GŁÓWNY KSIĘGOWY/A Nowa Sól oferta pracy ODLEWNIA ŻELIWA NOWA SÓL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 2 712,56 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości Spółki. Przygotowanie raportów i analiz finansowych na potrzeby Zarządu Spółki, banków, instytucji zewnętrznych.Sporządzanie deklaracji oraz sprawozdań na potrzeby US/GUS i innych związanych z działalnością.Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz analiza zapisów księgowych, uzgodnienia kont księgi głównej. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS, GUS, banki itp.). Praca na 1/2 etatu , godziny pracy do uzgodnienia.
Data publikacji: 2021-05-19
Lokalizacja: Nowa Sól (lubuskie)
Pracodawca: ODLEWNIA ŻELIWA NOWA SÓL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIŁSUDSKIEGO 40, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości Spółki. Przygotowanie raportów i analiz finansowych na potrzeby Zarządu Spółki, banków, instytucji zewnętrznych.Sporządzanie deklaracji oraz sprawozdań na potrzeby US/GUS i innych związanych z działalnością.Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz analiza zapisów księgowych, uzgodnienia kont księgi głównej. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS, GUS, banki itp.). Praca na 1/2 etatu , godziny pracy do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 712,56 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0804
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 712,56 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Główny księgowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu REWIZOR
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczne doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w obsłudze pełnej księgowości spółki.Bardzo dobra teoretyczna i praktyczna znajomośc ustawy o rachunkowości oraz bieżących przepisów podatkowych.
Nazwa pracodawcy:
ODLEWNIA ŻELIWA NOWA SÓL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9251743074
danePracodawcy_regon: 97119904700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
PIŁSUDSKIEGO 40, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: nowosolski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0804
Gmina pracodawcy: Nowa Sól
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Sól
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988520
Adres strony pracodawcy: www.malaodlewnia.com.pl
Ulica pracodawcy: PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: odlewnia metali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 20.05.2021
Oferta pracy ważna do: 19.08.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58f1c34d917dd25a73222e00782fec74
Podobne oferty pracy
Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Skępe - 2017-10-13 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie potraw kuchni ukraińskiej, wschodniej, opracowanie i tworzenie własnego menu, przygotowywanie zamówień towaru, rozdysponowanie pracy na kuchni
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Supraśl (podlaskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Chojnów (dolnośląskie)
Tworzenie i realizacja planów i budżetów marketingowych oraz wzmocnienia rozpoznawalności marki;Kierowanie i koordynacja prac zespołów marketingowych i sprzedażowych we współpracy z centralą;Przygotowanie, wdrożenie, kontrola i ocena realizacji rocznych planów sprzedaży i marketingu;Proponowanie i opracowywanie skutecznych strategii marketingowych i taktyk;Dotrzymywanie kroku doktrynom i nowościom leczenia na poziomie lokalnym i międzynarodowym; Przygotowywanie analiz rynkowych i szacunków potencjalnego zapotrzebowania na wybór nowych produktów; Zapewnienie, zgodności działań marketingowych z lokalnymi przepisami i kodeksami dobrych praktyk; Kierowanie i nadzorowanie pracy personelu zarządzającego marketingiem na rynkach poprzez monitorowanie KPI; Bieżące monitorowanie działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Pieńków (mazowieckie)
prowadzenie pojazdu C+E, praca w porze nocnejm-ce pracy: Europa, Rosja, Ukraina
"DAYMOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Białystok (podlaskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH I REALIZACJA OKREŚLONYCH PLANÓW, OBSŁUGA GOTÓWKOWA KLIENTÓW ODDZIAŁU, DORADZTWO W ZAKRESIE PRODUKTÓW KREDYTOWYCH I INWESTYCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i realizacja planów i budżetów marketingowych oraz wzmocnienia rozpoznawalności marki;Kierowanie i koordynacja prac zespołów marketingowych i sprzedażowych we współpracy z centralą;Przygotowanie, wdrożenie, kontrola i ocena realizacji rocznych planów sprzedaży i marketingu;Proponowanie i opracowywanie skutecznych strategii marketingowych i taktyk;Dotrzymywanie kroku doktrynom i nowościom leczenia na poziomie lokalnym i międzynarodowym; Przygotowywanie analiz rynkowych i szacunków potencjalnego zapotrzebowania na wybór nowych produktów; Zapewnienie, zgodności działań marketingowych z lokalnymi przepisami i kodeksami dobrych praktyk; Kierowanie i nadzorowanie pracy personelu zarządzającego marketingiem na rynkach poprzez monitorowanie KPI; Bieżące monitorowanie działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Pieńków (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie Gminy Tymbark
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Tymbark (małopolskie)
Przewóz osób
CHMIEL ANNA USŁUGI-HANDEL-TRANSPORT - 2016-10-12 - Wodzisław (świętokrzyskie)
Tworzenie i realizacja planów i budżetów marketingowych oraz wzmocnienia rozpoznawalności marki;Kierowanie i koordynacja prac zespołów marketingowych i sprzedażowych we współpracy z centralą;Przygotowanie, wdrożenie, kontrola i ocena realizacji rocznych planów sprzedaży i marketingu;Proponowanie i opracowywanie skutecznych strategii marketingowych i taktyk;Dotrzymywanie kroku doktrynom i nowościom leczenia na poziomie lokalnym i międzynarodowym; Przygotowywanie analiz rynkowych i szacunków potencjalnego zapotrzebowania na wybór nowych produktów; Zapewnienie, zgodności działań marketingowych z lokalnymi przepisami i kodeksami dobrych praktyk; Kierowanie i nadzorowanie pracy personelu zarządzającego marketingiem na rynkach poprzez monitorowanie KPI; Bieżące monitorowanie działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Pieńków (mazowieckie)
PRODUKCJA WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CZAS PRACY W ZALEŻNOŚCI OD ILOŚCI ZAMÓWIEŃ;
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w pralni chemicznej, obsługa klienta, obsługa żelazka
AGENCJA REKLAMOWA URBAŃSKI BRONISŁAW - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
Produkcja pieczywa
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie ciągnikiem rolniczym i koszenie trawy na drogach krajowych województwa lubelskiego i podkarpackiego.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Rogóźno-Kolonia (lubelskie)
- Prace montażowe i demontażowe (montaż konstrukcji modułów, montaż ścian, płyt warstwowych, montaż okien i drzwi),- prace instalacyjne (montaż instalacji, wykończeń-płyt kartonowo-gipsowych, płytki, wykładziny)- prace konserwacyjne i remontowe,- prace ślusarskie na hali i terenie budowy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 1 m-cMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Pokoju 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt, godz. 7.00-15.00
"KAJA" - BUDOWNICTWO MODUŁOWE BOGDAN BAŃCZYK - 2020-08-06 - Mikołów (śląskie)
brukarz
Firma Budowlana JAR BUD Jarosław Czosnyka - 2020-11-19 - Tarnów (małopolskie)
• obsługa sprzętu akustycznego , audiowizualnego i oświetleniowego podczas imprez organizowanych oraz współorganizowanych przez MOK, • dbanie o stan techniczny, dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji, • udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych.I umowa na okres próbny 3 miesiące.II umowa na czas określony.Praca na dwie zmiany przeważnie w godzinach 7:00 - 21:00 wg grafiku w równoważnym systemie czasu pracy. Możliwa praca w dni wolne. Standardowo praca 4 h dziennie - w przypadku organizacji imprez czas pracy wydłużony.
Miejski Ośrodek Kultury - 2020-06-03 - Sławków (śląskie)
przygotowanie dań kuchni włoskiej (sałatki, makarony)
"WOK" Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
utrzymanie czystości w oddziałach szpitalnych, mycie i dezynfekcja sprzętu i powierzchni,praca na 2 lub 3 zmiany, praca na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Zgierzu.
NAPRZÓD HOSPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-02 - Zgierz (łódzkie)
Tworzenie i realizacja planów i budżetów marketingowych oraz wzmocnienia rozpoznawalności marki;Kierowanie i koordynacja prac zespołów marketingowych i sprzedażowych we współpracy z centralą;Przygotowanie, wdrożenie, kontrola i ocena realizacji rocznych planów sprzedaży i marketingu;Proponowanie i opracowywanie skutecznych strategii marketingowych i taktyk;Dotrzymywanie kroku doktrynom i nowościom leczenia na poziomie lokalnym i międzynarodowym; Przygotowywanie analiz rynkowych i szacunków potencjalnego zapotrzebowania na wybór nowych produktów; Zapewnienie, zgodności działań marketingowych z lokalnymi przepisami i kodeksami dobrych praktyk; Kierowanie i nadzorowanie pracy personelu zarządzającego marketingiem na rynkach poprzez monitorowanie KPI; Bieżące monitorowanie działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Pieńków (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Resko (zachodniopomorskie)
Zakres głównych obowiązków na stanowisku:- montaż, pomiary oraz bieżąca konserwacja instalacji oraz urządzeń obserwacji technicznej;- weryfikacja ukompletowania, opracowywanie ekspertyz i protokołów stanu technicznego urządzeń obserwacji technicznej;- obsługa oprogramowania komputerowego wykorzystywanego do bieżących prac eksploatacyjno-serwisowych;- obsługa komputera, sporządzanie dokumentów przy wykorzystaniu pakietów biurowych;- doraźne kierowanie pojazdami w transporcie wewnętrznym (zgodnie z posiadanymi uprawnieniami) oraz wykonywanie prac załadunkowych i rozładunkowych.
PODLASKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. GEN. DYW. HENRYKA MINKIEWICZA W BIAŁYMSTOKU - 2020-08-21 - Białystok (podlaskie)