GŁÓWNY ANALITYK BIZNESOWY (SENIOR BUSINESS ANALYST) Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY ANALITYK BIZNESOWY (SENIOR BUSINESS ANALYST)
Wynagrodzenie: do 17 000 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za rozwój oraz tworzenie platformy Business Inteligence oraz za tworzenie raportów i narzędzi raportowania dla zespołu IBM Security; Odpowiedzialność również za: analizę wymagań raportowania użytkowników, przygotowywanie "proof of concept", projektowanie raportów, zapewnianie odpowiedniego modelu raportowania a także wprowadzanie innowacji do raportowania; Zawiera się w tym tworzenie oraz rozwój specyficznych raportów oraz platformy / panelu raportowego, "report tuning" oraz walidacja danych; Możliwa dodatkowa odpowiedzialność za rozwój ETL oraz wykorzystanie środowiska IBM Security Big Data (zależności od specyficznych umiejętności oraz wiedzy).
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za rozwój oraz tworzenie platformy Business Inteligence oraz za tworzenie raportów i narzędzi raportowania dla zespołu IBM Security; Odpowiedzialność również za: analizę wymagań raportowania użytkowników, przygotowywanie "proof of concept", projektowanie raportów, zapewnianie odpowiedniego modelu raportowania a także wprowadzanie innowacji do raportowania; Zawiera się w tym tworzenie oraz rozwój specyficznych raportów oraz platformy / panelu raportowego, "report tuning" oraz walidacja danych; Możliwa dodatkowa odpowiedzialność za rozwój ETL oraz wykorzystanie środowiska IBM Security Big Data (zależności od specyficznych umiejętności oraz wiedzy).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 17 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY ANALITYK BIZNESOWY (SENIOR BUSINESS ANALYST)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk biznesowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 17 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk biznesowy (wymagany staż - lata: 9)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie min. średnie oraz wiedza z zakresu IT potwierdzona doświadczeniem;2) staż pracy: 9 lat doświadczenia w pracy na stanowisku analityka, 3) umiejętność-specjalność:Znajomość platformy Business Inteligence; Wiedza dot. tworzenia raportów, zapewniania odpowiedniego modelu raportowania oraz wprowadzania innowacji do raportowania;Doświadczenie we współpracy z klientami, technikami i zespołem zarządczym w celu zabezpieczenia opracowania rozwiązań spełniających potrzeby i wymogi biznesowe; Wiedza i doświadczenie w zakresie wspierania zespołów w obszarach technicznych i zarządczych; Wiedza dot. bezpieczeństwa IT/ IT Security; Wiedza z zakresu "Data Modeling", "OLAP Cubes", "Star Schema Models" oraz płynność w obszarze SQL i dodatków / rozszerzeń; Wiedza dot. ETL; Preferowane umiejętności pracy w środowisku serwerów Linux, Cognos (Report Studio, Query Studio, Motio), DataStage, Power Studio, DB2, Oracle, MySQL, BigData (BigInsights/Hadoop); Doskonałe umiejętności analityczne, interpersonalne i komunikacji;4) inne: j. angielski min. komunikatywny
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 9
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy:
RP.411-240/10Upoważnienie dla p. Martyny Moniki Będkowskiej nr dowodu osob. AUD 283503 oraz p. Macieja Marka Smolińskiego nr dowodu osob. ATP 700636 do reprezentowania firmy złożone osobiście przez pracodawcę , także do składania oświadczeń woli i niezbędnych wyjaśnień w w/w sprawach 532/2018/12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgi przychodówi rozchodów,wypełnianie deklaracji podatkowych, ZUS-u, Płatnik, kadry i inne zlecone przez pracodawcę
Biuro Rachunkowości Halina Piotrowska - 2018-08-29 - Głogów (dolnośląskie)
operator urządzeń do prania i prasowania staż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
obsługa automatów spawalniczych
"Galmet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa - 2016-02-01 - Głubczyce (opolskie)
zgodnie z zawodemwymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok, prawo jazdy kat. B.Zatrudnienie na okres 3 miesięcy z mozliwością przedłużeniaMożliwośc zakwaterowania oraz dowozu do miejsca pracy
Usługi Turystyczne Justyna Dziak-Głowacka - 2019-08-19 - Łuknajno (warmińsko-mazurskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz.6.00-14.00, 14.00-21.00; po okresie próbnym możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7.00-10.00
Zakład Produkcji Cukierniczej Esbis Stanisław Śliwowski - 2016-06-03 - Słupsk (pomorskie)
praca przy hodowli indyków, zbiór jaj, inne prace zlecone
"Ósemka" Firma Usługowa Agnieszka Dudkowska - 2018-04-14 - Franciszkowo (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
VESA s.c. - 2017-06-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
CANAPA SP Z O O - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca ogrodnik całoroczna pielęgnacja roślin, krzewów tropikalnych
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Kielce (świętokrzyskie)
- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego),- pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami,- raportowanie sprzedaży,- dbanie o dobre kontakty z klientami,- praca w prgramie, pakiecie Office (Word, Excel),- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,- dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
JOBS PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-07 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Troszyn (mazowieckie)
Przyjmowanie mieszkańców do domu pomocy, prowadzenie dokumentacji osobowej mieszkańców, uwzględnianie zgłaszanych potrzeb mieszkańców. Wymagane uprawnienie - dyplom do pracy. Mile widziane doświadczenie.
Dom Pomocy Społecznej w Rzetni - 2018-03-22 - Rzetnia (wielkopolskie)
Porządkowanie terenów zielonych, pielęgnacja trawników, innych prac związanych z zagospodarowaniem terenów zielonych na terenie Gminy. Oferta skierowana do osób powyżej 50 roku życia w ramach RPO WM.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Gnojnik (małopolskie)
Obsługa księgowa
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-05 - Racibórz (śląskie)
praca w banku, bieżąca obsługa klienta, sprzedaż produktów banku, pozyskiwanie klientów przez telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Sieradz (łódzkie)
obsługa klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o jakość i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważnościI zmiana 6:00-14:00II zmiana 14:00-22:00praca również w soboty i niedziele (grafik ustalany na bieżąco przez kierownika sklepu)
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Mielec (podkarpackie)
Naprawa samochodów terenowych
NOWAK 4OFF, Agnieszka Nowak - 2019-04-25 - Gaj (podlaskie)
Praca na stanowisku sprzedawca - magazynier. Sprzedaż materiałów budowlanych, wypisywanie faktur i WZ, obsługa kasy, przyjmowanie zamówień, wydawanie towaru, składanie zamówień, ewentualnie wydawanie towaru z magazynu. Praca jedno zmianowa od godziny 07.00 - 15.00 lub oid godziny 08.00 - 16.00.
Termoder S.C. A. Pałys, K.Wełna - 2018-11-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
proste prace pomocnicze przy obsłudze maszyn produkcyjnych, obsługa urzadzeń produkcyjnych
ŁOWCY PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Staż dla osoby bezrobotej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w systemie zmianowym, I zm. w godz od 6:00 do 14:00, II zm. w godz od 14:00 do 22:00 oraz w soboty I zm. w godz od 6:00 do 14:00, II zm. w godz 14:00 do 22:00.Pomoc w organizowaniu zaopatrzenia i przyjmowaniu dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie towaru do sprzedaży, sortowanie, oznakowanie metkami cenowymi, wykładanie towaru na półki, nauka właściwej ekspozycji towarów, nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania i wydawania towaru. Prowadzenie dokumentacji. Wydawanie poleceń przełożonych.
INTENSIVE WORK Sp. z o o.o - 2019-10-11 - Huta Szklana (wielkopolskie)
Dbanie o stanowisko pracy, obsługa sprzętu do obsługi klimatyzacji, obsługa klientów warsztatu.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Układanie instalacji elektrycznych
Zbigniew Tomosz Usługi Instalacyjno-Budowlane T&T - 2019-03-05 - Gdynia (pomorskie)
1) Zapoznanie się z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2) Obsługa klientów Urzędu.3) Udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy.4) Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu.5) Wydawanie druków oraz formularzy urzędowych klientom Urzędu.6) Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej w Żukowie zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną oraz zarządzeniem Burmistrza Gminy Żukowo, w szczególności:a) odbiór przesyłek od operatora wybranego w drodze zamówienia publicznego, b) wprowadzanie przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej w Żukowie do systemu informatycznego (Elektroniczny Obieg Dokumentów Doc-Flow),c) sprawdzanie prawidłowości zaadresowania otrzymanych przesyłek, ilości dołączonych załączników wymienionych w piśmie oraz stanu opakowania otrzymanej drogą pocztową,d) przyjmowanie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-puap,e) wydawanie potwierdzenia złożenia pisma na żądanie klienta,f) przekazywanie korespondencji do zadekretowania Sekretarzowi Gminy,g) segregowanie i wydawanie przesyłek (korespondencji)według dekretacji z tym zastrzeżeniem, że przesyłki zadekretowanie do Burmistrza należy przekazać do Sekretariatu Burmistrza,h) codzienne rozliczanie otrzymanej i wydanej korespondencji (przesyłek).7) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wewnętrznej (międzyreferatowej).8) Umieszczanie i wypełnianie pieczęci wpływu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma możliwości otwarcia koperty.9) Prowadzenie ewidencji (rejestru) przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej Żukowie oraz wychodzących z Urzędu i od Rady Miejskiej Żukowie w systemie informatycznym (Elektroniczny Obieg Dokumentów Doc-Flow) oraz w postaci papierowej tj. wydruków z systemu informatycznego z codziennej rejestracji przesyłek (korespondencji).10) Wysyłanie przesyłek wychodzących z Urzędu oraz od Rady Miejskiej w Żukowie za pośrednictwem wybranego operatora wybranego w drodze zamówienia publicznego.11) Postępowanie z przesyłkami oznaczonymi jako niejawne zgodnie z wymogami w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oraz w zarządzeniu Burmistrza.12) Postępowanie z przesyłkami oznaczonymi jako tajemnica skarbowa zgodnie z wymogami określonymi w ordynacji podatkowej oraz w zarządzeniu Burmistrza. 13) Przyjmowanie pisemnych skarg i wniosków, w tym: a) Rejestrowanie skarg i wniosków na ogólnych zasadach jako przesyłki (pisma) wpływające do Urzędu lub Rady Miejskiej w Żukowie, b) Przekazywanie skarg i wniosków Sekretarzowi Gminy lub Radzie Miejskiej (tj. pracownikowi ds. obsługi Rady) celem zarejestrowania we właściwym rejestrze skarg i wniosków.14) Obsługa frankownicy.15) Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.16) Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum.17) Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Sekretarza Gminy Żukowo lub Burmistrza Gminy Żukowo.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Żukowo (pomorskie)
Przewóz towarów w przewozach krajowych i międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Głogów (dolnośląskie)
majster robót bitumicznychpraca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Chmielów (podkarpackie)
Praca w magazynie wyrobów gotowych, pakowanie produktów, komplementowanie i wydawanie zamówień do transportu Praca dwuzmianowa 7-15, 13-21
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Karpin (mazowieckie)
przygotowywanie potraw dla gości sanatoryjnych
kontakt przez OHP - 2016-06-24 - Ustroń (śląskie)