GŁÓWNY KSIĘGOWY/A Bieruń oferta pracy ERG BIERUŃ-FOLIE Sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 500 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie planu kont i kontrola jego zgodności z ustawą o rachunkowości oraz ze schematem organizacyjnym Spółki, Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym,Wystawianie not korygujących, Dekretowanie dowodów księgowych i wprowadzanie ich do bufora oraz ksiąg, Przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowychKontrola rozrachunków z obrotami kont oraz dokonywanie odpowiednich korekt zgodnie ze stanem faktycznym, Księgowanie kompensat,Uzgadnianie z kontrahentami sald należności i zobowiązań, Przygotowywanie dokumentów dla towarzystw leasingowych, banków i innych związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością, Przygotowywanie dokumentów związanych z uzyskaniem dotacji, oraz ich prawidłowe rozliczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNIP prawidłowa kwalifikacja danego środka oraz rozliczanie odpisów amortyzacyjnych, Rozliczanie inwentaryzacji aktywów Spółki, Występowanie do odpowiednich urzędów i instytucji z prośbą o wydanie opinii o wzajemnej współpracy oraz wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu z płatnościami podatków,Współpraca w zakresie ubezpieczenia należności z firmą ubezpieczającą, sporządzanie comiesięcznych raportów finansowych dla celów zarządczych sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych obsługa badania sprawozdań finansowych przez biegłych rewidentów, prowadzenie sprawozdawczości GUS, NBP, INTRASTAT, PFRON oraz innej sprawozdawczości finansowej wynikającej z obowiązujących przepisów prawa reprezentowanie firmy wobec zewnętrznych organów kontrolnych
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: ERG BIERUŃ-FOLIE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie planu kont i kontrola jego zgodności z ustawą o rachunkowości oraz ze schematem organizacyjnym Spółki, Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym,Wystawianie not korygujących, Dekretowanie dowodów księgowych i wprowadzanie ich do bufora oraz ksiąg, Przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowychKontrola rozrachunków z obrotami kont oraz dokonywanie odpowiednich korekt zgodnie ze stanem faktycznym, Księgowanie kompensat,Uzgadnianie z kontrahentami sald należności i zobowiązań, Przygotowywanie dokumentów dla towarzystw leasingowych, banków i innych związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością, Przygotowywanie dokumentów związanych z uzyskaniem dotacji, oraz ich prawidłowe rozliczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNIP prawidłowa kwalifikacja danego środka oraz rozliczanie odpisów amortyzacyjnych, Rozliczanie inwentaryzacji aktywów Spółki, Występowanie do odpowiednich urzędów i instytucji z prośbą o wydanie opinii o wzajemnej współpracy oraz wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu z płatnościami podatków,Współpraca w zakresie ubezpieczenia należności z firmą ubezpieczającą, sporządzanie comiesięcznych raportów finansowych dla celów zarządczych sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych obsługa badania sprawozdań finansowych przez biegłych rewidentów, prowadzenie sprawozdawczości GUS, NBP, INTRASTAT, PFRON oraz innej sprawozdawczości finansowej wynikającej z obowiązujących przepisów prawa reprezentowanie firmy wobec zewnętrznych organów kontrolnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym lub z zakresu rachunkowości, doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego/głównej księgowej w firmie produkcyjnej prowadzącej pełną księgowość, Znajomość programu księgowego CDN Optima, Znajomość pochodnych instrumentów finansowych, Bardzo dobra znajomość obszaru rachunkowości oraz przepisów podatkowych i krajowych standardów rachunkowości, Doświadczenie w zarządzaniu działem księgowym, rozwinięte umiejętności kierownicze, praktyczne umiejętności wykorzystywania pakietu MS Office, w szczególności Excel, Odpowiedzialność i rzetelność, Bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreowanie efektywnych rozwiązań, Dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych, Zdolność do pracy pod presją czasu, Wysoka kultura osobista oraz kultura pracy
Nazwa pracodawcy: ERG BIERUŃ-FOLIE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Profil działalności pracodawcy: Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne prowadzenie księgowości oraz dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Lublin (lubelskie)
ogólne prace porządkowe i budowlane
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Okonek (wielkopolskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, pakowanie gotowych produktów, prace porządkowe, układanie i przyjmowanie towarów, selekcjonowanie gotowych produktów, układanie gotowych elementów na palety i półki, praca stojąca, dźwiganie towarów powyżej 20 kg
2A STRATEGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zbrojenie według dostarczonych projektów
P.H.U. POLWEST PIOTR ROJEWSKI - 2018-07-04 - Brzozówek (mazowieckie)
prawo jazdy kat. B, C, B+E lub T,
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Latowice (wielkopolskie)
1. Zadania główne - zgodne z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.) t .j:- prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,- kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,2. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych.3. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.4. Kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych,5. Prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej.
Zespół Szkół w Starym Bojanowie - 2018-09-05 - Stare Bojanowo (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jerutki (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
OBSŁUGA KOPARKI
METKOM Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Pustynia (podkarpackie)
Staż RPO (powyżej 30 r.ż.)Obsługa sekretariatu( przygotowanie pism, przyjmowanie i wysyłanie dokumentacji) przygotowanie zestawień, wyszukiwanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, komputera , przedstawianie ofert szkoły, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, prowadzenie dokumentacji pracowników
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapewnianie ciągłości produkcji. Minimalizacja przestojów linii produkcyjnej.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie mięsa drobiowego
Randstad - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc podczas prac i montażu wentylacji oraz klimatyzacji
AK KLIMATYZACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Komorze (wielkopolskie)
prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz budynku
Aspen Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-10-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
malowanie konstrukcji stalowych
MOSTOSTAL KONIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Kazimierz Biskupi (wielkopolskie)
Projektowanie i zamawianie materiałów reklamowych oraz marketingowych, organizowanie wystaw oraz imprez targowych zarówno w kraju jak i za granicą, koordynacja prowadzonych programów /konkursów/ akcji promocyjnych, przygotowanie materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, aktywna współpraca z agencjami w zakresie PR, Social Media, sporządzanie statystyk oraz raportów marketingowych, wspieranie organizacyjne bieżących działań marketingowych/nowych projektów, nadzór nad stronami internetowymi oraz aktualizowanie ich treści poprzez system CMS, współpraca z pracownikami firmy z działu sprzedaży i obsługi klienta.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2015-11-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towaru, oznaczenie i czystość na dziale, kontrola cen i etykiet cenowych.
"Auchan Polska" Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Księgowość, Finanse, Płace, Sprawozdania
SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA - 2018-03-01 - Goleniów (zachodniopomorskie)
1)Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami.2)Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami.3)Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych ( w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły.4)Podejmowanie z własnej inicjatywy prac służących wzorowej realizacji celów postawionych przed szkołą.5)Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych.6)Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami dyrektywnymi.7)Przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki.8)Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych.9)Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników.10)Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.11)Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nieprzekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym.12)Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły.13)Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły.14)Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki, okresowe kontrolowanie i terminowe rozliczenie osób odpowiedzialnych za to mienie.15)Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki.16)Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych placówki, stanowiących przedmiot księgowań.17)Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym.18)Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą specjalisty do spraw płac i kasjera.19)Terminowe dokonywanie przelewów bankowych.20)Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły.21)Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi (program Vulcan).22)Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Marii Dabrowskiej w Nowej Soli - 2018-06-27 - Nowa Sól (lubuskie)
Opracowywanie planów finansowych insektoratu. Realizacja budżetu zgodnie z palnem finansowym. Ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości. Obsługa banków inspektoratu. Realizacja zadań pokontrolnych. Opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz inspektoratu. Prowadzenie spraw zwiaznaych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego. Realizacja obowaiazków sprawozdawczych. Osoba bedzie kierowała zespołem do spraw administaracyjno-finansowych.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-05-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
staż FPopracowywanie dokumentacji magazynowej w programie ENOVA, przydzielanie , zgodnie z dokumentacja porcji zywności dla beneficjentów Fundacji, dbanie o czystość w miejscu pracy, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., przestrzeganie regulaminu zakładu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rachunkowości, nadzór, koordynacja i kontrola
PW ENERGIE ODNAWIALNE Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Poraj (pomorskie)
obróbka szkła płaskiego, szlifowanie, cięcie, wiercenie, klejenie, szklenie okien, ram
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
instalacje elektryczne, elektryk zakładowy, praca na terenie Mielca i powiatu mieleckiego, pracodawca zapewnia dowóz na budowę
BUD-PIS Sp. z o.o Sp.K. - 2017-10-13 - Mielec (podkarpackie)
Utrzymywanie kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego z Klientem hiszpańskim, negocjowanie optymalnych warunków zawieranych porozumień, weryfikowanie wywiązywania się z ustaleń, dbanie o dobre relacje z Klientem. Praca od pon. do pt. na dwie zmiany w godz. 8-20. Mile widziana jedna osoba ze stopniem niepełnosprawności.
KANCELARIA MEDIUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Przwijanie rolek z folią i składowanie.
STROMERIA TRADE FINANCE MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-06-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- wykładanie towaru
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Katowice (śląskie)
- prace księgowe
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Praca na terenie Rybnika. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych. Mile widziane doświadczenie w zawodzie, uczciwość, rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy. Charakterystyka pracy: sprzątanie pomieszczeń. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MATBEX Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Rybnik (śląskie)