GŁÓWNY KSIĘGOWY/A Świnoujście oferta pracy SMLW Przymorze
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 3 200 do 3 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Bieżące i prawidłowe prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości.2. Prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej.3. Sporządzanie, przyjmowanie, obieg i kontrola dokumentów w sposób zapewniający właściwy i terminowy przebieg operacji gospodarczych.4. Odpowiedzialność za potwierdzenia sald z kontrahentami, rozliczenia inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.5. Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZS, ZUS, GUS, NBP).6. Czuwanie nad stanem finansów Spółdzielni, nadzór nad zakładowym planem kont zgodnie z określonymi standartami.7. Przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych itp.
Data publikacji: 2021-06-08
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SMLW Przymorze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barlickiego 10/2b, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Bieżące i prawidłowe prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości.2. Prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej.3. Sporządzanie, przyjmowanie, obieg i kontrola dokumentów w sposób zapewniający właściwy i terminowy przebieg operacji gospodarczych.4. Odpowiedzialność za potwierdzenia sald z kontrahentami, rozliczenia inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.5. Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZS, ZUS, GUS, NBP).6. Czuwanie nad stanem finansów Spółdzielni, nadzór nad zakładowym planem kont zgodnie z określonymi standartami.7. Przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 do 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2b
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 do 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: sporządzanie sprawozdań finansowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera, pakietu MS Office, EXELl, WORD, mile widziana obsługa pakietu PROBIT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie na stanowisku głównego księgowego
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: SMLW Przymorze
danePracodawcy_nip: 8550004349
danePracodawcy_regon: 001037985
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Barlickiego 10/2b, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Barlickiego
Numer budynku pracodawcy: 10
danePracodawcy_nrLokalu: 2b
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.06.2021
Oferta pracy ważna do: 08.09.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b5914eface40af7e0a65f1a3b0070cf
Podobne oferty pracy
oferta pracy subsydiowana przeznaczona dla osób do 30 roku życia zarejstrowanych w tutejszym urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Władysławowo (pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznych. Kontrola jakości wykonywanych elementów.
"SZTUKOWA" Kowalstwo Artystyczne Spółka z o.o. - 2017-01-30 - Zwierzyniec (świętokrzyskie)
Obsługa gości. Przygotowywanie kaw, deserów, napojów.
Południk 18 Wojciech Suchy - 2016-02-25 - Gdańsk (pomorskie)
1, prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz piorunochronowych (w tym dokumentacji eksploatacyjnej) z uwzględnieniem czynności wchodzących w zakres obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym wykonywanych przez podległych pracowników oraz firmy zewnętrzne, 2. opracowywanie planów inwestycji i remontów,3. zapewnienie ciągłej technicznej sprawności infrastruktury szpitala oraz nieprzerwanych dostaw energii elektrycznej,4. prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji powierzonych podmiotom zewnętrznym,5. zamawianie, ewidencjonowanie, nadzorowanie i rozliczanie zleconych robót i usług w ramach obszaru działania sekcji;Zadania:1. znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności,2. kierowanie, zapewnienie planowej i zorganizowanej pracy podległych pracowników,3. przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych (zarządzeń, regulaminów, procedur i instrukcji itp.) regulujących zakres powierzonych zadań,4, wprowadzanie nowoprzyjętych pracowników w przydzielone im zadania oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności,5. planowanie terminów i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, odgromowej, kominowych innych w kompleksie,6, zapewnienie ciągłości technicznej sprawności infrastruktury szpitala oraz nieprzerwanych dostaw energii elektrycznej,7, zgłaszanie do planów remontowych i inwestycji potrzeb wynikających z kontroli stanu technicznego,8, prowadzenie i aktualizowanie, w zakresie swojej sekcji: ,a) "Wykazu urządzeń podlegających Wojskowemu Dozorowi Technicznemu",b) "Wykazu stanowisk pracy na których wymagane jest posiadanie kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych" oraz w razie potrzeby kierowanie osób na nich zatrudnionych na egzaminy kwalifikacyjne,c) zestawienie napraw elektrycznych dźwigów pionowych w budynkach pracodawcy,9. Kontrola i nadzór nad:a) przestrzeganiem przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności przez pod ległych pracowników,b) warunkami pracy podwładnych,c) prowadzeniem rejestru odczytu liczników energii elektrycznej,d) ciągłością dostaw energii,e) sposobem prowadzenia eksploatacji urządzeń i instalacji powierzonych podmiotom zewnętrznym,f) prowadzeniem eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz piorunochronowych (w tym dokumentacji eksploatacyjnej) z uwzględnieniem czynności wchodzących w zakres obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym wykonywanych przez podległych pracowników oraz firmy zewnętrzne,10. Prowadzenie analiz:a) sieci elektroenergetycznych w zakresie:- bezpieczeństwa dostaw, optymalizacji zużycia energii elektrycznej,- bilansu mocy,- symetryzacji obciążeń,- optymalizacji kosztów eksploatacyjnychb) ponoszonych opłat za energię elektryczną z uwzględnieniem:- właściwego określenia granic eksploatacji,- zastosowanych układów pomiarowych,- optymalizacji doboru grup taryfowych i wielkości mocy umownych11.zamawianie, ewidencjonowanie, nadzorowanie i rozliczanie zleconych robot i usług w ramach obszaru działania sekcji,12, bieżące rozliczanie materiałowe robót konserwacyjnych pracowników sekcji,13, inspirowanie działań służących :a) poprawie efektywności energetycznej,b) optymalizacji wielkości oraz struktury jakościowej i czasowej zużycia energii poprzez wnioskowanie o wymianę urządzeń i instalacji najbardziej energochłonnych,14. współpraca z poszczególnymi sekcjami Pionu Logistyki w zakresie planowania, zaopatrywania, zabezpieczenia w usługi komunalne i utrzymanie w sprawności technicznej infrastruktury,15. Sporządzanie:a) procedur i instrukcji postępowania z dokumentacją w ramach zarządzania sekcją,b) pism, protokołów, meldunków, harmonogramów, notatek służbowych, itp.:c) rocznych planów napraw i konserwacji,d) wniosków na przetarg w ramach obszaru działania sekcji,e) rozliczeń przydzielonych środków w ramach zarządzania sekcją,f) niezbędnej dokumentacji przetargowej w ramach zarządzania sekcją,16. Udział w:a ) opiniowaniu opracowań technicznych dotyczących systemów elektroenergetycznych i urządzeń dźwigowych,b) opracowywaniu planów inwestycji i remontów,c) odbiorach prac wykonywanych na urządzeniachelektroenergetycznych, piorunochronowych i dźwigowych, i instalacjach odbiorach zadań inwestycyjnych i remontowych, komisjach przetargowych, komisjach zgodnie z rozkazem organizacyjnym.wynagrodzenie 4500zł brutto + dodatek funkcyjny
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - 2020-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego, instalacja sprzętu u klienta, instalacja oprogramowania, instalacja sieci komputerowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Majki Małe (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: Obsługa złożonych projektów księgowych w regionie EMEA; Współpracowanie z zespołami księgowymi, zarówno w ramach KIMBERLY CLARK EMEA GBS SERVICES SP Z O.O. (lokalnego, regionalnego i globalnego), jak i z partnerem biznesowym firmy będącym outsourcingiem we wszelkich kwestiach związanych z procesem ATR; Dostarczanie wskazówek różnym interesariuszom w regionie na temat rozmieszczenia usług ATR; Zapewnienie, że procesy ATR są odpowiednio udokumentowane, a wszystkie procedury operacyjne są regularnie przeglądane; Opracowywanie dokumentacji prac standardowych dla wszelkich nowych lub zmienionych procesów ATR w regionie; Pełnienie roli eksperta merytorycznego we wszystkich potencjalnych projektach rozszerzających zakres, zapewniając wiedzę z punktu widzenia procesu;
kontakt przez PUP - 2020-11-03 - Kraków (małopolskie)
tłoczenie części samochodowych
"PAKS'D" Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Międzyświeć (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga klienta, kasy fiskalnej, sprzedaż kwiatów
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Żagań (lubuskie)
obsluga klienta, kasy fiskalnej, sprzedaż kwiatów
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Żagań (lubuskie)
wsparcie działu sprzedaży, przygotowywanie ofert oraz projektów, wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedażowych, bieżąca obsługa biura w zakresie korespondecji, kontakt z klientami zagranicznymi, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub 10-18, wynagrodzenie: 1850 zł + premia uznaniowa
Mariusz Adamczyk FORMATEC - 2016-01-29 - Piastów (mazowieckie)
Wymiana cześci w pojazdach, komunikatywność z klientami.
Maciej Marciniak Firma Handlowo Usługowa MOTOTEAM - 2020-05-29 - Żary (lubuskie)
obsługa maszyn skrawajacych (tokarki Janus TK-360, szlifierki RSM800), wykonywanie zleconych czynności na podstawie rysunku technicznego, wykonywanie pomiarów
GLOBAL WORKER WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2020-08-24 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
OBSŁUGA GWINCIARKI, ZGRZEWARKI, PRASY
ZAKŁADY MECHANICZNE AGATA MICHOŃ-KUKUŁKA - 2021-06-17 - Pustynia (podkarpackie)
Wynikający ze stanowiska pracy (Zadania dniowe).
ZAKŁAD PRODUKCYJNO USŁUGOWO STOLARSKI SONNENFELD ROMAN - 2021-05-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
obsluga klienta, kasy fiskalnej, sprzedaż kwiatów
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Żagań (lubuskie)
Wynikający ze stanowiska pracy (Zadania dniowe).
ZAKŁAD PRODUKCYJNO USŁUGOWO STOLARSKI SONNENFELD ROMAN - 2021-05-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasowa, prawidłowe rozliczanie się z codziennych utargów kasowych, wystawianie faktur VAT, rozliczanie kasjerów, przyjmowanie zwrotów i reklamacji, przygotowywanie konwojów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przestrzeganie porządku na stanowisku pracy, współdziałanie w tworzeniu wizerunku firmy.
Korina Sp. z o.o. - 2019-10-07 - Gdynia (pomorskie)
Zakładanie form i regulacja pras , wykonywanie prac ślusarskich, obsługa i konserwacja pras
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Żarów (dolnośląskie)
Czyszczenie i pastowanie obuwia
GOLDKRONE Manufaktura Obuwia sp. z o.o. - 2018-06-19 - Poddębice (łódzkie)
obsługa maszyn produkcyjnych: prasy hydrauliczne, zgrzewarki itp.
"ILPEA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-06 - Chełstówek (dolnośląskie)
PRACE ZWIAZANE Z ROZBIÓRKĄ BUDYNKÓW
MARKBUD MAREK SITEK - 2017-02-22 - Mroczków Duży (łódzkie)
Wynikający ze stanowiska pracy (Zadania dniowe).
ZAKŁAD PRODUKCYJNO USŁUGOWO STOLARSKI SONNENFELD ROMAN - 2021-05-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
ż1. Organizacja pracy stacji paliw2. Przyjęcie, wycena i eksponowanie towaru.3. Fakturowanie sprzedaży4. Obsługa klienta na podjeździe.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Wynikający ze stanowiska pracy (Zadania dniowe).
ZAKŁAD PRODUKCYJNO USŁUGOWO STOLARSKI SONNENFELD ROMAN - 2021-05-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Spawanie Mag, metoda 135, umiejętność czytania rysunku technicznego.
KMTM S.C. Robert Turakiewicz, Justyna Kosztyła-Turakiewicz - 2017-05-18 - Racibórz (śląskie)
pomoc nabywcy przy wyborze towaru, informowanie nabywcy o walorachsprzedawanych produktów, sprawna realizacja zamówień składanychprzez nabywców,dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży,informowanie o warunkach sprzedaż, sprzedaż towarów oferowanychprzez firmę. Praca w godzinach 10-18
P.P.H.U. MARTEX Marcin Talacha - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
obsluga klienta, kasy fiskalnej, sprzedaż kwiatów
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Żagań (lubuskie)
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o. - 2019-10-25 - Kraków (małopolskie)