GARMAŻER Rzeszów oferta pracy ARINI CAFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: GARMAŻER
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie pierogów
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ARINI CAFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DĘBICKA 166, 35-503 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: przygotowywanie pierogów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GARMAŻER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: garmażer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
AKTUALNA KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
Nazwa pracodawcy:
ARINI CAFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
STANISŁAWA TREMBECKIEGO 11 B , 35-324 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: STANISŁAWA TREMBECKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 11 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: garmażer
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a0d662d1aa6ac133c72e6dfa8728794
Podobne oferty pracy
pomocnik przy montażu meblipraca na umowe zlecenie 100 godzin w miesiącu, praca w godzinach 8:00-16:00oferta dostepna w sali D
JBR MEBLE Joachim Barański - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji internetowych za pośrednictwem allegroSprzedaż towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Gniezno (wielkopolskie)
prace dekarskie
Usługi Budowlane Robert Eberle - 2018-06-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych mieszkańców domu, załatwianie spraw osobowych,
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ PROWADZONY PRZEZ ZGR. SIÓSTR MIŁOSIERDZIA - 2017-12-01 - Ruda Śląska (śląskie)
montaż ekranów Led na terenie Polski, praca nocna w godz. 22-6; kontakt osobisty z pracodawcą w poniedziałki w godz. 10-13
ISOLUX Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Słupsk (pomorskie)
Praca w drukarni, 3 zmiany
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Chorzów (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, wykonywanie okularów, montaż szkieł okularowych, naprawa i konserwacja okularów, pomiar rozstawu źrenic, szerokości nosa i szerokości czaszki. Praca na umowę na czas określony, praca na dwie zmiany 9:00-17:00, 13:00-21:00.Oferta skierowana wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Oferta dostepna w sali A
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składanie zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz informacji dla kierownictwa, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej, prowadzenie ksiąg uczniów i wychowanków, e-sekretariatu, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu. Więcej inf. na temat oferty znajduje się na stronie http://sloneczko.nbip.pl/sloneczko/?id=75
Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko" - 2018-08-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace gospodarcze.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
Nauczyciel języka niemieckiego
Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu - 2017-03-09 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, realizowanie załozonych planów
PAMELA Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Konotopa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Rogóźno (kujawsko-pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
instalowanie systemów wentylacji, izolowanie, montaż
Przedsiębiorstwo Projektowo-Instalacyjne VRG Sp. z o.o. Sp.K - 2018-07-12 - Jaworzno (śląskie)
wyjazdy dźwigiem do uzgodnionych wcześniej prac
Dżwigi Golak S.C. M. Golak, T. Golak - 2018-10-22 - Strzegom (dolnośląskie)
Import i eksport ziół, przypraw, nasion z Bangladeszu, Indii itp. Bezpośredni kontakt z klientami z Bangladeszu w języku bangla, hindu, angielskim
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
Praca na recepcji do 12 godzin dziennie, obsługa klienta. Praca w godzinach: 8-20, 20-8. Oferta dostępna w sali H, C, E. Po okresie próbnym, umowa na czas określony.kontakt: 782 820 528
GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac spawalniczych w warsztacie technicznym jednostek pływających oraz na jednostkach pływających, obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu do spawania.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
Montaż płyt kartonowo-gipsowych
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "DARBUD" DARIUSZ AUGUŚCIAK - 2018-02-12 - Pukarzów (łódzkie)
Obsługa maszyn i urządzeń garmażeryjnych, zgrzewarki, formierki, panierownicy.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów handlowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminali, wykładanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Piła (wielkopolskie)
pakowanie mebli, załadunek, rozładunki mebli,
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
1)współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm, przy realizacji powierzonych zadań,2)wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,3)przestrzeganie regulamin pracy, ustalonego porządku i czasu pracy,4)rzetelne, efektywne i terminowe wykonywanie zadań i poleceń,5)dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,6)rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji wg. Właściwości,7)przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach,8)określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta,9)dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,10)opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,11)dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,12)wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,13)sporządzanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz projektu zmiany Studium,14)prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta,15)analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,16)sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian, w tym specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:a) przygotowywanie opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,b) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego,17) prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami, 18) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących,19) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu,20) udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium,21) przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy,22) Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej,23) współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym: a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego, b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,24) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych uzgadniania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,25) współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie,26) przygotowywanie na sesję Rady informacji o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-08 - Chełm (lubelskie)
wg planu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Otwock (mazowieckie)
wykonywanie prostych czynności magazynowych; przyjmowanie, wydawanie i komplementacja towaru
Staff In Sp. z.o.o Wrocław - 2018-01-25 - Robakowo (wielkopolskie)
Praca na budowie.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zrębice Pierwsze (śląskie)
wykonywanie złączy doczołowych konstrukcji stalowych morskich metodą 136 (drut proszkowy/rutylowy);praca wg zleceń - cała Polska (według zleceń)
Weld-Service Mariusz Szpak - 2016-08-11 - Niedów (dolnośląskie)
Pakowanie art. spożywczych
kontakt przez OHP - 2018-11-07 - Łódź (łódzkie)
Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie, umiejętność organizacji pracy, odporność na stres, samodzielność w organizowaniu transportu dla własnej floty, monitorowanie zleceń transportu, kontakty z klientami. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
4S TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-13 - Rybnik (śląskie)