GŁÓWNY KSIĘGOWY Andrychów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową pracą działu księgowości , sporządzanie deklaracji CIT,VAT,JPK , weryfikacja , dekretacja dokumentów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi /US, GUS/,prowadzenie ewidencji środków trwałych , raportowanie wyników finansowych dla Zarządu Spółki ,zarządzanie gospodarką magazynową pod kątem księgowym.
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Andrychów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad prawidłową pracą działu księgowości , sporządzanie deklaracji CIT,VAT,JPK , weryfikacja , dekretacja dokumentów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi /US, GUS/,prowadzenie ewidencji środków trwałych , raportowanie wyników finansowych dla Zarządu Spółki ,zarządzanie gospodarką magazynową pod kątem księgowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Andrychów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Data zakończenia pracy: 22.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU CDN OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: A.36. Prowadzenie rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, znajomość systemu CDN OPTIMA, umiejętność rozwiązywania problemów, doświadczenie w pracy w dziale księgowości na stanowisku Głównego Księgowego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a23ff39ec9f8925459e89877490d0ab5
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łówkowice (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera; zakres obowiązków: spisywanie umów i ich rejestracja, prezentowanie oferty, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń i reklamacji, obsługa klienta, miejsce pracy: obszar działania firmy;
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie pism i zestawień, obsługa urządzeń biurowych, prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Gnojno (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 4.1.Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej. 4.2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 4.3. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. 4.4.Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego. 4.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora. 4.6.Przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków. 4.7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowejpodatkowej instytucji. 4.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planemfinansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 4.9. Nadzorowanie naliczania wynagrodzeń ipochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania. 4.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury. 4.11. Nadzorowanieobsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS. 4.12. Nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US orazinnych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami. 4.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej. 4.14. Należyteprzechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 4.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych niestanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcjiinwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury. 4.17. Windykacja należności. 4.18. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznychwydanych przez dyrektora jednostki należą dokompetencji głównego księgowego. 4.19.Rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł.
Samorządowe Centrum Kultury w Sarbinowie - 2016-03-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Pilnowanie posesji firmy. Miejsce pracy: Wólka Mlądzka, ul. Szosa Lubelska 34.
Firma Usługowo - Handlowa HOLDMAR Szymański Sławomir - 2017-07-27 - Otwock (mazowieckie)
obsługa finansowo-księgowa jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,dysponowanie środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu oraz innymi będącymi w dyspozycji szkoły,sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, prowadzonych dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych zespołów kont,uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych, budżetowych i analiz, w tym deklaracji VAT,sporządzanie sprawozdań statystycznych,kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych,prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do głównego księgowego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 21 BRYGADY STRZELCÓW PODHALAŃSKICH - 2019-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków wynikających z zajmowanego stanowiska
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ciechanowcu - 2018-02-23 - Ciechanowiec (podlaskie)
Zakres obowiązków:- utrzymywanie porządku i czystości w przydzielonych pomieszczeniach,- rozstawianie naczyń przed posiłkami, przynoszenie wydanych z kuchni posiłków i napojów, rozdzielanie dzieciom w oddziale, sprzątanie naczyń i stolików po posiłkach, znoszenie brudnych naczyń do kuchni,- uczestniczenie w spacerach, wycieczkach oraz w trakcie zabaw organizowanych w ogrodzie -w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci,- rozkładanie i składanie leżaków dziecięcych, dbałość o czystość pościeli dziecięcej, pranie poszewek, koców, ręczników, firan,- mycie zabawek,- przestrzeganie przepisów bhp, przeciwpożarowych, regulaminu pracy,- aktywny udział w życiu przedszkola,- wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora przedszkola wynikających z organizacji pracy placówki.
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 12 IM. KRASNALA HAŁABAŁY - 2015-12-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace porządkowe, przekładanie chodników, wycinanie krzaków, prace remontowe
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
montaż wentylacji. Praca w delegacji na terenie Polski
GLOBAL-KLIMA Wierzchowski Szymon - 2016-09-21 - Świętochłowice (śląskie)
KUCHARZ W RESTAURACJI
Zespół Pałacowo-Parkowy imieniem Jana Witkowskiego Magdalena Witkowska - 2017-06-26 - Bądzów (dolnośląskie)
Praca stojąca na stanowisku- toczenie
WORKPLAST Grzegorz Kawalec - 2019-05-30 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prace ślusarskie
Herzog Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Niemcy (Niemcy)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych, dbanie o czystość i higienę w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wróblew (łódzkie)
kooordynacja pracy zespołu, kompletowanie zamówień, praca nocna
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Gądki (wielkopolskie)
miksowanie czekoladek pakowanie do kartoników
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Skoczów (śląskie)
Sprawna i profesjonalna obsługa klientów,dokonywanie rezerwacji terminów usług fryzjerskich,obsługa telefoniczna,zamawianie dostaw z hurtowni fryzjerskich.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Puck (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie spraw klienta dotyczących obsługi prawnej.
"Kancelaria Prawna Król i Wspólnicy Spółka Partnerska Adwokatów i Radców Prawnych" - 2016-08-23 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż gazu LPG, obsługa urzadzeń na stacji
ZBIGNIEW MŁYNARSKI P.H.U. AUTO - GAZ - TRANS - 2017-04-04 - Nowy Janków (mazowieckie)
- prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów, księgowanie oraz sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym, finansowym dokumentów księgowych,- prowadzenie ewidencji finansowo księgowej,- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,- sprawdzanie i zatwierdzanie listy płac,- opracowywanie planów dochodów i wydatków jednostki,- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- okresowe sprawdzanie lub sprawdzanie droga inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, zgodnie z postanowieniami ustawy o rachunkowości, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,- sporządzanie sprawozdań statystycznych zgodnie z wymaganiami Urzędu Statystycznego / w oparciu o przepisy prawa i dokumentacje źródłową /- archiwizacja dokumentacji w zakresie swoich zadań, zgodnie z instrukcją archiwizacyjną,- wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska i specyfiki placówki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
1. FAKTUROWANIE ŚWIADCZONYCH USŁUG,2. KOORDYNOWANIE PRACY ODCZYTYWACZY,3. ROZPATRYWANIE REKLAMACJI,4. SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ SPRZEDAŻY WODY I SCIEKÓW,5. BIEŻĄCA TELEFONICZNA OBSŁUDA KLIENTÓW,6. WPROWADZANIE DO SYSTEMU PROTOKOŁÓW Z PRZEPROWADZONYCH CZYNNOŚCI.
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zespołem ludzi, praca na kasie.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Płock (mazowieckie)
organizacja sprzedaży
PHU ,,ANDR-POL - Import Export" Andrzej Skoczeń - 2018-02-09 - Świniarsko (małopolskie)
Zakres obowiązków , uprawnień i odpowiedzialności w ustawie o finansach publicznych.
Dom dla Dzieci Keja - 2017-04-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
I Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borucinie, Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojnowicach, Dyrektor Przedszkola w Krzanowicach, ogłasza nabór na stanowisko Głównego Księgowego na czas określony - okres zastępstwa- ( około-1 roku) Nazwa i adres jednostki ogłaszającej nabór:Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borucinie47-470 Borucin, ul Bończyka 13, e-mail: zspborucin (at) op.plII Określenie stanowiska urzędniczego:Główny Księgowy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w BorucinieWymiar czasu pracy: 1/2 etatuLiczba stanowisk pracy 1 stanowiskoRodzaj umowy: umowa o pracę zostanie zawarta na czas określonyGłówny Księgowy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w WojnowicachWymiar czasu pracy: 1/2 etatuLiczba stanowisk pracy 1 stanowiskoRodzaj umowy: umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony,Księgowy w Przedszkolu w KrzanowicachWymiar czasu pracy: 1/8 etatuLiczba stanowisk pracy 1 stanowiskoRodzaj umowy: umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony,III Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać następujące, niezbędne wymagania:1. posiada obywatelstwo polskie,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. zna ustawy: o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Karta Nauczyciela, Prawo Oświatowe5. spełnienie jednego z poniższych warunków:- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie 6-letniej praktyki w księgowości,6. cieszy się nieposzlakowaną opinią,W przypadku osób ubiegających się o stanowisko głównego księgowego będą preferowane następujące dodatkowe wymagania:1. ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,2. ogólna znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu gminy jako organu samorządu terytorialnego,3. umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,4. znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości: Program Księgowo- (Groszek), program płacowy-(Qwark) ( Płatnik ZUS, Aplikacja Bankowa Banku Spółdzielczego, Program Sprawozdawczości GUS, BESTIA5. umiejętność obsługi komputera6. cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.IV Wskazanie zakresu zadań na stanowisku głównego księgowego:1. terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych szkół,2. przyjmowanie, dekretowanie sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym odsługiwanych jednostek,3. sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych,4. przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników,5. przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych,6. sporządzanie sprawozdania SIO w zakresie dotyczącym ww. stanowiska,7. sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, przekazywanie dochodów do organu prowadzącego,8. prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach,9. naliczanie wynagrodzeń,10. rozliczanie z ZUS i Urzędem Skarbowym11. sporządzanie sprawozdań wykonania wydatków i dochodów miesięcznych/kwartalnych/rocznych,12. sporządzanie ewidencji podatku VAT,13. rozliczanie dożywiania prowadzonego przez stołówkę szkolną,14. sporządzanie sprawozdań statystycznych,15. wykonywanie innych czynności i zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borucinie - 2018-09-07 - Borucin (śląskie)
Prace związane z remontem sieci gazowej wys. ciśnienia- teren powiatu gostyńskiego i śremskiego
ZISCO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-14 - Gostyń (wielkopolskie)
Montaz instalacji elektrycznych na budowie. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Możliwa praca w soboty.
MEDIA TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-11-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa magazynu, przyjmowanie i wydawanie towaru,wykształcenie zawodowe,mile widziane uprawnieniana wózek widłowy,prawo jazdy kat. B
WRÓBEL STEFAN "PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-WYTWÓRCZE STEFIX" - 2016-03-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej, prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych z Rosji, Ukrainy, Gruzji i Mołdawii. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w biurze firmy oraz w delegacjach na terenie całego kraju.
PIERWSZA ŚLĄSKA GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzór nad kasjerami, rozliczanie kasjerów
LAMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)