FRYZJER Pcim oferta pracy Paulina Obajtek Zakład Fryzjerski "PAULA"


Największy wybór odzieży

Stanowisko: FRYZJER

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Praca w zakładzie fryzjerskim w Pcimiu (cały etat lub 3/4 etatu).

Data publikacji: 2020-05-20

Lokalizacja: Pcim (małopolskie)

Pracodawca: Paulina Obajtek Zakład Fryzjerski "PAULA"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
32-432 Pcim 8, powiat: myślenicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca w zakładzie fryzjerskim w Pcimiu (cały etat lub 3/4 etatu).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: FRYZJER

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pcim

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myślenicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1209

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pcim

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: fryzjer*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Fryzjer*

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie.

Nazwa pracodawcy: Paulina Obajtek Zakład Fryzjerski "PAULA"

danePracodawcy_nip: 6811611953

danePracodawcy_regon: 120229994

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach

Adres pracodawcy:
32-432 Pcim 8, powiat: myślenicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: myślenicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1209

Gmina pracodawcy: Pcim

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Pcim

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0329898

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|514101

Zawód wykonywany przez pracownika: fryzjer*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 20.05.2020

Oferta pracy ważna do: 19.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?beca490440214849f29e6574332041b5

Podobne oferty pracy

FRYZJER - od 925 PLN

Fryzjer damsko-męski
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Nowy Sącz (małopolskie)

FRYZJER DAMSKO-MĘSKI - od 2 800 PLN

obsługa klienta,strzyęnia damskie,męskie,koloryzacja,modelowanieOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na czas nieokreślony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-sb 9-17, 13-21(2 soboty w m-cu)
WIOLETTA WURZEL "ZOOLANDIA" "AKADEMIA METAMORFOZY" - 2019-01-15 - Mikołów (śląskie)

FRYZJER ZWIERZĄT (GROOMER) - od 2 000 PLN

STRZYŻENIE I PIELĘGNACJA PSÓW I KOTÓW,WYMAGANE DOŚWIADCZENIE W PRACY ZE ZWIERZĘTAMI
PSI FRYZJER - 2017-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

sprzątanie i utrzymanie czystości w przydzielonych pomieszczeniach szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 9 - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku, skierowanie z Urzędu Pracy/ Przygotowywanie klienta do zabiegów, dokształcanie się w strzyżeniach damskich, męskich, koloryzacji, upinaniach, pielęgnacji, dbałość o czystość w salonie
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Połchowo (pomorskie)

ROBOTNIK - od 13 PLN

Czynności polegające na usuwaniu skutków zimy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-11-13 - Gostyń (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI POCZTY W DZIALE KANCELARIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. obsługi poczty zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z dzieleniem korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami.Ważniejsze zadania: 1.odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu;2.dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obowiązującymi zarządzeniami i procedurami;3.prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących, w tym specjalnych i wartościowych;4.wysyłanie otrzymanej z wydziałów korespondencji;5.obsługa sekretariatu Wydziału Organizacji Urzędu, odbiór całości korespondencji z kancelarii, wprowadzanie do systemu MDOK i jej rozdział na stanowiska pracy w Wydziale;6.prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników Wydziału Organizacji Urzędu na szkolenia;7.prowadzenie spraw związanych z kartami ewidencji czasu pracy i nadgodzin pracowników Wydziału;8.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-01 - Słupsk (pomorskie)

FRYZJER - 1 440 PLN

Zapoznanie się ze strukturą przedsiębiorstwa, zasadami i przepisami BHP, ochrony środowiskaOcenianie gatunku i stanu włosów klientki, mycie głowy przy użyciu szamponówStrzyżenie włosów na sucho lub mokro za pomocą nożyczek, maszynek do strzyżeniaWykonywanie trwałej ondulacji różnymi technikamiFarbowanie lub rozjaśnianie włosów-dobieranie i nakłądanie na włosy odpowiednich preparatówDbanie o swoje stanowisko pracy, udzielanie porad fryzjerskich, śledzenie mody i techniki fryzjerskiej, stosowanie nowoczesnych aparatów.
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Gowidlino (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

prace fizyczne przy produkcji pelletu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Łódź (łódzkie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

wykonywanie zabiegów fryzjerskich- fryzjerstwo damskie, męskie, dziecięce
Salon Fryzjerski "EDYTA" Edyta Wawrzusiszyn - 2017-11-24 - Łęczna (lubelskie)

FRYZJER - od 1 050 PLN

Strzyżenie damsko - męskie farbowanie, upinanie włosów trwała ondulacja. Doświadczenie w zawodzie fryzjera. 1/2 etatu
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Beata Kałamajka - 2018-10-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)

FRYZJER - od 2 250 PLN

Fryzjer damsko - męski. Praca w godzinach 9.00 - 21.00 od poniedziałku do soboty, w niedziele handlowe 10.00 - 20.00.Godziny pracy ustalane według grafiku. Równoważny czas pracy.Miejsce pracy: Zabrze C.H. M1
Twój Fryzjer Spółka z o.o. - 2019-11-06 - Zabrze (śląskie)

INŻYNIER KONSTRUKTOR (KONSTRUKCJI METALOWYCH, OGRODZEŃ) - od 3 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, wykonywanie kalkulacji, rysunków technicznych konstrukcji metalowych i stalowych, obsługa programu AUTOCAD
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2016-09-13 - Składowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAŁEJ GASTRONOMII - 1 017,4 PLN

obsługa klientaprzygotowanie deserów lodowychpodawanie zamówień do stolikówrozliczanie zamówień i wystawianie paragonówdbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Władysławowo (pomorskie)

FRYZJER - 1 017,4 PLN

modelowanie, farbowanie, strzyżenie włosów
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)

FRYZJER ZWIERZĄT (GROOMER) - od 2 100 PLN

Strzyżenie, kąpiele psów i kotów, kosmetyka poduszek łap, dobór pielęgnacji do rodzaju i stanu szaty-trymowanie oraz czesanie, dbałość o czystość wmiejscu pracy.
MJLine - 2017-08-08 - Opole (opolskie)

FRYZJER - od 1 300 PLN

1) wykonywanie zabiegów fryzjerskich, tj.golenie, strzyżenie, mycie i pielęgnowanie włosów; 2) czesanie, rozjaśnianie i farbowanie włosów za pomocą różnych narzędzi, z wykorzystaniem specjalistycznych aparatów oraz materiałów fryzjerskichwymiar czasu pracy 76h/m-c
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Czyszczenie złomu, pakowanie węgla w worki
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Barlinek (zachodniopomorskie)

TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH - 1 017,4 PLN

Staz w Kołobrzegu w godzinach 9-17 oraz 11-19
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

FRYZJER - od 2 250 PLN

STRZYŻENIE, UKŁADANIE FRYZUR, FARBOWANIE, DBAŁOŚĆ O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Opoczno (łódzkie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2308) - od 2 600 PLN

Główne obowiązki:- realizowanie zadań związanych z przekazywaniem środków finansowych jednostkom administracji samorządowej województwa w dziale Rolnictwa i Środowiska,- realizowanie zadań z zakresu administracji rządowej związanych z finansowaniem Wspólnej Polityki Rolnej w ramach Pomocy Technicznej objętej PROW na lata 2014-2020 oraz finansowaniem wspólnej polityki rybackiej w ramach Pomocy Technicznej objętej programem Rybactwo i Morze 2014-2020,- sporządzanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków w ramach działu Rolnictwa i Środowiska w rozbiciu na poszczególne grupy wydatków i dochodów,- kontrola jednostek samorządu terytorialnego w zakresie gospodarki środkami finansowymi zapisanymi w ustawie budżetowej,- opracowywanie i przygotowywanie materiałów planistycznych do corocznego projektu ustawy budżetowej obejmującej dochody i wydatki budżetowe w ramach budżetu tradycyjnego i zadaniowego,- współpraca z Wydziałem Finansów i Budżetu, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie zadań finansowych,- opracowywanie i sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań w zakresie wykonania dochodów i wydatków w dziale Rolnictwa i Środowiska,- opracowywanie i aktualizowanie we współdziałaniu z Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej i Artykułów Rolno-Spożywczych i Państwową Inspekcją Handlową dostaw produktów rolnych i zwierzęcych. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks.S.Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

strzyżenie, modelowanie, balejage, koloryzacja
Salon Fryzjersko - Kosmetyczny " ELLA" Elżbieta Malina - 2017-01-20 - Bochnia (małopolskie)

REFERENT DS. EKONOMICZNYCH - od 2 700 PLN

Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych ekonomicznych. Sporządzanie okresowych analiz i informacji dotyczących realizacji planu gospodarczego.Godz. pracy: poniedziałek 8-16; wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2018-05-17 - Słupsk (pomorskie)

FRYZJER/ FRYZJERKA - od 2 600 PLN

Strzyżenie,modelowanie, koloryzacja, stylizacja fryzur, modelowanie
FRYZJERSTWO, KOSMETYKA KATARZYNA MALIK - 2020-06-22 - Zgierz (łódzkie)

FRYZJER - od 1 000 PLN

Strzyżenie damskie i męskie, farbowanie modelowanie włosów.
ALICJA SERKOWSKA Firma Handlowo-Usługowa Alicja Serkowska Alicja - 2017-03-13 - Dzierżążno (pomorskie)

FRYZJER - od 2 600 PLN

usługi fryzjerskie
HALINA WIĘCŁAW - 2020-08-25 - Żory (śląskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 300 PLN

załadunek, przeładunek i dostarczanie towarów na terenie kraju, przewóz towarów w promieniu 100 kilometrów od siedziby firmy
ARTEX HURT sp. z o.o. - 2017-06-01 - Mława (mazowieckie)

STARSZY INSPEKTORW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 9323) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat