, umiejętności planowania, organizacyjne, rozwiązywania problemów, kreatywność; zakres obowiązków: prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych; przedstawianie oferty handlowej oraz prezentowanie jej klientom; pozyskiwanie i obsługiwanie nowych klientów punktu sprzedaży artykułów prze.; doradzanie klientom; osiąganie celów sprzedażowych; realizowanie płatności; przyjmowanie należności i prowadzenie rozliczeń finansowych; wykonywanie czynności pomocniczych przy pakowaniu, wydawaniu oraz odbiorze towaru z punktu sprzedaży artykułów przemysłowych; przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji nabytych artykułów przemysłowych; składanie zamówień na dostawę towarów, w tym prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych; obsługa urządzeń technicznych, takich jak skaner, kasa fiskalna, terminal kart płatniczych itp. dbanie o estetykę punktu sprzedaży artykułów przemysłowych, w tym także utrzymywanie porządku w strefie pracy; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY LABUSEK JAN - 2017-09-18 - Pyskowice (śląskie)
-
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy w Augustowie Sp. z o.o. - 2020-08-03 - Augustów (podlaskie)
szycie odzieży damskiej
KOBEX Export - Import Sp. J. - 2019-09-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
utrzymanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń linii produkcyjnej, lokalizowanie usterek,zabezpieczenie skutków awarii oraz usuwanie usterek, cykliczne przeglądy maszyn, prowadzenie dokumentacji, współpraca z pozostałymi pracownikami linii.
GLOBAL LABOUR SERVICE SP.ZOO - 2019-12-23 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, opracowanie planu i sprawozdań finansowych, przelwy drogą elektroniczną, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych PFRON, GUS, nadzór i kontrola nad sporzadzaniem dokumentacji związanej z cząstkowymi deklaracjami VAT.
Szkoła Podstawowa Nr. 2 Im. W.S. Reymonta - 2019-06-07 - Bukowno (małopolskie)
- bieżący nadzór koordynacja prac realizowanych przez pracowników Wydziału Konstrukcyjnego,- współpraca z innymi Wydziałami przy przygotowaniu ofert dla potencjalnych odbiorców oferowanych usług i wyrobów,- udział w komisjach przetargowych, inwestycyjnych,- bieżaca współpraca z producentami maszyn i urządzeń, jednostkami badawczo-rozwojowymi oraz notyfikowanymi w zakresie oceny zgodności w celu wdrożenia nowych rozwiązań projektowych, - opracowanie oraz wdrażanie do produkcji nowych rozwiązań konstrukcyjnych,- opracowanie i weryfikacja treści wymaganych przepisami bezpieczeństwa Instrukcji Obsługi dla nowych i modernizowanych przez Spółkę wyrobów,- wykonywanie obliczeń i analiz wytrzymałości projektowych modernizowanych i remontowanych konstrukcji, w tym zastosowanie analizy MES,- bieżący nadzór nad wykonywaną bieżącą dokumentacją techniczną, konstrukcyjno-wykonawczą w zakresie realizowanych przez Spółkę prac produkcyjnych, modernizacyjnych i remontowych,- prowadzenie uporządkowanej, systemowej archiwizacji dokumentacji technicznej, konstrukcyjno-wykonawczej oraz nadzór z zachowanie obowiązujących przepisów,- udział w pracach planowania inwestycjiw zakresie działalności produkcyjno-remontowej, przygotowanie założeń technicznych i prowadzenie procedur przetargowych na realizację zadań, - zastępowanie Kierownika,- dbałość o dyscyplinę pracy, przestrzeganie prawa oraz wewnętrznych procedur
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-01-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
I. w zakresie Głównego księgowego:-prowadzenie obsługi finansowo-księgowej GOPS,-prowadzenia rozliczeń z ZUS, US, innych wynikających z przepisów prawa,-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,-dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,-sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,-sporządzanie deklaracji ZUS,-dokonywanie przelewów,-dekretowanie wszystkich dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową;-kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzonej w Ośrodku-właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną.-przygotowanie i składanie deklaracji, sprawozdań, zgłoszeń wymaganych przepisami prawa,-sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatków, od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji osobowego funduszu płac oraz sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wykonania funduszu płac,-opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola jego wykonania,-zapewnienie prawidłowości, terminowości i rzetelności sprawozdań finansowych składanych na zewnątrz przez jednostkę oraz ich analiza,-opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika dotyczących prowadzenia rachunkowości,-rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów, rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych w (ust. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów), -współpraca ze Skarbnikiem Gminy, II. W zakresie zadań kadr i płac:a) prowadzenie naboru pracowników GOPS w tym również na stanowiska urzędnicze zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych,b) prowadzenie dokumentacji pracowniczych w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,c) naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,d) prowadzenie obsługi płacowej pracowników na podstawie dokumentów płacowych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) rozliczanie i naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,f) opracowywanie i prowadzenie spraw funduszu socjalnego,g) kontrola dyscypliny pracy i wykorzystania czasu pracy,h) przygotowywanie rocznego planu szkoleń dla pracowników,i) opracowywanie zbiorczego planu urlopów.Więcej informacji na stronie: www.bip.naglowice.pl
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NAGŁOWICACH - 2019-03-08 - Nagłowice (świętokrzyskie)
Montaż elementów na podstawie rysunku i instrukcji.Praca w godz. 6-14, 14-22.
AQ WIRING SYSTEMS SP. Z O.O. - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie terenu pod instalacje, montaż elementów i podzespołów, wiercenie otworów w stropach i ścianach, obsługa elektronarzędzi np. wiertarki, dłutownice, zgrzewarki
"ELINFO" Sp. z o.o - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewoz towarów.
KOMATRANS Teresa Kozikowska i Robert Pisiak Spółka Cywilna - 2016-07-04 - Kolno (podlaskie)
Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych (PEX, PCV). Umiejętność współpracy w zespole.
PHU Arkon Arkadiusz Czereśniowski - 2018-05-08 - Brzeg (opolskie)
osoba zajmuje się wyszukiwaniem potencjalnych kandydatów z Ukrainy, Litwy, do pracy, a następnie oceną ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
WEEGREE SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-11-26 - Opole (opolskie)
pranie bielizny i odzieży dla mieszkańców ZDPS, prace porządkowe.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryl - 2019-10-16 - Wieleń (wielkopolskie)
.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Centrum Motoryzacyjne" Sp. Jawna Rafał Limanówka, Stefania Limanówka - 2016-10-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
1. Rozbieranie skrzyń, 2. Mycie mechanizmów, 3. Weryfikacja części, 4. Piaskowani, 5. Składanie skrzyń, 6. Pakowanie i rozpakowywanie.
LIDER CAR Łukasz Chomiszczak - 2018-06-07 - Janków (łódzkie)
ochrona fizyczna maszyn drogowych
FIRMA USŁUGOWA “BŁYSK” Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Dębica (podkarpackie)
Zgodny
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wielkie Lniska - 2015-12-22 - Wielkie Lniska (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, opracowanie zbiorczego projektu planu budżetowego i dochodów własnych na rok następny, sporządzenie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe, sporządzenie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysku i strat, zmiany w funduszu jednostek oraz dodatkowe informacje dotyczące sprawozdań finansowych), sporządzenie miesięcznych i doraźnych analiz z wykonania budżetu, sporządzenie zestawień obrotów i sald, uzgadnianie współzależności kont księgowych, wystawianie fv VAT; Godziny pracy: 7.30- 15.30; wysokość wynagrodzenia do 4700 zł brutto
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-04-10 - Ustka (pomorskie)
udział w działaniach w zakresie marketingu systemu obrony przeciw lotniczej. Public Relations bezpośrednio na rzecz Zarządu Spółki.
ALTIMUS - TECH. Sp.z o.o. - 2017-10-30 - Ząbki (mazowieckie)
Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Chłopowo (zachodniopomorskie)
organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszyst
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - 2015-11-26 - Poznań (wielkopolskie)
Praca fizyczna związana z przygodowaniem drewna do produkcji.
Wyrób art.gospodarstwa domowego z drewna DREW-POL Kazimierz Witek - 2018-07-12 - Jodłówka Tuchowska (małopolskie)
malowanie
Tarnobud Ruslan Bohach - 2019-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
1. Prowadzenie rachunkowości SPPR w Pruszczu Gdańskim zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sprawdzanie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku SPPR3. Sporządzanie planu finansowego, bilansów, raportów i sprawozdań oraz bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego, a w razie potrzeby dokonywanie korekt.4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora SPPR analiz i sprawozdań o realizacji planu finansowego.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora.6. Przygotowywanie projektów budżetu SPPR oraz harmonogramu wydatków.7. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym SPPR, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Kontrola i weryfikacja naliczania prawidłowego wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie, prowadzenie ZFŚS.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w SPPR .11. Obsługa programu SAGA, PŁATNIK, PUE sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.12. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS, US, GUS, UZP oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.14. Należyte przechowywanie i archiwizowanie oraz zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej SPPR 17. Windykacja należności.18.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe - 2017-05-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca z dziećmi, organizacja zajęć podczas przyjęć okolicznościowych dla dzieci
kontakt przez OHP - 2018-08-06 - Rybnik (śląskie)
Pomoc przy naprawie silników i zawieszeń pojazdów.
USŁUGI TRANSPORTOWE JANUSZ WŁODARSKI - 2019-11-06 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
wywóz nieczystości płynnych, praca w niepełnym wymiarze czasu 1/4 lub 1/2 etatu - 1 lub 2 razy w tygodniu
BACATJ Andrzej Wojciech Wojewodzic - 2016-01-21 - Prószków (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)